Tulokset 1:stä 28:een 28:sta
    Eli tuossa jo yks päivä kyselinkin hyviä vinkkejä aloittelijalle, kun jännittää niin pirusti ajamaan opettelu. Hyviä vinkkejä teiltä sainkin, kiitos siitä! Nyt se puna/valkoinen unelma seisoo tuolla autokatoksessa ja ikkunasta vähän väliä käyn sitä katsomassa Huomenna menen ottamaan sitten parit ajotunnit, perusjututkin vielä vähän hakusessa...
    Onneksi olkoon !
    Turvallisia kilometrejä !
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
    Lainaa (Mopoko @ Touko. 06 2008,21:45) kirjoitti
    Onneksi olkoon !
    Turvallisia kilometrejä !
    Kiitos!

t. Onnellinen
    Tsittaa sen päällä puoli iltaa niin tulee tutuksi. Ja Lycka till.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Lainaa (poku @ Touko. 06 2008,21:56) kirjoitti
    Tsittaa sen päällä puoli iltaa niin tulee tutuksi. Ja Lycka till.
    Juu, mä ajattelin mennä aamulla kukonlaulun aikaan istumaan sen päälle ja kokeilla vaikka vielä lähtöjä pihassa ja jos autoja ei paljoa liiku, käväsen tuossa hiljaisella tielläkin. Kiitos!
    Onneksi olkoon! Ja paljon turvallisia kilometrejä uudella pyörällä.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
    Jeps, eikun onnea vaan. Nyt sitte kesytyshommiin
    ..... mutta ole kuitenkin varovainen. Turvallisia kilometrejä!
    Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Kyl se siitä! Ja onnea vielä kerran.. Saako kysyä, et mikä laite tämä puna/valkoinen on?
    GAAAAAZ!!!!
    Onneksi olkoon!!

Jännittäviä aikoja. Olin itse vuosi sitten ihan samassa tilanteessa. Ekalla tunnilla onnistuin yllättämään mp-open lähes sanattomaksi keksimällä aivan uuden tavan mennä pyörän selkään. peräloota oikeaa kylkeä vasten ja jalka heittämällä yli. Ope joutu itse kokeilemaan oikean tavan mallisuorituksen kautta, kun oli niin äimistynyt *

Otin vain muutaman tunnin, kun tuntui että sain jo juonesta kiinni. Taukoja tosin joutui vielä muutaman päivän pitämään n. 20 kilsan välein suun kuivumisen vuoksi. Ei tahtonut nieleminen jännitykseltä enään onnistua

Lähdin siis ihan polkupyörätaustalta liikkeelle. En edes mopoillut junnuna.

Vieläkerran onnittelut ja turvallisia kilsoja!!!

t, Joe
    2008 GSX1300BK B-King, Projektipyörä 1993 Honda CBR900 RR Fireblade

Vanhat:BMW K1200R, BMW R1200GS, Honda Shadow VT-750
    Lainaa (micky1000 @ Touko. 06 2008,22:09) kirjoitti
    Saako kysyä, et mikä laite tämä puna/valkoinen on?
    ...pienellä salapoliisityöllä profiilista löytyy *

Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Kyl se siitä! Ja onnea vielä kerran.. Saako kysyä, et mikä laite tämä puna/valkoinen on?
    Kiitos! Pyörä on Kawasaki vn800 classic eli Wäiski ja nätti kun mikäkin
    Kiitos myös yammy1:lle ja kawantsalle onnitteluista!
    Lainaa (JoeSixpack @ Touko. 06 2008,22:11) kirjoitti
    Onneksi olkoon!!

Jännittäviä aikoja. Olin itse vuosi sitten ihan samassa tilanteessa. Ekalla tunnilla onnistuin yllättämään mp-open lähes sanattomaksi keksimällä aivan uuden tavan mennä pyörän selkään. peräloota oikeaa kylkeä vasten ja jalka heittämällä yli. Ope joutu itse kokeilemaan oikean tavan mallisuorituksen kautta, kun oli niin äimistynyt

Otin vain muutaman tunnin, kun tuntui että sain jo juonesta kiinni. Taukoja tosin joutui vielä muutaman päivän pitämään n. 20 kilsan välein suun kuivumisen vuoksi. Ei tahtonut nieleminen jännitykseltä enään onnistua

Lähdin siis ihan polkupyörätaustalta liikkeelle. En edes mopoillut junnuna.

