Sivu: 16 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 1235:sta
  1. #451
    Lainaa (Kulkki @ Touko. 23 2009,11:49) kirjoitti
    Nyt olen viikon verran kruisaillut omalla Z750 vm -08. Matka kertynyt sen 700 km.

    Erittäin kiva peli ajella. Näppärä, tehoakin löytyy ja hyvä ajoasento. Matkaa ajaessa kyllä perse puutuu melko tavalla jo tunnin ajon jälkeen.

    Omaani on vaihdettu krossi-ohjaustanko ja se tuntuu vähän oudolta ajoasennolta. Kertokaas te kenellä on orkkis stonga, että puutuu siinä samalla tavalla kädet?
    itelläni ei ole ikinä ollu z-tassa vakio tankoakiinni mutta kyllä tolla crossi tankolla tulee parempi ajoasento ainakin omasta mielestä mutta kyllä mullakin oli aluksi kun alko ajaa z:talla hartiat ja kädet tulivat kipeiksi mutta siihen tottui kun ajoin jonkun aikaa
  2. #452
    Lainaa (Kulkki @ Touko. 23 2009,11:49) kirjoitti
    Nyt olen viikon verran kruisaillut omalla Z750 vm -08. Matka kertynyt sen 700 km.

    Erittäin kiva peli ajella. Näppärä, tehoakin löytyy ja hyvä ajoasento. Matkaa ajaessa kyllä perse puutuu melko tavalla jo tunnin ajon jälkeen.

    Omaani on vaihdettu krossi-ohjaustanko ja se tuntuu vähän oudolta ajoasennolta. Kertokaas te kenellä on orkkis stonga, että puutuu siinä samalla tavalla kädet?
    vaihdoin vakiotangon 1000km jälkeen pois ja ei kaduta. leveemmällä stongalla on parempi ajoasento. leveyttä taisi tulla lisää 2cm / puoli ja on se suorempi kanssa. käsiteltävyys parenee ja perse puutuu vaikka olisi mikä stonga
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  3. #453
    Näin se taitaa olla

    Totuttelua tämä vain vaatii. Perseen puutuminen taitaa olla tässä lajissa melko välttämätöntä. Häätäännyin vain kun olen ollut aikaisemmin pelkkä moottrikelkka-harrastaja niin siinä ei todella ehdi paikat puutumaan

    Seuraavaksi vain sitten matka ominaisuuksia testaamaan ja sitten vielä jossain välissä vähän radalle kokeilemaan.
    Z750 -08
  4. #454
    Toi penkki heiluu kyllä jonkin verran jo uudessakin.
    Z750 -08
  5. #455
    Sen verta kova tuo penkki on, että perse siinä tahtoo puutua. Tosin pehmeämmässäkin puutuu, mutta ei noin nopeasti. Tekisi mieli vaihtaa astetta pehmeämpi penkki, mutta kokeilen nyt ainakin ensimmäisen kesän vakiopenkillä.

    Vakiotangolla ei mielestäni puudu ainakaan lähellekään yhtä paljon, kuin vanhassa CBR 600F Hondassani. Siinä joutui makamaan käsien päällä paljon enemmän. Leveämpi tanko taitaa tehdä ajoasennosta astetta makaavamman, joten puutunee sen kanssa enemmän (mutua).
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  6. #456
    Tuo takapuolen puutuminen tuntuu tässä uudessa mallissa olevan melko yleistä. Ei tarvii kun tunti päristellä niin meinaa olla vaikea päästä siitä ylös. Edellisessä mallissa en havainnut ainakaan ihan niin suurena ongelmana. Mahdollisesti joku geelipenkki olisi hyvä ratkaisu!?
  7. #457
    Itse laitoin ohuet kumimaton palaset jakkaran ja rungon välisiin kohtiin heiluminen loppui sillä
    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
  8. #458
    Nyt tuli sit hankittua eka pyörä (07 z750) ja kysymys kuuluu: Jos vaihdan pelkän vaimentimen niin tuleeko pyörä sääjättää?
  9. #459
    Lainaa (yousi @ Touko. 24 2009,11:45) kirjoitti
    Nyt tuli sit hankittua eka pyörä (07 z750) ja kysymys kuuluu: Jos vaihdan pelkän vaimentimen niin tuleeko pyörä sääjättää?
    Ainakin Z1000 -08 pelasi varsin mainiosti ilman säädätystä... Toisin kuin aikaisemmat kikserini.
  10. #460
    Lainaa (RR80 @ Touko. 24 2009,11:56) kirjoitti
    Lainaa (yousi @ Touko. 24 2009,11:45) kirjoitti
    Nyt tuli sit hankittua eka pyörä (07 z750) ja kysymys kuuluu: Jos vaihdan pelkän vaimentimen niin tuleeko pyörä sääjättää?
    Ainakin Z1000 -08 pelasi varsin mainiosti ilman säädätystä... Toisin kuin aikaisemmat kikserini.
    eikös siinä oo kumminkin se vaara että se käy joko rikkaalla tai laihalla?
  11. #461
    no joo. jos pahoin on pielessä niin kyllä sen huomaa ajossa. Ampuu putkeen, kuoppia tehoalueessa, tyhjäkäynti seilaa jne. Jos toimii hyvin ajossa niin ei muutakuin kovaa ajoa.

