Eli välillä kun kääntää kahvasta alkaa kone ikäänkuin röpöttään eikä vedä kunnolla, 100;n vauhdista jos alkaa vääntään 6:lla kahvasta niin joskus röpöttää,,vika kyllä katoaa ku löysää kaasua ja vääntää uudestaan, olen kokeillut heittää 3;sta 100km/h ja tuntuu et silloin ei röpöttelis, oiskohan säädöissä jotain vikaa, tuntuu niinku imis liikaa bensaa ja siksi röpöttää?
''Ei se vauhti vaan se äkkipysähdys''
Lupasin olla kirjottelematta tänne enää, mut kun vähän "heimolaisii" ollaan, ni täs on itse kunkin härveli röpötelly.
Mä käytin jo pajal, ni seisoneen bensan piikkin meni koko homma. Se olikin tos ekoilla parilla sadalla kilsalla.
98:a vaan pari tankillista ja nyt ei oo enää röpötelly yhtään, kun viimoset 1500 km huitellu. Tosin voithan sä tulpat vilasta...
Just duunikamu tänään pähkäili saman asian kaa ja käytiin sille hakee uudet tulpat...
Taitaa tuo uus "ekobensa" olla sen verta "hianoo", ettei kelpaa näille vanhemmille mopoille![]()
Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
Heh juu on ajettu 98:lla jo monta tankillista, pitää vissiin tankata jossain muualla ku Teebeellä ;) josko se sit olisi tos bensassa se vika? tulpat vaihdan vk-loppuna niin pitää kattoa oisko niistä apua,
ei tosin röpöttele vielä niin et haittas ajoa mut on se noloo ku menee autosta ohi ja just kohalla alkaa röpiseen =P
''Ei se vauhti vaan se äkkipysähdys''