Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 34:sta
  1. #1
    Eli menin ja myin viime kesänä pyörän pois (600RR Hondan) mutta nyt olis pakko saada tulevaksi kesäksi uusi tai siis veres pyörä alle...

    Ja vaihtoehdot ovat Hondan 1000RR vuosimallit 04-07, Suzukin 1000 GSX-R vuosimallit 05 eteenpäin ja Yamahan R1 -04 uudemmat...

    Hinta kattona ajattelin 15000€...

    Eli mikä noista nyt sitten ensimmäiseksi 1000 pyöräksi olis sopiva valinta, hyviä ja huonoja puolia, mielipiteitä kehiin...
  2. #2
    No jos suoralla kaupalla ostat niin "harmaatuotuna" noita pelejä saa uusina ylivuotisina alle 15000€. Tuskin noilla niin suuria eroja on että speksien perusteella kannattaisi ostaa. Ajamalla tietää mikä on paras itselle.



  3. #3
    Aivan totta, onhan uudessa/ajamattomassa aina etunsa... Mutta kun siihen uuteen pyörään vaihtaa putket ym. niin äkkii se hinta sit nousee yli sen 15tonnin... Olisihan noita hienoa käydä koeajamassa mutta eriasia missä sekin onnistuisi...
  4. #4
    Lainaa (Draagon @ Huhti. 17 2008,11:32) kirjoitti
    Aivan totta, onhan uudessa/ajamattomassa aina etunsa... Mutta kun siihen uuteen pyörään vaihtaa putket ym. niin äkkii se hinta sit nousee yli sen 15tonnin... Olisihan noita hienoa käydä koeajamassa mutta eriasia missä sekin onnistuisi...
    2006 mallinen Honda CBR1000rr maksais näköjään 14400€ toimituskuluineen. Käytettynä saman vuotuiset näyttäis olevan 13900€-> nettimotossa.

    Liikkeissähän noita pyöriä on pitkiä rivejä. Käyt siellä koeajamassa ne mallit mitkä eniten kiinnostaa.
  5. #5
    eikös noita ylivuotisia 1000rr:iä ole ollut jo 13900ekeen? se on jo halpa
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  6. #6
    Mites tuossa RR:ssä... Onks siinä "repsol" vehkeessä muuta eroa muihin kuin väri/tarrat?

    Ja mites muuten noissa liikkeissä antavat noita pyöriä koeajolle, jotenkin jäänyt sellainen kuva että eivät kovin mielellään noita anna...



