Ei kenelläkään sattuis olee tarvetta LSL rearseteille? Olis yks sellanen rakennussarja kun kaadoin vasemmalle kyljelle niin sen puolen osat hieman kierossa. LSL tehtaalta saa tilattua pelkän vasemman puolen osat erikseen. Oikea puoli ehjä mitä nyt jarrupolkimessa hieman naarmua kun on kallistelussa osunut maahan. Nää saa hakea tosi halvalla pois. Sitten olis aluholkit nopeusmittarin anturin poistoon nekin edukkaasti![]()
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Jouduin luopumaan TRX:sta selkäprobleeman takia. Uskon kyllä ostavani samanlaisen joskus kunhan selkä paranee. Voisin silti myydä WP:n etujouset, jos joku sellaisia kaipaa. Hp.55 euroa, myynti-ilmoitus varaosat ym osaltolla.
Bugspoiler asennettu ja ainakin omasta mielestä ihan sopivan makuinen lisä tasapainottamaan kokonaisuutta
Kiitos Cona![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Hyvältä näyttää spoileri ja tästä kulmasta ei ees sävyero näy.
Tulipa eilen ajettua kevään ensimmäinen oikea lenkki ja pakko todeta, että tuon Ignitechin sytkäyksikön ansioksi voi persdynolla laskea parantuneen alaväännön ja keskirekisterin. Jotenkin tuntuu, että nyt lähtee heti vahvasti ja nykimättä pienilläkin kierroksilla vetämään.
Yläkierroksilla vois menoa olla lisää, mutta voisin kuvitella, että noi kaasarit ei ole ihan säädöissään. Eli edelleenkin pitäisi saada aikaiseksi vietyä pyörä penkkiin. Mutta aina ei aika ja rahat riitä, kun on käyttöauto, harraste-avoauto jne...
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Toi TRX on oikeasti hieno.
Olit oikeassa pienen alakatteen sopivuudesta.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kiitos ja kumarrus![]()
...hitto, että ei sitä kyllä osannu arvata millanen säätäminen tossa oli, ennenku sai palikat takasin kasaan
No ens talvena sitten se yzf takahaarukka ja pinnavannetta väliin![]()
jotenkin tuntuu ettei toi prokkis taida ikuna loppua... moposta ei kyllä voi enää luopua... no jollei puhuta sit tosi isoista summista...
Mitä ootte mieltä, jos verhoilis ton takapenkin sävyyn sopivalla punasella keinonahalla?? Olis sit kuitenkin irtotappien kanssa 2-paikkainen, mutta ei niin paistais takapenkki silmään...![]()
Sopivasti täysillä!!
Ääh... kyhästää penkin tilalle jonkin pienen katteen, jonka alle mahtuu Jallu tai jotain muuta tärkeää.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Anna olla takapenkin mustana, minusta se on jotenkin raskaannäköinen jos se on yksivärinen. Muuten on NÄTTI. Punainen on näissä suosikkivärini.
Lauantaina heitin myös pikkulenkin omalla pelillä. Sama fiilis kuin Conalla eli säätösytty auttaa pienillä ja keskikierroksilla. Ja lisänä minullekin tuli nyt Over sarja kiinni niin tuntuu että 5krpm alkaen rupee repimään ihan erilailla kuin ennen ja kohta pärähtääkin rajoitin peliin. Jihuu ! Vai oisko se ajotauko tehnyt tehtävänsä ja voima laimenee kesän mittaan.
Thunderkatin jarrusetti on myös ihan hyväntuntuinen mutta oikeasti ajossa niiden ja alkuperäisten välillä ei ole hirveästi eroa, ehkä radalla oikein tuppinurin mennessä ero voi tuntua.
TRX850 -96
XT500 -80
Annetaan siis olla ainakin toistaiseksi
Eilen sain mittarinkin näyttämään oikeita lukemia ajossa ja töötin kiinni, ku ei se mahtunu enää originaali paikalle... sithä sen voikin kärrätä kohta konttorille hakemaan prosentteja
...mittari olikin mallia, että se piti kalibroida kilometrin mittaradalla... eli mun tietämyksen mukaan sen pitäis olla nyt pilkulleen oikein, ku heitto matkassa on varmaan muutama kymmenen senttiä![]()
Sopivasti täysillä!!
Pahoittelut kun hyppään tähän teijän jutusteluiden väliin, mut mitäs porukka on mieltä trxän koneen kestosta? Tai onko kuinka paljon ajettuja laitoksia teillä? Mietiskelen vaan että onko tommonen 100k ajettu treksi ihan koneremppatavaraa..
Moro!
Ja sekahan vaan kyselemään
Mulla on toi kikotin n.74tkm rullattu ja se kyllä käy kuin kello... mä luulen, että aikalailla käytöstä ja käyttäjästä se on kiinni miten loppuunajettu laite on
Ja jos on intoa ja kykyä ja/tai rahaa niin kyllä toi on niin hieno ja erikoinen laite, että vanhankin "pelastaminen" ja rakentaminen on sen arvoista
Sopivasti täysillä!!
Jos saan kysyä, niin onkos tuohon sinun pyörään tehty moottorille muutakuin venttiilivälyksiä tarkisteltu?
Sopivasti täysillä!!
Onkos kellään havaintoa tästä yksilöstä:
http://www.nettimoto.com/yamaha/trx/...yritys=aarbike
Jos hyvä, niin voisi harkita.![]()
Yamaha FZS600 Fazer 1999
Honda Varadero 125 2003
-*-Kawasaki ZX10 1988
-*- Kawasaki GPZ 500S 1992
-*- Suzuki GS 500 E 1990
-*- Honda CB 350 Four 1974
-*- Pappa Tunturi vm 196X
Totahan vois korjata vaikka tolla myyntihinnalla, ja silti se olis vielä "hinnan sisällä"
Mutta tuskin ainakaan koneen puolesta tarvii mitn tehä... se on sitten katsojasta kiinni, et tarviiko hifistellä "kuluneita" paikkoja uudemmaksi
Mä olen tota omaani rakentanu kalliimmalla mitä toi koko mopo maksaa, että ei todellakaan ole mun mielestä paha hinta, kuitenkin ihan ok näköisestä kulkineesta!
Melkeen tekis mieli ite ostaa toi kakkos (kolmos) mopoksi/ varaosapyöräksi![]()
Sopivasti täysillä!!
Täytyypä tehdä kamppeeseen lähempää tuttavuutta.
http://www.yamaha-motor.eu/fi/servic...gue/index.aspx
Yllä linkki sitä tarvitseville.![]()
Yamaha FZS600 Fazer 1999
Honda Varadero 125 2003
-*-Kawasaki ZX10 1988
-*- Suzuki GS 500 E 1990
Nopeat syö hitaat, oli jo mennyt prkl...
Kuka tunnustaa ?![]()
Viimeksi muokannut: veide58; 19.05.2015 klo 20:51.
Yamaha FZS600 Fazer 1999
Honda Varadero 125 2003
-*-Kawasaki ZX10 1988
-*- Suzuki GS 500 E 1990
Ei löytyny nurkilta, joutui tyytymään Fazeriin...![]()
Yamaha FZS600 Fazer 1999
Honda Varadero 125 2003
-*-Kawasaki ZX10 1988
-*- Suzuki GS 500 E 1990
Se on varmaan se ku noissa ei ole +150 kaakkia takarenkaalta ja apseja ja esc:tä ja kaikkee muuta uusinta uutta...
Nää on vähä samanlaisia myydä, ku italialaiset! Oli kuinka hyvä mopo tahansa niin se vaatii kuitenki sen yhden oikean "harrastajan", että uskaltaa ostaa (vaikka näissä ei sen uskalluksen kanssa ole mitään tekemistä...)!
Sen verran on kuitenkin "eksoottisia" mopoja, että suuri yleisö karttaa... kaikki haluaa, mutta harva "uskaltaa" ostaaTRX:ssä vaan saa samaan (pikku)rahaan sen tosi eksoottisen ja ihmeellisen, mutta kuitenkin luotettavan ja aina toimivan
Jos mulla olis vähä ylimäärästä valuuttaa niin ostaisin mielellään ton sun mopon pois kuleksimastaNäissä vaan on sitä alkukantaista fiilistä, jota ei vaan saa uusista
![]()
Sopivasti täysillä!!
Joo moni varmaan luuloo, ettei näihin ei saa osia ku on niin harvinainen malli, mutta kyllähän näihin saa ku samoja osia löytyy muistaki jammuista.
Ja mun miälestä TRX on kyllä makia prätkä ja ku vertaa saman aikakauden ja hintaluokan prätkihin niin kyllä TRX voittaa ulkonäön ja moottorin ominaisuuksien puolesta kaikki nelipyttyyset vinkuintiaanit![]()
En mäkään tätä myisi ikinä jos ei tua perkuleen niska tulisi kipiäksi tuasta ajoasennosta, joka ei edes oo mikää radikaali... Pitää vissihin vain pysyä näis supermoto tyylin prätkis![]()
Harmi vain ku täs mun omas on niin mahtavat äänet![]()
Honda Monkey 83'
KTM 660 SMC 06'
ex:Yamaha TRX850 96'
Jos pyörän reaaliarvo on n. 2000-2500€ niin taidan itse mielummin työntää pyörän vajan perälle, kuin myydä eteenpäin. Tämä siis jos joskus kiinnostus TRX:illä ajeluun loppuisi.![]()
Taitaa olla kaikennäkösiin viri-dingeldangeleihin mennyt jo enemmän vuosien aikana, kun mitä pyörästä nyt saisi.
Vaikka nuo fighteritkin on ihan hienoja niin itse tykkään kyllä maltilla tuunatusta TRX:n ulkonäöstä eniten.