Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 32:sta
    Hei vaan hei Kawa ukot ja naiset! Ite oon hiukka äkkinäinen customien laitossa, jotenka josko teistä löytyisi apua. Eli Kawasakin VN 1500 Mean streak ois kyseessä ja hankinnassa.

Tahtoisin lähinnä tietää, mistä kannattais hommailla tehoputki ja Power commander, ja tietty hengityspuolta pitäs varmaan kans parannella? Eli mikä ois hyvä putki ja millasia tehoja noilla sais lisää? Ja se mistä noita sais suht helposti hommattua...

Osaisko joku kertoo mikä on nokkaketjun vaihtoväli Minnissä? *

Kiitokset, toivottavasti tulis vastauksia piakkoin! *
    Jenkeistä noihin joutuu suurimman osan kamoista tilaamaan. Cobralla on maahantuojakin mutta aika vähän niillä mitään hyllyssä on, ainakaan mean streakiin. PC:n tarvitset vasta kun avarrat ilmanottoa. Pelkällä putkella et juuri saa tehoja lisää mutta ilmanotolla ja putkella saa kai aika mukavasti, tyyliin 10-15 heppaa. Mulla on omassa lehmässä Cobra Speedster Longs ja kyllä lähtee ääntä Ilmanottoa en ole laittanut. Multa saisit edullisesti Cobra FI2000R -ruiskunohjauksen 1500 mean streakiin jos kiinnostaa

www.cruisercustomizing.com on hyvä paikka aloittaa, lisää löytyy vaikka selailemalla meanriders.com tai www.kawasakimotorcycle.org/forum tai www.teamcustom.org
    Näin "muutaman" palikan striikkiin vaihtaneena voisin kommentoida asiaa. Mun 1500 miin striikissä on PCIII, tehoputki, vapaailmasuodatin ja lisäksi tehtiin säätäminen dynossa. Tehot nousi noin 66 hepasta 79-80 heppaan. Ja miten tuon huikean tehojen nousun huomaa käytännössä? No eipä paljon mitenkään, mutta vapaailmasuodatin näyttää helvetin hyvältä. Lisäksi pyörä on nyt äärettömän perso bensalle, joten tankkaamassa saa käydä melko tiheään. Eli kannattiko ihan aikuisten oikeasti? No eipä oikeastaan. Viikon verran pyörä "tuntui paremmalta". Jos tehoja haluat, niin osta suosiolla joku isompi pyörä (Rocket III tai VN2000) tai osta edes 1600 miin striik, jossa on jo vakiona 72 heppaa. Isomman striikin virittämällä siitä saa ehkä ulos jotain 85 heppaa. Näin jälkiviisaana itse jättäisin koko operaation tekemättä. Tiedä vaikka käytän striikkiäni uudelleen dynossa. Otetaan hepoja pois, että saadaan bensan kulutusta hieman kohtuullisemmaksi. Striikki on ihan kiva kruiseri vakionakin. Tee pyörään putkiremppa, niin se kuulostaa vähän miehekkäämmältä.

On siinä 1500:ssa kuitenki 71 heppaa vakiona, yks vähemmän ku 1600:ssa.

Speksit
    Lainaa (jjari @ Touko. 12 2008,12:10) kirjoitti
    On siinä 1500:ssa kuitenki 71 heppaa vakiona, yks vähemmän ku 1600:ssa.
    Joskus keväällä löysin RidersForumilta (tai joltain muulta vastaavalta jenkkien keskustelupalstalta) linkin Lontoon kieliseen taulukkoon, jossa oli 1500 ja 1600 miin striikkien ominaisuudet rinta rinnan. Tunnin verran googletin raivona ja yritin löytää kyseistä taulukkoa, mutta en valitettavasti kyseistä sivustoa tähän hätään löytänyt. Enivei, muistaakseni taulukossa oli, että 1500 kuutioisessa striikissä olisi vakiona 66 hepoa ja 1600 kuutioisessa 72 hepoa. Tiedä kuitenkaan onko noihin ameriikan poikien lukemiin aina niin luottaminen. Yritän löytää taulukon joskus paremmalla ajalle.

