Sivu: 29 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 1235:sta
  1. #841
    Onko muilla ollut jotain ongelmia SC-Projectin sliparin kanssa? Niitä näyttää tänä päivänä olevan jo lähes joka toisessa zetassa, joten kokemuksia pitäisi olla.

    En tiedä onko minulla oikeasti mitään ongelmaa, mutta nyt kevään kolmannella lenkillä putki alkoi pitämään sellaista pörinää, että se vuotaisi jostain. Ääni tulee vain jollain kierroksilla, eikä läheskään joka kerta. Vain silloin tällöin. Muutenkin omituisia "tussahduksia" se päästi välillä. Siis ei niitä normaaleja pamahduksia. Viime kesänä tai marraskuun viileillä keleillä ei ollut mitään ylimääräisiä ääniä.

    Nyt kun putkea tarkemmin tutkailin, niin pientä vuotoa tulee pöntön ja putken saumasta. Siis siitä kohtaa, joka on jousella kiinni. Ei ole mitään hajua vuosiko se jo aiemmin. Tosin möhnää siitä saumasta on sen verran valunut, että voisi kuvitella sen jonkun verran vuotaneen jo aiemminkin. Voisiko nuo "ongelmat" johtua vain kylmästä ilmasta?

    Oikeastaan haluaisin tietää onko tuo vuoto normaalia ja haittaako se jotain? Pystyisikö sille tekemään jotain?
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  2. #842
    Tulipa päivitettyä zetan jousitus kuntoon wilbers:in tuotteilla,
    progressiiviset jouset eteen ja 1400 gtr: tarkoitettu wilbers:sin takaiskari! (meni muuten
    heittämällä paikalleen!)
    ..jossa lisäsäiliö letkun päässä, puristus vaimennuksen säädöt hidas ja nopea, paluu vaim. säätö
    ja hydr. esijännitys. jousi on 110nm-160nm melko passeli jousi kun tuota
    elopainoa on..
    5mm pidemmät koiranluut laitoin niin peräkin laski oikeaan korkoon.

    onko muut värkänny zetan jousituksen kanssa?
    Viimeksi muokannut: kawuri; 05.04.2012 klo 14:55.
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  3. #843
    Lainaa designet kirjoitti Katso viesti
    Onko muilla ollut jotain ongelmia SC-Projectin sliparin kanssa? Niitä näyttää tänä päivänä olevan jo lähes joka toisessa zetassa, joten kokemuksia pitäisi olla.

    En tiedä onko minulla oikeasti mitään ongelmaa, mutta nyt kevään kolmannella lenkillä putki alkoi pitämään sellaista pörinää, että se vuotaisi jostain. Ääni tulee vain jollain kierroksilla, eikä läheskään joka kerta. Vain silloin tällöin. Muutenkin omituisia "tussahduksia" se päästi välillä. Siis ei niitä normaaleja pamahduksia. Viime kesänä tai marraskuun viileillä keleillä ei ollut mitään ylimääräisiä ääniä.

    Nyt kun putkea tarkemmin tutkailin, niin pientä vuotoa tulee pöntön ja putken saumasta. Siis siitä kohtaa, joka on jousella kiinni. Ei ole mitään hajua vuosiko se jo aiemmin. Tosin möhnää siitä saumasta on sen verran valunut, että voisi kuvitella sen jonkun verran vuotaneen jo aiemminkin. Voisiko nuo "ongelmat" johtua vain kylmästä ilmasta?

    Oikeastaan haluaisin tietää onko tuo vuoto normaalia ja haittaako se jotain? Pystyisikö sille tekemään jotain?



    Haittaaksse?

    Nyt hymy "sinne" ja ihan asiallisesti.

    Kukaan ei ihmettele, tuskin edes kiinnittää sen kummempaa huomiota siihen, että
    kotiloiden putkista ruikkaa "töhnää" jatkuvasti määrätyissä yhteyksissä.

    Mistähän silloin on kyse..... ja miksi ei sama syy-seuraus koskisi mopoja ????

    Kyllä täydessä iskussa (kunnossa)olevan, villoitetulla sliparilla varustetun nelarimopon äänimaailmakin
    elää jatkuvasti juuri tuon "kondenssitöhnän" myötä sen mukaan kuinka märkänä villat milloinkin on.