    Tehonlisäystä hakiessasi tietenkin commander.
  12. #462
    Lainaa (yousi @ Touko. 24 2009,11:59) kirjoitti
    Lainaa (RR80 @ Touko. 24 2009,11:56) kirjoitti
    Lainaa (yousi @ Touko. 24 2009,11:45) kirjoitti
    Nyt tuli sit hankittua eka pyörä (07 z750) ja kysymys kuuluu: Jos vaihdan pelkän vaimentimen niin tuleeko pyörä sääjättää?
    Ainakin Z1000 -08 pelasi varsin mainiosti ilman säädätystä... Toisin kuin aikaisemmat kikserini.
    eikös siinä oo kumminkin se vaara että se käy joko rikkaalla tai laihalla?
    uudessa z:tassa on lamba niin se korjaa asiaa mutta kyllä se toimii pelkällä sliparilla ilman säätöä mites paljonko ootte saanu teijän kavoista irti tehoa penkissä omasta lähti 105hp sliparilla takanakilta ?
  13. #463
    Jep. niin se pitää tehdä,niin loppuu heilumasta.
  14. #464
    Mulla on alkanu Zeta purkamaan akkua yön aikana.
    Kippasin sen viime elokuussa. Pelkkää pintaremonttia, mutta kyljellään kävi kuitenkin. Mietin sitten että onkohan akku mennyt sököksi, vai onko vika muualla sähköissä.

    Hain sen tuossa reilu kuukausi sitten korjaamolta jossa se oli säilytyksessä korjauksen jälkeen talven. Alkuun toimi ihan moitteetta, mutta toissaviikolla alkoi ilmetä ongelmia akun varauksen kanssa.

    Aamulla kun lähtee töihin, niin mittari rullaa normaalit tarkastushommat, mutta kun koittaa startata niin kerran tai pari pyöräyttää ja sen jälkeen nollaantuu mittarit (kello ja trippi menee nolliin) eikä startti inahdakkaan.
    Käyntiin lähtee helposti työntämällä ja käynnissä pysyy moitteettomasti, eli laturissa ei kai ole vikaa..
    Samaten jos lyhyen aikaa on parkissa, niin lähtee ihan hyvin käyntiin eikä tarvi työnnellä esim kauppareissuilla.

    Mistähän tuota kannattaisi alkaa käymään läpi? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
    Nyt on sikäli paha tilanne, ettei oikein viitsisi korjaamollekaan viedä kun ei muita kulkuneuvoja ole ja ajokelit on parhaimmillaan..
    Tällähetkellä ei omaa pyörää
    Aiemmin Kawasaki Z750 '08
  15. #465
    Lainaa (moukku @ Touko. 16 2009,09:50) kirjoitti
    Jo kyseessähän "harvinainen" SC-Projektin pömpeli.

    Näyttää nykyään olevan melkein joka toisessa pyörässä kiinni

    Aikoinaan kun tilasi Milanosta tuon niin oli vissiin 10. toimitus suomeen, sanoivat tilauskeskuksen puolelta niin ^^

    Pääasia että ajaa asiansa, tarvi laittaa tuplaten enemmän rahaa pelkkään nimeen..
    Minkälainen toimitus aika jos tilaa tuolta sc-projectilta? Onko noissa slipareissa muuta eroa ku ulkonäkö? Hinta tuntuis ainakin olevan kohillaan ku vertaa näihin merkki putkiin.
  16. #466
    Lainaa (yousi @ Touko. 25 2009,23:31) kirjoitti
    Lainaa (moukku @ Touko. 16 2009,09:50) kirjoitti
    Jo kyseessähän "harvinainen" SC-Projektin pömpeli.

