Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    Ärsyttää.. Kyseessä siis uusi K 1200 S, joka on muuten lähes (jopa) täydellinen pyörä, mutta nykii pintakaasulla ajellessa. Ja mitä pitempään ajelen, sitä enemmän hatutus kasvaa..
    On tuo perskules kumma.. Luulisi jo lastentautien olevan podettu, mutta ei.. 1. huollossakin vaan todettiin, ettei tämä ole edes paha ja on enempi ominaisuus, kuin vika..
    Ei helvatti, varusteineen pitkästi yli 25.000 pyörä. Paljonkohan pitäisi maksaa, että saisi kerralla valmiin ajokin..?

    En varmaan ole ainoa, jota nykimiset ottaa hattuun - vai olenko? Ja kai nyt joku on jo tähän päivään mennessä saanut pyörän ajettavaan kuntoonkin. Eli vinkkejä nykimisen poistoon tarvitaan, menee muuten mopo vaihtoon. Kerpele, vanhaa K 12 RS:ää tulee kohta ikävä.



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  2. #2
    Juu, nykiihän se jos ajelee alle 2000rpm. Mä koitan käytellä vaihteita ja pitää kiekat aina yli 2000 mielummin 2500, siihen tottuu kyl nopeesti. Kaasukahvakin on pirun herkkä, siihenkin tottuu kyl.
    Mul on 2005 malli ja siinä se nykiminen oli todella paha, parin päivityksen jälkeen toimii hyvin.
  3. #3
    Lainaa (J@ck @ Huhti. 30 2008,10:41) kirjoitti
    Ärsyttää.. Kyseessä siis uusi K 1200 S, joka on muuten lähes (jopa) täydellinen pyörä, mutta nykii pintakaasulla ajellessa. Ja mitä pitempään ajelen, sitä enemmän hatutus kasvaa..
    On tuo perskules kumma.. Luulisi jo lastentautien olevan podettu, mutta ei.. 1. huollossakin vaan todettiin, ettei tämä ole edes paha ja on enempi ominaisuus, kuin vika..
    Ei helvatti, varusteineen pitkästi yli 25.000 pyörä. Paljonkohan pitäisi maksaa, että saisi kerralla valmiin ajokin..?

    En varmaan ole ainoa, jota nykimiset ottaa hattuun - vai olenko? Ja kai nyt joku on jo tähän päivään mennessä saanut pyörän ajettavaan kuntoonkin. Eli vinkkejä nykimisen poistoon tarvitaan, menee muuten mopo vaihtoon. Kerpele, vanhaa K 12 RS:ää tulee kohta ikävä.
    Sama "ominaisuus" löytyy lähes kaikista uusi K 1200 sarjan pyöristä (S, R, R Sport ja GT).

    Oma K 1200 GT (vm 2007) kärsi samoista ominaisuuksista, mutta muuttui totaalisesti ilmanputsariboksin vaihdon ja moottorinohjausjärjestelmän päivityksen myötä. Nyt on sisällä versio 11 (päivitetty 2 viikkoa sitten). Uusi ilmanputsariboksi esiteltiin talven aikana, sisältää mm. tehjäkäyntiä säätävän venttiilin joka vanhassa boksissa aiheuttaa nämä ongelmat.

    Enää ei yliherkkä kaasu hairitse, moottorijarrutusta löytyy eikä kierrokset takerru 2 500 rpm kohdalle silloin kun kone on kuuma.

    Päivitykset menevät takuun piikkiin, eli ei muuta kuin huoltoon valittamaan asiasta. Enää ei hatuta mopolla ajaminen kuten ennen päivityksiä.
  4. #4
    Lainaa (Rudi11 @ Huhti. 30 2008,14:07) kirjoitti
    Lainaa (J@ck @ Huhti. 30 2008,10:41) kirjoitti
    Ärsyttää.. Kyseessä siis uusi K 1200 S, joka on muuten lähes (jopa) täydellinen pyörä, mutta nykii pintakaasulla ajellessa. Ja mitä pitempään ajelen, sitä enemmän hatutus kasvaa..
    On tuo perskules kumma.. Luulisi jo lastentautien olevan podettu, mutta ei.. 1. huollossakin vaan todettiin, ettei tämä ole edes paha ja on enempi ominaisuus, kuin vika..
    Ei helvatti, varusteineen pitkästi yli 25.000 pyörä. Paljonkohan pitäisi maksaa, että saisi kerralla valmiin ajokin..?

    En varmaan ole ainoa, jota nykimiset ottaa hattuun - vai olenko? Ja kai nyt joku on jo tähän päivään mennessä saanut pyörän ajettavaan kuntoonkin. Eli vinkkejä nykimisen poistoon tarvitaan, menee muuten mopo vaihtoon. Kerpele, vanhaa K 12 RS:ää tulee kohta ikävä.
    Sama "ominaisuus" löytyy lähes kaikista uusi K 1200 sarjan pyöristä (S, R, R Sport ja GT).

    Oma K 1200 GT (vm 2007) kärsi samoista ominaisuuksista, mutta muuttui totaalisesti ilmanputsariboksin vaihdon ja moottorinohjausjärjestelmän päivityksen myötä. Nyt on sisällä versio 11 (päivitetty 2 viikkoa sitten). Uusi ilmanputsariboksi esiteltiin talven aikana, sisältää mm. tehjäkäyntiä säätävän venttiilin joka vanhassa boksissa aiheuttaa nämä ongelmat.

    Enää ei yliherkkä kaasu hairitse, moottorijarrutusta löytyy eikä kierrokset takerru 2 500 rpm kohdalle silloin kun kone on kuuma.

    Päivitykset menevät takuun piikkiin, eli ei muuta kuin huoltoon valittamaan asiasta. Enää ei hatuta mopolla ajaminen kuten ennen päivityksiä.
    Joo. Mulla on kans -07 GT ja siinä oli noi samat ongelmat. Maaliskuussa tehtiin samat korjaukset kuin Rudi11 pyörään. Nyt pelaa kuin junan vessa.
  5. #5
    Lainaa (Rudi11 @ Huhti. 30 2008,14:07) kirjoitti
    Nyt on sisällä versio 11 (päivitetty 2 viikkoa sitten). Uusi ilmanputsariboksi esiteltiin talven aikana, sisältää mm. tehjäkäyntiä säätävän venttiilin joka vanhassa boksissa aiheuttaa nämä ongelmat.

    Enää ei yliherkkä kaasu hairitse, moottorijarrutusta löytyy eikä kierrokset takerru 2 500 rpm kohdalle silloin kun kone on kuuma.

    Päivitykset menevät takuun piikkiin, eli ei muuta kuin huoltoon valittamaan asiasta. Enää ei hatuta mopolla ajaminen kuten ennen päivityksiä.
    Mutku, mutku.. Mopo oli 1. huollossa 21.4.2008 ja ainakin mun tietojen mukaan se olis tullut Suomeen suoraan tehtaan tuotantolinjalta joskus maaliskuun alkupuolella.

    Ja kun huoltohemmolta päivityksistä kysyin, niin tarjolla oli ollut vain joku varashälyttimen päivitys Liekö tuossa ajokissani sitten jo uusi ilmanputsariboksi, siitä ei ole mitään käsitystä..

    Tuosta mitä "puujahke" kirjoitti uskaltaisin olla mieltä, tai ainakin koen asian toisin. Tuollainen ärsyttävä piirre ajokissa vaan voimistuu ajan myötä. Nykimiseen en tule taatusti tottumaan.. Päin vastoin, se alkaa vaan ketuttamaan enenevässä määrin.

    Se mihin voinen tottua, on melkoisia kolauksia päästelevä vaihteisto.. Aiemmassa ajokissa (siis K 12 RS) vaihteet meni kyllä päälle huomattavasti äänettömämmin ja ehkä hivenen täsmällisemminkin.
    Pikkusen totuttelemista oli alkuun ylhäällä irrottavassa kytkimessä, mutta johan tuohon on tottunut. Taitaa se moitittu kytkimen jäykkyys johtua enemmän säädöstä, kuin oikeasti jäykästä kytkimestä. Eipä tuollekaan mitään osattu huollossa tehdä, sitä ei kaiketi pysty säätämään mitenkään - enkä tarkoita kahvan asentoa.

    Mutta on se muuten vaan vallan ihana



    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  6. #6
    Tuosta nykimisestä ja monesta muustakin käyntiongelmasta on jatkuvaa valitusta mm. saksalaisella käyttäjäfoorumilla. Se vaan on kummallista, että mitään yksiselitteistä korjaavaa toimenpidettä ei ole. Joidenkin mukaan ongelmaa ei esiinny heidän pyörässään, vaikka onkin vanhempaa mallia ja ohjelmistoversio myös vanha. Joku on saanut avun uudesta ohjelmaversiosta, ilmaboksin vaihdosta, pakoputkesta, jne, joku ei mistään.

    Omassa K12R Sportissa (-07) ei ole ollut varsinaista nykimistä, mutta olisin ehkä toteuttanut tyhjäkäynnin säädön ja polttoaineen syötön moottorijarrutuksessa 2000k paikkeilla toisin. Tyhjäkäynti kun pyrkii olemaan lähdön jälkeen melkoisen pitkään korkealla, vasta täysin lämmennyt kone käy normaalia tyhjäkäyntiä esim valoihin pysähdyttäessä. Moottorijarrutuksessa syöttö alkaa siinä parin tonnin kieppeillä saaden koneen 'röpöttämään'. Tarkoituksena lienee välttää nykäys, jos laittaakin lisää kaasua, mutta tuntuu aika oudolta kaasutinmallin jälkeen.

    Ohjelmaversio 9.1 päivitettiin 06/07. Nyt on saatavilla jo versio 11.x. Pitää vielä jonkin aikaa kuulostella kannattaako mennä päivityttämään. Maksuton homma, mutta voi kuulemma tehdä max 13 kertaa ilman elektroniikan vaihtoa.

    Vaihteet kolisee kunnolla, yleensä mutta ei aina! No ykkösen laittaminen kolisee aina. Ja on niitä muitakin ääniä, joita kilometrit tuo tullessaan. Joihinkin löytyy korjaavia toimenpiteitä, vaikkakaan bemari ei niitä aktiivisesti tuo tarjolle. Kytkimen jäykkyyteenkin on ratkaisuja.

    Mutta silti, en vaihtaisi mihinkään.
  7. #7
    Minulla *GT -06, jossa oli noi kaikki vaivat, (nyki, kaasu yliherkkä, kierrokset jäi ylös kesäkuumalla) käytin maaliskuussa Espoossa RM HEINOLLA, jolloin vaihtoivat ilmansuodatinboksin, ja päivittivät ruiskuohjelmaksi 11.x, nyt toimii tosi hyvin. Että nyt on oikeinkin kiva ajella, tottelee.....
    Pyörät on tehty ................
  8. #8
    Lainaa (J@ck @ Huhti. 30 2008,15:15) kirjoitti
    Lainaa (Rudi11 @ Huhti. 30 2008,14:07) kirjoitti
    Nyt on sisällä versio 11 (päivitetty 2 viikkoa sitten). Uusi ilmanputsariboksi esiteltiin talven aikana, sisältää mm. tehjäkäyntiä säätävän venttiilin joka vanhassa boksissa aiheuttaa nämä ongelmat.

    Enää ei yliherkkä kaasu hairitse, moottorijarrutusta löytyy eikä kierrokset takerru 2 500 rpm kohdalle silloin kun kone on kuuma.

    Päivitykset menevät takuun piikkiin, eli ei muuta kuin huoltoon valittamaan asiasta. Enää ei hatuta mopolla ajaminen kuten ennen päivityksiä.
    Mutku, mutku.. Mopo oli 1. huollossa 21.4.2008 ja ainakin mun tietojen mukaan se olis tullut Suomeen suoraan tehtaan tuotantolinjalta joskus maaliskuun alkupuolella.

    Ja kun huoltohemmolta päivityksistä kysyin, niin tarjolla oli ollut vain joku varashälyttimen päivitys * Liekö tuossa ajokissani sitten jo uusi ilmanputsariboksi, siitä ei ole mitään käsitystä..

    Tuosta mitä "puujahke" kirjoitti uskaltaisin olla mieltä, tai ainakin koen asian toisin. Tuollainen ärsyttävä piirre ajokissa vaan voimistuu ajan myötä. Nykimiseen en tule taatusti tottumaan.. Päin vastoin, se alkaa vaan ketuttamaan enenevässä määrin.

    Se mihin voinen tottua, on melkoisia kolauksia päästelevä vaihteisto.. Aiemmassa ajokissa (siis K 12 RS) vaihteet meni kyllä päälle huomattavasti äänettömämmin ja ehkä hivenen täsmällisemminkin.
    Pikkusen totuttelemista oli alkuun ylhäällä irrottavassa kytkimessä, mutta johan tuohon on tottunut. Taitaa se moitittu kytkimen jäykkyys johtua enemmän säädöstä, kuin oikeasti jäykästä kytkimestä. Eipä tuollekaan mitään osattu huollossa tehdä, sitä ei kaiketi pysty säätämään mitenkään - enkä tarkoita kahvan asentoa.

    Mutta on se muuten vaan vallan ihana *
    Jos pyöräsi (K1200 S) valmistenumero uudempi kuin ZM29564 niin silloin sinulla on jo uusi ilmanputsariboksi.

    Softaversio 11.2 on jo esitetty, en tiedä mitä uutta siinä on suhteessa 11.1:en.

    Vaihteiden kolahtelu: kokeile seuraavaa: vedä kytkinkahva vain puoleenväliin kun vaihdat. Ennen kuin vedät kytkinkahvasta, nosta vaihdevipua hieman ylöspäin jotta siinä on hieman "painetta". Näin vaihteet vaihtuvat erittäin nätisti omassa pyörässä.
  9. #9
    Lainaa (Rudi11 @ Touko. 02 2008,13:19) kirjoitti
    Softaversio 11.2 on jo esitetty, en tiedä mitä uutta siinä on suhteessa 11.1:en.

    Vaihteiden kolahtelu: kokeile seuraavaa: vedä kytkinkahva vain puoleenväliin kun vaihdat. Ennen kuin vedät kytkinkahvasta, nosta vaihdevipua hieman ylöspäin jotta siinä on hieman "painetta". Näin vaihteet vaihtuvat erittäin nätisti omassa pyörässä.
    Olen lukenut, että versiossa 11.1 olisi ollut joku virhe ESA-toiminnallisuudessa. Silti ainakin saksalaiset pitivät sitäkin (jälleen) parannuksena moottorin toimintaan.

    BMW muuttelee moottorinohjausta jatkuvasti, eikä ilmeisesti viitsi kertoa jälleenmyyjien huollolle mitään, koska kyseessä ei ole viankorjaus tai lisätoiminto. Viripajat varsinkin huomaavat eron, koska entiset kartat eivät päde. Samoin persdynot. Huollossa on turha kysellä muuta kuin pyytää laittamaan uusimman ohjelman, jos ei ole tietoa milloin on päivitetty.

    Tuon vaihtamisjekun olen myös lukenut jostain, mutta sehän pätee vain ylöspäin vaihdettaessa? Alaspäin kolisee silti, samoin ykkösen survaisu. Ylöspäin voi vaihtaa kolisematta ilman kytkintä, kun saa tekniikan kohdalleen. Välikaasuilla voi ainakin peittää kolinaa!
  10. #10
    Kuulostaa hurjilta nuo softahommat ja päivitykset nykyään. En ihmettelisi vaikka tauluun tulisi teksti "Driver not found!" tai muuta yhtä hilpeää kun meno lakkaa tai kaasukahva ei vaikuta enää mihinkään ...

    Onneksi vielä löytyy kaasarivehkeitä, joissa kaasarin versio 1.0 toimii ihan ok, eikä kaasaria tartte vaihtaa vaikka tyhjäkäyntiruuvin asentoa olisi ehtinyt päivittää 13 kertaa



    Reissukuviani: http://picasaweb.google.com/halti.traveller
    -- DL650 -04 --
  11. #11
    Lainaa (Halti @ Touko. 02 2008,15:14) kirjoitti
    Onneksi vielä löytyy kaasarivehkeitä, joissa kaasarin versio 1.0 toimii ihan ok, eikä kaasaria tartte vaihtaa vaikka tyhjäkäyntiruuvin asentoa olisi ehtinyt päivittää 13 kertaa
    Joo, kaasarikonetta ei tarvitse välttämättä päivittää (ei tosin ruiskuakaan). Jos kuitenkin haluaa (suutinsatsi tms), niin aikamoinen palapeli on käsissä, pura ja kokoa. Ja jos uuden pärrän ostaa, niin ei taida kaasareita enää löytyä.

    Bemarilla tämä ohjelmaversiointi on julkinen salaisuus, muutkin valmistajat varmaan päivittävät, mutta eivät kerro mitään. Eikä tehtaan yleispäivitystä ole saatavilla myöhemmin (?). Viripajalla korjataan ja viilataan.
  12. #12
    halvalla ei saa hyvää eiks se niin mee
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
  13. #13
    Nykki se munkin 2005- mallinen ässä.

    Softa on päivitetty 2 kertaa ja parani se vähän, mutta ei se vieläkään mikään kovin toimva ole alle 4000 kierroksen.

    Täytyy vissiin käydä kokeilemassa jos viimeisin softaversio muuttaa tilannetta johonkin suuntaan.

    Tuntuu vaan siltä, että pienellä pilaavat muutoin sangen erinomaisen pyörän.

    Loota toki kolahtelee, mutta kyllä sen vielä oppii sietämään, kun pykälät kuitenkin menee aina päälle.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  14. #14
    SPK_1978:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Dubai, Yhdistyneet Ählämit
    Lainaa (hidas57 @ Huhti. 30 2008,15:54) kirjoitti
    Ohjelmaversio 9.1 päivitettiin 06/07. Nyt on saatavilla jo versio 11.x. Pitää vielä jonkin aikaa kuulostella kannattaako mennä päivityttämään. Maksuton homma, mutta voi kuulemma tehdä max 13 kertaa ilman elektroniikan vaihtoa.

    Mutta silti, en vaihtaisi mihinkään.
    Mikä ihmeen elektroniikka tätä vahtii ja minkä takia?

    Enkä vaihtais minäkään..
    "Kukas v**tu sä oot?"
    -Angus Young-
  15. #15
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 02 2008,14:08) kirjoitti
    Lainaa (Rudi11 @ Touko. 02 2008,13:19) kirjoitti
    Softaversio 11.2 on jo esitetty, en tiedä mitä uutta siinä on suhteessa 11.1:en.

    Vaihteiden kolahtelu: kokeile seuraavaa: vedä kytkinkahva vain puoleenväliin kun vaihdat. Ennen kuin vedät kytkinkahvasta, nosta vaihdevipua hieman ylöspäin jotta siinä on hieman "painetta". Näin vaihteet vaihtuvat erittäin nätisti omassa pyörässä.
    Olen lukenut, että versiossa 11.1 olisi ollut joku virhe ESA-toiminnallisuudessa. Silti ainakin saksalaiset pitivät sitäkin (jälleen) parannuksena moottorin toimintaan.

    BMW muuttelee moottorinohjausta jatkuvasti, eikä ilmeisesti viitsi kertoa jälleenmyyjien huollolle mitään, koska kyseessä ei ole viankorjaus tai lisätoiminto. Viripajat varsinkin huomaavat eron, koska entiset kartat eivät päde. Samoin persdynot. Huollossa on turha kysellä muuta kuin pyytää laittamaan uusimman ohjelman, jos ei ole tietoa milloin on päivitetty.

    Tuon vaihtamisjekun olen myös lukenut jostain, mutta sehän pätee vain ylöspäin vaihdettaessa? Alaspäin kolisee silti, samoin ykkösen survaisu. Ylöspäin voi vaihtaa kolisematta ilman kytkintä, kun saa tekniikan kohdalleen. Välikaasuilla voi ainakin peittää kolinaa!
    Versio 11.x oli aiheuttanut joissakin pyörissä ESA-ongelmia. Omassa mopossa ESA toimii mainiosti vaikka on juuri se "ongelmallinen" versio "sisällä".

    Ohjelmapäivityksen ja uuden ilmanputsariboksin jälkeen vaihteet menevät paljon helpommin sisään. Ykkönen tosin paukahtaa samalla tavalla kuin ennen mutta ylöspäin vaihdot sujuvat lähes yhtä hyvin kuin K12RS:llä (käyttämällä siis kytkintä puolivälissä ja nostamalla vaihdevipua ennakkoon hieman). Kannattaa kokeilla tätä vaihtotapaa.
  16. #16
    Lainaa (SPK_1978 @ Touko. 02 2008,19:12) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Huhti. 30 2008,15:54) kirjoitti
    Ohjelmaversio 9.1 päivitettiin 06/07. Nyt on saatavilla jo versio 11.x. Pitää vielä jonkin aikaa kuulostella kannattaako mennä päivityttämään. Maksuton homma, mutta voi kuulemma tehdä max 13 kertaa ilman elektroniikan vaihtoa.

    Mutta silti, en vaihtaisi mihinkään.
    Mikä ihmeen elektroniikka tätä vahtii ja minkä takia?

    Enkä vaihtais minäkään..
    Jos meinaat, että mikä vahtii päivitysten määrää, niin siellä ohjainboxissa on muistipiiri, jota voi ohjelmoida vain 13 kertaa, kuulemma.
  17. #17
    Lainaa (Rudi11 @ Touko. 02 2008,19:36) kirjoitti
    Versio 11.x oli aiheuttanut joissakin pyörissä ESA-ongelmia. Omassa mopossa ESA toimii mainiosti vaikka on juuri se "ongelmallinen" versio "sisällä".

    Ohjelmapäivityksen ja uuden ilmanputsariboksin jälkeen vaihteet menevät paljon helpommin sisään. Ykkönen tosin paukahtaa samalla tavalla kuin ennen mutta ylöspäin vaihdot sujuvat lähes yhtä hyvin kuin K12RS:llä (käyttämällä siis kytkintä puolivälissä ja nostamalla vaihdevipua ennakkoon hieman). Kannattaa kokeilla tätä vaihtotapaa.
    Tyypillistä, jossakin pyörässä oleva ongelma korjaantuu yhdellä konstilla, ja toisessa ehkä aivan toisella konstilla.

    Ohjelmaversiosta vielä, että jos päivitys on tehty ennen 05/2007 (V9.1 tuli), niin kannattaa ehdottomasti mennä ottamaan uusin päivitys, joka nyt siis lienee V11.2.

    Ekku:
    Onko ne kaksi päivitystä tehty ennen tuota ajankohtaa? Jos on, niin ei niistä suurempaa hyötyä voinut ollakaan. Kyllä ajettavuus pitäisi olla aika hyvä vähintään 2500rpm alkaen, jos on uudempi ohjelma eikä muuta vikaa.
  18. #18
    Onko näissä huolloissa eroja?

    Kuvalla Jyväskylässä joutui käymään kaksi kertaa kaksi koko päivää 20 tkm huollossa (1. kerran jälkeen käynti huonompi kuin tuodessa) ja lopulta kiinnittämään bensatankin takaisin oikealle paikalleen itse. TR:lla Turussa tuli 30 tkm huolto valmiiksi sillä aikaa, kun kävin kauppatorilla syömässä jätskin.

    edit: siis aivan eri pyörä kyseessä eli r1150gsadv, mutta noin periaatteessa...



  19. #19
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 02 2008,21:46) kirjoitti
    Ekku:
    Onko ne kaksi päivitystä tehty ennen tuota ajankohtaa? Jos on, niin ei niistä suurempaa hyötyä voinut ollakaan. Kyllä ajettavuus pitäisi olla aika hyvä vähintään 2500rpm alkaen, jos on uudempi ohjelma eikä muuta vikaa.
    Edellinen päivitys on tehty joko loppuvuodesta 2006 tai alkuvuodesta 2007.

    Eka päivitys ei muuttanut tilannetta oikein miksikään, mitä nyt se "tehopiikki yläkierroksilta katosi kokonaan. Toinen päivitys vähensi pienten kierrosten nykimistä melko paljon ja yläkierroksilla käytös palautui samanlaiseksi kuin ihan uutena.

    Ajokilometrejä ei muuten ole kertynyt kuin vähän yli 16 tuhatta. Mitään varsinaisia vikoja ei kyllä saisi vielä ilmestyä.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  20. #20
    Lainaa (piisiepe @ Huhti. 30 2008,14:36) kirjoitti
    Sama "ominaisuus" löytyy lähes kaikista uusi K 1200 sarjan pyöristä (S, R, R Sport ja GT).

    Oma K 1200 GT (vm 2007) kärsi samoista ominaisuuksista, mutta muuttui totaalisesti ilmanputsariboksin vaihdon ja moottorinohjausjärjestelmän päivityksen myötä. Nyt on sisällä versio 11 (päivitetty 2 viikkoa sitten). Uusi ilmanputsariboksi esiteltiin talven aikana, sisältää mm. tehjäkäyntiä säätävän venttiilin joka vanhassa boksissa aiheuttaa nämä ongelmat.
    Mulla 2008 GT en ole huomannut mitään nykimisiä ,varmaan "ongelma" saatu korjattua.
  21.  
  22. #21
    Minun täytyy yrittää aikaan saada moinen ilmiö. On jäänyt huomaamatta...
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen