Sivu: 35 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 253334353637 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 1235:sta
  1. #1021
    Lainaa Zetorimies kirjoitti Katso viesti
    Hei,
    Tuli juuri hommattua Z750 (2007) ja aloittelevana motoristina kaipaisin kokemuksen syvää rintaääntä Leo Vincen putkeen liittyen. Eli pyörässä on siis Leo Vince, mutta ei power commanderia (eli ei ilmeisesti säädetty). Kaasua löysätessä kuuluu välillä lievää pötpötystä. Tämä ilmeisesti viittaa laihalla käymiseen? Palstaa selatessa törmäsin monesti tekniikan maailman testiin, jonka mukaan leo vince ilmeisesti vaatisi säätämistä. Kysymys kuuluukin, mitä haittaa on jos säädöt on tekemättä? Tehon menetys? Moottorivaurion vaara? jotain muuta? Vaihtoehtoina on PC+säädöt tai uuden putken hommaaminen. Mieluisin vaihtoehto olisi tietysti jatkaa nykytilanteella jos siitä ei suurempia ongelmia ole kehkeytymässä.
    -Zetorimies
    Kaverilla toimii ainakin 100% ilman mitään ongelmaa samalla putkella. Taitaa tuo Z vaan olla semmoinen joka paukuttelee(liittyy saasteenesto järjestelmään, jos tukit ilmaboxin päälle tulevan letkun niin loppuu pauke).

    Tosin itse pidän äänestä. Paukkuu aikalailla moottorijarrulla oma
    Z1K -09 Ormu
  2. #1022
    Tuli laitettua tohon omaan Arrowin alkukäyrät, Mivv slipari ja PCV, toi kyllä mukavasti puhtia, varsinkin yläkierroksille! Ja jos ennen paukku sliparilla niin tolla katittomalla putkella sopivasti enemmän.. ja toki kivaa liekkiä tuikkaa myös. Keväällä varmaankin dynossa säätö, kun tolla nykysellä kartalla (joku valmis sliparikartta) vähän röpöttelee alakierroksilla yms.. Autotunellakin kuulemma saa ihan hyvää karttaa aikaseksi ja siinä ois se hyvä puoli kun vois myydä tunen pois kun saanu kartan kuntoon ja tallennettua. Noo katotaan mitä talvi tuo tullessaan.
  3. #1023
    Lainaa antizero kirjoitti Katso viesti
    Tuli laitettua tohon omaan Arrowin alkukäyrät, Mivv slipari ja PCV, toi kyllä mukavasti puhtia, varsinkin yläkierroksille! Ja jos ennen paukku sliparilla niin tolla katittomalla putkella sopivasti enemmän.. ja toki kivaa liekkiä tuikkaa myös. Keväällä varmaankin dynossa säätö, kun tolla nykysellä kartalla (joku valmis sliparikartta) vähän röpöttelee alakierroksilla yms.. Autotunellakin kuulemma saa ihan hyvää karttaa aikaseksi ja siinä ois se hyvä puoli kun vois myydä tunen pois kun saanu kartan kuntoon ja tallennettua. Noo katotaan mitä talvi tuo tullessaan.
    Mistä hommasit katittoman putken? Tarvis itsekkin mutta ainakaan kiloseen ei tunnu löytyvän??
    Z1K -09 Ormu
  4. #1024
    Tuosta: http://www.ebay.it/itm/COLLETTORI-RA...776c01f&_uhb=1

    Kannattaa eri maiden Ebay-sivuja selailla, välillä tulee käytettyjäkin vastaan.. Tossa tonniseen Akrapovic: http://www.ebay.de/itm/Akrapovic-Rac...item3f292fe52f en tosin tiiä sopiiko tohon vaan Akran oman vaimennin kun on 60mm tuo liitoskohta. Tuon myyjän mukaan Z750 ja Z1000 on samat putket, mutta jotenkin sellanen olo, että ainakin toi "link pipe" tonnisessa isompi. En mee vannomaan kyllä mitään, kun en mistään mitään tiedä jne.
  5. #1025
    Nopee kysymys: Kuinkas monta avainta näihin -07 ja uudempiin kuuluu tulla mukaan? 2 vai 3 ??
  6. #1026
    3 varmaankin, yks punanen ja kaks mustaa
  7. #1027
    Itse sain uuteen pyörään vaan kaks mustaa... Onko liike unohtanut vai mitä, kellään varmaa tietoa?
  8. #1028
    Mä sain kaksi mustaa. Pyörä ei ollut uusi, mutta vain n. 2tkm ajettu ja liikkestä ostin sen.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  9. #1029
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Mä sain kaksi mustaa. Pyörä ei ollut uusi, mutta vain n. 2tkm ajettu ja liikkestä ostin sen.
    Ainaki mulla oli 2009 vm. pyörässä kaks mustaa ja yks punanen koodiavain.
    Suzuki PV -99-->Yamaha TZR-RR 125 -95-->Kawasaki Z750 -09-->Honda VFR800 VTEC -02
  10. #1030
    Täytyypä tarkistaa asia. Ei ole mahdotonta, että se jossain pussissa olisi ohjekirjojen jne. seassa. Mitä varten tuo punainen avain edes on? Jotain avaimen teetätystä varten?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  11. #1031
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Täytyypä tarkistaa asia. Ei ole mahdotonta, että se jossain pussissa olisi ohjekirjojen jne. seassa. Mitä varten tuo punainen avain edes on? Jotain avaimen teetätystä varten?
    Itsellä oli myös -09 Zetassa 3 avainta - 1 punainen ohjelmointiavain ja 2 normaalia avainta. Ohjelmointiavaimen avulla Kawasakin valtuutettu huolto kykenee ohjelmoimaan lisää normaaleja avaimia.
    Trying is the first step towards total failure.

    Aprilia Tuono Factory '17
  12. #1032
    Hukatkaapas/rikkokaa ne mustat avaimet ja miettikää sitten mihin sitä punaista avainta tarvitaan.. ;) menee mm. Ecu vaihtoon eli todellakin halpaa lystiä
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  13. #1033
    Viime vuonna ku oman Z uutena ostin niin mukaan tuli vain kaksi mustaa avainta.
    -voi veljet-
    ER-6N -> Z750
  14. #1034
    Onko ihan mahdoton idea, että myyjäliike pitäisi tuota uuden pyörän punaista ohjelmointiavainta liikkeessä?? Jos pyörän sitten myy edelleen, niin saa pyytämällä sen itselleen?? Pitänee soittaa ihan liikkeeseen ja kysästä missä lienee...
  15. #1035
    Lainaa JohnnyE kirjoitti Katso viesti
    Onko ihan mahdoton idea, että myyjäliike pitäisi tuota uuden pyörän punaista ohjelmointiavainta liikkeessä?? Jos pyörän sitten myy edelleen, niin saa pyytämällä sen itselleen?? Pitänee soittaa ihan liikkeeseen ja kysästä missä lienee...
    Jooo-o, kannattaa soittaa, ei se (sellainen avain?) myyjäliikkeen omaisuutta taida olla...
    MAD (mean absolute deviation)
  16. #1036
    Olisko Kawasakin tekniikka kehittynyt niin paljon vuodesta 2009, että punaista avainta ei enää tarvita Kaksi mustaa vain sain tähän omaankin pyörään vaikka vähän eri mallia onkin.

    Ecukin tähän on jo ehditty vaihtaa kahta avainta sommittelemalla (siitä päivitys zx-6r ketjuun tulossa vähän myöhemmin).
    Triumph Street Triple 765 RS -24
    Pitkä lista exiä.
    http://www.youtube.com/user/exhaust34
  17. #1037
    Lainaa exhaust kirjoitti Katso viesti
    Olisko Kawasakin tekniikka kehittynyt niin paljon vuodesta 2009, että punaista avainta ei enää tarvita Kaksi mustaa vain sain tähän omaankin pyörään vaikka vähän eri mallia onkin.

    Ecukin tähän on jo ehditty vaihtaa kahta avainta sommittelemalla (siitä päivitys zx-6r ketjuun tulossa vähän myöhemmin).
    Joo enpä usko, että se tekniikka on juurikaan muuttunut. Kyllähän kaikki kikkailu on jotenkin mahdollista mutta ei sitä pysty minkää virallisen kanavan kautra tekemään..
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  18. #1038
    Ainakin myyjän mukaan Z1000SX -11 ja -12 ovat tulleet kahdella mustalla avaimella, punaista ei noissa toimiteta. Kuulemma on mallista ja vuosimallista kiinni miten tuo on toteutettu.
  19. #1039
    Otin ohjekirjan esille ja siellä mainitaan, että pyörän mukana toimitetaan kaksi apuavainta. "Säilytä yhtä apuavainta ja avaimen tunnuslevyä varmassa säilytyspaikassa." Ja itsellä tosiaan on vara-avain ja pieni metallilätkä, johon stanssattu viisi kirjaiminen numerokirjainsarja.

    Eli näissä ei näköjään punaisia avaimia kuulu ollakkaan, vaan uusien avaimien rekisteröinti tapahtuu valtuutetussa kawa-huollo$$a
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  20. #1040
    Minkälaisia kokemuksia kaatumatapeista pikkuzetassa? Pelastaako pikkulipat?

    Kawan sivuilla tämmöset http://www.kawasaki.fi/Accessory/Det...modelYear=2009

    Suolainen hinta tosin, 295e.

    Vai olisko jotain muuta? Kaskon hinnan ajattelin sijoittaa jonkinnäkösiin tappeihin, jos tulee isompi kaato niin ostan sitten uuden pyörän

    Onko nää yleensäkkin ihan bolt on kamaa, ettei tarvii mitään reikiä porailla tai muita virityksiä laittaa?
  21. #1041
    Lainaa kumijalka kirjoitti Katso viesti
    Minkälaisia kokemuksia kaatumatapeista pikkuzetassa? Pelastaako pikkulipat?

    Kawan sivuilla tämmöset http://www.kawasaki.fi/Accessory/Det...modelYear=2009

    Suolainen hinta tosin, 295e.

    Vai olisko jotain muuta? Kaskon hinnan ajattelin sijoittaa jonkinnäkösiin tappeihin, jos tulee isompi kaato niin ostan sitten uuden pyörän

    Onko nää yleensäkkin ihan bolt on kamaa, ettei tarvii mitään reikiä porailla tai muita virityksiä laittaa?
    SW-Motechit on omassa Hondassa. En oo kaatumista tosin vielä testannut mutta omaan makuun ihan kivan näköiset http://www.rmheino.fi/product_info2....oducts_id=4362 Varmaan menee Kawaankin ihan ruuvaamalla.
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  22. #1042
    Mä ostin stormilta lsl:t ja ne on pelastaneet kerran suuremmilta vahingoilta, kun vedin mutkan leveeksi ja menin kyntämään ojaa. Pyörä jäi vähän kantamaan kaatumatapeista ojan penkoille, jonka johdosta pyörään ei tullut pintanaarmua kummempaa kulumaa. Etulokari tosin irtosi, mutta sitä ei tapit olisi voinut estää.

    Ja bolt on kamaa nuo LSL:t. Moottorin kiinnikepultit veks (yksi kerrallaan irti ja pidempi pultti paikalle telineen kera) ja pidemmät pultit tilalle välissä tatin kiinnike. Ite asensin tatit mökin pihalla kuusiokoloavainsetin kera.

    Edit: siis nehän ei tod ollu puig vaan LSL. Korjattu tekstiin maanantai..
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  23. #1043
    Saako ilmanputsarin vaihdettua ottamatta tankkia irti?
  24. #1044
    Lainaa kumijalka kirjoitti Katso viesti
    Saako ilmanputsarin vaihdettua ottamatta tankkia irti?
    Eipä taida saada, mutta tankki on helppo ottaa irti. Tuo vaihto voi onnistua myös pelkällä tankin raotuksella, niin ettei ota letkuja irti. Ite en ole vaihtanut vielä suodatinta, mutta navin ja kahvalämppäreiden johtoja vedelleenä on tankkia tullut raoteltua ja alle kurkittua.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  25. #1045
    Lainaa kumijalka kirjoitti Katso viesti
    Saako ilmanputsarin vaihdettua ottamatta tankkia irti?
    Saa, kun irrottaa tankin takareunan kiinnikkeineen päivineen rungosta ja nostamalla raottaa siitä itselleen vähän tilaa... Ei mikään miellyttävin operaatio kun vähän tuppaa olemaan ahdasta, mutta onnistuu irrottamatta letkuja tai johtoja.
  26. #1046
    Lainaa Juhis kirjoitti Katso viesti
    Nopee kysymys: Kuinkas monta avainta näihin -07 ja uudempiin kuuluu tulla mukaan? 2 vai 3 ??
    Faktaa:
    -07ssa 3 avainta; 2 mustaa, ja 1 punainen
  27. #1047
    Lainaa Izzi kirjoitti Katso viesti
    Saa, kun irrottaa tankin takareunan kiinnikkeineen päivineen rungosta ja nostamalla raottaa siitä itselleen vähän tilaa... Ei mikään miellyttävin operaatio kun vähän tuppaa olemaan ahdasta, mutta onnistuu irrottamatta letkuja tai johtoja.
    Ty. Nippanappa mahtui vaihtamaan uuden tilalle.
  28. #1048
    Helposti vääntyy avain bensatankkia lukitessa.. vaikka kuinka yritinkin korkkia painaa samalla. Tainnut muillakin käydä joskus näin.

    Taidan teettää varmuuden vuoksi suutarilla kylmän avaimen, jossa ei siis mitään ajonestoälyä tms., pelkästään tuota tankkia varten. Jos jatkossakin vääntyy niin ei ainakaan tule niin kalliiksi
  29. #1049
    Lainaa kumijalka kirjoitti Katso viesti
    Helposti vääntyy avain bensatankkia lukitessa.. vaikka kuinka yritinkin korkkia painaa samalla. Tainnut muillakin käydä joskus näin.
    Ei avaimeen tarvitse koskeakaan tankkia lukitessa, painaa kannesta kiinni vaan. Avaimen voi sitten vetää suoraan ylös koska se on jo valmiiksi kääntynyt "perusasentoon".

    Jos ei toimi näin niin nykyisestä "bensasta" haihtuvat viinahuurut on pesseet lukon täysin rasvattomaksi ja täyttäneet joka paikan sellaisella valkoisella hapettumatöhnällä. Lukkojen voiteleminen tais olla yks niitä aiheita joista saa sodan kovin helposti aikaan, joten tyydyn mitään neuvoja antamatta toteamaan, että oman tankinlukkoni elvytin vastaavassa tilanteessa hyvällä menestyksellä pienellä suihkauksella ohutta öljyä.
  30.  
  31. #1050
    Ite voitelin myös ne lukitus väkäset korkin pohjasta. Lukittuu ja aukee helposti.

    Suihkaisin viime bensakorkkikeskustelun johdosta sinne avaimenreikään jotain sprayrasvaa (crc tms.) ja sieltä tuli ponneaineen mukana "maitoa".. tai ainakin se näytti siltä. Ilmeisesti jotain kosteuden ja hapettuman seosta. Puhdistelin paineilmalla loput "maidot" ja laitoin lukkoöljyä tilalle.

    Vaikka mulla ei ongelmia tankin korkin kanssa ole ollutkaan, niin huoltamalla ne toivottasti pysyvätkin poissa.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
Sivu: 35 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 253334353637 ... ViimeinenViimeinen