Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 208:sta
  1. #1
    Jos nyt käy niin että laittaisinkin vireille kilvettömän ratapelin hankinnan, ja kun mieli tekisi aloittaa ihan uudella pelillä, niin mikähän noista uusista kuussatkuista olisi paras aihio. Asiaan kun vaikuttaa alustan osien ja jarrujen yms laatu, varaosien ja viripalikoiden saatavuus. Kilpaa ei ole tarkoitus ajaa, ja kone on tarkoitus pitää mahdollisimman vakiona.

    Sattuneesta syystä olen lähtökohtaisesti Hondan suuntaan kalleellaan, ja RR sopii käteen todella hyvin, mutta toisaalta R6R olis aika porno laitos, ja suitsa taasen muutoin moitteeton peli. Kawasakia ei nyt ihan heti tule mieleen ostaa

    Honda lienee noista ainoa jota ei ole muutettu tälle vuodelle, eli osia löytynee helpommin..

    Homma saattaa vielä muuttua moneen otteeseen budjetin myötä, mutta jostain pitää aloittaa..

    Kokemuksia, ideoita?



    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  2. #2
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 07 2006,11:47) kirjoitti
    ideoita?
    Mikäs se olikaan luokan ykkönen Masterbikessa?
  3. #3
    Ehdottomasti uusi yamaha!!!

    Jos verrataan suosikkiasi hondaa ja yamahaa:

    -Yammussa luistokytkin, hondassa ei

    -yammussa vakiona lineaariset etujouset, hondassa progressiviset (virattomat)

    -yammussa takaiskarin pituussäätö, hondassa ei ole mahdollista säätää sitä(maavara ongelma ja ketteryys)

    -yammussa vakiona tehoa n. 6-7hv enemmän tehoa, yamahaan kokoputkella vielä 7hv lisää...

    -yamaha ei nykäse kun lisäät kaasua mutkassa, honda nykäsee

    -yamahassa toimiva ja säädettävä vaihtovalo, hondassa vain koriste

    tossa nyt suurimmat mitä tuli mieleen omakohtaisia kokemuksia 05rr honda vs. 06 R6r
    Aprilia RSV4-R
  4. #4
    Ainaskin Honda halvin:
    "Virallisten" maahantuojien hintoja!
    CBR1000RR-06 10.400€
    CBR600RR -06 * 8.500€
    GSX-R1000 K6 *11.250€
    GSX-R750 K6 * 10.590€
    GSX-R600 K6 * * 9.490€
    ZX-10 *-06 ** * *11.650€
    ZX-6R *-06 ** * ** 9.150€
    ZX-6RR -06 * * * *9.350€
    R1 **-06 ** ** * * *11900€
    R6R -06 * * * * * **9.900€
    R6 **-06* ** * * * * 9.400€
    Yamahan erikoisuus, että sen voi kilvittää vuoden kuluttua.



    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  5. #5
    Entäs kimppahankinta ?
    Hondaan täälläkin kallellaan. budjetti rajallinen, ja ratkaiseva täälläkin
    Suzuki Gsx-r 750 -08
    Honda Cbr 600 RR -04
    Honda Cbr 600 F - 94
  6. #6
    Tässä alkukeväästä arvoin itsekin mikä se paras vaihtoehto olisi. Vaihtoehdoiksi rajautui R6 ja GSX-R.

    Satuin kuitenkin saamaan näppeihini -04 600 Gixxeristä rakennetun valmiin kilpurin varusteineen ja päätin ostaa sen.

    Kannattaa tarkkailla noita uudehkoja käytettyjäkin, koska se kaupasta haettu pyörä vaatii kuitenkin kaikkea pientä, joista tosin suurimman osan kattaa vakiokatteiden ym. myynnillä.

    Alle 10k€ kokonaismenoilla ei kuitenkaan kannata kuvitella pyörää saavansa. Sitä rahaa vain menee kaikkeen pieneen (Kuitukatteet, ohjausiskari, kaatumasuojat, jarruletkut... puhumattakaan mistään tappisarjoista, putkistoista tai alustoista jne...).



