Sivu: 32 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 223031323334 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 1231:sta
  1. #931
    Tänään hain pyörän tallilta ja tulin vähän mutkasempaa reittiä kotiin. Kyllä tuntuu hyvältä, uusilla bensoilla tuntuu vetojakin löytyvän selkeästi paremmin kuin ennen sytkäboksin ja tulppien vaihtoa. Iskarien huollon jälkeen keulakin tuntuu toimivan paljon paremmin.

    Taitaa nyt olla pakko ajaa työmatkaa tuolla, vaikka jumppa ajovarusteisiin ja pois vie enemmän aikaa kuin itse työmatka.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  2. #932
    Morjenttes!

    Kävin lauantaina motoparkissa hiukan kurvaamassa trx:llä... aivan huikean hienolta tuntui uudella keulalla ja jarrut on tajuttoman hyvät

    ...no kaikki meni hienosti melkeen loppuun... sitten alkoi vaihteet takkuamaan niin että vaihdepoljin ei meinannu palauttaa ollenkaan kun latoi isompaa/pienempä tupaan...

    Onko muilla ollu samaa ongelmaa tai taipumusta? Ja mitä öljyä te (lähinnä radalla ajavat) käytätte?

    Mulla on nyt castrollin 10/40 power 1 litkut koneessa... ajattelin vaan, että onko toi öljy vaan ominaisuuksiltaan väärää jammuun jos ei aja ihan normi sunnuntaikörököröä?
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  3. #933
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Morjenttes!

    Kävin lauantaina motoparkissa hiukan kurvaamassa trx:llä... aivan huikean hienolta tuntui uudella keulalla ja jarrut on tajuttoman hyvät

    ...no kaikki meni hienosti melkeen loppuun... sitten alkoi vaihteet takkuamaan niin että vaihdepoljin ei meinannu palauttaa ollenkaan kun latoi isompaa/pienempä tupaan...

    Onko muilla ollu samaa ongelmaa tai taipumusta? Ja mitä öljyä te (lähinnä radalla ajavat) käytätte?

    Mulla on nyt castrollin 10/40 power 1 litkut koneessa... ajattelin vaan, että onko toi öljy vaan ominaisuuksiltaan väärää jammuun jos ei aja ihan normi sunnuntaikörököröä?
    Ite käytin motul 5000 10w40 Hyvin pelitti!
  4. #934
    Terve mieheen ja mahdollisesti naiseen!


    Aktivoidutaan tännekkin pitkän hiljaiselon jälkeen. Pari kautta viimeisen kirjoittelun jälkeen mennyt mukavasti TRX:n puikoissa ja pyörä toiminut aivan loistavasti, ja mitä muuta nyt voi odottakaan! Eikä ole oikeastaan tehnyt mieli edes vaihtaa

    Eilen tein kuitenkin pienet remontit:

    Vaihdoin massalevyt kytkimeen, öljyn suodattimen ja öljyt tottakai sekä jarrupalat. Samalla puhdistin ilmansuodattimen ja muuta "yleistä" laittoa.

    Projekti sujui hyvin ja nopeastihan nuo hommat laittaa pakettiin. Koeajolla tapahtui kuitenkin jotain varsin jännää.. Ajoin moottoritiellä kohtuu vauhdikkaasti ja yht'äkkiä tuntui että tehot katosi ja eipä oikein vastannut kaasuunkaan.. Kohdalla oli sopivasti poistumisramppi ja lähdin tutkailemaan ongelmaa. Hetken kuluttua tehot palasivat, mutta heitin silti pyörän parkkiin ja ihmettelin mikä meininki. Enpä siinä sen suurempia osannut katsella vaan laitoin pyörän käymään ja lähdin himan suuntaan. Pyörä toimi hyvin, vastasi kaasuun ja tehoja oli.

    MUTTA. Kaupunkialueelle tultaessa huomasin, että pyörä paukkui (siis pakoputket yski tms.) moottorijarrutuksissa aivan saatanasti Ja nimen omaan moottorijarrutuksissa. Samalla vaihteella tai pienenpää laittaessa. Jopa pienillä kierroksilla.. Paikoitellen todella kovaa ja korkealta. Tavallaanhan se on hienoa, mutta liika on liikaa eikä oikeastaan ole ennen noin pahasti sitä tehnyt. Ehkä joskus todella voimakkaassa moottorijarrutuksessa isoilta kierroksilta..

    Nyt herää kysymys, että mitäköhän on tapahtunut? Kaasuttimeen en muuten koskenut, paitsi irrotin ilmanputsarin. Onko joku letku hajonnut/lähtenyt irti joka tekisi tällaista? Onkohan tällä tehojen menetyksellä jotain osuutta asiaan. Kiinni tuossa on Micronin putket ja "feikki" killerit, eli tuskimpa sieltäkään on mitään hajonnut. Oikeastaan ei ole hajuakaan mikä tämän voisi aiheuttaa.. Soundit on muuten oikein mukavat, mutta en nyt ole oikein varma tästä jatkuvasta paukkumisesta..

    Ei ole vielä ollut mahdollisuutta tutkia asiaa enempää ja ajattelin joskos täällä alan asiantuntijat osaisivat heittää syitä?

    Äkkiseltään mietittynä vaikuttaisi joltain bensansyötön ongelmalta?

    Laitetaan kuva vielä:


    -Kiitokset!
    Viimeksi muokannut: k0rni; 25.07.2015 klo 23:52.
  5. #935
    Lainaa k0rni kirjoitti Katso viesti
    Terve mieheen ja mahdollisesti naiseen!

    Nyt herää kysymys, että mitäköhän on tapahtunut? Kaasuttimeen en muuten koskenut, paitsi irrotin ilmanputsarin. Onko joku letku hajonnut/lähtenyt irti joka tekisi tällaista? Onkohan tällä tehojen menetyksellä jotain osuutta asiaan. Kiinni tuossa on Micronin putket ja "feikki" killerit, eli tuskimpa sieltäkään on mitään hajonnut. Oikeastaan ei ole hajuakaan mikä tämän voisi aiheuttaa.. Soundit on muuten oikein mukavat, mutta en nyt ole oikein varma tästä jatkuvasta paukkumisesta..

    Äkkiseltään mietittynä vaikuttaisi joltain bensansyötön ongelmalta?

    Laitetaan kuva vielä:


    -Kiitokset!
    En ole todellakaan se asiantuntija, mutta äkkiä tuli mieleen, että olisko siellä ilmapuolella joku tukossa... tai irti... kun en nyt keksi muuta, joka tekis tollasta jos et mihinkään muuhun käyntiin vaikuttavaan koskenut

    Tietty kaikki letkujen mutkat kannattaa kattoa, ettei ole menny ruttuun paikalleen asennettaessa, kun siellä meinaa olla joissain kohtaa hiukan ahdasta jos letku ei mene just suunnitellusta paikasta

    Omalla TRX:llä tullut noin 1500km pärryyteltyä ja on se vaan ihana mopo
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  6. #936
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Veikkaan että bensaletku tai tankin huohotus/ylivuotoletku on jollaintavalla littana-tukossa tankin alla. Eli ei saa bensaa kun antaa hanaa, ja odotellessa tankkiin syntynyt alipaine tasaantuu ja taas mennään.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  7. #937
    "Vika" selvitetty. Tulipa hätäisesti kirjoteltua tänne, mutta ainakin tuli aktivoiduttua taas harvalukuiseen TRX-yhteisöön

    Eli tosiaan kun nostan tankin pystyyn niin joudun irrottamaan bensaletkun, kun ahdistaa niin paljon. Ilmeisesti samassa rytäkässä oli irronnut alipaineletku bensahanalta, jota en jostain syystä huomannut. Noh, taas oppi jotain uutta miten pyörä käyttäytyy kun joku letku ei ole paikallaan. Ei saisi olla koskaan liian kiire näissä hommissa..

    Kiitokset avusta ja kovaa ajoa!
  8. #938
    Hyvä, että vika selvisi ja ajot jatkuu. Tänä kesänä on kilsat jäänyt aika vähille, mutta tuli tuossa mökkireissu heitettyä TRX:llä ja hauskaa oli. Lisäsin tuonne galleriaani yhden uuden kuvan tältä kesältä. Täytyisi pestä pyörä, kun on päässyt reissussa likaantumaan..

    http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo17002/
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  9. #939
    Pikkuärsytys, kun olen ajanut noin satasen kyytiä ihan pintakaasulla niin peli on hieman nypyttänyt (mitäs ajelet suoraa tietä, sanoo joku). Samoin jos tuosta vauhdista laittoi kaasun kiinni ja avasi heti niin tuli hirveä on/off rytkäisy. Nyt sitten sain aikaiseksi teipata umpeen kaksi n.20 mm reikää ilmanputsarikotelon etuosasta jotka joskus porasin siihen jotta isolohko saa tarpeeksi ilmaa. Vika hävisi! Ei siis kannata eppäillä Japanin insinöörin taitoja
    Overin hormit otin pois jo aiemmin että kehtaa ajella, täytyy tehdä niihin killerit.
    TRX850 -96
    XT500 -80
  10. #940
    Hellurei

    Ollaanko täällä vielä hengissä?

    Ajattelinpa päivittää ajatuksia, kun vihdoin sain mopon pajalle ja huomenna puretaan perä irti... Tilalle tulee YZF:n vahvistettu swingi, oz:n takovanteet ja öhlinssin perä

    Ja että teemä pysyy yhtä hulluna niin keulaputket vaihtuu kans öhlinssiin radiaalijarruilla ja sillä oz:n takokiekolla

    Jospa budjetti kestäis ensi syksynä vielä yamaha-teemalla sellasen vintage maalauksen niin alkais oleen taas joksikin aikaa mopo tuunattu valmiiksi
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  11. #941
    ISOSTI b_tommille
    TRX850 -96
    XT500 -80
  12. #942
    Teepä b_tommi ystävällisesti pieni projektikertomus kuvineen ja kiinnostaa erityisesti mitä osia tarvitaan muutokseen.

    Uskon, että vielä useampi tulee tekemään saman modauksen pyörälleen.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  13. #943
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Hellurei

    Ollaanko täällä vielä hengissä?

    Ajattelinpa päivittää ajatuksia, kun vihdoin sain mopon pajalle ja huomenna puretaan perä irti... Tilalle tulee YZF:n vahvistettu swingi, oz:n takovanteet ja öhlinssin perä

    Ja että teemä pysyy yhtä hulluna niin keulaputket vaihtuu kans öhlinssiin radiaalijarruilla ja sillä oz:n takokiekolla

    Jospa budjetti kestäis ensi syksynä vielä yamaha-teemalla sellasen vintage maalauksen niin alkais oleen taas joksikin aikaa mopo tuunattu valmiiksi
    Mahtuuko se öhlinssin pamppu sinne haarukan väliin kun siinä on se säiliö poikittain? Itse huomasin r6r iskarin kanssa, ettei ole mahdollista. Toki tuo yamahan iskari hieman lyhyempi
  14. #944
    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Mahtuuko se öhlinssin pamppu sinne haarukan väliin kun siinä on se säiliö poikittain? Itse huomasin r6r iskarin kanssa, ettei ole mahdollista. Toki tuo yamahan iskari hieman lyhyempi
    YZF 750R/SP:n öhlins saattais mennä jos jostain löytää mikäli pituus täsmää, siinähän on säiliö erikseen.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  15. #945
    Morjens!

    Eliskä mulla on sinne nyt menossa Aprilian RSV millen/tuonon öhlins hydraulisäädöllä ja juuri sillä poikittaisella yläsäiliöllä...