Jjari, minkälaiseen pyörään meinaat striikin vaihtaa, kun laitoit omasi myyntiin?
    Itse ostin/tilasin Cobra speedsterit ja PC:n suomesta viime syksynä, toimitusaikaa muutama viikko... lisäksi asentelin K&N:t =Caddman mod, löytyy googlesta.

Vielä penkittämättä, mutta Dynojetin sivuilta löytyneellä kartalla saatu aikaan "ihan hyvä" ajettavuus ja persdyno huomaa kyllä jonkin verran eroa alkuperäiseen, varsinkin laittomilla nopeuksilla. Numeroita tulee joskus penkissä käynnin jälkeen.

typo

Voihan sen kromata jos ei se kulje.
    Lainaa (-W- @ Touko. 12 2008,19:30) kirjoitti
    ...Dynojetin sivuilta löytyneellä kartalla saatu aikaan "ihan hyvä" ajettavuus ja persdyno huomaa kyllä jonkin verran eroa alkuperäiseen, varsinkin laittomilla nopeuksilla.
    Alkoiko sun mopolle maistumaan bensiini? Mun miin striikissä bensavalo syttyy ensimmäisen kerran, kun 11 litraa 17 litran tankista on kulutettu. Viime kesänä ajoin vakiopyörällä matkaajoa helposti 230-240 kilometriä, ennen kuin bensavalo syttyi. Kaupunkiajossa vakiopyörässä bensavalo syttyi noin 190-200 kilometrin kohdalla. Nyt virityksen jälkeen bensavalo syttyy matkaajossa 190 kilometrin kohdalla ja kaupunkiajossa 140 kilometrin kohdalla. Ei voi muuta sanoa, kuin että on meinaa melko rohmu syömään löpöä. Voisi todellakin harkita, että säädettäisiin käymään laihemmalla.
    jännä notta pc:n säätöjenkin jälkeen kulutus nousee noinkin paljon vn kawassa. mulla on kokemusta vain näistä rivinelkuista, joissa pääasiassa kulutus on jopa vähän laskenut vastaavien viritysten jälkeen.

mitäs tuo tekee sadalle? 11 litraa ja 190 km noin kuutisen litraa ja 140 km eli kahdeksisen litraa. on se aika paljon noinkin matalavireiselle. ajotavasta riippuen. taitáa käydä rikkaalla. kuskin olisi oltava kans rikas. hehiö.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (kawabata @ Touko. 12 2008,21:47) kirjoitti
    mitäs tuo tekee sadalle? 11 litraa ja 190 km noin kuutisen litraa ja 140 km eli kahdeksisen litraa. on se aika paljon noinkin matalavireiselle. ajotavasta riippuen. taitáa käydä rikkaalla. kuskin olisi oltava kans rikas. hehiö.
    Joo, kyllä se käy vähän turhan rikkaalla. Kun pyörän käynnistää, niin alkaa ihan selvästi löpö haisemaan. Pitää varmaan käyttää jossain vaiheessa uudelleen dynossa säädätettävänä. Täysin oma vika, sillä sanoin säätäjälle taikasanat: "Ota siitä kaikki irti".
    Viime kesä mentiin noin 6-7 litran kulutuksella, nyt on paha sanoa kun on ollut pelkästään lyhyttä matkaa ja innokasta kaasun kääntöä.