    On sitten ihan eri asia, kuinka paljon erilaisia asioita kukakin "huomaa".
    Loppujen lopuksi ihan samasta on kyse, kun "puuperseiden puuperse" ei huomaa mitään outoa vaikka
    puolet moposta olisi reissun aikana pudonnut pitkin matkaa.... puhumattakaan että tulisi sitten
    mieleen miksi näin on käynyt..... ja jos tuleekin.... niin "paska mopo" on syy .

    Tää oli nyt vaan tällainen "yleishuomio" ilman sen kummempaa.
    Viimeksi muokannut: Bone; 05.04.2012 klo 10:15.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  4. #844
    Löytyykö pikku Z:taan, mitään sliparia jonka vaihdon jälkeen ei tarvitsisi säädöksiin koskea ? Ja löytyykö jtn sivustoa mistä saisi huggereita,ducktail ja bellypan halvalla ?
  5. #845
    Lainaa cub3 kirjoitti Katso viesti
    Löytyykö pikku Z:taan, mitään sliparia jonka vaihdon jälkeen ei tarvitsisi säädöksiin koskea ? Ja löytyykö jtn sivustoa mistä saisi huggereita,ducktail ja bellypan halvalla ?
    Itsellä Leovincen putki ollu kiinni 25 tkm ja hyvin toimii ilman säätöjä... Ehkä alakierroksil pieni kuoppa tehoissa 2 ja 3 tonnin välissä...
  6. #846
    Kun laitoit sliparin niin nappasitko ne vaierit irti sieltä yläpäästä.
  7. #847
    Jep, ei niitä sinne kannata jättää roikkumaan.. Eli mäkeen vaan turhat vaijerit
  8. #848
  9. #849
    Uutta Zetaa täytyy vielä viikko jaksaa odotella, ylivuotinen 11-mallin Z750R pitäisi hakea ensi lauantaina.

    Mukaan otin takapenkin tilalle Kawan oman kuupan (kun yksin ajelen). Kilpitelineen ajattelin itse väkästellä ja vilkut vaihtaa siinä samalla. Takatapit ajattelin myös siirtää tallin hyllylle, putkelle täytyy kiinnike tehdä. Paljon on jo ehtinyt suunnittelemaan, innolla odotan laitetta talliin niin pääsee TIGin kanssa hommiin...

    Mutta mitenkäs tuon penkin kanssa pitäisi toimia, voiko tuolla laskea realistisesti ajavansa 500-800km päivämatkoja viikon ajan?? Pari pidempää reissua on tarkoitus kesällä tehdä. Sietokyky on kohtuu korkea, mutta ei kuitenkaan mitään älytöntä. Vertailuna, viime kesän 3700km / 5pv matkaenskalla oli vielä ok.

    Mistähän tuossa uskaltaa vetää virrat Garminille? Onko jotain virallista virran ulosottoa, vai ihan vaan akulta perinteisesti?

    Meneekö ECU sekaisin akun napojen irroituksesta? Voiko akkua muuten ylläpitoladata ihan paikallaan? Perusmallin Cetek laturina.
    Exät: BMW F650GS -01, Suzuki DR-Z400SM -06, Suzuki DR650RSE -93, Suzuki Bandit 1200S -06, Kawasaki Z750R -12, Kawasaki KLX250S -09, Suzuki GSX-R 1100 -90, Triumph Scrambler -06, KTM EXC-F250 -13