  7. #7
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 07 2006,12:42) kirjoitti
    Ehdottomasti uusi yamaha!!!
    Todellakin.. Kaikki järkisyyt saattaisivat puoltaa jammun valintaa.. Täytyy vaan päästä jossain testaamaan miten tuo sopii vauhdissa kätöseen.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  8. #8
    Se 900e mikä jää hondan ja yamahan hintaeroksi, ei riitä hondan alustan parantamiseen yamahan tasolle.
    Mikä on auttamatta hondan suurin heikkous.
    Aprilia RSV4-R
  9. #9
    Lainaa (Anthony @ Kesä. 07 2006,12:44) kirjoitti
    Ainaskin Honda halvin:
    CBR600RR -06 8.500€
    GSX-R750 K6 10.590€
    GSX-R600 K6 9.490€
    ZX-6R -06 9.150€
    ZX-6RR -06 9.350€
    R6R -06 9.900€
    R6 -06 9.400€
    Nämä ilmeisesti verottomia hintoja. Tietääkseni uuden verottoman tonnisen saa kun laittaa ~1000e lisää tuohon. Itse varmaan kallistuisin siihen suuntaan. Tonnisessa on kuitenkin rähinää huomattavasti enemmän eikä tarvitse konetta virittää jos alkaakin tekemään myöhemmin mieli enemmän tehoja kuin mitä kusiaisesta irtoaa.

    Gurut väittävät myös että tonnisten koneet kestävät ratatouhuja paremmin kuin 600cc laitteet.

    Edit: eipä sillä, kyllä tuo uusi Yamaha R6R olisi varmaan ihan hullun hauska ja hyvä laite radalla...



    .
  10. #10
    Lainaa (gikseri @ Kesä. 07 2006,14:26) kirjoitti
    Satuin kuitenkin saamaan näppeihini -04 600 Gixxeristä rakennetun valmiin kilpurin varusteineen ja päätin ostaa sen.

    Kannattaa tarkkailla noita uudehkoja käytettyjäkin, koska se kaupasta haettu pyörä vaatii kuitenkin kaikkea pientä, joista tosin suurimman osan kattaa vakiokatteiden ym. myynnillä.
    Valmis pyörä on ehkä taloudellisesti paras ratkaisu, mutta olen sen verran vainoharhainen, että en uskalla ostaa "kaatamatonta" ja "hyvin pidettyä" ratapyörää.. Uudesta moposta tietää täsmälleen mitä sille on tehty ja miten pidetty sisäänajosta alkaen.

    Köpi: Trumppa oli myös mielessä, mutta enpä ostaisi suinpäin noin harvinaista peliä radalle.. Katsotaanpa millaisia kokemuksia porukoilla tuosta on kauden mittaan. Rata-ajossa luotettavuus on erittäin tärkeä tekijä.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  11. #11
    Lainaa (pr0gram @ Kesä. 07 2006,14:38) kirjoitti
    Tietääkseni uuden verottoman tonnisen saa kun laittaa ~1000e lisää tuohon.
    Tiedän myöskin tuon.. mutta noita tonnisia on nähnyt sen verran ajettavan pöpelikköön, eivätkä kuskit ole pärjänneet 600cc mopoillekaan, eli ei ne lisätehot autuaaksi (eikä nopeaksi) tee..

    Lainaa kirjoitti
    Gurut väittävät myös että tonnisten koneet kestävät ratatouhuja paremmin kuin 600cc laitteet.
    Tuosta oli vastikään puhetta kaverin kanssa.. Mistähän moinen guru löytyisi joka tuon tietää ihan varmaksi..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  12. #12
    Tonnisessa on toden totta rähinää...
    Se opettaa myös ajamaan vain pelkällä teholla ja taluttamaan pyörää mutkissa. Ilmiö joka on liian moneen kertaan nähty.
    Ei taida olla vakio moottorien kestossa mitään väliä onko 600cc tai 1000cc

