Sivu: 35 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 253334353637 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 1215:sta
  1. #1021
    Olisko sulla laittaa mulle vaikka yv numeroa nii voisin kilauttaa aiheesta tarkemmin

    Ja jos joku muu haluaa kans nii numeroa tulemaan yv nii soittelen

    Lainaa JuKoS kirjoitti Katso viesti
    Kiinnostaa (hinta, materiaalit, putkien mitat. kiinnitys osat?) onko hänellä putkentaivutin luodilla? vai valmiista mutkista/pätkistä? ja suostuuko tekemään koko putken. Tuosta projection-components.co.uk sivuilla näkyvästä voinee hieman hakea mallia?
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  2. #1022
    Se on kevät!

    Talvella tuli rempattua Rexin kytkin ja tänään vaihtelin pääsuuttimet 144: siin kun 148:Silla tuntui kulkevan kierroksilla jotenkin tukkoisasti.

    Nyt TRX vetää hienosti punaiselle ja uudella kytkimellä kelpaa taas ajella!
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  3. #1023
    Tää on kipeetä...

    Nyt niitä on sit 2

    Tunnistaako kukaan omakseen? BK-523...

    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  4. #1024

    kuinkas vanha projekti voi enkä tarkoita noita italiaanoja?
    TRX850 -96
    XT500 -80
  5. #1025
    Lainaa RHR kirjoitti Katso viesti

    kuinkas vanha projekti voi enkä tarkoita noita italiaanoja?
    -96 ja suomimopo

    Sattu oleen vielä ihan orkkiskunnossa (paitsi pleksi)

    Nyt on hyvä vertailukohta, ku työntää parkkiin kahdella, josta toinen "hieman" laitettu... onhan tossa kevyttä pientä eroa orkkis alustalla vs öhlinssillä... en muistanukkaan kuinka (ööö) löysä se oli...

    Mutta törkeen hauskaa moottoripyöräilyä kohtuu pikku rahalla!!
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  6. #1026
    Itsellä inspiraatio ajella on ollut kadoksissa. Kun kesäauto oli remontissa niin ajelin Rexillä töihin ja tuo kehä 3 on kyllä väärä ympäristö sille. Huono eturengas vielä vähensi ajohaluja, kun taivaalta tuli vettä oikein urakalla.

    Täytyisi lähteä ajamaan joku mutkapätkä ajan kanssa.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  7. #1027
    Toi rakennettu on kyllä nyt ihan unelma

    On se hiton hätänen kääntymään, mutta tykkään kyllä nopeesta.
    Alusta on luonnollisesti aivan eri planeetalta vakioon nähden... nyt varsinkin kun on toi toinen verrokkina
    On se vakio keula vaan ..... l.ö.y.s.ä!

    Viikolla kävin sen oikeen muutostamassa konttorilla, että on nyt paperilla muutokset hyväksyttynä
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  8. #1028
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Toi rakennettu on kyllä nyt ihan unelma

    On se hiton hätänen kääntymään, mutta tykkään kyllä nopeesta.
    Alusta on luonnollisesti aivan eri planeetalta vakioon nähden... nyt varsinkin kun on toi toinen verrokkina
    On se vakio keula vaan ..... l.ö.y.s.ä!

    Viikolla kävin sen oikeen muutostamassa konttorilla, että on nyt paperilla muutokset hyväksyttynä
    Mul oli sillon vakiokeulassa wilbersin prog jouset nii toimi kovemmissakin jarruissa mielestäni ok ja rengas kului siististi. Öljyn pinnalla saa kikkailtua kans lisää mut ite ajoin ihan tehtaan ilmottamilla öljymäärillä. Tämmöset mietteet jäi hieno laite kyllä trx öhlinseillä voit sitten hioa säädöt vielä himpun verran tarkemmaksi ja onhan ne hipopalikkaa ja kivan näköset
  9. #1029
    Oliko sulla b_tommi muuten tekniikassa muita modeja kun putkisto?

