Lambda on kiinni catissa, eli siinä keskiosassa putkea. Jos pelkkä slipari on vaihdettu niin sitä ei monestikaan irroitella. Jos powercommander on asennettu niin tällöin lambda anturi otetaan irti sieltä moottorin päästä ja paikataan "o2 eliminator" nimisellä plugilla.
Tällöin ainakin itsellä FI merkkivalo vilkkuu kun ajelee yli 6500rpmllä pidempään. Sammuu kylläkin kun ottaa virrat pois ja laittaa takaisin käyntiin.
Liekkö tälläinen commanderi kytketty siihen?
<p>testiiiii</p>
Mulla on vaihdettu slipari, ja FI valo vilkkui ennen kokoajan. Sit otin irti kokonaan ne vaijerit ja sen mokkulan, että se säädin pääsee vapaasti liikkumaan, niin valo lakkas vilkkumasta. Eikä ole kertaakaan sen jälkeen vilkkunut.
Suzuki PV -99-->Yamaha TZR-RR 125 -95-->Kawasaki Z750 -09-->Honda VFR800 VTEC -02
Ehtoota. Itse tuli tuossa hankittua kevään kynnyksellä uusi pyörä, allekirjoituksen Versys. Mieleni muuttuu usein varsin nopeasti ja nyt ajattelin vaihtaa sen uuteen 750R:ään ABS-jarruin + pikku lisäkilkkein. En ole kyseistä kampetta vielä ajanut, joten mitenkä tälläinen 187cm ~92kg varsi taipuu tuollaisen päälle? Olisi mukava kuulla mielipiteitä miten pyörän päällä viihtyy pitempiä siivuja ajaessa.
Pyörätön
Ehtoota,
Tuli tuossa viikko sitte hommattua z750 vm-12 vihreänä. Reilu tonni jo rullattu ja eka huoltokin tehty. Ei voi muuta sanoa ku et on mahtava peliAinut muutos mitä on tehty, huollossa vaihtovat akran slip-onin vakio pöntön tilalle. Tietääkö kukaan mistä sais hommattua pienemmän kilpitelineen johon saisi asennettua vakio vilkut. Allright myy vain semmosia telineitä mihin saa vain ledi vilkut kiinni, semmosia en halua laittaa ja vakio teline on h*lvetin ruma.
-hapsu-
-voi veljet-
ER-6N -> Z750
Hei kuinka suuria omaisuuksia olette maksanut 24tkm huollosta? Ja siis kuinka paljon oli about tuntimäärä? sellanen lähestyypi kohta niin ois kiva tietää kuinka paljon lompakko kärsii.
Asiasta ahveneen, käväsin viikko sitten Ahveniston radalla ajelemassa ja pakko myöntää hyvin soveltuu sille radalle varsinkin, huiput kun ei ole kovat niin pysyy hyvässä vauhtissa kyykkyihin verrattuna. Ainut paikka missä pitää todeta että on naku on viimeinen mutka ennen maalisuoraa kun pitäis kantata reippaasti niin omalla kohdalla tuntu ainakin että ajo-asennon takia ei pääse sitä menemään lusikka pohjassa.
Viimeksi muokannut: TeGGe; 25.07.2012 klo 18:59.
Kawasaki z750 Candy limegreen.
Ex:Suzuki GSX600F Red.
Exät: BMW F650GS -01, Suzuki DR-Z400SM -06, Suzuki DR650RSE -93, Suzuki Bandit 1200S -06, Kawasaki Z750R -12, Kawasaki KLX250S -09, Suzuki GSX-R 1100 -90, Triumph Scrambler -06, KTM EXC-F250 -13
Nyxät: 3x polokupyörä
Miten onnistuu ajovalon ympärillä olevan katteen irroitus?
Yritin keväällä irroittaa tuota kerran ja poistin kaikki ruuvit mitä löysin ja ei onnistunut,annoin asian olla ja nyt pitäis saada parkkipolttimot vaihdettua.
En ainakaan omilla sormilla onnistunut irroittamaan noita polttimoita niin varmaan pitäis purkaa siitä ympäriltä se kate irti ja koko lamppu saada käteen sieltä..
Edit:Kate saatu irti ja lamput vaihdettu,oli jäänyt pari ruuvia huomioimatta niin siksi ei lähtenyt..
Viimeksi muokannut: -MKu-; 17.08.2012 klo 22:38.
Onko muilla tullut vastaan sellainen että takajarruvalo palaa yhtä soittoa päällä? Vaikka miten johtoja ja jarruja rämpyttää niin valo ei edes käy pois päältä.