    Ymmärrän kyllä monen rataa 600cc pelillä ajelleen haluavan siirtyä ajamaan 1000cc pelillä. On tullut liian monta kertaa ohitetuksi tonnisella suoralla ja se masentaa. Onhan se sitten itse kivaa kun saa tonnisella ohitella niitä 600cc mopo laitteita niin ei ego kärsi. Mutkissa voi sitten olla tulppana kusiaisille ja suorilla näyttää pelin kulkua...
    Aprilia RSV4-R
  13. #13
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 07 2006,14:47) kirjoitti
    Tonnisessa on toden totta rähinää...
    Se opettaa myös ajamaan vain pelkällä teholla ja taluttamaan pyörää mutkissa. Ilmiö joka on liian moneen kertaan nähty.
    Ei taida olla vakio moottorien kestossa mitään väliä onko 600cc tai 1000cc

    Ymmärrän kyllä monen rataa 600cc pelillä ajelleen haluavan siirtyä ajamaan 1000cc pelillä. On tullut liian monta kertaa ohitetuksi tonnisella suoralla ja se masentaa. Onhan se sitten itse kivaa kun saa tonnisella ohitella niitä 600cc mopo laitteita niin ei ego kärsi. Mutkissa voi sitten olla tulppana kusiaisille ja suorilla näyttää pelin kulkua...
    Niin totta kuin vain voi olla.

    600 cc laitteella opitaan ajamaan mun mielestä helpommin ja paremmin kuin litrasella. Kun kusiaisen voimavarat ja muun potentiaalin osaa hyödyntää KAIKKI niin sitten voi siirtyä litrasiin. Aika harva Suomessa osaa niitä hyödyntää...

    Ego saattaa kyllä saada kolauksen kun kusiaisella mennään mutkassa ulkokautta litrasesta ohi ja sitten pyritään seuraavalla suoralla ajaa kusiainen kiinni, mutta ei ihan riitä voimat litrasessakaan.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  14. #14
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 07 2006,14:45) kirjoitti
    Lainaa (pr0gram @ Kesä. 07 2006,14:38) kirjoitti
    Tietääkseni uuden verottoman tonnisen saa kun laittaa ~1000e lisää tuohon.
    Tiedän myöskin tuon.. mutta noita tonnisia on nähnyt sen verran ajettavan pöpelikköön, eivätkä kuskit ole pärjänneet 600cc mopoillekaan, eli ei ne lisätehot autuaaksi (eikä nopeaksi) tee..

    Lainaa kirjoitti
    Gurut väittävät myös että tonnisten koneet kestävät ratatouhuja paremmin kuin 600cc laitteet.
    Tuosta oli vastikään puhetta kaverin kanssa.. Mistähän moinen guru löytyisi joka tuon tietää ihan varmaksi..
    Tonnisen viehätys mun mielestä juuri siinä että se on enemmän omassa ranteessa se syöttö. 600 kyllä varmaan opettaisi paremmaksi/teknisemmäksi kuskiksi kun ei pysty repimään samalla tavalla...

    Mitä tulee siihen tonnisen kestävyyteen niin ei kai sitä kukaan nyt varmaksi tiedä ja jokainen pyöräkin lienee yksilö. Mutta kyllä se ainakin ihan maalaisjärkeen käy että tonnista ei tarvitse huudattaa samassa mittakaavassa kuin kusiaista radalla jotta homma etenee -> rasitus moottorille pienempi.

    Edit: typo



    .
  15. #15
    Niin ja paras laite on suoriltaan Yamahan R6R -06, tietenkin.

    Miksi?

    - _toimiva_ luistokytkin
    - alustassa kaikki säädöt mitä kaipaa sekä alusta myös toimii!
    - koneessa on löylyä vakiona varsin mukavasti
    - laite on tunnokas ajettavaksi, kääntyy hienosti ja helposti
    - laite myös pysähtyy!
    - fly by the wire _oikeasti_toimii hienosti!

    Siinä mun perustelut laitteesta.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  16. #16
    Janille välipalaksi..
    Olin eilen maanantaina omalla penkissä..
    vakiona 109,5hv ja ####putkella 116hv takarenkaalta.

    Kun verrattiin käppyröitä mun vakion 05 R6 käppyröihin niin 10000rpm:n jälkeen uusi sylkee vakiona kokoajan paremmin..
    Ja putkella ollaan jo ihan eri lukemissa.. Toivottavasti 12pvä on aurinkoita että pääsee tosissaan testaamaan pelin kulkua.
    Penkittäjä myös kehui kaasun uskomattoman hyvää tunnokkuutta.