    Näyttää nykyään olevan melkein joka toisessa pyörässä kiinni

    Aikoinaan kun tilasi Milanosta tuon niin oli vissiin 10. toimitus suomeen, sanoivat tilauskeskuksen puolelta niin ^^

    Pääasia että ajaa asiansa, tarvi laittaa tuplaten enemmän rahaa pelkkään nimeen..
    Minkälainen toimitus aika jos tilaa tuolta sc-projectilta? Onko noissa slipareissa muuta eroa ku ulkonäkö? Hinta tuntuis ainakin olevan kohillaan ku vertaa näihin merkki putkiin.
    tais mennä1-2 viikkoa ja eihän niissä oo pahemmin mitään erojamerkki änkkiin
  17. #467
    Lainaa (yousi @ Touko. 25 2009,23:31) kirjoitti
    Lainaa (moukku @ Touko. 16 2009,09:50) kirjoitti
    Jo kyseessähän "harvinainen" SC-Projektin pömpeli.

    Näyttää nykyään olevan melkein joka toisessa pyörässä kiinni

    Aikoinaan kun tilasi Milanosta tuon niin oli vissiin 10. toimitus suomeen, sanoivat tilauskeskuksen puolelta niin ^^

    Pääasia että ajaa asiansa, tarvi laittaa tuplaten enemmän rahaa pelkkään nimeen..
    Minkälainen toimitus aika jos tilaa tuolta sc-projectilta? Onko noissa slipareissa muuta eroa ku ulkonäkö? Hinta tuntuis ainakin olevan kohillaan ku vertaa näihin merkki putkiin.
    7 päivää meni omien slipareiden toimituksessa kun toivat kotiovelle.

    Ok kaupankäyntiä myyjän puolelta, sai jopa dpd:lle seurantakoodin missä pöntöt meneepi, italia -> saksa -> suomi reittiä.
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  18. #468
    Lainaa (yousi @ Touko. 24 2009,11:45) kirjoitti
    Nyt tuli sit hankittua eka pyörä (07 z750) ja kysymys kuuluu: Jos vaihdan pelkän vaimentimen niin tuleeko pyörä sääjättää?
    Itse käytin ainakin oman pyörän säädätyksessä / penkityksessä PC:n asennuksen jälkeen.
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  19. #469
    Onko mitään tietoo ton sc-projekt sliparin äänistä, mitä lukemii tulee db-mittauksissa?

    Apparalle teki tiukkaa päästä vakio sliparillakin, 95 db raja tänä vuonna.
    Kawasaki z750 -08 "appelsiinimopo" => Yamaha FZ1-N -08
  20. #470
    Lainaa (kawazetä @ Touko. 26 2009,20:44) kirjoitti
    Onko mitään tietoo ton sc-projekt sliparin äänistä, mitä lukemii tulee db-mittauksissa?

    Apparalle teki tiukkaa päästä vakio sliparillakin, 95 db raja tänä vuonna.
    ei kyllä ole mitään hajua paljonko siitä lähtee ääntä mutta omasta mielestäni ei niin äänekäs putki
  21. #471
    mitähän eroa on Short Oval silencer ja Short GP EVO - line silencerillä? Mitä mallia muut tilanneet? Niin ja kyseessä toi sc-project
  22. #472
    Lainaa (yousi @ Touko. 27 2009,17:02) kirjoitti
    mitähän eroa on Short Oval silencer ja Short GP EVO - line silencerillä? Mitä mallia muut tilanneet? Niin ja kyseessä toi sc-project
    ulkonäkö =D ne on erin laisia ja toi evo on titaani lopulla tai jot
  23. #473
    Lainaa (Masadist @ Touko. 25 2009,11:29) kirjoitti
    Mulla on alkanu Zeta *purkamaan akkua yön aikana.
    Kippasin sen viime elokuussa. Pelkkää pintaremonttia, mutta kyljellään kävi kuitenkin. Mietin sitten että onkohan akku mennyt sököksi, vai onko vika muualla sähköissä.

    Hain sen tuossa reilu kuukausi sitten korjaamolta jossa se oli säilytyksessä korjauksen jälkeen talven. Alkuun toimi ihan moitteetta, mutta toissaviikolla alkoi ilmetä ongelmia akun varauksen kanssa.

    Aamulla kun lähtee töihin, niin mittari rullaa normaalit tarkastushommat, mutta kun koittaa startata niin kerran tai pari pyöräyttää ja sen jälkeen nollaantuu mittarit (kello ja trippi menee nolliin) eikä startti inahdakkaan.
    Käyntiin lähtee helposti työntämällä ja käynnissä pysyy moitteettomasti, eli laturissa ei kai ole vikaa..
    Samaten jos lyhyen aikaa on parkissa, niin lähtee ihan hyvin käyntiin eikä tarvi työnnellä esim kauppareissuilla.

