Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 157:sta
  1. #121
    Lainaa (Esso @ Kesä. 15 2010,08:53) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Kesä. 10 2010,10:15) kirjoitti
    Lainaa (Esso @ Kesä. 09 2010,22:45) kirjoitti
    Kovin on laihat markkinat näköjään koittaa päästä tämmöisestä eroon. Nettimotossa ja Motopalstalla ollu nyt ilmot ja ajokelitkin mitä parhaimmillaan, mutta eipä vaan ota kaupaksi menevän. Vaihtotarjontaa kyllä riittää kielloista huolimatta, mutta suoralla pitelee hiljasempaa, vaikka edullinen rahoituskin järjestyisi.
    Vaihdatko moottorikelkkaan? Jaa et. No entäs moottorikelkkaan? Saat tonnin väliä.
    Ei taida sellaista fonttikokoa löytyä, että vaihdokkien tarjoaminen estyisi.
    Heh, tullut kyllä ajansaatossa huomattua, että ei tosiaan auta, vaikka kuinka yrittää painottaa ettei vaihto kiinnosta. Yksi kehtasi jopa soittaa, että "vaikka sulla luki noin, niin josko kuitenkin vaihtaisit?".
    Jep, pitkään sai täälläkin huhuilla...ja mp.foorumilla...ja nettimotossa...ja ducaticlubin palstalla...ja työpaikan ilmoitustaululla....että olisi joutilas 749, vähän ajettu, oma, uutena ostettu, vähän ajettu.
    Ekana vuonna oli yksi oikein tosi kiinnostunut. Räätälöitiin kaupan ehtoja mutta ei se rahoitus onnistunut.
    Tokana vuonna oli hiljaisempaa.
    Kaikennäköistä karvanoppapenaria olis saanut vaihdossa. Yksi tarjosi näkemättä, hinta olisi jälkeenpäin ajatellen ollut ihan ok mutta ei se silloin ollut.

    Ja lopulta ajoin auton lunariin ja pidin mopon .
  2. #122
    Lainaa (b_tommi @ Kesä. 10 2010,09:59) kirjoitti
    Lainaa (IlDuce @ Kesä. 09 2010,23:13) kirjoitti
    Lainaa (Esso @ Kesä. 09 2010,22:45) kirjoitti
    Kovin on laihat markkinat näköjään koittaa päästä tämmöisestä eroon.
    Ducati on helppo hankkia, vaikea myydä.
    Yhden Ducen ja yhden Aprilian oon myyny (siis vaihtanu) ja koneet oli keskimäärin hiukan vajaan vuoden myynnissä...

    Et ei ne todellakaan helpolla mene. Yhtään suoran kaupan tarjousta en muistaakseni niistä saanu *

    Hieno kampe sulla on *
    Toisaalta... tässähän on positiivinenkin puoli: näitä karkkeja saa kerätä tallin täyteen, kun ei pääse kuin polttamalla eroon. *
    Ducatit M696 Dark & SS1000DS Red
  3. #123
    Enkä ole enää edes 999S:stä eroon yrittänyt. Taidan maksaa siitäkin verot ja viedä sen Espooseen kaverin talliin niin on pyörä siellä kun tarvii. Sitten on 5 Ducatia kilvissä. Vakuutustahan ei varmaan tarvi maksaa kuin muutamalta päivältä jos on taukoa 30 päivää. Pisin, tylsin ja sakkovaarallisin osuus täältä matkalla etelä-Ruotsiin tai Eurooppaan on Tornio-Helsinki.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  4. #124
    Lainaa (boy007 @ Kesä. 17 2010,14:52) kirjoitti
    Lainaa (Jake82 @ Kesä. 16 2010,21:10) kirjoitti
    Hohhoijaa, eikös sulla ollut ss620 joskus, mikset hommannu 1000:sta?
    E:siis mts, no anyway..
    Mulla on ollu multistrada 620 koko ajan,...
    ..... jotain ratapeliä seuraavaksi,....
    ..., se on eka pyörä,...
    ..., ostaessani oon ollut ihan täysin *vihree nyt en oo täysinvihree!!!

    1098 jäi ostamatta kun aloin 620 vääntää kättä,
    kun MYYJÄ totesi että onneksi et ostanut 1098:sia niin
    en voinut todeta kuin että onneksi en!!!!