    Ja ne äänet
    Aprilia RSV4-R
  17. #17
    Lainaa (pr0gram @ Kesä. 07 2006,14:38) kirjoitti
    Lainaa (Anthony @ Kesä. 07 2006,12:44) kirjoitti
    Ainaskin Honda halvin:
    CBR600RR -06 8.500€
    GSX-R750 K6 10.590€
    GSX-R600 K6 * 9.490€
    ZX-6R -06 * * * *9.150€
    ZX-6RR -06 * * *9.350€
    R6R -06 * * * * * 9.900€
    R6 -06 * * * * * * 9.400€
    Nämä ilmeisesti verottomia hintoja. Tietääkseni uuden verottoman tonnisen saa kun laittaa ~1000e lisää tuohon. Itse varmaan kallistuisin siihen suuntaan. Tonnisessa on kuitenkin rähinää huomattavasti enemmän eikä tarvitse konetta virittää jos alkaakin tekemään myöhemmin mieli enemmän tehoja kuin mitä kusiaisesta irtoaa.

    Gurut väittävät myös että tonnisten koneet kestävät ratatouhuja paremmin kuin 600cc laitteet.

    Edit: eipä sillä, kyllä tuo uusi Yamaha R6R olisi varmaan ihan hullun hauska ja hyvä laite radalla...
    Referenssinä 06-mallin 600 ja 1000 GSX-R:ien hintaero verottomana ja takuuttomana "kilpurina" ostettuna kokolailla tasan 2000€. Huhtikuun 2006 tietoa.
  18. #18
    Ducati 749R!!! Öhlinssinalusta tehtaan jäljiltä ja kuitukatteita vaille valmis kisaan.
    Yamaha R6R -07
  19. #19
    Lainaa (jannmann @ Kesä. 07 2006,15:04) kirjoitti
    Janille välipalaksi..
    Olin eilen maanantaina omalla penkissä..
    vakiona 109,5hv ja ####putkella 116hv takarenkaalta.

    Kun verrattiin käppyröitä mun vakion 05 R6 käppyröihin niin 10000rpm:n jälkeen uusi sylkee vakiona kokoajan paremmin..
    Ja putkella ollaan jo ihan eri lukemissa.. Toivottavasti 12pvä on aurinkoita että pääsee tosissaan testaamaan pelin kulkua.
    Penkittäjä myös kehui kaasun uskomattoman hyvää tunnokkuutta.

    Ja ne äänet
    Ihan älylukemia. Paljos sä olit ajanu sillä ennen penkitystä?

    Maanantaina saat tulla sit Alastaron speciaali-kuskina antamaan vetoapua meikäläiselle. ;)

    Rupatellaan noista muista aiheeseen liittyvistä hienouksista sitten varikolla.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  20. #20
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 07 2006,14:41) kirjoitti
    Lainaa (gikseri @ Kesä. 07 2006,14:26) kirjoitti
    Satuin kuitenkin saamaan näppeihini -04 600 Gixxeristä rakennetun valmiin kilpurin varusteineen ja päätin ostaa sen.

    Kannattaa tarkkailla noita uudehkoja käytettyjäkin, koska se kaupasta haettu pyörä vaatii kuitenkin kaikkea pientä, joista tosin suurimman osan kattaa vakiokatteiden ym. myynnillä.
    Valmis pyörä on ehkä taloudellisesti paras ratkaisu, mutta olen sen verran vainoharhainen, että en uskalla ostaa "kaatamatonta" ja "hyvin pidettyä" ratapyörää.. Uudesta moposta tietää täsmälleen mitä sille on tehty ja miten pidetty sisäänajosta alkaen.
    Joo, toi on kyllä täysin totta. Paskoja kisapyöriä on myynnissä huomattavasti enemmän kuin edes siedettävässä kunnossa olevia. Käytettyä ostaessa pitää vaan tietää, mihin kiinnittää huomiota. Silti mahdollisuus saada paskaa käteen on hyvin suuri.

