Sivu: 31 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21293031323341 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 901:stä 930:een 1231:sta
  1. #901
    Ei kenelläkään sattuis olee tarvetta LSL rearseteille? Olis yks sellanen rakennussarja kun kaadoin vasemmalle kyljelle niin sen puolen osat hieman kierossa. LSL tehtaalta saa tilattua pelkän vasemman puolen osat erikseen. Oikea puoli ehjä mitä nyt jarrupolkimessa hieman naarmua kun on kallistelussa osunut maahan. Nää saa hakea tosi halvalla pois. Sitten olis aluholkit nopeusmittarin anturin poistoon nekin edukkaasti
  2. #902
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Penkit on alcantaraa
    Mä tossa jo suunnittelin tohon sellasta race-tyylin bellypania kaveriksi niin sit olis silleen "tasapainoinen" kokonaisuus näkyis kuitenkin tekniikka, mutta hiukan sais "raskaamman" näköseksi myös alakerrasta!

    Jos jollain on tietoa sellasesta niin otetaan ilolla vastaan!
    Multa löytyy belly pan, joka ei vaan sovi noiden mun Overeiden kanssa vaan vaatisi modausta, jota en ole saanut aikaiseksi tehdä. Voisin ehkä tuosta luopua. Ei oo siis ollu kiinni, mutta jotain pieniä jälkiä voi olla säilytyksestä johtuen. Laita YV jos kiinnostaa.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  3. #903
    Jouduin luopumaan TRX:sta selkäprobleeman takia. Uskon kyllä ostavani samanlaisen joskus kunhan selkä paranee. Voisin silti myydä WP:n etujouset, jos joku sellaisia kaipaa. Hp.55 euroa, myynti-ilmoitus varaosat ym osaltolla.
  4. #904
    Onko noiden WP jousien jäykkyydestä mitään tietoa?
    TRX850 -96
    XT500 -80
  5. #905
    Lainaa RHR kirjoitti Katso viesti
    Onko noiden WP jousien jäykkyydestä mitään tietoa?
    laitoin yv:ta. Uskoisin olevan jäykemmät, ostin ne tämän palstan kautta, edellinen omistaja oli kaiketi ajellut radallakin niillä.
  6. #906




    Bugspoiler asennettu ja ainakin omasta mielestä ihan sopivan makuinen lisä tasapainottamaan kokonaisuutta

    Kiitos Cona
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  7. #907
    Hyvältä näyttää spoileri ja tästä kulmasta ei ees sävyero näy.

    Tulipa eilen ajettua kevään ensimmäinen oikea lenkki ja pakko todeta, että tuon Ignitechin sytkäyksikön ansioksi voi persdynolla laskea parantuneen alaväännön ja keskirekisterin. Jotenkin tuntuu, että nyt lähtee heti vahvasti ja nykimättä pienilläkin kierroksilla vetämään.

    Yläkierroksilla vois menoa olla lisää, mutta voisin kuvitella, että noi kaasarit ei ole ihan säädöissään. Eli edelleenkin pitäisi saada aikaiseksi vietyä pyörä penkkiin. Mutta aina ei aika ja rahat riitä, kun on käyttöauto, harraste-avoauto jne...
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  8. #908
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Toi TRX on oikeasti hieno.

    Olit oikeassa pienen alakatteen sopivuudesta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #909
    Kiitos ja kumarrus

    ...hitto, että ei sitä kyllä osannu arvata millanen säätäminen tossa oli, ennenku sai palikat takasin kasaan

    No ens talvena sitten se yzf takahaarukka ja pinnavannetta väliin

    jotenkin tuntuu ettei toi prokkis taida ikuna loppua... moposta ei kyllä voi enää luopua... no jollei puhuta sit tosi isoista summista...