    Nyxät: 3x polokupyörä
  10. #850
    Itse vedin virran akulta suoraan,mikään ei ole sekoillut vaikka akkua olen irroitellut.Akkua latailin pienellä auton laturilla noin tunnin.
  11. #851
    Morjensta, meikä hankki pakkasilla jo -09 zetan, viime perjantaina tuli ajokausi avattua ja kyllähän se hyvältä tuntuu.
    Pyörä on melkein vakiokunnossa, joten meinasin tangon vaihtaa ja sisko tuo arrowin sliparin Italianmaalta vähän ajan päästä. MP maailman artikkelin mukaan se ei tarvis PCtä joten en ainakaan vielä sitä asentele.
    Tangosta sellasta vaan että kun luin vanhoja viestejä, että aika homma repiä vanha irti niin meneekö siinä jotkut osat rikki? Tarkoitus oli eka laittaa fättäri mutta tuntuu ettei ole tehty sopivia pidikkeitä, niin pitääpi tyytyä normaaliin tankoon + korotuspalat alle (jos vaijerit riittää?)
  12. #852
    Enpä ole omastani tankoa purkanut mutta aika simppeli homma eikä varmasti mene mitään rikki jos et väkipakolla väännä. Eihän siinä tangossa ole muuta kiinni kuin kytkin/etujarrukahvat, tupet ja valojen yms vilkkujen hilppeet jotka on muutamalla ruuvilla/mutterilla kiinni. Ihan rohkeasti vaan ottamaan, eise paha ole.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  13. #853
    Jep eihän siinä muuta ole kun mukavaa puuhastelua
    Ja löysin pian vastauksen omaan kysymykseeni kun menin storm motorin sivuille ja siellä oli LSL:n tekemät fatbar kiinnikkeet ja kysäsin sähköpostilla vielä että mitäköhän se nyt sitten tarkottaa kun ei ollu muita tietoja kun nimi ja että korottaa 15mm. Sitten ne sieltä lähetti kuvan ja siinähän oli kiinnikkeet fättikselle kivasti suoraan plug-n-play tyylisesti. Eli ne tilaukseen (suolanen 92e) ja Mc Scatterilta Pro Taper fätpaari.
    P.S Miten paljon vaijereissa on ylimääräistä?
  14. #854
    Lainaa ilpo00 kirjoitti Katso viesti
    Morjensta, meikä hankki pakkasilla jo -09 zetan, viime perjantaina tuli ajokausi avattua ja kyllähän se hyvältä tuntuu.
    Pyörä on melkein vakiokunnossa, joten meinasin tangon vaihtaa ja sisko tuo arrowin sliparin Italianmaalta vähän ajan päästä. MP maailman artikkelin mukaan se ei tarvis PCtä joten en ainakaan vielä sitä asentele.
    Tangosta sellasta vaan että kun luin vanhoja viestejä, että aika homma repiä vanha irti niin meneekö siinä jotkut osat rikki? Tarkoitus oli eka laittaa fättäri mutta tuntuu ettei ole tehty sopivia pidikkeitä, niin pitääpi tyytyä normaaliin tankoon + korotuspalat alle (jos vaijerit riittää?)
    Täällä kans polttelis vaihto, laitahan kommenttia (muutkin saa laittaa) miten vaikuttaa ajotuntumaan sitten kun pääset kokeilemaan. Miten paljon leveämpiä tankoja porukalla on orkkikseen verrattuna?
    Kawasaki Z750 -07
  15. #855
    Terve!

    Oottako mistä ostanu alakatteita tähän pyörään?
    Z z Z Top
  16. #856
    Tein tossa eilen pieniä investointeja ja tilaisin Storm Motorilta fatbar -yhteensopivat kiinnikkeet (nostaa samalla 15mm) sekä Amazon.comista Pro Taper Countour fatbarin. Amazonista oli yhteensä 72e, mc scatterilla oli 99e+postit. Nyt vaan odottelemaan pari viikkoa kun osat tulee ja kokeilemaan ja toivomaan parasta, että ne sopii hyvin ja vaijeritkin riittäisi... Samaan syssyyn sais Arrowin asenneltua. Oiskohan ideaa viedä jalkatapit pulverimaalaukseen kultaisen värisiksi, tanko on nimittäin kultainen, vai tuleeko jo pikku hiljaa mopopoikien "jokaosaerilainenkuntehtaalta" fiilis. Toisaalta tyylikästähän se olis
  17. #857
    Lainaa TomiKoo kirjoitti Katso viesti
    Uutta Zetaa täytyy vielä viikko jaksaa odotella, ylivuotinen 11-mallin Z750R pitäisi hakea ensi lauantaina.
    Pyörä ajettu kotio ja heti löytyi vikkoovikkoo... Kavereiden "Kasawika" naljailut taisivat pitää paikkansa!

    Kevyesti kiihdyttäessä, kun kaasun höllää ja kytkimen vetää pohjaan, kone stumppaa. Eli esim liikennevalojen välissä, kiihdytys ykkösellä ja kytkin pohjassa rullaus -> kone sammuu. Tapahtuu myös muilla vaihteilla, kun kierroksilta ja kuomitukselta palataan tyhjäkäynnille. Esim jos taajamassa rauhassa kerää vauhtia ja liian hitaasti vaihtaa vaihteita, ehtii välissä sammumaan. Käynnistyy myös tuosta huonosti, kaipaa pienen kaasun käytön että herää.

    Nostin vähän tyhjäkäyntiä, muttei se auttanut kuin ehkä vähän. Kierrokset heijaavat edelleen tyhjäkäynnille palatessa ja stumppailukin jatkui lähes samaan malliin. Koneen lämmöt tippuu noin 65 asteeseen tuossa ajellessa, en tiedä onko sillä merkitystä (kylmäkäyntirikastus tms).

    Maanantaina sitten etsimään huoltoa ja varmaankin kiikuttamaan laitetta hoitoon. On tää hienoo!

    Tomi

    PS: Alusta ja jarrut eivät olleet pettymys, myös ajoasento ja nakun fiilis ovat ihan mahtavaa!
    Exät: BMW F650GS -01, Suzuki DR-Z400SM -06, Suzuki DR650RSE -93, Suzuki Bandit 1200S -06, Kawasaki Z750R -12, Kawasaki KLX250S -09, Suzuki GSX-R 1100 -90, Triumph Scrambler -06, KTM EXC-F250 -13

    Nyxät: 3x polokupyörä
  18. #858
    Lainaa TomiKoo kirjoitti Katso viesti
    Pyörä ajettu kotio ja heti löytyi vikkoovikkoo... Kavereiden "Kasawika" naljailut taisivat pitää paikkansa!

    Kevyesti kiihdyttäessä, kun kaasun höllää ja kytkimen vetää pohjaan, kone stumppaa. Eli esim liikennevalojen välissä, kiihdytys ykkösellä ja kytkin pohjassa rullaus -> kone sammuu. Tapahtuu myös muilla vaihteilla, kun kierroksilta ja kuomitukselta palataan tyhjäkäynnille. Esim jos taajamassa rauhassa kerää vauhtia ja liian hitaasti vaihtaa vaihteita, ehtii välissä sammumaan. Käynnistyy myös tuosta huonosti, kaipaa pienen kaasun käytön että herää.

    Nostin vähän tyhjäkäyntiä, muttei se auttanut kuin ehkä vähän. Kierrokset heijaavat edelleen tyhjäkäynnille palatessa ja stumppailukin jatkui lähes samaan malliin. Koneen lämmöt tippuu noin 65 asteeseen tuossa ajellessa, en tiedä onko sillä merkitystä (kylmäkäyntirikastus tms).

    Maanantaina sitten etsimään huoltoa ja varmaankin kiikuttamaan laitetta hoitoon. On tää hienoo!

    Tomi

    PS: Alusta ja jarrut eivät olleet pettymys, myös ajoasento ja nakun fiilis ovat ihan mahtavaa!
    Jos siinä on nykyaikainen ja maailman pelastava start&stop järjestelmä? Se on vaan unohtunut prosyyrista vitsi,vitsi haittaakse?
    Yamaha r1-09
  19. #859
    Lainaa laatite kirjoitti Katso viesti
    Jos siinä on nykyaikainen ja maailman pelastava start&stop järjestelmä? Se on vaan unohtunut prosyyrista vitsi,vitsi haittaakse?
    Heh, tuotako se olikin?! Sehän onkin sitten aika moderni ilmestys...
    Exät: BMW F650GS -01, Suzuki DR-Z400SM -06, Suzuki DR650RSE -93, Suzuki Bandit 1200S -06, Kawasaki Z750R -12, Kawasaki KLX250S -09, Suzuki GSX-R 1100 -90, Triumph Scrambler -06, KTM EXC-F250 -13

    Nyxät: 3x polokupyörä
  20. #860
    Heitellään nyt sellainen kysymys ilmoille näin melumittareiden kunniaksi että onko joku mittaillut Z'nsa desibelejä? Ja mitä teette killerien kanssa, annatteko olla hyllyssä? Täältä löytyy SC-projectin e-hyväksytty slipari ja vähän siltä haiskahtaa että ilman DB-killeriä käy kylmät jos poliisit niitä mittailee
    Kawasaki Z750 -07
  21. #861
    Lainaa spade4 kirjoitti Katso viesti
    Heitellään nyt sellainen kysymys ilmoille näin melumittareiden kunniaksi että onko joku mittaillut Z'nsa desibelejä? Ja mitä teette killerien kanssa, annatteko olla hyllyssä? Täältä löytyy SC-projectin e-hyväksytty slipari ja vähän siltä haiskahtaa että ilman DB-killeriä käy kylmät jos poliisit niitä mittailee