    Etuna käytetyssä on taas se, että jos onnistuu saamaan hyvän pelin, voi saada huomattavan arvokkaat lisävarusteet ja tarvikkeet ikäänkuin kaupan päälle pyörän mukana. Hinnat noissa kilpureissa laskee ihan tajuttoman nopeasti.

    Jos rakennat tänään vaikkapa uuden kilpailukykyisen Stock 600 kilpurin sääntöjen sallimissa rajoissa ja hommaat tuplavannetta, lippaosaa sun muuta tarpeellista, saat pyörästä kahden-kolmen vuoden kuluttua ehkä noin 50% siitä, mitä se on tullut maksamaan (poislukien kaadot, huollot, rempat jne...)

    Toki jotkut pyytävät ihan tolkuttomia hintoja linttaan ajetuista öljypolttimista mutta ne taas ovat asia erikseen.



  21. #21
    Lainaa (pr0gram @ Kesä. 07 2006,14:56) kirjoitti
    Mitä tulee siihen tonnisen kestävyyteen niin ei kai sitä kukaan nyt varmaksi tiedä ja jokainen pyöräkin lienee yksilö. Mutta kyllä se ainakin ihan maalaisjärkeen käy että tonnista ei tarvitse huudattaa samassa mittakaavassa kuin kusiaista radalla jotta homma etenee -> rasitus moottorille pienempi.
    Ratamopoon säädetään välitykset niin että kutosella välitykset loppuu juuri ennen jarrutusta.. Yhtälailla se tonninen huutaa rajoittajalla kuin kusiainenkin. Isompi teho vaan kuluttaa renkaita ja voimansiirtoa paljon enemmän.

    Kyllä mulla on tavoitteena oppia nimenomaan ajoteknikkaa, eikä vaan mustan viivan piirtoa mutkista ulos.. siksi ehdottomasti kusiainen alle.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  22. #22
    Lainaa (janne-ki @ Kesä. 07 2006,15:21) kirjoitti
    Ducati 749R!!! Öhlinssinalusta tehtaan jäljiltä ja kuitukatteita vaille valmis kisaan.
    Mitäs ducce maksaa verottomana..? Mutta jokatapauksessa, tarkoitus olisi ajaa sillä mopolla eikä kokoaikaa korjata sitä
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  23. #23
    Suosittelen yamahaa jo senkin takia että siitä tulee varmasti taas 2-3vuodeksi todella suosittu malli radalle, niin kuin aikoinaan eka r6 sukupolvi.
    Mikä tarkoittaa että osia saa edullisesti ja nopeasti.

    Trumppa ja duce on... no ne nyt vaan on.
    Aprilia RSV4-R
  24. #24
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 07 2006,15:36) kirjoitti
    Lainaa (janne-ki @ Kesä. 07 2006,15:21) kirjoitti
    Ducati 749R!!! Öhlinssinalusta tehtaan jäljiltä ja kuitukatteita vaille valmis kisaan.
    Mitäs ducce maksaa verottomana..? Mutta jokatapauksessa, tarkoitus olisi ajaa sillä mopolla eikä kokoaikaa korjata sitä
    Noo... en nyt ole ihan varma siitä onko talouden kannalta ajateltuna järkevintä ostaa 749R...

    Helpointa ja edukkainta ja ehkä jopa nopeintakin on ostaa se R6R. Oma suosikkini jos kilvettömän ostaa...
  25. #25
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 07 2006,15:36) kirjoitti
    Lainaa (janne-ki @ Kesä. 07 2006,15:21) kirjoitti
    Ducati 749R!!! Öhlinssinalusta tehtaan jäljiltä ja kuitukatteita vaille valmis kisaan.
    Mitäs ducce maksaa verottomana..? Mutta jokatapauksessa, tarkoitus olisi ajaa sillä mopolla eikä kokoaikaa korjata sitä

    Joo ei se Ducati halvin vaihtoehto ole, mutta varmasti stock-säännöillä ajettaessa kilpailukykyinen vaihtoehto.

    749R konekitillä valmiiksi tehtynä kilpurina supersport-luokkaan olisi maksanut n.26 000- 27 000e. Stockkiin hinta on tietysti konekitin verran halvempi.
    Yamaha R6R -07
  26. #26
    Tämä nyt meni mun mielestä vähän turhan äkkiä siihen että tonnisella rynnitään vaan suorilla ja sitten mutkissa ollaan parkissa. Eikä litraisella opi ajamaan jne...

