Tota noin, mulla on honda cbr 600 f vm.92. Siinä on joku pikku vika josta en ymärrä yhtään mitään, aattelin jos jollain olisi tietoa?!Pyörä käy lämpösenä todella hyvin ja lähtee käyntiin(lämpöisenä). Elikkä, kun pyörä on seissyt yli yön, tulen talliin ja laitan pyörän käymään ryypyllä, käy hetken aikaa ja sammuu sitten. Se ei lähde hetkeen käyntiin ollenkaan, se vaan starttaa. Hetken ajan kun starttailen niin se lähtee taas käyntiin ja käy moitteettomasti, en niinku ymmärrä mikä siinä on, saako se liian paljon bensaa vai liian vähän, tai onko se elektroninen vika? en ymmärrä! Aattelin että olisiko jollain tietoa mikä siinä on??
![]()
Tuo oireen perusteella sanoisin että 93% varmuudella bensahanan ilmakalvo vuotaa läpi ja hana menee kylmänä kiinni. Kalvon saa esim. stromilta 1000cbr korjaus-sarjan mukana.
Nimim. sama vika viime kesä
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Tota saako sen ilmakalvon ostettua erikseen ettei tarvi ostaa sitä korjaus sarjaa? mikä sen korjaussarjan hinta oli kun ostit sen? Ja tota onko se itse helppo vaihtaa?
Stormilla korjaussarja 15€ (1000cbr) josta kalvon pitäisi käydä. Itse opin pitämään ryypyn tarpeeksi kauan päällä kun olin muutamana aamuna sammuttanut pyörän n.1km päähän. Oireet samanlaisia kuin sinulla, mutta ryypyn opeteltuani ei ole ollut ongelmia 6:teen kesään. En ole vielä(kään) vaihtanut kalvoja vaikka hanan purin. Oli kunnossa. Cebarin 600:seen maksaa uusi hana kalvoineen paljon...
Mutta kun pyörä sammuu kun ryyppy on sen tarpeeksi kauan päällä. Eli 1000 cebarin kalvo käy 600:seen? Onko se helppo itse vaihtaa? Kestääköhän liikkeessä kauan kun ne vaihtaa? Jos vaikka irrottaa itse katteet?
Elikkä miten kauan/tai miten oot opetellut sen ryypynkäytön? Onnistun joka kerta sammuttaa sen, eikä lähde pitkään aikaan käyntiin?
Cebarissa ei saa pitää ryyppyä päällä kovin kauaa, kastelee tulpat helposti ! Olen jonkun kerran kironnut tuota kun ei aina muistaaLähtee sitten jonkun ajan päästä käyntiin kyllä
Saa kuivattua tulpat sillai kun panee tappokytkimen päälle ja kaasun auki ja starttaa noin 10 s.
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Selvä, mutta kai mun pitää se ilmakalvo kuitenkin vaihtaa?