    Asensin toissa päivänä samaisen sc-projectin hiilikuitu sliparin ja testilenkin jälkeen meni kyllä db-killer takaisin paikoilleen. Oli ainakin omaan korvaan liian kova meteli ja näytti muittenkin korviin käyvän
  22. #862
    Lainaa alpo81 kirjoitti Katso viesti
    Asensin toissa päivänä samaisen sc-projectin hiilikuitu sliparin ja testilenkin jälkeen meni kyllä db-killer takaisin paikoilleen. Oli ainakin omaan korvaan liian kova meteli ja näytti muittenkin korviin käyvän
    Mahtavat saundit! Tekis mieli ottaa pois killeri, on ne niin mehevät äänet :P
    Kawasaki Z750 -07
  23. #863
    Lainaa spade4 kirjoitti Katso viesti
    Mahtavat saundit! Tekis mieli ottaa pois killeri, on ne niin mehevät äänet :P
    Leo vince ilman killeriä 98db 5000rpm. Mittalaitteena oli androidin joku db mittari sovellus. Kuin lie luotetta en tiedä.
    Yamaha FZR600R -94, Ktm exc 525 -02, Z750 -07 3M matt black
  24. #864
    Lainaa viheik kirjoitti Katso viesti
    Leo vince ilman killeriä 98db 5000rpm. Mittalaitteena oli androidin joku db mittari sovellus. Kuin lie luotetta en tiedä.
    Oho, sehän ei ylity läheskään Sepä juuri että kuinka uskaltaa luottaa tuohon sovellukseen... Leo Vincen äänet allekirjoittaneelle kuitenkin aika vieraat, osaa oikein vertailla sitä tuohon SC-Projectiin. No sekin selviää 12.5. kun saa Sjoella mittailla.
    Kawasaki Z750 -07
  25. #865
    Lainaa spade4 kirjoitti Katso viesti
    Oho, sehän ei ylity läheskään Sepä juuri että kuinka uskaltaa luottaa tuohon sovellukseen... Leo Vincen äänet allekirjoittaneelle kuitenkin aika vieraat, osaa oikein vertailla sitä tuohon SC-Projectiin. No sekin selviää 12.5. kun saa Sjoella mittailla.
    Skoudethan sen sitten kertoo jos kohdalle osuu. Mutta onkohan tuossa olemassa joku +- toleranssi mitä skoudet käyttää kuten nopeus mittauksessa että vähennetään tyyliin 3km/h?
    Yamaha FZR600R -94, Ktm exc 525 -02, Z750 -07 3M matt black
  26. #866
    Lainaa viheik kirjoitti Katso viesti
    Skoudethan sen sitten kertoo jos kohdalle osuu. Mutta onkohan tuossa olemassa joku +- toleranssi mitä skoudet käyttää kuten nopeus mittauksessa että vähennetään tyyliin 3km/h?
    Saa olla max +5 db mitattuun lukemaan...
    Kawasaki Z750 -07
  27. #867
    Mikä Leo minkä ikässessä pyörässä,itte ootelen Leon LV ONE EVO Kakkosta ja niitä ääniä.Ittellä -07.
  28. #868
    Lainaa eeekki kirjoitti Katso viesti
    Mikä Leo minkä ikässessä pyörässä,itte ootelen Leon LV ONE EVO Kakkosta ja niitä ääniä.Ittellä -07.
    http://www.leovince.com/en/catalog-k...007_2008/13199

    sitähän sä kysyit?
    Viimeksi muokannut: viheik; 05.05.2012 klo 00:45.
    Yamaha FZR600R -94, Ktm exc 525 -02, Z750 -07 3M matt black
  29. #869
    Eipä noihin puhelimien db mittareihin voi luottaa. Mulla Yoshimura ilman killeriä 87db!!
    Hakusessa..
  30.  
  31. #870
    Lainaa sjoob kirjoitti Katso viesti
    Eipä noihin puhelimien db mittareihin voi luottaa. Mulla Yoshimura ilman killeriä 87db!!
    No ei näköjään 20 db lisää niin ollaan lähellä ;)
    Kawasaki Z750 -07
Sivu: 29 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19272829303139 ... ViimeinenViimeinen