Kawasaki Z750 -07
Nyt kävi sellanen juttu, että tuli vedettyä ns. kurvit suoraks ja pyörä kyljelleen ojaan. Äkkiseltään laskin, että kannattaa ottaa kaskosta korvaukset (tankki pahasti klommoil, tanko väärää, peili hajalle, tuulipleksi rikki ja etujarrun säiliön kiinnike murtu.) Joku reilu 400 € laskin menettäväni, ku laskee omavastuun ja bonusmenetyksen.. Muuten tuon varmaan korjais itekin sillä rahalla, mutta tuo tankki menee vaihtoon ja se lieneekin kallis
Tuli sellainen mieleen sitten, että jos tuohon korjaukseen yhdistäis jonkun huollon missä normaalisti on tankki käytettävä irti ni sais jotai iloa tästäkin hommasta. Pyörällä ajettu joku 27.000 ja 24.000 huolto on jäänyt tekemättä, eli tulpat vois vaihtaa ja venttiilitkin olis varmaa näppärä säätää samalla... Onko mitää kokemuksia, että miten liikkeet suhtautuu tällaisten hinnoitteluun? Ite kun ajattelin, että varmaa puolet huoltokuluista tässä säästäis ku pyörä pitää kuitenkin purkaa vakuutusyhtiön piikkiin...
Onko vaihdepolkimen siirto (ylöspäin) helppo toimenpide? Kuinka käytännössä toimitaan?![]()
Tuli pyörää vaihdettua ja jäi ylinmääräseksi SBS sinteripalat eteen ja taakse.. saapi halvalla.. ovat oulussa ja toimitan muuallekkinKiitos ja anteeksi
![]()
GSX-R 750 K6
Ex Z750 09
Löytyykös jostain netin syövereistä suomenkielistä manuaalia vuoden -08 malliin? Englanninkielinen löytyy kyllä ja itselleni se riittääpi ihan hyvin, mutta tuo meikäläisen "apumekaanikko" haluaisi päästä lukemaan sitä ensimmäisellä kotimaisellakin. Yritin lukaista triidiä sieltä täältä, mutta ei sattunut silmään ja triidikohtaisesti en osaa hakua käyttää![]()
Kawasaki Z750 -08
http://taajuuskorjain.pic.fi/
Mie sain ainaki helposti ja mukavasti semmosen ko kyselin sumekolta. Oikeastaan olin huoltokirjaa vailla, mutta sain sitten molemmat.
Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
Tervehdys kaikille!
Ensimmäistä pyörää on nyt sitten suunnitteilla kun kortin mulle menivät myöntämään. Mallia naku, totta kai, ja näistä Kawan Z750 on ollut päälimmäisenä mielessä ja nimenomaan hiukan uudempaa vuosimallia (-09/-10 alkaen), ellei jopa jotain ylivuotista uutena jos pääsis tinkaamaan... Ensi vuodelle kun näyttää kuutiotilavuuskin muuttuvan niin näistähän kauppiaat vaativat päästä eroon
Foorumeita olen lueskellut ja kaikenmaailman vertailuja ja arvosteluja niin paljon ettei enää muistakaan mitä mistäkin oltiin lopulta mieltäKysytään nyt (sori sadastuhannes kerta) kokemuksia ja jos jollain on vaikka omakohtaista vertailupohjaa, tietoa tai valistuineita arvauksia vaikkapa Suzukin GSR 750:een verrattuna niin muchas gracias... Muihinkin kilpailijoihin saa puuttua jos on jotain maailmalle jaettavaksi.
Kiitos jo etukäteen ja hyviä syksyn ajokelejä teille, joilla pyörä jo on
-J
Heipparallaa arvon z750 pyörän omistajat!
En itse päässyt puusta kovin pitkälle, joten aattelin jos täällä joku viisaampi osaisi auttaa.
Huomasin ettei jarruvalo syty ollenkaan kun jalkajarrua painaa. Etujarrua käytettäessä syttyy kyllä aivan normaalisti. Mistäs voisi mahdollisesti johtua?
Huom. Omat mekaanikon taitoni ovat jokseenkin vielä onnettomalla tasolla, joten jos jostain isommasta on kyse niin vien kyllä kiltisti liikkeeseen huollettavaksi.
Jarruvalon herkkyydelle käytettäessä takajarrua löytyy oma säätöruuvinsa. Koetapa ruuvailla sitä edestakaisin muutama kierros. Myötäpäivään (ruuvi menee alas) jarruvalon pitäisi syttyä aiemmin ja vastapäivään taas myöhemmin. Ruuvi on jostain syystä saattanu löystyä, tai sitten säätöliittimeen on saattanut joutua jotain likaa.