    Edit: eiku joo tais suutinsarja olla. Ei kumminkaan mikuni flatsideja jollain tais olla ignitechin boxi kanssa. Onko hyvä toi ignitech? Kui säädettävä laitos? Mietin jos omaan paukuttimeen tilailis boxin
  10. #1030
    Tuli tossa ostettua pari Overin vaimentimia. Pitäisi talvella yrittää noista neljästä yksilöstä tehdä soiva ja yhdenmukainen pari.

    Mulla on m1kk0 Ignitechin boksi kiinni ja ihan vakiokartalla. Minusta boksi toi persdynolla ala- ja keskikierroksille lisää vääntöä ja tasaisempaa vetoa.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  11. #1031
    Juu suutinsatsi mulla tossa on.
    Koneeseen ei (vielä) kummemmin ole koskettu... Eiköhän senkin aika tule vielä...
    Joku ehdotti turbåttamista eihä sillä mitn tee, mutta olishan se kiva laittaa fööni johonki väliin!

    Nyt on trx jääny vähä vähemmälle tekemiselle, ku noita muita projekteja sataa jostai koko ajan

    Mut huikee se oli ajaa viime kesänä alustamodin jälkeen

    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Oliko sulla b_tommi muuten tekniikassa muita modeja kun putkisto?

    Edit: eiku joo tais suutinsarja olla. Ei kumminkaan mikuni flatsideja jollain tais olla ignitechin boxi kanssa. Onko hyvä toi ignitech? Kui säädettävä laitos? Mietin jos omaan paukuttimeen tilailis boxin
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  12. #1032
    Onkos tänne mitään uutta?

    Rehellisesti sanoen, tänä talvena kaikki harrastelaitteet on saaneet olla ihan rauhassa. Trx:kin on talvehtinut tallissa, akkua olen sentään ladannut. Akuutein ongelma lienee eturengas, joka on suorastaan vaarallisen liukas jo...

    Onko kellään kokemusta takalokarin modaamisesta? Kiinnostaisi ns Japsimallin kilpiteline, mutta pitäisi leikkoa reilusti tuota orggisosaa. Jos jollain olisi ylimääräinen orggislokari niin voisin sen ostaa muokattavaksi...
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  13. #1033
    Lumi sulanut pois tallin edestä joten aika työnnellä kaksoset uuteen järjestykseen. Valkoisesta on vain akku ladattu. Siniseen on laitettu keulaan YSS emulator-valvet, hinkkasin vanteet sileiksi ja pulverimaalautin valkeiksi, uudet renkaat ja pistin taas Over-hormit kiinni.
    muoks. laittelinhan mina valkoiseen (=XTR) tuon änärin kiinni. Alkujaan oli vain koneen alla yksi vaimennin mutta siitä tuli niin kaamea resonanssi kuskille että 100 km ajo oli jo liikaa.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    TRX850 -96
    XT500 -80
  14. #1034
    Tänään tuli ajettua ekat kilsat tälle kaudelle. On se vaan nautinnollinen peli nykyisellä setupilla, täytyy ihan toppuutella itseään, ettei nopeus nouse laittomuuksiin kiihdyttäessä.

    Olen ajatellut laittaa Eteen Michelinin Power Pilotin. Onkohan noissa oikeasti merkittävää eroa esim 2-3-4 versioiden välillä?
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  15. #1035
    Ei kellään olisi myydä hyvää TRX:ää sopivasti?
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  16. #1036
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Ei kellään olisi myydä hyvää TRX:ää sopivasti?
    b_tommilla on yksi tai kaksi mielenkiintoista yksilöä
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #1037
    Nyt on itselläkin pyörä ajokunnossa, TRX sai Misukan eteen kuluneen Shinkon halparenkaan tilalle.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  18. #1038
    Lainaa Cona kirjoitti Katso viesti
    Nyt on itselläkin pyörä ajokunnossa, TRX sai Misukan eteen kuluneen Shinkon halparenkaan tilalle.
    Kyllä voi olla eroa, kun on uusi Michelin alla vs. vanha ja kulunut.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  19. #1039
    Tori.fi ja nettiosassa myynnissä TRX osina, mm säädettävä Ignitech sytytys. Carpuraattorit on tulossa minulle.
    TRX850 -96
    XT500 -80
  20. #1040
    No hemmetti, nuo kaasarit olisin kyllä halunnut itselle.

    Laitoin kanssa muutamasta pisteosasta kyselyä, ostin aiemmin Overin vaimentimet kaverilta kuleksimasta.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  21. #1041
    No nää enää oikeastaan puuttui. Graalin malja !

    Eikös sulla oo jo ennestään Överit ? Pistäppä Cona priva ja tuu käymään
    TRX850 -96
    XT500 -80
  22. #1042
    No onhan mulla... mutta vaimentimien kuoret on parhaat päivänsä nähneet ja nuo oli "sopivan hintaiset". Ajatus oli tuunata yksi siisti pari noista ja laittaa lambdalle paikka tuohon toiseen Overin väliputkeen dynoa varten ja jättää toinen "raiskaamatta". Täytyypä pyörähtää sulla kylässä, palaan asiaan!
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  23. #1043
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    b_tommilla on yksi tai kaksi mielenkiintoista yksilöä
    Tällä hetkellä vaan yksi yksilö
    Se on varmasti pysyvästi mun tallissa oleva... Tuskin kukaan siitä maksais sitä mitä haluis enkä varmaan sittenkään raaskis myydä
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  24. #1044
    Mää ostin sitten Shiverin TRX:n sijaan. Kyllä siinä samaa fiilistä on!
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  25. #1045
    Löytyiskö keltään ehjää kantta / konetta täräxiin?
    Tai muuta ylijäämä pisteosaa?

    Yv
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  26. #1046
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Löytyiskö keltään ehjää kantta / konetta täräxiin?
    Tai muuta ylijäämä pisteosaa?

    Yv
    https://www.ebay.com/itm/Yamaha-XTZ7...4AAOSwoKFa1IOb

    750 super teneren kansi on aikas saman näköinen. Vois sopia
  27. #1047
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Löytyiskö keltään ehjää kantta / konetta täräxiin?
    Tai muuta ylijäämä pisteosaa?

    Yv
    Tuollanen osu jostain syystä silmään: https://www.tori.fi/etela-pohjanmaa/....htm?ca=18&w=3
    vuoristoatleetti
  28. #1048
    Mistähän löytäisi edukkaasti ketjut ja rattaat TRX:ään? Vanhat X-rengasketjut ei kestänyt kuin reilut 10tkm, tiedä sitten oliko huonolla voitelulla vai miksi näin.

    TRX sai talvella pientä tuningia alumiinisen ratassuojan muodossa. Tarkoitus vaihtaa vielä Overin etuputki, jossa lambdan paikka, jos sais pyörän viimein vietyä säätöön...
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  29. #1049
    Liittyi Sep 2017
    Viidenkympin kriisi, lopetin moottoripyöräilyn
    Exät: Honda ST70Dax,SL125S,CB125T,CB125TD,MTX125R,CB250RS,CB25 0N,CB400N,FT500,CB750K,VF750F,CB900F,VF1000F2, CBR1000F(4),CBR1100XX(2).Yamaha DT125MX,DT125R,RD125LC(2),RD250LC,RD350LC(2),XJ750 SECA,XJ900.Kawasaki Z500, GPZ900R(2),GPZ1000RX.


  30.  
  31. #1050
    Lainaa Zen kirjoitti Katso viesti
    Joo, eihän noi pahan hintaisia ole Motonetistä. Ongelma on vaan, että pitäis jostain tilaa rattaat erikseen, kun ei ole vakiovälitys, enkä halua siihen enää palata.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
Sivu: 35 / 41:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 253334353637 ... ViimeinenViimeinen