Voisko bensan haju johtua siitä että ilmanotto on läppärunkojen puolella? Jos omistat läppärin tai saat mopon olohuoneeseen niin eri karttojen kokeilu on aika helppoa.
    Voihan sen kromata jos ei se kulje.
    Lainaa (MeanStreak @ Touko. 12 2008,16:40) kirjoitti
    Jjari, minkälaiseen pyörään meinaat striikin vaihtaa, kun laitoit omasi myyntiin?
    Tässä on kaikki auki, vielä ei ole varmaa edes että tuleeko pyörää tilalle...
    Lainaa (-W- @ Touko. 13 2008,08:11) kirjoitti
    Voisko bensan haju johtua siitä että ilmanotto on läppärunkojen puolella? Jos omistat läppärin tai saat mopon olohuoneeseen niin eri karttojen kokeilu on aika helppoa.
    Ööö, kyllä kai se voi siitäkin johtua. Valitettavasti mulla ei ole läppäriä, vaan iso pöytäkone. Ja pyörääkään en saa olohuoneeseen ihan helpolla. Asun (valitettavasti) toistaiseksi kerrostalossa ja naapurit voisivat katsoa aika pahasti jos alkaisin revittelemään portaita neljänteen kerrokseen. Jotenkin mä en ihan täysin luota niihin valmiisiin karttoihin, joten tässä on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko käytän pyörää uudelleen dynossa tai sopeudun tilanteeseen ja käyn tankilla useammin. Simppeliä...
    Lainaa (jjari @ Touko. 13 2008,08:42) kirjoitti
    Lainaa (MeanStreak @ Touko. 12 2008,16:40) kirjoitti
    Tässä on kaikki auki, vielä ei ole varmaa edes että tuleeko pyörää tilalle...
    Rankka veto...
    Noniin, nyt On Mean Streakissa V&H ja k&N tuplasuodatin paikallaan. PC III EI OLE. Penkitystulos 77,5HP ja 117Nm. Ei paha, näin toisenkin Mean Streakin penkitys tulokset jossa oli lisänä tuo PC 3, tulos oli 62HP ja 114Nm. Eli eipä tuo PC tunnu olevan kovinkaan must. Samaa sano myös asennus ukkelit ja olivat tyytyväisiä minunkin puolesta. Kulutus: matka 5,1 ja kaupunki 5,8.
    Lainaa (lemiti @ Heinä. 02 2008,19:46) kirjoitti
    Noniin, nyt On Mean Streakissa V&H ja k&N tuplasuodatin paikallaan. PC III EI OLE. Penkitystulos 77,5HP ja 117Nm. Ei paha, näin toisenkin Mean Streakin penkitys tulokset jossa oli lisänä tuo PC 3, tulos oli 62HP ja 114Nm. Eli eipä tuo PC tunnu olevan kovinkaan must. Samaa sano myös asennus ukkelit ja olivat tyytyväisiä minunkin puolesta. Kulutus: matka 5,1 ja kaupunki 5,8.
    Yllättävän paljon tuli polleja pelkillä putkilla ja K&N suodattimella. Siis onko sulla nyt 1500 vai 1600 Mean Streak? Kulutuskaan ei ole paha...kuulostaa vähän samanlaisilta lukemilta kuin minulla oli ennen imupuolen avartamista...perhana, että harmittaa kun tuli tehtyä koko imupuoli operaatio, sillä pyörä on nyt nälkäinen kuin susilauma...
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
    1500 vm. 2003 Joo, yllätyin kyllä itekkin noista penkitystuloksista, vaikken niistä hirveesti tiedä. Penkittivät 4 ja 5 vaihteen.
    Mulla kans 1500 mean streak vuosimallia 2003. Mulla siis on 79 heppaa tehoputkella, vapaailmasuodattimella ja power commanderilla varustettuna. Näyttäisi olevan ero hepoissa häviävän pieni. Tulee vaan väkisinkin mieleen, että turhaanko tein kaikki maailman temput pyörän piristämiseksi. Perkele mä ostan uuden V-Max:in niin alkaa niitä polleja löytymään!!!
    Lainaa (lemiti @ Heinä. 02 2008,19:46) kirjoitti
    hyvät on tehot. nyt älä vain tee enää mitään sille, jos haluat pitää kulutuksenkin noin pienenä. riippuu tietenkin matkavauhdista ja kaasukapulan kiertonopeudestakin nuo kulutuserot jonkin verran. sitten voi olla joitakin yksilöeroja tms.

penkkituloksiin en tuijota kovin tiukasti. ne kun vaihtelevat päivän, penkin, pyörän ja mittaajan mukaan ihan laidasta toiseen.