    Mielummin oon ilman 1198 kun ostan 848 jotain siltä väliltä,...
    voipa olla että ilman rekkarikilpeä niin ei travitse
    osalistua keskusteluun otsikon alla "meni kortti"

    Mts saattaa jäädä lapsille ekaksi A pyöräksi,..
    ... se on hyvä mökkitiellä minne en muulla
    pelillä menisi. Ainakin on *VIAT tiedossa,...
    Siinä ja siinä kehtaako sen edes myydä
    kellekkään elleivät osta takaisin sinne
    Ducati Finlandin varastoon.

    Niin persaukisen ei kannata Ducatia ostaa,
    samalla rahalla saa ominaisuuksia kilometrejä
    japskeits enemmän irti!

    Jos saat kicksejä oikeusjutuista ja riitelemisestä
    niin suosittelen 848;sia, parempi onnistumis todennäköisyys
    kun lotossa.

    Tosin kylle noita saa ulkomailta edullisesti, näyttää että
    lähemmäs puolen sataa pyörää ostetaan suoraan eli
    mahantuojan myyntiluku taitaa olla pienempi
    kuin mitä ihmiset ostelee euroopasta.

    En tiedä pitäiskö olla jo tähän aikaan aamusta kännissä, että tuosta ymmärtäisi jotain? Ilmeisesti sulla on sitte ollu ongelmia jonkun Ducatin kanssa tms.

    Kyllä tuolla 848:lla on saanu taittaa aika huolettomia kilometrejä. Tai no mitä nyt jännitteensäädin kärähti, mutta se olikin takuupäivityslistalla jo muutenkin.

    Olisihan tuo itsellekkin kelvannut 1098 tai 1198, mutta silloin tuntui 848:kin olevan saavuttamattomissa eli parempi näin kuin ei mitään. Kyllä tuossakin on rata-ajossa kesyttämistä ja veikkaan ettei Suomen mikkihiiri-radoilla noilla isoveljillä ajeta sen nopeampia kierroksia.
    - Ducati 848 -
  5. #125
    joo, ainaki

    http://www.lemonauto.com/complaints/...es_recalls.htm

    RECALL listan mukaan 848 on harmittomin!

    Mutta jos 1/40 päätyy kuluttjaviranomaselle
    tai alioikeuteen niin ainakin asiakaspalvelussa
    on vikaa,... tosin nopean netti surfauksen jälkeen
    tuskin Ducatia enään ostasin,... pelkästään
    haleneita Swingrameja, etu haarukoita,...
    ..., siis väsymisvaurioisia löytyy hetkessä
    kymmeniä,.....

    Ihan kiva että oot tyytyväinen, montakilometriä
    kassassa?
    ---
    joni
    http://boy007.dy.fi
  6. #126
    Lainaa (boy007 @ Kesä. 19 2010,11:37) kirjoitti
    joo, ainaki

    http://www.lemonauto.com/complaints/...es_recalls.htm

    RECALL listan mukaan 848 on harmittomin!

    Mutta jos 1/40 päätyy kuluttjaviranomaselle
    tai alioikeuteen niin ainakin asiakaspalvelussa
    on vikaa,... tosin nopean netti surfauksen jälkeen
    tuskin Ducatia enään ostasin,... pelkästään
    haleneita Swingrameja, etu haarukoita,...
    ..., siis väsymisvaurioisia löytyy hetkessä
    kymmeniä,.....

    Ihan kiva että oot tyytyväinen, montakilometriä
    kassassa?
    About 6300km mittarissa tällä hetkellä eikä yhtään polttimoa ole edes palanut, koputtaa puuta!