Tuosta itse lähtisin liikkeelle.
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
Hei!
Tilailin PC III ´07-08, mutta sainkin PC V ´09-10. Oma Zeta siis vuosimallia 2008, joten tiedustelisinkin toimiiko tuo PC V myös 2008 mallissa? Vai joudunko vaihtamaan tuohon PC III, minkä alun perin tilasinkin...
Jos jollakin asiasta tietoa, niin arvostaisin vastausta.
Kiitos!
Onko vanhemman Zetan ja uudemman Zetan flekteillä eroa? Meni 2008 Zetasta flekti paskaksi, eikä purkaamoilta näytä löytyvän kuin 2006 malliin. Uutena kustantaa 530 euroa eikä ihan raaskisi...
Aika erinäköisiä ainakin kuvissa, vanhasta mallista löytyy vain S-mallin kuvat mutta tuossa ei liene eroa. Siitä vertaamaan:
2006 Z750S
2008 Z750
eBaysta, taas kerran:
http://www.ebay.ie/itm/Kawasaki-Z-75...item5ae9e17285
Veikkaan, että tuo z750s (2006) sopii myös. Ainakin "hyvin" samanlaiselta näyttää.
Myös näissä pyörissä on sama flekti:
2007 ZR1000B7F Z1000 RADIATOR
2007 ZR1000B7F Z1000 (European) RADIATOR
2007 ZR750L7F Z750 (Australian) RADIATOR
2007 ZR750L7F Z750 (European) RADIATOR
2008 ZR1000B8F Z1000 RADIATOR
2008 ZR1000B8F Z1000 (European) RADIATOR
2008 ZR750L8F Z750 (Australian) RADIATOR
2008 ZR750L8F Z750 (European) RADIATOR
2009 ZR1000B9F Z1000 (European) RADIATOR
2009 ZR750L9F Z750 (European) RADIATOR
2010 ZR1000DAF Z1000 RADIATOR
2010 ZR750LAF Z750 (European) RADIATOR
2010 ZR750LAS Z750 (European) RADIATOR
2011 ZR1000DBF Z1000 RADIATOR
2011 ZX1000GBF Ninja 1000 RADIATOR
Eiköhän tuommoisen jostain saa helposti, esim. tuo zpeten ebaylinkki. Ei kannata maksaa kyllä uudesta.![]()
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Jees. Eiköhän tuollainen uudemman mallin flekti jostain talven aikana löydy, jos ei, niin sitten tuollainen vanhan mallin ja kokeillaan käykö vai ei. Tuo Ebay:sta löytyvä on varmaan ihan hyvä vaihtoehto. Talvi aikaa katsella ja etsiä. Kiitos avusta
Täytyy sanoa, että ilmeeni oli varmaan näkemisen arvoinen kun mekaanikko sanoi uuden flektin maksavan 530 euroa.
Moro, Meikällä on ainakin zetasta erilaisia kokemuksia, mutta kun itsekkin keväällä luin minkälaisen pyörän menin ostamaan, niin huomasin hyvän artikkelin Tekniikan Maailmasta, pari vuotta vanha ja siinä oli iso nakupyörävertailu. Testituloksenakin oli niukka häviö Triumph speed triplelle, mutta hyvä kakkossija.
Vink, mainostaa ei saa mutta vinkata saa?http://http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/1383608
Siinäpä tuo odottaa poispääsyä tallista. Talven aikana tullut hommattua Shadin hieman pehmoisempi penkki, Rizoman kilpiteline ja Rizoman Zero 11 -vilkut eteen ja taakse ja tuo SC Projectin slipari.
Eteen vielä vanneteipit, kuun lopussa 18k huolto, sit puunaus ja vahaus jonka jälkeen sit vaan kovaa ajoa![]()
Kawasaki Z750 -08
http://taajuuskorjain.pic.fi/
Laitetaan nyt kuva tosta omasta mopedistaeli mun entinen aprilia rsv vaihtui tälle kesälle zetaan ku nakupyörä himo iski
sen verran fiksasin sitä heti että ermaxin bellypanin ja huggerin hommasin ja vihreen takavalon vilkuilla seka muutenkin siistin telinettä ja vilkkuja
nyt ei puutu ku se kesä
![]()
Nättiä, nättiä!
Vihreää itsekin katselin viime syksynä, mutta huonosti oli tarjolla. Olisi pitänyt lähteä pohjoisesta hakemaan. Onneksi löytyi sitten tuo meikän kokomusta versio tuosta naapurikadulta.
Kawasaki Z750 -08
http://taajuuskorjain.pic.fi/