taisipa tuo säävaraus laueta.
tosin sateen pitäisi loppua jo iltapäivällä.... katsotaan kuin tässä käy
TRX850 -96
XT500 -80
Töissä Konalassa viiteen asti ja sitten sadepuku päälle![]()
Linkki(motomaster @ Kesä. 26 2011,18:26) kirjoitti
Kyllästyin siihen kun näin peileistä vain kyynärpääni ja bongasin viime viikonloppuna ygdestä GSX-R:stä että on aika lailla samanlaiset peilinvarret , mutta pidemmät. Kävin sitten viikolla Stormilla kyseleen että millaiset ovat kilogikserin peilit ja hyvältä näytti. Nyt sain ne paikalleen ja on ilo katsella takana tulevia ilman kuikuilua kyynärpäiden takaa. Hintaa tuli viitisen kymppiä.
Niin ja onnistuu TRX:n omilla peilin jaloilla kun käyttää paria ylimääräistä prikkaa välissä.
Moro kaikille
Nyt näyttää vahvasti siltä, että tollanen TRX löytää tiensä meidän talliin tässä lähi tulevaisuudessa
Sellanen kysymys heräsi, ku siinä on Termin rännit ja termin tekemät pidikkeet vaimentimille, joissa ei ole pelkääjän jalkatappeja... Mistä löytyis vakio takajalkatappisarja tai siis voiha se tarvikekkin olla jos vaan löytyy???
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
IiPei, iiPei... Äkkikatsomalla nyt ei löytynyt, kuin vasemmanpuoleinen matkustajan tappi + runko, mutta luulisi muutamassa viikossa löytyvän pari. TRX-foorumin kautta voi myös yrittää etsiä.(b_tommi @ Heinä. 01 2011,23:27) kirjoitti
...
Mr Murphy päätti käydä visiitillä ja hävitti TRX:n ainoan virta-avaimen. Joo, monesti on ollut vara-avaimen teettäminen mielessä, eli ei tarvitse mainita tuosta...
Pyörässä tietysti ohjauslukko päällä ja virtalukko pitäisi saada irti (tai ainakin T-kappale, jotta voisi kiikuttaa lukkokaupan sedälle tutkittavaksi). Pähkäiltyä-ähkäiltyä tuli tovi ja siihen tulokseenhan siinä tulin, että etupäätä pudotettava, jotta ylemmän T-kappaleen saa irtonaiseksi ja vedettyä rungosta ulospäin, jotta rattilukon saa "avattua". Eli eli... Mikä paras tapa nostaa etupää? Itse kaavailin taakse varikkopukkia ja etupää ylös hallitunkilla pakokäyriä varoen (eli jotain puuviritystä väliin).
...
En ole tuota tutkinut niin paljoa että voisin sanoa, mutta uusi virtalukko löytyy helposti täältä:
Ebay
Sieltäpä löytyi jo koko setti käytettynä, eli virtalukko, bensatankinkorkki lukolla ja satulalukko.(xs2jammu @ Heinä. 22 2011,18:28) kirjoitti
...
Luistaako jollain kytkin? Olis ylimääräinen kytkinsarja trx/tdm:än. 9 välilevyä 6 jousta ja kopantiiviste. Kertokaahan jos on tarvetta. *
Yamahan alkuperäisosia avaamattomissa paketeissa
Mr. Murphy vierailee oikein urakalla meikäläisen tallissa. Ei kellään sattuis oleen ylimääräisenä pakopuolen nokka-akselia? Tai tietääkö joku käykö tuohon esim jonkun vuosimallin TDM:n nokka-akseli, että voisi tiedustella jostain romuttamolta.
Onko kukaan (vai kaikki) muokannu tota keulaa jäykemmäksi? Ku pikkusen tuntuu tiukimmallakin aika kiikulta Ducatin jälkeen (tai kanssa)
Lähinnä, et löytyykö suoraan jostain jousipakettia vai pitääkö ruveta mittatilaamaan?
Meinasin laittaa teräspunosletkut vielä, et sais ton "kuminauhamaisuuden" jarruista hiukan talttumaan....
On muuten sairaan hauska laite ja ihmettelijöitä riittää![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Moro, aikaisemmilta sivuilta löytyy tietoa mun keulapäivityksestä. Eli itse laitoin Wirthin vieterin etuiskareihin ja ollu ihan suht tyytyväinen tuohon päivitykseen, ainakin alkuperäisen, löysän keulan hakkaa reippaasti. TRX:äänhän löytyy myös Öhlinssin vieterit etuiskareihin...(b_tommi @ Elo. 24 2011,16:54) kirjoitti
Samalla kannattanee huolta etuiskarit muutenkin, vaihtaa öljyt ja stefat kun ovat kerran auki.
Ja ne teräspunokset on kyllä ehdottomasti hintansa veroiset, eritoten jarrutuntuma paranee huomattavasti.
Totuushan on kuitenkin, että jos TRX:ästä haluaa keulaltaan ja jarruiltaan supersportin niin silloin siihen pitää laittaa ainakin supersportin keula ja jarrut. *Onneksi se ei ajamisen hauskuutta ja fiilistä verota tippaakaan, mistä puheen ollen pitääkin lähteä nyt ajelemaan.. *
![]()
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
No kieltämättä toi keulan vaihto on käyny aika vahvasti mielessä(Cona @ Elo. 24 2011,17:47) kirjoitti
Löytyykö joku "suoraan" sopiva, ku joku on kuitenki sen jo tehny?
Öhlärit on tietty varma valinta ja säilyttäis alkuperäislookin, mut toki luultavasti samalla rahalla sais koko "uuden" usd-keulan....
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Niin.. no jos kokee, että moisessa jumpassa on mieltä niin mallia voi ottaa vaikka tämän ruotsalaisen jampan projektista: TRX "turbo"-project, luulisin ainakin, että ylä ja alakolmiot on kyseisessä vehkeessä cnc-koneistetut uniikkikappaleet...(b_tommi @ Elo. 24 2011,18:47) kirjoitti
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Hienon pelin on ruottalaanen tehny rahalla ja rakkaudella =)
Ei ehkä rahkeet kuitenkaan tohon riitä vaik toi apikan keula onki äärettömän hieno kapistus ja noi oz:n takovanteetkaan ei pahaa tekis ;)
Soittelin mp-racingin pojille ja niiltä löytyis öhlärin vieterit suoraan hyllystä (139€/pari, tinkimättä), et ne taitaa olla eka ratkasu hiukan jäykempien öljyjen kanssa =)
edit: ja kyl ne ylä-/alakolmiot oli erikseen tohon sorvattu... mut mun järjen mukaan jos vaan emäputken kans sopis nii sais suoraan jostain tehdasvalmisteisestaki....
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Mistä sliparit TRX:ään ja mitkä? Entä oisko hajua mikä kokokate vois olla sopiva?
Moro kaikille,
Mennyt kesä rupeaa olemaan jo takana päin ja aika vähän tuli kilsoja meikäläisen TRX:ään, tällä hetkellä taitaa olla noin 2600 kilsan luokkaa ajokauden saalis. Ei sillä etteikö ajaminen olisi maistunut, mutta työmatkaa en ole halunnut enää taittaa prätkällä ja pitemmät ajoreissut jäi uupumaan ajanpuutteen takia.
Ensi talvena tarkoitus taas päivittää pyörää niiltä osin kun siinä vielä paranneltavaa löytyy. Tarkoitus olisi ainakin syventyä kaasareihin sekä vaihtaa nokkaketju kiristimineen, ehkä vaihtaa satulat ja huoltaa taas iskarit. En tiedä olisiko tuon takaiskarin huoltamisessa mitään järkeä, uuden ostamisessa en näe oikein mitään järkeä.
Ja Jammu-XS2:lle, koita metsästää jostain Overin putkisto, se on se ainoa oikea.. *Eikös ainakin Shark-merkkisiä slipareita ole näissä näkynyt, sitten taisi olla Scorpionia, Motadia ja Marvinia. Noista ei tosin ole sen parempaa tietoa itselläni. Akraakin ovat tainneet valmistaa joskus, tosin siinähän on se 2-1-1 putki joka ei mun mielestä vaan sovi TRX:ään.
Kenenkään foorumilaisen TRX myynnissä Nettimotossa? Huomio kiinnittyi tuohon ilmoituksessa mainittuun tehoon joka on mainittu olevan vielä takapyörältä... On saanu kyllä melkoiset muutokset tehdä mosaan jotta tuollaiseen arvoon on päässyt.
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Mulla oli BOS putket omassa ja Dynojetin suuttimet. Takapyörätehoa muistaakseni reilut 80hv. Tykkäsin kovasti noista Bossin tuomista äänistä. Db killerit oli paikoillaan.
Retired
Alkoi kiinnostamaan tuo Jammu, vaimolle se olis varmaankin oiva peli ja saattaisi sillä itsekin ajella! Ei kukaan haluaisi vaihtaa sellaista Hypermotardiin? Siitä kun pitäisi päästä ensin eroon.
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Joo, täytyy alkaa metsästämään nyt tulevan talven aikana noita slipareita. Stormilla oli luettelossa yhdet Laserit, mutta ei toimitettavissa. ebayssä oli yhdet Motadit joita harkitsen vahvasti. Akralla olis pirun siistit TDM:ään sopivat, mutta mikä hinta ja sitten pitäis rakentaa siisti väliputki.
No aika näyttää. Tämä kausi on nyt TRX:n osalta pulkassa ja laitoin sen seisontaan, jatketaan TDM:llä loppukausi ja yksi reissu vielä XS2:lla. TRX:n saldo oli 4000km ja hauskaa oli.
Ideoita olis kun vaan vielä löytäisin paikan missä rakentaa.
on tuossa nettimoton vehkeessä voimaa !! omassa oli jokus takarenkaalta 75 hp joka on aika oikein 85 hp kampiakselilta tuottavasta laitteesta, jos samalla suhteella laskee niin tuossa pitäisi olla 120 hp kampuran päässä. hui.
TRX850 -96
XT500 -80
Mulla on trx:ssä Termignonin hiilikuiturännit ja äänet on kyl h.i.e.n.o.t
Ei oo tullu kyl katottua, et mistä niitä saa, mut sopii ku nenä päähän!!
Talvella pitäis jostain löytää hiilikuitunen bellypan ja ehkä hiilikuitunen etulokari, niin sais "yhtenäisen" lookin alakertaan
Joku vajaa 4000km tuli trx:llä veivattua ja on se vaan mukava laite! Alustan jäykistyksellä varmaan vielä kertaantuu toi ajamisen ilo!
Niin ja tangonpääpeilit ruuvailin kokeeksi... Tuli huimasti cafe-racer tyyliä ja siinä pysytään![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Ajattelin, et 999:n jälkeen ei enää ole elämää moottoripyörissä.... MUTTA kun kävin tota (nyt omaa) Jammua kokeilemassa olin myyty heti jo ennen koeajoa(K1mble @ Syys. 08 2011,19:13) kirjoitti
Se on vaan jotenki niin eri maailmasta ku Duce ja ajamisen iloa löytyy jo pitkälti alle 150km/h, jossa 999 vasta herää
Leppoisa ja tunnelmallinen ja japanilaiseksi "sielukas" moottoripyörä![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Bemarin R 1200S on muuten sitten aikalailla samankaltainen laite, kuin TRX, mutta paremmin herkuin.(Ja huonommin äänin.)
Retired
Löysin ebaystä Motad Venom sliparit. Onko kellään kokemuksia?
ebay
edit: linkki
Minkäs vuosimallin Giksuttimesta nuo ovat?(xs2jammu @ Kesä. 26 2011,22:06) kirjoitti
Ensi viikolla moto talviteloille ja sitten onkin taas aikaa keskittyä asevarusteluun (Rakas Joulupukki, toisitko kaasaripaketin, kun olen ollut niin kilttinä... Ja maalatakin pitäisi tankki ja muovit iloisenväriseksi...). ;)
...
2000-luvun alun vehkeestä ovat. Kävelin Stormin tiskille ja pyysin nähtäväksi Suitzan peilit ja niistä sitten valkkasin.(Tenere-Heikki @ Syys. 25 2011,12:21) kirjoitti
Voi kunpa joulupukki oliskin olemassa, mullakin olis pitkäääää listaa tiedossa.
Pukinkonttiin tavaraa! Ostakkee ostakkee! Saapi rahhoo uusiin projekteihin!
Myynti-ilmo
...