    Ei tässä maailmassa auta alkaa jännittämään liikaa tai on parempi vaan pysyä neljän seinän sisällä.
    - Ducati 848 -
  7. #127
    Lainaa (Sirousal @ Maalis. 24 2009,15:03) kirjoitti
    Kannattaisiko Ducati 848 hakeminen Saksasta? Mobile.de:stä kun katsoo niin siellä on asiallisia pyöriä hintaan n. 11000€ ja suomessa samanlainen 19000€. Tulisiko tuohon sitten liika veroa vai miten se menee? Todella vakavassa harkinnassa olisi saksasta tuommoisen alle 10000km ajetun -08 vuosimallia olevan Ducatin hakeminen. Polttelee niin helvetisti.. nyt vaan tarttis toisen työn niin sais taottua enemmän rahaa ja pyörä olisi lähempänä! *

    Eli jos joku tarvii työntekijää vaikka hanttihommiin niin viheltäkää ja katotaan asiaa * Omaa alaa olisi myynti..
    moi,

    Oon ihmetelly samaa ja kyselin tullilta ja
    sain tosi hyvää henkoht opastusta ja tässä
    kopioita tullin vatauksesta:

    ===

    http://www.tulli.fi/fi....m
    erkkijakaumat.pdf

    - Mahti-järjestelmästä löytyvät voimassaolevat uusien
    Ducati-moottoripyörien kaupalliset nimikkeet.
    http://www.tulli.fi/fi/yksityisille/...otus/MAHTI.jsp

    Uusien ajoneuvojen hintatiedot
    Uusien ajoneuvojen hinnat perustuvat kaupallisten toimijoiden Tullille
    ilmoittamiin hintoihin ja ne eivät sisällä autoveroa. Tulli
    ylläpitää uusien ajoneuvojen hintatilastoa, jota varten uusia
    ajoneuvoja kaupallisesti maahantuovat toimijat ilmoittavat Tullille
    ilman autoveron osuutta hinnan, jolla kyseistä ajoneuvoa yleensä
    tarjotaan myytäväksi Suomessa.
    Samalle ajoneuvomallille voi MAHTIsta löytyä monta hintaa, mikäli
    useampi liiketoiminnan muodossa ajoneuvoja maahantuova tai valmistava
    yritys myy samanlaisia ajoneuvoja Suomessa. Kun yksityinen henkilö
    antaa veroilmoituksen omaan käyttöönsä rekisteröitävästä
    ajoneuvosta, sovelletaan verotuksessa alhaisinta samanlaisen ajoneuvon
    hintaa.

    - Moottoripyörän vero määräytyy moottoritilavuuden mukaan.
    http://www.tulli.fi/fi....dex.jsp


    - Uuden ajoneuvon verotusarvo lasketaan autoverottomasta,
    arvonlisäverollisesta pyyntihinnasta seuraavalla tavalla:
    VEROTUSARVO = [0,945 * (Pyyntihinta) - 250] / (1 - VERO% / 100)

    Esim. Multistrada 1100S -07 (liitteenä Mahti-tuloste kaupallisesta
    nimikkeestä) Verotusarvo = (0,945*11140-250) / (1- 24,4 /100) =
    10277 / 0,756 = 13593,91 Veron määrä = 13593,91 * 24,4% =
    3316,91

    ====

    Siitä laskemaan veroarvoja, anna kuulua saatko kannattaa!!

    Kaupanpäälle ainakin Saksan reissun saa, sekin on kiva
    suunnittelee muuksikin kun pyörän noudoksi.

    ====

    Englanista kun ostaa kaupan päälle saa 3v huollot,
    hyvä syy ajaa UK:seen joika vuosi ja flygari liput
    ajoharjoitteluun isoille radoille,... ja hintakin on
    kohdallaan,...
    ---
    joni
    http://boy007.dy.fi
  8. #128
    Hehe, ei tuosta pyörästä tunnu pääsevän eroon vaikka myisi puoli-ilmaiseksi. 13500€ ei luulisi olevan enää järkyttävän paha hinta tämmösestä, mutta eipä tuo ostajia ole kirvoittanu liikkeelle. Hmmm.. mullahan oli kasko siinä. Pitäisköhän..
    - Ducati 848 -
  9. #129
    ONhan tuo 749 on oikukkaampi peli kuin aiempi ilmajäähy SS750. Siinä oli ostaessa 10tkm mittarissa ja myydessä 40tkm Sen verran epäluotettavahan oli että öljyn lisäksi piti vaihtaa 1 polttimo, 1 ketju ja muutama rengas. Mikään näistä vaihtoon menneistä osista ei tainnut olla italialaisvalmisteinen...