  7. #7
    Gixxeriii... Kikserissä potkua pikkase enemä kun nois muis. Ja vieny aika hyvin noita arvostelujaki itellee. Ite en oo tonnista päässy ajaa viel, mut tuol foorumil nuo jotkut puhuu et 1000 separi ois laiska!?! Luulis et siinäki sitä potkua on, mutta jos vaman päälle haluat nii gixxeri. Se on ulkonäöllisesti paras, sekä vie kiihytyksissä ja huippu nopeuksissa.
    --GsxR:iä--
  8. #8
    Lainaa (Poko @ Huhti. 17 2008,19:19) kirjoitti
    Gixxeriii... Kikserissä potkua pikkase enemä kun nois muis. Ja vieny aika hyvin noita arvostelujaki itellee. Ite en oo tonnista päässy ajaa viel, mut tuol foorumil nuo jotkut puhuu et 1000 separi ois laiska!?! Luulis et siinäki sitä potkua on, mutta jos vaman päälle haluat nii gixxeri. Se on ulkonäöllisesti paras, sekä vie kiihytyksissä ja huippu nopeuksissa.
    Nyt kannattaa uskoa, että kikkseri on paras, tehokkain ja parhaannäköinen... Niin ja FireBlade on laiska p****. Ei kyllä kaveri antanut viiltävää analyysiä R1:stä, mutta ilmeisesti kuitenkin aika mopo kiksuttimeen verrattuna
  9. #9
    Lainaa (Poko @ Huhti. 17 2008,19:19) kirjoitti
    Gixxeriii... Kikserissä potkua pikkase enemä kun nois muis. Ja vieny aika hyvin noita arvostelujaki itellee. Ite en oo tonnista päässy ajaa viel, mut tuol foorumil nuo jotkut puhuu et 1000 separi ois laiska!?! Luulis et siinäki sitä potkua on, mutta jos vaman päälle haluat nii gixxeri. Se on ulkonäöllisesti paras, sekä vie kiihytyksissä ja huippu nopeuksissa.
    "Jos varman päälle haluaa" Niin haluaa mitä?
  10. #10
    Oma valintani olisi gixxeri.. Se on vaan niin hieno..
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  11. #11
    Noista vaihtoehdoista 1000 GSX-R, mutta jos uus blade ois mukana vaihtoehdoissa niin sekin ois varteenotettava jos ulkonäkö ei haittaa. R1 jos haluaa seiskapuolikkaan väännön, muuta valittamista siinä ei sitten ookkaan loistopyörä muuten. Valitte fiilis pohjalta tuskin mikään noista pääsee ominaisuuksien puolesta pettään.
  12. #12
    noista peleistä vaihtoehdot olisi, honda 08, yamaha 07 ->, suzuki 05 ->
    Ja jos ostaa uuden niin ei kai niitä putkia ole heti pakko ostaa? Ylivuotiset on varmaan paras diili. YCssä pääsee koeajaa R1stä. Suzukia et pääse koeajaa ellei liike anna käytettyä alle. Sama vika taitaa olla hondan kohdalla.
  13. #13
    Nyt on ihan pakko kysyy miks ei 10R oo mukana?
    Pitkää päätyyn ja perään...
  14. #14
    Lainaa (Tomber @ Huhti. 17 2008,19:59) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Huhti. 17 2008,19:19) kirjoitti
    Gixxeriii... Kikserissä potkua pikkase enemä kun nois muis. Ja vieny aika hyvin noita arvostelujaki itellee. Ite en oo tonnista päässy ajaa viel, mut tuol foorumil nuo jotkut puhuu et 1000 separi ois laiska!?! Luulis et siinäki sitä potkua on, mutta jos vaman päälle haluat nii gixxeri. Se on ulkonäöllisesti paras, sekä vie kiihytyksissä ja huippu nopeuksissa.
    Nyt kannattaa uskoa, että kikkseri on paras, tehokkain ja parhaannäköinen... Niin ja FireBlade on laiska p****. Ei kyllä kaveri antanut viiltävää analyysiä R1:stä, mutta ilmeisesti kuitenkin aika mopo kiksuttimeen verrattuna
    Jos luit tota tekstiä nii sanoin, että joku oli sanonu että Fireblade on laiska tonniseks! Paha mun mennä sanomaa kun en oo ajanu. Mun mielipiteen tossa vaa ilmasin, eiköhän noilla kaikilla tonnisilla sporteilla jo kerkee. Mitä nnyt vaan oon lukenu ja kuunellu kaverien mielipiteitä nii niitten perusteella sanoin. R1 vei biken testin 08 malleista. Eihän niitä vakio pönttöjä voi pitää kiinni tollasessa. Jos on rahaa ostaaa pyörä +10 tonnilla nii luulis että sitte sen vaimentimen edes voi vaihtaa jos ei koko putkistoa. Nii on se kikseri vaa kaunein, vaikka hondalla ajankin.
    --GsxR:iä--
  15. #15
    Lainaa (Jarrujälki @ Huhti. 17 2008,20:43) kirjoitti
    Nyt on ihan pakko kysyy miks ei 10R oo mukana?
    no sehän on vaan kawasaki itte ottasin noista varmaan bladen jos polvet kestäs
    600rr
  16. #16
    Lainaa (Jarrujälki @ Huhti. 17 2008,20:43) kirjoitti
    Nyt on ihan pakko kysyy miks ei 10R oo mukana? *
    Se on moottoripyörien mosse.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  17. #17
    Lainaa (Poko @ Huhti. 17 2008,19:19) kirjoitti
    Gixxeriii... Kikserissä potkua pikkase enemä kun nois muis. Ja vieny aika hyvin noita arvostelujaki itellee. Ite en oo tonnista päässy ajaa viel, mut tuol foorumil nuo jotkut puhuu et 1000 separi ois laiska!?! Luulis et siinäki sitä potkua on, mutta jos vaman päälle haluat nii gixxeri. Se on ulkonäöllisesti paras, sekä vie kiihytyksissä ja huippu nopeuksissa.
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
  18. #18
    Kun nyt hakemalla haet tätä vastakkainasettelua, niin selvää on, että Honda ja Yamaha ovat hyviä ensipyöriksi, koska ne mieluusti vaihtaa aika pian johonkin toiseen.
  19. #19
    Lainaa (hra1150 @ Huhti. 17 2008,23:05) kirjoitti
    Kun nyt hakemalla haet tätä vastakkainasettelua, niin selvää on, että Honda ja Yamaha ovat hyviä ensipyöriksi, koska ne mieluusti vaihtaa aika pian johonkin toiseen.
    Joo, enpä ookkaa tolta kantilta tota koskaa miettiny. Hyvä pointti.
    --GsxR:iä--
  20. #20
    848 ois hieno ihan pakastavedettynä... noo, jos 30v oottelis nii niitä sais sopuhintaan
    e. typo



    maxiskootteri

    -Punainen on edelleen väreistä nopein -
  21. #21
    Ei muuta kun koeajolle, niin kyllä löydät oman suosikin
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
  22. #22
    Oma valintani olisi R1, ylivoimaisesti upeimman ulkonäön takia.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  23. #23
    Lainaa (Draagon @ Huhti. 17 2008,11:18) kirjoitti
    Eli menin ja myin viime kesänä pyörän pois (600RR Hondan) mutta nyt olis pakko saada tulevaksi kesäksi uusi tai siis veres pyörä alle...

    Ja vaihtoehdot ovat Hondan 1000RR vuosimallit 04-07, Suzukin 1000 GSX-R vuosimallit 05 eteenpäin ja Yamahan R1 -04 uudemmat...

    Hinta kattona ajattelin 15000€...

    Eli mikä noista nyt sitten ensimmäiseksi 1000 pyöräksi olis sopiva valinta, hyviä ja huonoja puolia, mielipiteitä kehiin... *
    Mainostamatta, mutta EE-Speedillä:

    HUOM! *
    Viimeiset uudet kokomustat 2006 mallit hintaan 13790€ + TK 600€. *
    Tähän edukkaasti varustesatsi 600-1200€ (putki, kilpiteline, vilkut, pleksi) *
    Liikkeessämme valmiiksi varusteltuna 1 musta -06:nen GPR vaimentimin + kilpiteline, vilkut yms. = 15090€ toimituskuluineen.

    Olis aika lähellä 15000€ budjettia.

    Edit. siis CBR 1000RR



  24. #24
    Kun ärrärrär kyykky pyörän ostaa niin ehkä tarvitsee pohtia toiseenkin kertaan kannattaako sitä vaimenninta/putkea laittaa, kun noita desibelejä on alettu radoilla mittailla. Ettei tule sitten ylimääräistä murhetta siitä tuuninkista.
  25. #25
    Lainaa (kurja @ Huhti. 18 2008,13:45) kirjoitti
    Kun ärrärrär kyykky pyörän ostaa niin ehkä tarvitsee pohtia toiseenkin kertaan kannattaako sitä vaimenninta/putkea laittaa, kun noita desibelejä on alettu radoilla mittailla. Ettei tule sitten ylimääräistä murhetta siitä tuuninkista.
    Kyllä ne aika pitkälti saa mukana tulevalla db-killerillä rataystävällisiksi ne äänet.
  26. #26
    Lainaa (Void @ Huhti. 18 2008,13:59) kirjoitti
    Kyllä ne aika pitkälti saa mukana tulevalla db-killerillä rataystävällisiksi ne äänet.
    jolloin putkenvaihdolla saavutettu hyöty oli?

    vaan eipä tästä sen enempää
  27. #27
    ^muutaman kilon kevyempi kokonaispaino



  28. #28
    Osta se mikä on paras, siis omasta mielestä. Itse ostin -06 bladen ja ei kaduta!!! Tuskinpa nuita nyt vaikuttaa sen enempää vertailla.
    Blade -06
    XX -98
  29. #29
    hrc 07 bleidi hienoin



    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
  30.  
  31. #30
    Mulla oli ekana tonnisena blade -05. Sopii tohon tarkotukseen hyvin, tehokäyrä nousee tasasesti ja sähkönen ohjausiskari on erittäin jees. Suhteellisen helppo ajaa mutta joutuu toki käskyttämään enemmän mutkiin kuin kusiaista. Liikkuu varmasti riittävästi mutta ei pääse yllättämään kuskia, kahvaa pitää siis oikeasti kääntää ennenkuin jotain tapahtuu. 2-päällä myös iha ok ajaa (tosin oma emäntä on melko köykänen). Ainut asia mikä lievästi vaivasi oli aika tiukka polvikulma, varsinkin kun itselleni on siunaantunut tuota mittaa n.188cm. Olisi varmasti kyllä korjaantunut jalkatappien siirtosarjalla.

    Ei oo muuta ku positiivista sanottavaa ko. joposta. Tosin, voin kertoa että mitään niin vittumaista en oo vielä tehny kuin vaihtanut siihen aparaattiin sliparin. Että osta sellanen missä on se jo valmiina Myin omani jo pois, mutta pakko taas kerran vaihtaa toi auto pyörään ja hommata samanlainen blade tilalle

    Tuon lisäksi mietin itse silloin myös tuota 04-> aprilia rsv:tä. Kävin mokomaa myös koeajamassa, mukava laite sekin oli ja tehojen puolesta hyvin bladen kaltainen, mutta honda tuntu paremmalta. Tvinin äänet on kyllä iso bonus jos sellaseen päätyy
    04 636 zx-r -> 05 cbr 1000rr -> 01 Hayabusa
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen