Sivu: 18 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 511:stä 540:een 1231:sta
    Lainaa xs2jammu kirjoitti Katso viesti
    Vaihdoin tänään valkoiset mittaritaulut ja tumman pleksin ja sain tietenkin pari muovista pleksin ruuvia poikki. Tulisko mieleen mistä helpoiten noita saisi uusia?
    Itse itselleni vastaten niin taitaa olla silleen että Yamaha Centerin tiskiltä, muilla ei näytä olevan samanlaisia.
    Vaihdoin tänään valkoiset mittaritaulut ja tumman pleksin ja sain tietenkin pari muovista pleksin ruuvia poikki. Tulisko mieleen mistä helpoiten noita saisi uusia?
    Tässä kuvat .
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Tässä kuvat .
    Hienot on tuo valkopohjainen mittaristo. Mistäs moiset hankit?

Tulipa tänään heitettyä lenkki TRX:llä Vihdin ympäristössä ja pikkuhiljaa alkaa taas päästä ajamisen juonesta kiinni. Hauskaa puuhaa, kunhan mutkaa riittää ja nopeusrajoitus on taajamanopeuksien paremmalla puolella!
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
    Lainaa Cona kirjoitti Katso viesti
    Hienot on tuo valkopohjainen mittaristo. Mistäs moiset hankit?

Tulipa tänään heitettyä lenkki TRX:llä Vihdin ympäristössä ja pikkuhiljaa alkaa taas päästä ajamisen juonesta kiinni. Hauskaa puuhaa, kunhan mutkaa riittää ja nopeusrajoitus on taajamanopeuksien paremmalla puolella!

Mittaritaulut tuli Saksata ebayn kautta,
    http://www.ebay.com/itm/Yamaha-TRX85...ht_3835wt_1396
    ja nyt sillä voi ajaa 300kmh!!
    Oma liikkeelelähtö eilen ei onnistunut ihan nappiin. Pihasta lähtiessä toinen pytty pimeni, ajelin muutaman sata metriä yhdellä pytyllä ja käännös takaisin. Kotona tarkastin että kaasarissa on bensaa, on. Ei kun ruuvaamaan tulppaa irti, kipinäkin tulee. Laskin kaasarit tyhjiksi, laitoin ruohonleikkurille varatut bensat tankkiin (kuitenkin syksyiset...) hana pri asentoon ja pam, molemmat pytyt heräsivät heti. No vihdoinkin pääsi kurvailemaan.
    TRX850 -96
    XT500 -80
    Lainaa RHR kirjoitti Katso viesti
    ja nyt sillä voi ajaa 300kmh!!
    Eiks sitä aina kersanakin katottu vaan paljonko mittarissa riittää skaalaa ja sen mukaan arvosteltiin että onko kova peli vai mopo
    Eiks sitä aina kersanakin katottu vaan paljonko mittarissa riittää skaalaa ja sen mukaan arvosteltiin että onko kova peli vai mopo
    No saahan sitä aina haaveilla, onneksi Fun factorya riittää tällä pyörällä jo alemmissakin nopeuksissa. Muuten millos saataisiin aikaiseksi kauden TRX-miitti?
    Feel the noise! At 99db you won't miss a piston beat! Nothing sounds like a big twin, especially when the crank pins are set at 180 degrees.
    Tota tarttis varmaan miettiä että koska ja missä? Ehdotuksia? Pääkaupunkiseutu vai Vehoniemi, arki-ilta vai viikonloppuna? TDM:ät mukaan vai ei? Toukokuussa vois löytyä allakasta vielä vapaata ennen lakkiaisia.
    Tota tarttis varmaan miettiä että koska ja missä? Ehdotuksia? Pääkaupunkiseutu vai Vehoniemi, arki-ilta vai viikonloppuna? TDM:ät mukaan vai ei? Toukokuussa vois löytyä allakasta vielä vapaata ennen lakkiaisia.
    Itse tuli myös valkoiset mittarinpohjat ruuvailtua kiinni. Toimiko lämpömittari normaalisti kun laitoit neulan takaisin? Sehän lähtee sisäosineen irti sieltä. Oma mittari nousee, mutta ei laske kun virrat laittaa pois. Onko tässä joku jippo vai paskoinko jotenkin sen mittarin?

Myös mukana TRX tapaamisessa. Mieluiten vkl
    En ainakaan huomannut mitään poikkeavaa omassa mittarissani. Vähän säikähdin kun vedin neulan irti ja tulikin enempi tavaraa
    Fakta lienee, etteivät kaikki halukkaat pääse paikalle miittiin, mutta jos edes suurin osa pääsisi. Itse kanssa annan äänen vkl, toki usein lauantaisin on ohjelmaa joten ehkä sunnuntai olisi itselleni mieluisampi. Tuo Vehoniemi on minusta ehkä hieman kaukana, riippuu tietty, että jos on muualtakin kuin täältä pk-seudulta porukkaa tulossa niin lienee ihan reilua, että päätepiste on jossain keskivaiheilla. Mites esim. HML-seutu? Olisko TDM-puolella innostusta tapaamiseen?
    Lähtökohtanahan täytyy olla että löytyy kahvipaikka. Mites Parolan Panssarimuseo tai Paippisten Moottorikahvila?
    Tulipa ratailukausi avattua 9.5 Ahvenistolla. Talven ruosteiden karistua (kuskista) ja pienellä keulan esijännitysten säädöllä alkoi taas maistua maukkaalle. Turpaanhan siellä lähinnä tuli, mutta annetaan itselle anteeksi, koska noin 90% oli ratapyöriä slickseillä. Seuraavaksi kyllä pehmeämpää rengasta alle kun noi normi diablot tuntuu vähän liukkaalle
    Hui, kävitkö siis vapaaalla "kisa"-vuorolla ? Apparalla on kiva nautiskella mutta en kyllä uskalla mennä pujottelukepiksi.
    TRX850 -96
    XT500 -80
    Hui, kävitkö siis vapaaalla "kisa"-vuorolla ? Apparalla on kiva nautiskella mutta en kyllä uskalla mennä pujottelukepiksi.
    Olis kyllä hauska nähdä kerrankin, kun joku vetää T-Rexillä polvea maahan. Itse en noilla alla olevilla Shinkoilla kyllä varmaan uskaltaisi kuin katsella maisemia tutustumisajossa.

Mites muuten se miitti, olisko esim. apparalla toukokuun lopussa tai kesäkuun alussa joku eventti, jossa voisi treffata porukalla? Mulla on muuten jo 650 km nautiskelua takana tälle kaudelle.
    Viimeksi muokannut: Cona; 15.05.2012 klo 21:51.
    TenereHeikin TeeReX.... http://www.nettimoto.com/yamaha/trx/1304524

niin tuolla on menty aikanaan polvimaassa ja apparan teräskaiteiden välissä
    TRX850 -96
    XT500 -80
    Olis kyllä hauska nähdä kerrankin, kun joku vetää T-Rexillä polvea maahan. Itse en noilla alla olevilla Shinkoilla kyllä varmaan uskaltaisi kuin katsella maisemia tutustumisajossa.

Mites muuten se miitti, olisko esim. apparalla toukokuun lopussa tai kesäkuun alussa joku eventti, jossa voisi treffata porukalla? Mulla on muuten jo 650 km nautiskelua takana tälle kaudelle.
    Keskiviikkoisin ne järjestää niitä vapaaharjoitteluvuoroja. Autot/formulat/mp:t. Eihän siinä muuta kun kurkkii välillä olan yli ja päästää nopeammat vauhtiveikot ohi suosiolla Ahveniston ratakahvila voisi olla hyvä tapaamispaikka toukokuun lopussa tai kesäkuun alussa...
    Nonii laitetaan ehdotusta kehiin trx kokoontumisesta jos vaikka sattuis suurimmalle osalle sopimaan... Kesäkuun toinen päivä (2.6) klo 12 Ahveniston ratakahvila???
    Pystyy heti sanoon että ei onnistu. On silloin tyttäreni ylioppilasjuhlat ja voipi olla että tulee aika paljon sanomista jos jään niistä pois kun tyttö on koulunsa priimus ja yhden pisteen verran vajaa kuuden ällän ylioppilas, nyt vaan viisi ällää ja yksi e.
    Pystyy heti sanoon että ei onnistu. On silloin tyttäreni ylioppilasjuhlat ja voipi olla että tulee aika paljon sanomista jos jään niistä pois kun tyttö on koulunsa priimus ja yhden pisteen verran vajaa kuuden ällän ylioppilas, nyt vaan viisi ällää ja yksi e.
    Joo kävi mielessä, että saattaa olla noita koulun loppumisjuhlia... Unohdetaan siis 2.6... Heittäkää jotain ehdotusta...
    Ihan vaan ohimennen sellasta, että kannattaa käyttää puolisynteettistä 10/40w öljyä eikä mitään 10/50 täys-synteettistä kuten minä. Nyt pitää ilmeisesti kampiakselin laakeri ääntä tai joku muu laakeri tiedä noista sitten Se on varmaan kone auki ens talvena...
    Lainaa motomaster kirjoitti Katso viesti
    Ihan vaan ohimennen sellasta, että kannattaa käyttää puolisynteettistä 10/40w öljyä eikä mitään 10/50 täys-synteettistä kuten minä. Nyt pitää ilmeisesti kampiakselin laakeri ääntä tai joku muu laakeri tiedä noista sitten Se on varmaan kone auki ens talvena...

No pahus sentään. Itse heitin just viime syksynä Motulin täyssyntettisen 10W50:sen koneeseen kun vahingossa pari kannua tuli hommattua vaikka piti 10W40:set ostaa. No en ole kyllä mitään erikoista huomannut edellisiin öljyihin verrattuna, pitänee seurata. Paljonkos sulla oli veivattu?
    http://www.nettimoto.com/yamaha/trx/1332282 Mun kaunis ja ihana exäni on saanut tavallaan arvoisensa lopun. Silti harmittaa - vaikka onkin järjetöntä kiintyä rautaan..

Toivottavasti joku vielä kunnostaa tuon.
    Retired
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    http://www.nettimoto.com/yamaha/trx/1332282 Mun kaunis ja ihana exäni on saanut tavallaan arvoisensa lopun. Silti harmittaa - vaikka onkin järjetöntä kiintyä rautaan..

Toivottavasti joku vielä kunnostaa tuon.
    Toivotaan, että joku kunnostaa tuon, noita 99-mallisia ei taida olla Suomessa kovin montaa kappaletta. Harmi, kun on muitakin harrasteita ja syödäkin pitää jne, muuten ostaisin tuon ja laittaisin tuosta ratapyörän itselleni.
    No pahus sentään. Itse heitin just viime syksynä Motulin täyssyntettisen 10W50:sen koneeseen kun vahingossa pari kannua tuli hommattua vaikka piti 10W40:set ostaa. No en ole kyllä mitään erikoista huomannut edellisiin öljyihin verrattuna, pitänee seurata. Paljonkos sulla oli veivattu?
    Saattaa olla että toimii normi katuajossa ihan ok. Korkeammilla kierroksilla (rata) saattaa olla liian litkua. No noi on vaan arvailua mistä ääni kuuluu, mutta asiaan kuulumaton ääni kuitenkin
    Toivotaan, että joku kunnostaa tuon, noita 99-mallisia ei taida olla Suomessa kovin montaa kappaletta. Harmi, kun on muitakin harrasteita ja syödäkin pitää jne, muuten ostaisin tuon ja laittaisin tuosta ratapyörän itselleni.
    Minun moponi pieni vahinko kävi Saa nähä mitä tuon kanssa tekee... Jos ite laitan niin sit laitan kunnolla koneet ja alustan ja kaikki
    Lainaa motomaster kirjoitti Katso viesti
    Minun moponi...
    Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että onko pyörän historiapaperit löytyneet? Myydessäni tuon, siinä oli kirjattuna aukoton huoltohistoria alusta siihen reiluun 40tkm asti, mitä mittarissa oli myydessä (ostaessa n. 24tkm). Minulta pyörän ostanut kaveri ilmeisesti hukkasi nuo liput ja laput.. Oli dynokäyrää, huoltokuitteja, huoltokirja jne.
    Retired
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että onko pyörän historiapaperit löytyneet? Myydessäni tuon, siinä oli kirjattuna aukoton huoltohistoria alusta siihen reiluun 40tkm asti, mitä mittarissa oli myydessä (ostaessa n. 24tkm). Minulta pyörän ostanut kaveri ilmeisesti hukkasi nuo liput ja laput.. Oli dynokäyrää, huoltokuitteja, huoltokirja jne.
    Sain mukaan jonkun motoforssan pienen kirjasen ja joitain rengaskuitteja kun ostin pari vuotta sitten. Olisihan nuo ollut mukava saada mukaan jos vielä joku alkuperäinen huoltokirjakin olisi ollut...
    Jos joku haluaa ostaa tuon minun kipatun raadon niin laittakaa nettimotoon tarjouksia. Vaikka varaosiksi tai aihioksi rakentelulle yms yms.
  30.  
    TenereHeikin TeeReX.... http://www.nettimoto.com/yamaha/trx/1304524

niin tuolla on menty aikanaan polvimaassa ja apparan teräskaiteiden välissä
    Tuota voi rehellisesti suositella - kunnossa ja paranneltu, missä parannettavaa ollut.

Näin jälkikäteen jopa pikkaisen harmittaa, kun vaihdoin viime syksynä TRX:n matkajuhtaan ja nyt "sattuneesta syystä" pitemmät reissailut vain haaveissa muutaman vuoden... Pitäsköhän käydä yrittämässä käänteistä vaihtokauppaa... ;)
    ...
Sivu: 18 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8161718192028 ... ViimeinenViimeinen