    749:n mittarivalot oikuttelivat heti uutena ja koko mittari menikin sitten takuuseen. Toinenkin sähkövika (joku rele) meni takuuseen mutta akusta jouduin pulittamaan. Kilometrejä on vieläkin alle 20t joten eipä ole murheita ehtinyt olemaan, ellei yhtä keväistä käynnistysvaikeutta lasketa...siitä selvittiin lainasähköllä.
  10. #130
    Moro,

    onkos pojilla mitään sisäpiiritietoa tästä tulevasta evo-mallista?

    Ducati.com / 848 EVO
    MCN.com / 848 EVO

    Isoimmat muutokset 140 hevosvoimaa ja Brembon Monoblocit.
    Ilmeisesti malli korvaa 848:n kokonaan, eikä siis päädy totuttuun tyyliin S-malliksi. Hinnasta ei tosin sanota mitään missään...

    E: Näyttäis olevan oma topicci muutamaa pykälää alaspäin, sorry vaan!



    Bikes don't leak oil, they mark their territory.
    636 Ninja '05
  11. #131
    Hehe, ei tarvinnu sitte myydä pyörää kun ei sitä kukaan ostanu

    Ymmärtäisin, jos olisin vasta syksystä alkanu myymään pyörää, mutta kun laitoin sen jo alkukesästä myyntiin, että varmasti kerkiää mennä kaupaksi ja pyyntihinnassakin oli lopulta 2500€ eroa toiseksi halvimpaan vastaavaan ja kilometrien puolesta oli vähiten ajettu käytetty. Haluttua tavaraa noi Ducatit..
    - Ducati 848 -
  12. #132
    Lainaa (Esso @ Syys. 17 2010,22:43) kirjoitti
    Hehe, ei tarvinnu sitte myydä pyörää kun ei sitä kukaan ostanu

    Ymmärtäisin, jos olisin vasta syksystä alkanu myymään pyörää, mutta kun laitoin sen jo alkukesästä myyntiin, että varmasti kerkiää mennä kaupaksi ja pyyntihinnassakin oli lopulta 2500€ eroa toiseksi halvimpaan vastaavaan ja kilometrien puolesta oli vähiten ajettu käytetty. Haluttua tavaraa noi Ducatit..
    Toi on ihan normi setti ja pätee kaikkiin vähänkään eksoottisempiin merkkeihin...

    Toki nyt taitaa olla "myyntijumi" vähä kaikilla merkeillä, ku tota tarjontaakin on ihan jonku verran.

    Ostajia olis paljonkin, mutta ku se on vaan aina se sama laulu, et pitäis päästä omasta rahalla eroon.

    Kyllä se aikanaan kiertoon menee joko rahalla tai sit "sopivalla" vaihdolla
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  13. #133
    Kyllä ne Ducatitikin saa ainakin omalla kokemuksella myytyä suht helposti kun hinnoittelee oikein. Nimimerkillä 3 myytyä Ducatia 4 vuoden sisään. Kun hinta on kohdallaan, niin saa myös muita kiinnostuneita ostajia kuin pelkästään HC Ducatistit. Esim. itse en maksaisi kyllä 13500 euroa 848:sta, kun 1098:n saa oikeastaan samaan hintaan.



    Ex.
    Ducati 1098 -07
    Ducati 749s -03
    Ducati Monster 750M -99
  14. #134
    Lainaa (akuko @ Syys. 18 2010,22:38) kirjoitti
    Kyllä ne Ducatitikin saa ainakin omalla kokemuksella myytyä suht helposti kun hinnoittelee oikein. Nimimerkillä 3 myytyä Ducatia 4 vuoden sisään. Kun hinta on kohdallaan, niin saa myös muita kiinnostuneita ostajia kuin pelkästään HC Ducatistit. Esim. itse en maksaisi kyllä 13500 euroa 848:sta, kun 1098:n saa oikeastaan samaan hintaan.
    No se hinta oli viimein tässä 12000€ eikä siltikään löytynyt ostajaa. Onhan tuossa jo ihan mukava arvon aleneminen uudesta ku hinta tippunu parissa vuodessa about 7k€ eli melkein 40%. No katellaan tuossa keväällä sitte uudestaan..