    Mitä ootte mieltä, jos verhoilis ton takapenkin sävyyn sopivalla punasella keinonahalla?? Olis sit kuitenkin irtotappien kanssa 2-paikkainen, mutta ei niin paistais takapenkki silmään...
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  10. #910
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Ääh... kyhästää penkin tilalle jonkin pienen katteen, jonka alle mahtuu Jallu tai jotain muuta tärkeää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #911
    Anna olla takapenkin mustana, minusta se on jotenkin raskaannäköinen jos se on yksivärinen. Muuten on NÄTTI. Punainen on näissä suosikkivärini.
    Lauantaina heitin myös pikkulenkin omalla pelillä. Sama fiilis kuin Conalla eli säätösytty auttaa pienillä ja keskikierroksilla. Ja lisänä minullekin tuli nyt Over sarja kiinni niin tuntuu että 5krpm alkaen rupee repimään ihan erilailla kuin ennen ja kohta pärähtääkin rajoitin peliin. Jihuu ! Vai oisko se ajotauko tehnyt tehtävänsä ja voima laimenee kesän mittaan.
    Thunderkatin jarrusetti on myös ihan hyväntuntuinen mutta oikeasti ajossa niiden ja alkuperäisten välillä ei ole hirveästi eroa, ehkä radalla oikein tuppinurin mennessä ero voi tuntua.
    TRX850 -96
    XT500 -80
  12. #912
    Lainaa RHR kirjoitti Katso viesti
    Anna olla takapenkin mustana, minusta se on jotenkin raskaannäköinen jos se on yksivärinen. Muuten on NÄTTI. Punainen on näissä suosikkivärini.
    Annetaan siis olla ainakin toistaiseksi

    Eilen sain mittarinkin näyttämään oikeita lukemia ajossa ja töötin kiinni, ku ei se mahtunu enää originaali paikalle... sithä sen voikin kärrätä kohta konttorille hakemaan prosentteja

    ...mittari olikin mallia, että se piti kalibroida kilometrin mittaradalla... eli mun tietämyksen mukaan sen pitäis olla nyt pilkulleen oikein, ku heitto matkassa on varmaan muutama kymmenen senttiä
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  13. #913
    Lainaa RHR kirjoitti Katso viesti
    Thunderkatin jarrusetti on myös ihan hyväntuntuinen mutta oikeasti ajossa niiden ja alkuperäisten välillä ei ole hirveästi eroa, ehkä radalla oikein tuppinurin mennessä ero voi tuntua.
    Juu varmaankin parempi pääsylkkä vaikuttaisi tuntumaan enemmän katuajossa ja myös radalla kuin pelkät satulat
  14. #914
    Pahoittelut kun hyppään tähän teijän jutusteluiden väliin, mut mitäs porukka on mieltä trxän koneen kestosta? Tai onko kuinka paljon ajettuja laitoksia teillä? Mietiskelen vaan että onko tommonen 100k ajettu treksi ihan koneremppatavaraa..
  15. #915
    Moro!

    Ja sekahan vaan kyselemään

    Mulla on toi kikotin n.74tkm rullattu ja se kyllä käy kuin kello... mä luulen, että aikalailla käytöstä ja käyttäjästä se on kiinni miten loppuunajettu laite on

    Ja jos on intoa ja kykyä ja/tai rahaa niin kyllä toi on niin hieno ja erikoinen laite, että vanhankin "pelastaminen" ja rakentaminen on sen arvoista



    Lainaa z4m1 kirjoitti Katso viesti
    Pahoittelut kun hyppään tähän teijän jutusteluiden väliin, mut mitäs porukka on mieltä trxän koneen kestosta? Tai onko kuinka paljon ajettuja laitoksia teillä? Mietiskelen vaan että onko tommonen 100k ajettu treksi ihan koneremppatavaraa..
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  16. #916
    Jos saan kysyä, niin onkos tuohon sinun pyörään tehty moottorille muutakuin venttiilivälyksiä tarkisteltu?
  17. #917
    Lainaa z4m1 kirjoitti Katso viesti
    Pahoittelut kun hyppään tähän teijän jutusteluiden väliin, mut mitäs porukka on mieltä trxän koneen kestosta? Tai onko kuinka paljon ajettuja laitoksia teillä? Mietiskelen vaan että onko tommonen 100k ajettu treksi ihan koneremppatavaraa..
    Mulla oli yli 100tkm ajettu TRX, toimi kuin unelma ja kone kävi todella nätisti.
  18. #918
    Lainaa z4m1 kirjoitti Katso viesti
    Jos saan kysyä, niin onkos tuohon sinun pyörään tehty moottorille muutakuin venttiilivälyksiä tarkisteltu?
    Saa kysyä ei ole muuta tehty ku perus huoltoa ja öljynvaihtoa!