vain samasta pyörästä, samana päivänä, samoilla asetuksilla, samat mittaajat, sama penkki ym. ovat vertailukelpoisia joidenkin säätöjen välissä keskenään.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Pitkään itekkin mietin, kun asentaja kysyi laitetaanko PC... Sano, että ei oo muuta hyötyy kuin, että voi sanoa, että mun pyörässä on Power Commander. Olivat joku aika sitten laittaneet 1600 saman virityksen ja ukot oli ihan ihmeissään tuloksista ilman PC:ia. Elä ny V-maxiin... Onha tuo Mean Streak niin ubee. Itekkin jo kuolannu intikan M1800R2, vaikka Minni ollu vasta 1,5kk. Pitää rauhottua pikkasen
    Lainaa (lemiti @ Heinä. 02 2008,21:51) kirjoitti
    Elä ny V-maxiin... Onha tuo Mean Streak niin ubee.
    Joo, en ole vaihtamassa pyörää. Kunhan vaan heitin läppänä. Mä varmaan ajelen Striikkini ihan loppuun ja sitten vasta vaihdan johonkin muuhun. Ainahan sitä on markkinoilla pyöriä, jotka aiheuttavat "moottoripyörähulluutta". Eikä mun tosiaankaan kannata myydä omaani, kun olen viimeiset kaksi vuotta pyörääni uhrannut kohtuuttomasti aikaa ja rahaa. Sama kun rakentaisi mieleisen talon ja myisi sen heti pois...
    Lainaa (Meanstreakster @ Heinä. 02 2008,22:11) kirjoitti
    Elä ny V-maxiin... Onha tuo Mean Streak niin ubee.
    Joo, en ole vaihtamassa pyörää. Kunhan vaan heitin läppänä. Mä varmaan ajelen Striikkini ihan loppuun ja sitten vasta vaihdan johonkin muuhun. Ainahan sitä on markkinoilla pyöriä, jotka aiheuttavat "moottoripyörähulluutta". Eikä mun tosiaankaan kannata myydä omaani, kun olen viimeiset kaksi vuotta pyörääni uhrannut kohtuuttomasti aikaa ja rahaa. Sama kun rakentaisi mieleisen talon ja myisi sen heti pois...
    Paljos kilometrejä kertyny? Itellä on 41tkm.
    Itekkin jo kuolannu intikan M1800R2...
    No onhan sekin ihan hieno pyörä tai sanotaanko, että hyvä aihio...jonkin verran pitäisi kustomoida, että olisi mieluinen. "Vakiona" ei pahemmin kolahda.
    Lainaa (lemiti @ Heinä. 02 2008,22:35) kirjoitti
    Paljos kilometrejä kertyny? Itellä on 41tkm.
    Ei mulla ole mittarissa kuin jotain 20500km. Mä oon panostanut enemmän rakenteluun ja pyörän ihailuun.
    No niin vissii oot. Ite en oo ajanu Minnillä ku 3000 tänä kesänä ja eka pyörä nimittäin.
    Lainaa (lemiti @ Heinä. 02 2008,22:45) kirjoitti
    No niin vissii oot. * Ite en oo ajanu Minnillä ku 3000 tänä kesänä ja eka pyörä nimittäin.
    Suunnilleen saman verran on tullut ajettua tänä kesänä. Oletko menossa elokuun lopulla Volcanalia kokoontumiseen Heinolaan? Sinne voisi samalla ottaa Mean Streakkien kokoontumisen!?! Itse tulen jos vain pääsen, sillä mä menen pieneen leikkaukseen elokuun 8. päivä. Tulen Heinolaan jos olen toipunut leikkauksesta edes kohtuullisesti...
    Just muuten meinasin kysellä noista kokoontumisista Löytyykö tuosta jostai lisäinfoo, kun rupes kiinnostaa?
    Lainaa (lemiti @ Heinä. 02 2008,23:00) kirjoitti
    Just muuten meinasin kysellä noista kokoontumisista * Löytyykö tuosta jostai lisäinfoo, kun rupes kiinnostaa?
    Voi kai linkin nätimminkin laittaa, mutta tässä on keskustelua Volcanaliasta:

http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....canalia

Eli kyseessä Kawasaki kustomien kokoontumisajo.
    No perskule, ehkä sitä näkis tuolla muitakin upeita Minnejä Kiitos paljon tiedosta!
    Lainaa (lemiti @ Heinä. 02 2008,23:11) kirjoitti
    No perskule, ehkä sitä näkis tuolla muitakin upeita Minnejä * Kiitos paljon tiedosta!
    Ole hyvä vaan. Itse kans tosiaan yritän raahautua paikalle, mikäli suinkin "kunto" antaa periksi.
  30.  
    Joo nytte sitte tuotte ne striikkinne näytille sinne Heinolaan!!!
    Eikä mitään "tekosyitä" keksitä!!!!

+

+ ?
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen