Se on kevät!
Talvella tuli rempattua Rexin kytkin ja tänään vaihtelin pääsuuttimet 144: siin kun 148:Silla tuntui kulkevan kierroksilla jotenkin tukkoisasti.
Nyt TRX vetää hienosti punaiselle ja uudella kytkimellä kelpaa taas ajella!![]()
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Tää on kipeetä...
Nyt niitä on sit 2
Tunnistaako kukaan omakseen? BK-523...
![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
kuinkas vanha projekti voi enkä tarkoita noita italiaanoja?
TRX850 -96
XT500 -80
-96 ja suomimopo
Sattu oleen vielä ihan orkkiskunnossa (paitsi pleksi)
Nyt on hyvä vertailukohta, ku työntää parkkiin kahdella, josta toinen "hieman" laitettu... onhan tossa kevyttä pientä eroa orkkis alustalla vs öhlinssillä... en muistanukkaan kuinka (ööö) löysä se oli...
Mutta törkeen hauskaa moottoripyöräilyä kohtuu pikku rahalla!!
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Itsellä inspiraatio ajella on ollut kadoksissa. Kun kesäauto oli remontissa niin ajelin Rexillä töihin ja tuo kehä 3 on kyllä väärä ympäristö sille. Huono eturengas vielä vähensi ajohaluja, kun taivaalta tuli vettä oikein urakalla.
Täytyisi lähteä ajamaan joku mutkapätkä ajan kanssa.![]()
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Toi rakennettu on kyllä nyt ihan unelma
On se hiton hätänen kääntymään, mutta tykkään kyllä nopeesta.
Alusta on luonnollisesti aivan eri planeetalta vakioon nähden... nyt varsinkin kun on toi toinen verrokkina
On se vakio keula vaan ..... l.ö.y.s.ä!
Viikolla kävin sen oikeen muutostamassa konttorilla, että on nyt paperilla muutokset hyväksyttynä![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Mul oli sillon vakiokeulassa wilbersin prog jouset nii toimi kovemmissakin jarruissa mielestäni ok ja rengas kului siististi. Öljyn pinnalla saa kikkailtua kans lisää mut ite ajoin ihan tehtaan ilmottamilla öljymäärillä. Tämmöset mietteet jäihieno laite kyllä trx
öhlinseillä voit sitten hioa säädöt vielä himpun verran tarkemmaksi ja onhan ne hipopalikkaa ja kivan näköset
![]()
Oliko sulla b_tommi muuten tekniikassa muita modeja kun putkisto?
Edit: eiku joo tais suutinsarja olla. Ei kumminkaan mikuni flatsidejajollain tais olla ignitechin boxi kanssa. Onko hyvä toi ignitech? Kui säädettävä laitos? Mietin jos omaan paukuttimeen tilailis boxin
Tuli tossa ostettua pari Overin vaimentimia. Pitäisi talvella yrittää noista neljästä yksilöstä tehdä soiva ja yhdenmukainen pari.
Mulla on m1kk0 Ignitechin boksi kiinni ja ihan vakiokartalla. Minusta boksi toi persdynolla ala- ja keskikierroksille lisää vääntöä ja tasaisempaa vetoa.
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Juu suutinsatsi mulla tossa on.
Koneeseen ei (vielä) kummemmin ole koskettu... Eiköhän senkin aika tule vielä...
Joku ehdotti turbåttamistaeihä sillä mitn tee, mutta olishan se kiva laittaa fööni johonki väliin!
Nyt on trx jääny vähä vähemmälle tekemiselle, ku noita muita projekteja sataa jostai koko ajan
Mut huikee se oli ajaa viime kesänä alustamodin jälkeen
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Onkos tänne mitään uutta?
Rehellisesti sanoen, tänä talvena kaikki harrastelaitteet on saaneet olla ihan rauhassa. Trx:kin on talvehtinut tallissa, akkua olen sentään ladannut. Akuutein ongelma lienee eturengas, joka on suorastaan vaarallisen liukas jo...
Onko kellään kokemusta takalokarin modaamisesta? Kiinnostaisi ns Japsimallin kilpiteline, mutta pitäisi leikkoa reilusti tuota orggisosaa. Jos jollain olisi ylimääräinen orggislokari niin voisin sen ostaa muokattavaksi...![]()
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Lumi sulanut pois tallin edestä joten aika työnnellä kaksoset uuteen järjestykseen. Valkoisesta on vain akku ladattu. Siniseen on laitettu keulaan YSS emulator-valvet, hinkkasin vanteet sileiksi ja pulverimaalautin valkeiksi, uudet renkaat ja pistin taas Over-hormit kiinni.
muoks. laittelinhan mina valkoiseen (=XTR) tuon änärin kiinni. Alkujaan oli vain koneen alla yksi vaimennin mutta siitä tuli niin kaamea resonanssi kuskille että 100 km ajo oli jo liikaa.
TRX850 -96
XT500 -80
Tänään tuli ajettua ekat kilsat tälle kaudelle. On se vaan nautinnollinen peli nykyisellä setupilla, täytyy ihan toppuutella itseään, ettei nopeus nouse laittomuuksiin kiihdyttäessä.
Olen ajatellut laittaa Eteen Michelinin Power Pilotin. Onkohan noissa oikeasti merkittävää eroa esim 2-3-4 versioiden välillä?
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Nyt on itselläkin pyörä ajokunnossa, TRX sai Misukan eteen kuluneen Shinkon halparenkaan tilalle.![]()
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Tori.fi ja nettiosassa myynnissä TRX osina, mm säädettävä Ignitech sytytys. Carpuraattorit on tulossa minulle.![]()
TRX850 -96
XT500 -80
No hemmetti, nuo kaasarit olisin kyllä halunnut itselle.
Laitoin kanssa muutamasta pisteosasta kyselyä, ostin aiemmin Overin vaimentimet kaverilta kuleksimasta.
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
No nää enää oikeastaan puuttui. Graalin malja !
Eikös sulla oo jo ennestään Överit ? Pistäppä Cona priva ja tuu käymään
TRX850 -96
XT500 -80
No onhan mulla... mutta vaimentimien kuoret on parhaat päivänsä nähneet ja nuo oli "sopivan hintaiset". Ajatus oli tuunata yksi siisti pari noista ja laittaa lambdalle paikka tuohon toiseen Overin väliputkeen dynoa varten ja jättää toinen "raiskaamatta". Täytyypä pyörähtää sulla kylässä, palaan asiaan!
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Mää ostin sitten Shiverin TRX:n sijaan. Kyllä siinä samaa fiilistä on!![]()
Retired
Löytyiskö keltään ehjää kantta / konetta täräxiin?
Tai muuta ylijäämä pisteosaa?
Yv![]()
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
https://www.ebay.com/itm/Yamaha-XTZ7...4AAOSwoKFa1IOb
750 super teneren kansi on aikas saman näköinen. Vois sopia![]()
Tuollanen osu jostain syystä silmään: https://www.tori.fi/etela-pohjanmaa/....htm?ca=18&w=3
vuoristoatleetti
Mistähän löytäisi edukkaasti ketjut ja rattaat TRX:ään? Vanhat X-rengasketjut ei kestänyt kuin reilut 10tkm, tiedä sitten oliko huonolla voitelulla vai miksi näin.
TRX sai talvella pientä tuningia alumiinisen ratassuojan muodossa. Tarkoitus vaihtaa vielä Overin etuputki, jossa lambdan paikka, jos sais pyörän viimein vietyä säätöön...
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Ketjurataspaketti 128e, paha?
https://www.motonet.fi/fi/varaosat/2...-850-1996-2000
Exät: Honda ST70,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB250N, CB400N,FT500,CB750K,VF750F,VFR750F(2),CB900F,VF100 0F2,CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.
Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.