    Halvin 1098 oli nettimotossa 17400€



    - Ducati 848 -
  15. #135
    Ei Ducati kannata suomesta hankkia
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  16. #136
    Se on kyllä karua kieltä, ku ostat tänä vuonna Ducen vaikka 14k€:lla ja ens vuonna myyt sen (jos siis rahaa haluaa) 9k€:lla

    ...mut elämä on...
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  17. #137
    Lainaa (Jake82 @ Syys. 20 2010,20:16) kirjoitti
    Ei Ducati kannata suomesta hankkia *
    Totta.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  18. #138
    Lainaa (Esso @ Syys. 20 2010,19:05) kirjoitti
    Halvin 1098 oli nettimotossa 17400€
    Ite möin heinäkuussa 14500 eurolla 14tkm ajetun 1098:n. Kyllä ne muutkin joutuu pudottamaan jos meinaa myydä. Oon sitä mieltä, että ei kannata ostaa Suomesta jos pyytävät 1098:sta 17 tonnia ja ylöspäin. Englannista vaan valkkaamaan ja tilaukseen, niin säästää monta tonnia
    Ex.
    Ducati 1098 -07
    Ducati 749s -03
    Ducati Monster 750M -99
  19. #139
    Lainaa (akuko @ Loka. 07 2010,22:29) kirjoitti
    Lainaa (Esso @ Syys. 20 2010,19:05) kirjoitti
    Halvin 1098 oli nettimotossa 17400€
    Ite möin heinäkuussa 14500 eurolla 14tkm ajetun 1098:n. Kyllä ne muutkin joutuu pudottamaan jos meinaa myydä. Oon sitä mieltä, että ei kannata ostaa Suomesta jos pyytävät 1098:sta 17 tonnia ja ylöspäin. Englannista vaan valkkaamaan ja tilaukseen, niin säästää monta tonnia
    ^ no, mitäs nyt on hankintalistalla? 848 evo? :-D
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  20. #140
    Täältä löytyy yksi uusi 848:n omistaja! Eilen kävin tekemässä pyörästä kaupat ja tänään ensimmäistä kertaa enemmän ajoa alle. Ihastuin pyörään jo muutama vuosi sitten ja kun pyörän hankinta tuli taas konkreettiseksi, yritin pohtia monia vaihoehtoja mutta ei mistään saanut samanlaisia kiksejä kuin Ducateista... Ei kuitenkaan kaduta ostos yhtään, todella kiva peli ajaa, äänet Termignonin setillä ovat mielettömät ja mielestäni pyörä on kaunein sporttipyörä tällä hetkellä. Pyörä kyllä herättää paljon huomiota(varsinkin äänien takia) ja tänään noin kymmenen tuntematonta ihmistä kävi kehumassa että "Kylläpä sulla on hieno pyörä!". Katsellaan miten yhteinen elämä alkaa sujua tästä eteenpäin Nimimerkki Esson pyörä taitaa nykyään löytyä kaveriltani, joten Helsingissä saattaa törmätä kahteen peräkkäin ajavaan punaiseen 848:iin.

    Löytyykö täältä ketään joka olisi viritellyt 848/1098/1198:iin laukkua kiinni? Jonkinlaiselle lisätilalle voisi olla käyttöä jos vähän pidemmän reissun heittää, reppuun ei kovin paljon mahdu. Miten hyvin tuohon menee tankkilaukut kiinni? Itse kuulin eräältä kyseisen mallin omistajalta, että olisi viritellyt tankkilaukun matkustajan paikalle kiinni... En kuitenkaan ehtinyt kysellä siitä sen enempää... Vinkkejä?
    Ducati 848 '10
  21. #141
    http://www.mc-lifestyle.com/Tarvikke...ati/96756607B/

    Siinä on 10 litran tankkilaukku ja mulla on itselläni laukku joka menee takaistuimen päälle ja on myös sen muotoinen. Muistaakseni se on 7-10 litranen. Ei noihin nyt ihan hirveästi mene kenkä parin ja vaihto kalsarien ja paitojen lisäksi tavaraa
    Ducati 1098s Tricolore *-07
    Kawasaki zx-10r -04
  22. #142
    Lainaa (fat_2cm @ Huhti. 11 2011,10:43) kirjoitti
    http://www.mc-lifestyle.com/Tarvikke...ati/96756607B/