    Ei tollasen perus padan kuuluiskaan juurii miksikään mennä jos vaan on huollettu ja hoidettu

    Kisakoneet / ratavehkeet on sit eri asia,,, nekin tietty toimii, mutta rääkki on ollu sit jotain ihan muuta
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  19. #919
    Onkos kellään havaintoa tästä yksilöstä:

    http://www.nettimoto.com/yamaha/trx/...yritys=aarbike

    Jos hyvä, niin voisi harkita.
    Yamaha FZS600 Fazer 1999
    Honda Varadero 125 2003
    -*-Kawasaki ZX10 1988
    -*- Kawasaki GPZ 500S 1992
    -*- Suzuki GS 500 E 1990
    -*- Honda CB 350 Four 1974
    -*- Pappa Tunturi vm 196X
  20. #920
    Lainaa veide58 kirjoitti Katso viesti
    Onkos kellään havaintoa tästä yksilöstä:

    http://www.nettimoto.com/yamaha/trx/...yritys=aarbike

    Jos hyvä, niin voisi harkita.
    Tuolla hinnalla saattaisin joitain puutteita sietää
  21. #921
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Tuolla hinnalla saattaisin joitain puutteita sietää
    Totahan vois korjata vaikka tolla myyntihinnalla, ja silti se olis vielä "hinnan sisällä"

    Mutta tuskin ainakaan koneen puolesta tarvii mitn tehä... se on sitten katsojasta kiinni, et tarviiko hifistellä "kuluneita" paikkoja uudemmaksi

    Mä olen tota omaani rakentanu kalliimmalla mitä toi koko mopo maksaa, että ei todellakaan ole mun mielestä paha hinta, kuitenkin ihan ok näköisestä kulkineesta!

    Melkeen tekis mieli ite ostaa toi kakkos (kolmos) mopoksi/ varaosapyöräksi
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  22. #922
    Täytyypä tehdä kamppeeseen lähempää tuttavuutta.

    http://www.yamaha-motor.eu/fi/servic...gue/index.aspx

    Yllä linkki sitä tarvitseville.
    Yamaha FZS600 Fazer 1999
    Honda Varadero 125 2003
    -*-Kawasaki ZX10 1988
    -*- Kawasaki GPZ 500S 1992
    -*- Suzuki GS 500 E 1990
    -*- Honda CB 350 Four 1974
    -*- Pappa Tunturi vm 196X
  23. #923
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Tuolla hinnalla saattaisin joitain puutteita sietää
    Hakemaan vaan pois, minä sain tuohon hintaan vain lipatun pelin (en kuitenkaan valita)
    TRX850 -96
    XT500 -80
  24. #924
    Nopeat syö hitaat, oli jo mennyt prkl...

    Kuka tunnustaa ?
    Viimeksi muokannut: veide58; 19.05.2015 klo 20:51.
    Yamaha FZS600 Fazer 1999
    Honda Varadero 125 2003
    -*-Kawasaki ZX10 1988
    -*- Kawasaki GPZ 500S 1992
    -*- Suzuki GS 500 E 1990
    -*- Honda CB 350 Four 1974
    -*- Pappa Tunturi vm 196X
  25. #925
    Lainaa veide58 kirjoitti Katso viesti
    Nopeat syö hitaat, oli jo mennyt prkl...