Vieläkerran onnittelut ja turvallisia kilsoja!!!

t, Joe
    Kiitos! Mulla kans sellainen tuntuma, että lähtee kyllä sujumaan muutaman ajotunnin jälkeen, olen sen verran mopoillut (ihan oikeilla mopoilla siis) tässä viime aikoina, että vähän on tuntumaa esim. vaihteistoon tullut. Mutta saas nähdä miten tuon isomman kanssa pärjää... No pärjäähän sitä!!! Henkinen valmentautuminen on ollut hyvää, lähes joka yö viimeisen kk:n olen unissani sen pyörän kans ollut milloin missäkin, myös ojassa Tuo kuulostikin erikoiselta tavalta kiivetä pyörän päälle, mitenkähän mä sen opettajan tänään yllätän, heh! Mukavaa ajelukesää
    Lainaa (toimeve @ Touko. 06 2008,22:38) kirjoitti
    Saako kysyä, et mikä laite tämä puna/valkoinen on?
    ...pienellä salapoliisityöllä profiilista löytyy
    Juu, pitää antaa uutena jäsenenä vähän haastetta teillekin
    Lainaa (Virkku @ Touko. 07 2008,05:38) kirjoitti
    Pyörä on Kawasaki vn800 classic eli Wäiski ja nätti kun mikäkin
    Onnea vaan. Kuullostaa melkein yhtä hienolta kuin tuo sigussa oleva punamusta...
    CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
    Lainaa (Urkki @ Touko. 07 2008,11:01) kirjoitti
    Lainaa (Virkku @ Touko. 07 2008,05:38) kirjoitti
    Pyörä on Kawasaki vn800 classic eli Wäiski ja nätti kun mikäkin
    Onnea vaan. Kuullostaa melkein yhtä hienolta kuin tuo sigussa oleva punamusta...
    No VÄHINTÄÄN yhtä hiano
    Lainaa (Virkku @ Touko. 06 2008,21:41) kirjoitti
    Eli tuossa jo yks päivä kyselinkin hyviä vinkkejä aloittelijalle, kun jännittää niin pirusti ajamaan opettelu. Hyviä vinkkejä teiltä sainkin, kiitos siitä! Nyt se puna/valkoinen unelma seisoo tuolla autokatoksessa ja ikkunasta vähän väliä käyn sitä katsomassa Huomenna menen ottamaan sitten parit ajotunnit, perusjututkin vielä vähän hakusessa...
    Puna/valkoinen? Vuoden 2008 YZF-R1 tai Hayabusa ensipyöräksi on todella ennakkoluuloton valinta

Ei vainen, onnellisia kilsoja vaan Väiskin kanssa

-hh-
    Dodii, sitten vaan menoksi Ja muista, älä hättäänny kun sinne liikenteeseen lähet

Onneva !!!!!
    Kun on korviaan myöten k*sessa, on parempi pitää suunsa kiinni..

Oli GSX-750-F - nyt pelkät jalat alla..
    Varmaan hieno tunne, onnea!

Älä innostu liikaa kun tuntuu alkavan sujua. Se on herkin syötti kaatumiselle, hitaassakin vauhdissa. Ja tulee kaikille

Turvallista naatiskelua!!!
    Lainaa (harmaahukka @ Touko. 07 2008,11:12) kirjoitti
    Lainaa (Virkku @ Touko. 06 2008,21:41) kirjoitti
    Puna/valkoinen? Vuoden 2008 YZF-R1 tai Hayabusa ensipyöräksi on todella ennakkoluuloton valinta

Ei vainen, onnellisia kilsoja vaan Väiskin kanssa

-hh-
    Juu noista pyöristä täälläkin on kirjoiteltu eka pyörinä, kyllä tuo väiski tuntuu nyt kohtalaisen turvalliselta valinnalta, vaikka aika isohan se sekin... Kiitos kannustuksesta! Yritän ottaa nyt easysti
    Lainaa (Hyenna @ Touko. 07 2008,12:31) kirjoitti
    Dodii, sitten vaan menoksi Ja muista, älä hättäänny kun sinne liikenteeseen lähet

Onneva !!!!!
    Kiitos, yritän olla hätääntymättä vaikka unien mukaan siellä liikenteessä ei ole vielä oikein mitään positiivista tapahtunutkaan, mutta harvemmin nuo painajaiset onneksi toteutuukaan. Mukavaa kesää sullekin
    Onnea vuan....Itse odottelen vielä ommoo 900väinöö pihaan...Pitäis tulla tässä kuussa..TOIVOTTAVASTI!
    Honda XX-05
    Yamaha BT 1100-04.
    Kawasaki VN 900 Classic -08
    Suzuki GR 650 -83
    Yamaha TZR 125 -87
    Tunturi "pappa" -78
    Solifer SM -80
    Lainaa (HarriS @ Touko. 07 2008,12:39) kirjoitti
    Varmaan hieno tunne, onnea!

Älä innostu liikaa kun tuntuu alkavan sujua. Se on herkin syötti kaatumiselle, hitaassakin vauhdissa. Ja tulee kaikille

Turvallista naatiskelua!!!
    Se hidas ajaminen mua eniten pelottaakin ja jotain mäkilähtöä en osaa edes hurjissa unissanikaan kuvitella osaavani

Kiitos ja mukavaa pyöräilykesää sullekin!!
    Lainaa (Velu78 @ Touko. 07 2008,12:45) kirjoitti
    Onnea vuan....Itse odottelen vielä ommoo 900väinöö pihaan...Pitäis tulla tässä kuussa..TOIVOTTAVASTI!
    Mulle kans tuon Wäiskin odotus tuntui armottoman pitkältä, vaikka vajaassa kahdessa viikossa ostosta olikin kotona. Täytyy kohta taas mennä sitä pyyhkimään, ettei vaan olis jo eilisestä pölyyntynyt
    Toivotaan, että sunkin pyörä kohta tulee. Onko se sulle mones pyörä?
    Jos kilvettömiä kurapyöriä ei oteta lukuun...niin kolmas mopo.Mut ensimmäinen ihan uus.....
    Honda XX-05
    Yamaha BT 1100-04.
    Kawasaki VN 900 Classic -08
    Suzuki GR 650 -83
    Yamaha TZR 125 -87
    Tunturi "pappa" -78
    Solifer SM -80
    Wäiskis on se hyvä puoli, että se pysyy hitaassa vauhdissa hyvin pystyssä niin kauan kuihn eturengas pyörii!
    Muistakaa se ;) Niin kauan se menee omin voimin eteenpäin ja jalat voi pitää astimilla ;)
    155 cm ja VN 1500
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
    Lainaa (Cute @ Touko. 07 2008,16:50) kirjoitti
    Wäiskis on se hyvä puoli, että se pysyy hitaassa vauhdissa hyvin pystyssä niin kauan kuihn eturengas pyörii!
    Muistakaa se ;) Niin kauan se menee omin voimin eteenpäin ja jalat voi pitää astimilla ;)
    155 cm ja VN 1500
    Heips!

Tuo oli kiva kuulla, että pysyy hyvin pystyssä hitaassa ajossa, harjoittelin äsken autokoulussa just tuota hidasta ajoa ja yllättävänkin helppoa oli

Jiihaa, ajokausi avattu myös meitsillä. Hieman kipsi lykkäsi kauden aloitusta, mutta ehtiihän tuota vielä hyvin.
    "Hidas mutta kankee"
  28.  
    Lainaa (jaksu @ Touko. 07 2008,21:55) kirjoitti

Jiihaa, ajokausi avattu myös meitsillä. Hieman kipsi lykkäsi kauden aloitusta, mutta ehtiihän tuota vielä hyvin.
    Mukavia reissuja sullekin. Kipsissä vähän huono ajella

Nimim."kokemusta on kipsistäkin" (jalka poikki muutama vuosi sitten)