Heips kaikille!
Olen uusi tällä palstalla, eilen ostin pyörän ja heti rekisteröidyin tänne![]()
Mitä mieltä olette tuosta otsikon pyörästä aloittelevalle naismotoristille? Kaikki kommentit tervetulleita!
on se hyvä pyörä. siitä saa melko pian jo rojut maahan kun mutkassa kanttaa reilummin. kevyt ja sopivasti tutiseva kustomi se on.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Moikka!!!!!!!(Virkku @ Huhti. 27 2008,14:22) kirjoitti
Siinä on pyörää joka lähtöön. Olipa kuski neito tai ukonköriläs.Itse kuulun jälkimmäiseen luokitukseen.....
Niin, minullakin on Väinö eli VN800 Classic,kaikilla mausteilla.
Tosin ollut vasta muutaman satkun tienpäällä. Neljäs pyörä menossa..........
Mutta kerroppa omastasi........Hienon pyörän olet valinnut
EIKUN PALJON ONNNNEEEEEEEE......![]()
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
KIITOS! Kovasti ovat paikalliset motoristitkin kehuneet hyvää valintaa. Eli mä ostin eilen tuollaisen puna-valkoisen (on tärkeä pointti :-) herkun! Pyörä on Saksan tuontipyörä ja saan sen vasta ensi viikolla kotiin, joten en ole vielä koeajoa pidemmälle sillä päässyt. Sillä on ollut vain yksi omistaja (vanhempi setä...) ja ajettu vain 16 000 km ja mikä parasta, ei missään mitään kulumisen jälkiä. Varusteet on hommattu, ajotunteja muutama varattu ja sitten baanalle! Laukkuja ei pyörän mukana tullut, joten ne pitää hommata ja ehkä ne kaatumaraudat siihen asennutan kans. Onnea sunkin pyörälle ja mukavaa kevättä ja kesää!
t. virkku
Kiitos kannustuksesta!(kawabata @ Huhti. 27 2008,18:25) kirjoitti
![]()
Itsekin katselin tuon kokoluokan kustomeita viime syksyllä mutta päädyin vanhahtavamman tyyliseen härveliin.
Väinö oli kyllä selvä suosikki, mm. sen yllättävä näppäryys miellytti kovasti. Ja ääntä ja vimmaakin oli paremmin kuin muissa ehdokkaissa.
Kyllä sillä kelvannee huristella.
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
Kiva kuulla ja on se ulkonäöltään niin herkku, että jo pihassa tosi kiva koriste, jos jää aluksi vähemmälle ajollekin(Tympeysmies @ Huhti. 27 2008,19:08) kirjoitti
No sitä pelkoa tuskin on, niin innoissani tästä uudesta harrastuksesta olen.
Onneksi olkoon Virkku hyvästä valinnasta! Juuri tuossa tultiin vaimon kanssa ajolenkiltä ja täytyy todeta, että kiva on pyörä ajaa sekä yksin että kaksin.
Viime kesän kokemusten perusteella en voi kuin kehua pyörää. Erittäin passeli vehje näille Suomen teille. Kulkee ihan riittävästi lailliseen etenemiseen ja kantaa kunnialla myös matkatavaratkin.
Kannattaa seurata keskusteluketjuja ja tervetuloa mukaan myös kesän Vulcan-tapaamisiin.![]()
Kawasaki VN800 Classic -99
Kiitos kiitos! Kovasti työpaikan miehetkin piti hyvänä valintana, paitsi yks vannoutunut Triumph-mies tietty oli eri mieltä(Crazy Frog @ Huhti. 27 2008,20:35) kirjoitti
Triumphinhan mäkin sitten joskus ostan isona....Ainakin niin nyt vielä ajattelen.
Mukavaa motskarikesää!
t. Virkku
Terve Virkku
Olen samoilla pyöränjäljillä kanssasi. Ostin viikko sitten vn 800, joten minulla ei ole paljon komemusta pyörästä. Viikon ajon jälkeen tuntuu hyvältä pyörältä ja jaksaa kaksi päällä myös hyvin.
Hyvä, että on tällainen keskustelupalsta. Saan tietoa ja kommentteja näin aloittelevana motoristina.![]()
Moi!(huupka @ Huhti. 28 2008,22:10) kirjoitti
Kiva kuulla, että sama mopoMä odottelen malttamattomana, että saan pyörän jo kotiin ja pääsen harjoittelemaan. Juu tää palsta on hyvä ja täältä saa vastauksia sellaisinkiin kysymyksiin, mitä miehiltä ei kehtaa edes kysellä
![]()
Onnea Virkku(Virkku @ Huhti. 29 2008,07:57) kirjoitti
Ei aloittelevalla motoristilla ole mitään yhtä oikeaa prätkää, enenmänkin se on asenteesta kiinni et malttaako sisäistää pyöränsä ja kehittyä ajajana.
VN 800 on upee prätkä ja hyvä ajettava...
-Hakki-
jos ajaminen olisi mukavaa tai edes järkevää, eihän se olis enää kivaa.
Kiitos kiitos! Juu, näinhän se menee, että oppia voi millä pyörällä tahansa kun vaan harjoittelee ja harjoitusta mä todella tarvitsen, ihan alkeista asti. Saas nähdä, miten opettajan hermot kestää(H4KKI @ Huhti. 29 2008,08:27) kirjoitti
![]()
Ja tämän kun muistaa, niin opiskelu luistaa.(Virkku @ Huhti. 29 2008,17:11) kirjoitti
eli. ILLAN TORKKU AAMUN VIRKKU..........![]()
Tulevaisuus edessä-tukka takana................
Nimenomaan! Just tuollainen olen, tai no oikeastaan virkku sekä illalla, että aamulla(Boxeri @ Huhti. 29 2008,20:52) kirjoitti
Paljon aikaa siis reenata...