    Kuka tunnustaa ?
    Nooooo, mutta onhan tuolla nettimotossa muutama ihan hyvänmakuinen vaihtoehto

    ...pari sellasta, että ihmettelen suuresti, ettei kellekkään kelpaa
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  26. #926
    Ei löytyny nurkilta, joutui tyytymään Fazeriin...
    Yamaha FZS600 Fazer 1999
    Honda Varadero 125 2003
    -*-Kawasaki ZX10 1988
    -*- Kawasaki GPZ 500S 1992
    -*- Suzuki GS 500 E 1990
    -*- Honda CB 350 Four 1974
    -*- Pappa Tunturi vm 196X
  27. #927
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Nooooo, mutta onhan tuolla nettimotossa muutama ihan hyvänmakuinen vaihtoehto

    ...pari sellasta, että ihmettelen suuresti, ettei kellekkään kelpaa

    No kyllähän tua vähä ittiäki ihmetyttää ku kukaa ei edes tarjoa mitää...
    Kuitenki tua munki oma on nätti peli vaikka itte sanonki.

    Pitääs vissihin antaa ilmaiseksi...
    Honda Monkey 83'
    KTM 660 SMC 06'
    ex:Yamaha TRX850 96'
  28. #928
    Lainaa JHV 654cc kirjoitti Katso viesti
    No kyllähän tua vähä ittiäki ihmetyttää ku kukaa ei edes tarjoa mitää...
    Kuitenki tua munki oma on nätti peli vaikka itte sanonki.

    Pitääs vissihin antaa ilmaiseksi...
    Se on varmaan se ku noissa ei ole +150 kaakkia takarenkaalta ja apseja ja esc:tä ja kaikkee muuta uusinta uutta...

    Nää on vähä samanlaisia myydä, ku italialaiset! Oli kuinka hyvä mopo tahansa niin se vaatii kuitenki sen yhden oikean "harrastajan", että uskaltaa ostaa (vaikka näissä ei sen uskalluksen kanssa ole mitään tekemistä...)!

    Sen verran on kuitenkin "eksoottisia" mopoja, että suuri yleisö karttaa... kaikki haluaa, mutta harva "uskaltaa" ostaa TRX:ssä vaan saa samaan (pikku)rahaan sen tosi eksoottisen ja ihmeellisen, mutta kuitenkin luotettavan ja aina toimivan

    Jos mulla olis vähä ylimäärästä valuuttaa niin ostaisin mielellään ton sun mopon pois kuleksimasta Näissä vaan on sitä alkukantaista fiilistä, jota ei vaan saa uusista
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  29. #929
    Joo moni varmaan luuloo, ettei näihin ei saa osia ku on niin harvinainen malli, mutta kyllähän näihin saa ku samoja osia löytyy muistaki jammuista.

    Ja mun miälestä TRX on kyllä makia prätkä ja ku vertaa saman aikakauden ja hintaluokan prätkihin niin kyllä TRX voittaa ulkonäön ja moottorin ominaisuuksien puolesta kaikki nelipyttyyset vinkuintiaanit

    En mäkään tätä myisi ikinä jos ei tua perkuleen niska tulisi kipiäksi tuasta ajoasennosta, joka ei edes oo mikää radikaali... Pitää vissihin vain pysyä näis supermoto tyylin prätkis
    Harmi vain ku täs mun omas on niin mahtavat äänet
    Honda Monkey 83'
    KTM 660 SMC 06'
    ex:Yamaha TRX850 96'
  30.  
  31. #930
    Jos pyörän reaaliarvo on n. 2000-2500€ niin taidan itse mielummin työntää pyörän vajan perälle, kuin myydä eteenpäin. Tämä siis jos joskus kiinnostus TRX:illä ajeluun loppuisi.

    Taitaa olla kaikennäkösiin viri-dingeldangeleihin mennyt jo enemmän vuosien aikana, kun mitä pyörästä nyt saisi.

    Vaikka nuo fighteritkin on ihan hienoja niin itse tykkään kyllä maltilla tuunatusta TRX:n ulkonäöstä eniten.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Sivu: 31 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 21293031323341 ... ViimeinenViimeinen