    Siinä on 10 litran tankkilaukku ja mulla on itselläni laukku joka menee takaistuimen päälle ja on myös sen muotoinen. Muistaakseni se on 7-10 litranen. Ei noihin nyt ihan hirveästi mene kenkä parin ja vaihto kalsarien ja paitojen lisäksi tavaraa *
    199€, ei jumalauta

    Ainakin 999:iin menee ihan normaali joku stormin tankkilaukku, ei tarvi maksaa 160€ ylimääräistä Ducati-tekstistä.
    Everyone knows that Duc's do not put out the kind of power that jap I4's do. But the reason we ride these bikes is not because of the power, but because they are full of life, they have a soul, unlike jap fours that are as lifeless as a can opener.
  23. #143
  24. #144
    Mulla on tuo Bags Connectionin rearbag. Kuskin penkin alle kahdella remmillä runkoon ja takaremmi takakatteen alta...hyvin toimii!





    ex mopot --> Honda CBR 1000F -92, Suzuki GSX1300R Turbo -03, Suzuki GSX1300R -06, Suzuki GSX600R -06, KTM Super Duke -07, Kawasaki Z750 -07, Ducati 1098 -08.
    Nyt alla KTM Super Duke
  25. #145
    Onko kellään kokemusta noista Kriegan yleismallisista laukuista? *Tällainen näyttäisi ihan pätevältä ratkaisulta, mitenkähän hyvin tuon saisi takapenkin päälle kiinni?

    Tuo Bags Connection laukku näyttää vaan niin hiton isolta tollaisessa sirommassa sporttipyörässä
    Ducati 848 '10
  26. #146
    Mulla on tuollainen ollut tilauksessa jo pidemmän aikaa kunhan vaan tulis. Messuilla hypistelin just us-20 mallia ja pitäs olla just passeli ja sopiva tollasen kyykyn takapenkille, plus ett vedenpitävä. Lisäremmeillä nopea irroittaa ja kiinnittää takaisin. Laita vaan semmonen. EI 20L tietty paljoa ole mut jos esim. kriegan reppu lisänä niinku itellä r25, ni meneehän niihin jo sen mitä kyykyn kanssa reissatessa ilkee mukana kantaa * Kato vaikka kriegan sivuilta kuvia, siellä näkyy us20 kiinnitettynä jonku kyykyn päälle.
    xz6r-636->gsxr1000k6->KTM SM 950->Gsx-r 1000K7->Bmw f800r"tuned"
  27. #147
    Eikös noita ole vaikka kuinka? Esim. Louisilta
    Vanucci tai Moto-Detail?
    Tai Pololta pienempi Bags-Connection tai Speedbag Sozia ja enemmänkin noita tuolla on. Vaihtoehtoja näyttäis riittävän, eikä hinnatkaan pahoja.
    Suzuki Intruder M800 K9 **For Sale**
  28. #148
    Mulla meinasi Sloveniassa käydä huonosti suht. painavan ja korkean Oxfordin kanssa toissa kesänä. Eli jos ne kamat saa jonnekin muualle kuin korkealle perään, suosittelen. On muuten mukavampi astua satulaakin kun oikeata jalkaa ei tarvitse heittää toista metriä laukun yli.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  29. #149
    Lainaa (Zenith @ Huhti. 24 2011,20:50) kirjoitti
    Tuo Bags Connection laukku näyttää vaan niin hiton isolta tollaisessa sirommassa sporttipyörässä *
    Tuossa yllä olevassa kuvassa on mulla laukun yläosassa myös sadepuku, siksi kai näyttää niin isolta...toisaalta reissunpäällä mulle ainakin on ihan sama miltä laukku näyttää kunhan ajaa asiansa ja pysyy mukana! *
    ex mopot --> Honda CBR 1000F -92, Suzuki GSX1300R Turbo -03, Suzuki GSX1300R -06, Suzuki GSX600R -06, KTM Super Duke -07, Kawasaki Z750 -07, Ducati 1098 -08.
    Nyt alla KTM Super Duke
  30.  
  31. #150
    Klassisia "olitko se sinä" bongauksia, mutta eilen tennispalatsin takana siinä 20.40 aikaan 848 evo splittasi liikennevalojen kärkeen. Ihan mukavat pörinät oli vakiopöntöillä, kun siinä metrin päässä auton sisällä istuskelin. Joku palstalaisista?
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Sivu: 5 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456 ViimeinenViimeinen