    Säiliö ei suoraan mahdu sinne väliin, koska swingin "etuosassa" on se ontto alumiinivahvike...

    Ensiksi meinasin vaihtaa koko iskarin, mutta asiaa hiukan mietittyäni ajattelin, että modaan nyt sitte samalla sitä swingiä, kun kerran alettiin astartelemaan

    Swingi sujahti paikalleen ihan heittämällä! Loputkin orkkisosat varmaan menis samaan tapaan paikalleen, mutta... kun mä laitan sinne myös apikasta tulleen brembon takasatulan niin joutuu taas hiukan miettimään. Tarkoitus on, että sais sen yamahan reaktiotangon sieltä kokonaan pois ja brembon toimimaan ihan omilla kiinnikkeillä

    Mää laitan kuvaa kunhan pääsen taas hommaan kiinni... On tässä viikko menny kuumeessa ja ilmeisesti keuhkoputken tulehduksessa nii ei oikeen oo maistunu rakentelu
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  16. #946
    14098503.jpg

    Kauheeta ku vaikeeta saada kännyltä näitä kuvia näkymään

    Edit: Swingi meni siis samalla akselilla heittämällä paikalleen
    Viimeksi muokannut: b_tommi; 12.02.2016 klo 22:11.
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  17. #947
    14098504.jpg
    14098506.jpg
    14098505.jpg

    Siinä samalla vähä ehkä ens talvena tulevaa väriteemaa
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  18. #948
    Olisko kellään muuten jääny sitä ulommaista ketjusuojaa nurkkiin?

    Tuli käännettyä vaihdekaavio nii ottaa se vaihtajan tanko kiinni siihen ulompaan koppaan...
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  19. #949
    Tulee niin nättiä ettei tuolla raaski edes ajaa kun itse käänsin kaavion niin kiinnitin vaan sisemmän eturatas suojan ja sivukoppaan niille kohtaa mistä pultit jää uupumaan vaihdoin sopivan pituiset pultit. Voihan siihen vaikka koneen väristä teippikalvoa laittaa tai joku tarra jne jos haluaa viimeistellä
  20. #950
    Nyt saatiin taas hiukan suunnitelmaa eteenpäin... meinaa sairastelu ja työt estää liikaa olennaista

    Ongelma 1:
    OZ:n takavanne aprilian vetopakalla... No on se tehtävissä, mutta ihan jokainen milli minkä mistäkin osasta saa sorvattua/ hiottua/ tms. täytyy saada pois. Ketjulinja on noin 5mm viturallaan, mutta ne kyllä lähtee ku ottaa hiukan vetopakan ulkolevystä/ -pulteista/ vaihtaa mutterit vakio 10mm:stä 8mm muttereihin.
    Swingin uhdessä hitsisaumassa on pieni "möykky" niin siitäkin saa sen 1-1,5mm poistettua vingulla
    ...ja takapyörän holkista saa kans n.2mm pois...

    Yllättävän paljon leveämpi on toi yzf:n swingi, ku aprilian...!! Siitä nyt ei vaan ole hirveesti apua, ku se on keskeinen nii tilaa ei jää vasemmalle silti riittävästi, että paketti menis suoraan paikalleen...

    Ongelma 2:
    Se Öhlins... no apikalla on sellanen "uniball" tyyppinen kiinnitys iskarin alapäässä, kun taas yamamotolla on haarukka mallinen... no ei se nyt silleen ongelma ole ku vaan iskari purkuun ja tehään sinne alapäähän sellanen haarukka

    töitä ja sellasta pikku näpertämistä taas riittää, mutta mitäs pitää laittaa yamahaan sellasia osia kiinni, mitä ei kuuluisi edes samaan lauseeseen

    Pukkaan lisää kuvia, jahka saadaan taas osia muokattua ja palikoita paikoilleen

    Sen voin sanoa jo nyt, että jos haluaa sellasen "bolt on" ratkaisun niin sit vaan pukkaa yzf:n koko perän pyörineen kaikkineen paikoilleen! Tää yamaha/aprilia "liitto" ei ole se helpoin ratkasu!
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  21. #951
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    Nyt saatiin taas hiukan suunnitelmaa eteenpäin... meinaa sairastelu ja työt estää liikaa olennaista

    Ongelma 1:
    OZ:n takavanne aprilian vetopakalla... No on se tehtävissä, mutta ihan jokainen milli minkä mistäkin osasta saa sorvattua/ hiottua/ tms. täytyy saada pois. Ketjulinja on noin 5mm viturallaan, mutta ne kyllä lähtee ku ottaa hiukan vetopakan ulkolevystä/ -pulteista/ vaihtaa mutterit vakio 10mm:stä 8mm muttereihin.
    Swingin uhdessä hitsisaumassa on pieni "möykky" niin siitäkin saa sen 1-1,5mm poistettua vingulla
    ...ja takapyörän holkista saa kans n.2mm pois...

    Yllättävän paljon leveämpi on toi yzf:n swingi, ku aprilian...!! Siitä nyt ei vaan ole hirveesti apua, ku se on keskeinen nii tilaa ei jää vasemmalle silti riittävästi, että paketti menis suoraan paikalleen...

    Ongelma 2:
    Se Öhlins... no apikalla on sellanen "uniball" tyyppinen kiinnitys iskarin alapäässä, kun taas yamamotolla on haarukka mallinen... no ei se nyt silleen ongelma ole ku vaan iskari purkuun ja tehään sinne alapäähän sellanen haarukka

    töitä ja sellasta pikku näpertämistä taas riittää, mutta mitäs pitää laittaa yamahaan sellasia osia kiinni, mitä ei kuuluisi edes samaan lauseeseen

    Pukkaan lisää kuvia, jahka saadaan taas osia muokattua ja palikoita paikoilleen

    Sen voin sanoa jo nyt, että jos haluaa sellasen "bolt on" ratkaisun niin sit vaan pukkaa yzf:n koko perän pyörineen kaikkineen paikoilleen! Tää yamaha/aprilia "liitto" ei ole se helpoin ratkasu!
    Joo on noissa pikkasen väkertämistä aina kun jtn muutoksia tekee ittellä kanssa yks rojekti missä takarungon sovittelua, jäähdyttimen letkut uusiksi, etuhäkkiin pieni modaus ym ym
  22. #952
    ...juu ja nyt pistettiin homma vähä jäihin ku pitää tarkastella, että saisko tollasen gen1 rsv millen taka swingin leivottua kokonaan sinne

    Mitat olis kohtuu lähellä, mutta vaatii vielä vähän "pyörittelyä"
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  23. #953
    tervehdys... entisenä jammun (t-cat) ja nykyisen enduron omistajana seuraillut tätä trx-ketjua ja vähän sivussa haaveillut tuommoisesta twinistä...
    trx-piiri lienee aika pieni ja kysynkin löytyikö myytäväväksi saakka peruskuntoista pyörää... ?
    juuri nyt pyörätön
  24. #954
    http://www.nettimoto.com/yamaha/trx/1966717
    http://www.nettimoto.com/yamaha/trx/1587684

    Tossa heti pari jota voisin itekin käydä kattomassa

    ...ja noista kilsoista... Omallani on menty n.80tkm ja käy kuin sveitsiläinen kello kunhan vaan on huollettu ja hoidettu!!