    Sanoisin että tuo on ihan itsestä kiinni miten siihen ajamiseen suhtautuu. Jos on aidosti tavoitteena oppia rata-ajoa ja kehittyä siinä niin väittäisin, että tonnisella oppii kyllä niitä ajamisen tekniikoita ja saloja myös ihan hyvin. Se on eri asia jos kuskin aivot toimivat binäärisesti kaasu auki - kaasu kiinni tyyppisesti.

    Itse olen juuri aloittelemassa rata-ajo harrastusta ja tyypillisesti homma tuntuu menevän niin, että porukka painaa musta suorilla ohi ja sitten minä tunnun pääsevän mutkissa lujempaa, ainakin keskinopeassa ryhmässä näin. Nopeassa ryhmässä vaikuttaa sitten suurin osa porukasta menevän sekä suorilla että mutkissa ohi

    Itse en oikein ymmärrä sitä rynnimistä jos tuota hommaa aikoo vähänkin enemmän harrastaa. Tarkoituksena lienee ajaa se koko rata läpi mahdollisimman vauhdikkaasti eikä tehdä suoraennätyksiä pelkästään. Satunnaista ratapäivillä ajelijaa nyt ei mun mielestä kannata ollenkaan ottaa mukaan tähän keskusteluun, silloin sen ryntäilyn paremmin ymmärtää.

    Minä olen ainakin ottanut sen asenteen, että ensin hierotaan oikein pieteetillä mutkanopeuksia ja tekniikkaa kuntoon ja sitten lisätään reilummin suoranopeuksia.

    Eli summa summarum, en nyt ihan suorilla tuomitsisi litraista ihan turhaksi laitteeksi opetteluvaiheessakaan. Eipä silti, itseänikin kyllä kiinnostaisi pirusti päästä radalle ajamaan/kokeilemaan 600cc laitetta, se on varmaan tosiaan aika erilainen ajettava. Kadulla jonkin verran semmoisella kyllä kokemusta.
    .
  27. #27
    Onkos noissa verottomissa vehkeissä paljoa hintaeroa ostopaikan mukaan..? Viralliset maahantuojat käsittääkseni myyvät noita suoraan, mutta muitakin vaihtoehtoja on..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  28. #28
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 07 2006,18:14) kirjoitti
    Onkos noissa verottomissa vehkeissä paljoa hintaeroa ostopaikan mukaan..? Viralliset maahantuojat käsittääkseni myyvät noita suoraan, mutta muitakin vaihtoehtoja on..
    Ainakaan Suzukissa ei juurikaan ole eroa. Se on tuo 9450-9490 lähes joka paikassa - sekä virallisilla että rinnakkaistuojilla. Veikkaan, että sama pätee myös muiden merkkien kohdalla.
  29. #29
    600RR on hallinnut Supersportin MM-sarjaa (jossa myös R6:lla ajetaan) markkinoille tulostaan (v. 2003) lähtien, joten siinä näyttää olevan paras aihio ratapyöräksi. Tänä vuonna taitaa käydä niin, että Curtain jää pahasti Charpentierin kyydistä. Niin, ja taitaa Tatukin ajella 600RR:llä.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Bomber @ Kesä. 07 2006,19:55) kirjoitti
    600RR on hallinnut Supersportin MM-sarjaa (jossa myös R6:lla ajetaan) markkinoille tulostaan (v. 2003) lähtien, joten siinä näyttää olevan paras aihio ratapyöräksi. Tänä vuonna taitaa käydä niin, että Curtain jää pahasti Charpentierin kyydistä. Niin, ja taitaa Tatukin ajella 600RR:llä.
    Hahaa, nyt tais olla kysymys ratapelistä jota ei rakenneta kovinkaan paljoa. Tosin en kyllä siihenkään niin ehdottomasti laittaisi uutta Yamahaa ylivertaiseksi. Mutta se johtuu siitä että uusista mopoista puhuttaessa en voi omaa kehua kun se on niin vanha.
Sivu: 1 / 7:sta 123 ... ViimeinenViimeinen