    Lainaa collikka kirjoitti Katso viesti
    tervehdys... entisenä jammun (t-cat) ja nykyisen enduron omistajana seuraillut tätä trx-ketjua ja vähän sivussa haaveillut tuommoisesta twinistä...
    trx-piiri lienee aika pieni ja kysynkin löytyikö myytäväväksi saakka peruskuntoista pyörää... ?
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  25. #955
    Lainaa b_tommi kirjoitti Katso viesti
    ...juu ja nyt pistettiin homma vähä jäihin ku pitää tarkastella, että saisko tollasen gen1 rsv millen taka swingin leivottua kokonaan sinne

    Mitat olis kohtuu lähellä, mutta vaatii vielä vähän "pyörittelyä"
    Joo kyllä saattaa olla helpoin ratkaisu. Sopii vanteetkin ilman sorvailuja paitsi ketjulinjan kanssa ehkä hieman puuhasteltavaa. Muistaakseni ainakin ruotsissa joku tuon modin tehnytkin... yzf750r sp takahaarukkavanneöhlinsjarru hässäkkä olisi ollut melkein bolt on
  26. #956
    Lainaa collikka kirjoitti Katso viesti
    tervehdys... entisenä jammun (t-cat) ja nykyisen enduron omistajana seuraillut tätä trx-ketjua ja vähän sivussa haaveillut tuommoisesta twinistä...
    trx-piiri lienee aika pieni ja kysynkin löytyikö myytäväväksi saakka peruskuntoista pyörää... ?
    http://www.nettimoto.com/yamaha/trx/1587684

    Tämän nähnyt livenä ja tämä sininen väri ehkä omaan silmään maukkaampi. Siistissä kunnossa oli ja hienosti laulaa noilla putkilla
  27. #957
    Hähää!

    Jos se sorvataan sillä YZF:n swingillä niin joka ikistä osaa pitää muokata enemmän tai vielä enemmän, että ketjulinja yms. osuu ees sinnepäin

    Mutta jos Ruattalaaset on jo tehny RSV:n swingillä niin sopiihan se sitte suomessakin

    Ens viikolla varmaan saan sen haarukan himaan nii aletaan askartelemaan

    Lainaa m1kk0 kirjoitti Katso viesti
    Joo kyllä saattaa olla helpoin ratkaisu. Sopii vanteetkin ilman sorvailuja paitsi ketjulinjan kanssa ehkä hieman puuhasteltavaa. Muistaakseni ainakin ruotsissa joku tuon modin tehnytkin... yzf750r sp takahaarukkavanneöhlinsjarru hässäkkä olisi ollut melkein bolt on
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  28. #958
    Nopealla paikalleen heitolla millen swingi on n.3mm kapeampi kun trx:n oma... Eli menee kyllä paikalleen

    Ketjulinjakin tuntui olevan tosi lähellä... silmällä melkeinpä kohdillaan

    Että näillä mennään eteenpäin huomattavasti vähemmän hommia sorviin!!
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  29. #959
    Nostellaas tätäkin ketjua. TRX kaivettu tallista ja öljynvaihdon, ketjujen öljyämisen ja rengaspaineiden tarkistuksen jälkeen otettu ajoon. Hyvin toimii ja ajo maistuu.

    Silti sellainen tunne, että kaasarit voisi vielä säädättää. Jos joku tietää hyvän mestan Uudellamaalla niin vinkkejä kaivataan.
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
  30.  
  31. #960
    Ei saakeli nyt on kans jammu otettu ajohon ja uus takarengas paikoollansa tää tuntuu taas oikialta prätkältä

    Mutta nyt vähä tuntuu, että viittinkö mä myydä tätä ollenkaa ku on tää vain niin hianon näköönen ja mahtavat äänet.
    Mitä ny vähä ajoasento ottaa niskahan ja ranteisiin piänes vauhdis, mutta muuten loistava prätkä.

    Sanokaa ny mitä mä teen ku olis tua kotarin perkele eli "terapiaväline numero yks" mihinkä pitääs kone laittaa kuntohon ku se on neljä vuatta maannu tallis odottaen ehjää tulevaisuutta ja jammun myynti rahoilla sen sais kuntohon
    Ku ei malttaasi luapua tästä jammusta perkules...

    Eli mitä tekis?
    Honda Monkey 83'
    KTM 660 SMC 06'
    ex:Yamaha TRX850 96'
Sivu: 32 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 223031323334 ... ViimeinenViimeinen