    Mistähän tuota kannattaisi alkaa käymään läpi? Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
    Nyt on sikäli paha tilanne, ettei oikein viitsisi korjaamollekaan viedä kun ei muita kulkuneuvoja ole ja ajokelit on parhaimmillaan..
    Akku vaihtoon.
    '03 ZX6R
  24. #474
    Lainaa (kawazetä @ Touko. 26 2009,20:44) kirjoitti
    Onko mitään tietoo ton sc-projekt sliparin äänistä, mitä lukemii tulee db-mittauksissa?

    Apparalle teki tiukkaa päästä vakio sliparillakin, 95 db raja tänä vuonna.
    No joilleki radoille pääsee...kaikilla ei ole tuota db rajaa.

    Vakiona 95db / 5250rpm, eli aika tiukoilla tuokin.

    Taitaa nykyään niin että mittaus tehdään 5500rpm kohdilla.

    Itse onnistuin killerin hävittämää putkesta mutta so what, sillä mitään tee kuitenkaa kun radalle tarvi mennä
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  25. #475
    ooteko käyneet muutoskatsastaan pyörää sliparin vaihdon jälkeen? onko se tarpeellista ja voiko poliisi setä puuttua asiaan?
  26. #476
    Lainaa (allright @ Touko. 26 2009,21:03) kirjoitti
    Lainaa (kawazetä @ Touko. 26 2009,20:44) kirjoitti
    Onko mitään tietoo ton sc-projekt sliparin äänistä, mitä lukemii tulee db-mittauksissa?

    Apparalle teki tiukkaa päästä vakio sliparillakin, 95 db raja tänä vuonna.
    ei kyllä ole mitään hajua paljonko siitä lähtee ääntä mutta omasta mielestäni ei niin äänekäs putki
    Ajatko maantiellä killeri kiinni? Itse ajalen ilman, ja meteli on omasta mielestäni helvetillistä. Tuntuu että kaikki lastenvaunujen työntäjät heiluttelee nyrkkiä *
    Aprilia RSV4R -11
    (Kawasaki ZX-10R -09(R.I.P.), Kawasaki Z750 -08, Ducati monster 600 -98, Suzuki GS 450 -83, Suzuki GS 450 -81, Suzuki RG 125 Gamma -90)
  27. #477
    Ilman killeriä joka paikassa. Mitään sanomista tullut keneltäkään.
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  28. #478
    Lainaa (Olli79 @ Touko. 28 2009,11:27) kirjoitti
    Ajatko maantiellä killeri kiinni? Itse ajalen ilman, ja meteli on omasta mielestäni helvetillistä. Tuntuu että kaikki lastenvaunujen työntäjät heiluttelee nyrkkiä *
    Itselläkin akran killeri kellarissa ja siellä saa pysyäkkin. Tulpat vaan korviin ja hymyä. Ei ne sulle mitään nyrkkiä heiluta, tykkävät vaan sun moposta *
    Pv50, Monkey, Dt125, KX125, VFR750, YZF600R, Z750 -08 Orange
  29. #479
    Lainaa (Olli79 @ Touko. 28 2009,11:27) kirjoitti
    Lainaa (allright @ Touko. 26 2009,21:03) kirjoitti
    Lainaa (kawazetä @ Touko. 26 2009,20:44) kirjoitti
    Onko mitään tietoo ton sc-projekt sliparin äänistä, mitä lukemii tulee db-mittauksissa?

    Apparalle teki tiukkaa päästä vakio sliparillakin, 95 db raja tänä vuonna.
    ei kyllä ole mitään hajua paljonko siitä lähtee ääntä mutta omasta mielestäni ei niin äänekäs putki
    Ajatko maantiellä killeri kiinni? Itse ajalen ilman, ja meteli on omasta mielestäni helvetillistä. Tuntuu että kaikki lastenvaunujen työntäjät heiluttelee nyrkkiä *
    heh ei mullakaan oo dp killerii ollu ikinä' kiinni putkessanio eikä kylläkään poliisiankaa ole ollu ongelmia kuinka moni käyttäisi sitä missään pyörässsä ?
  30.  
  31. #480
    sattuuko kukaan muistamaan minkä kokoiset on ne pikku reiät tangossa? Leveempää tulossa.. Niin ja millä ihmeen konstilla ootte saanu alkuperäset etu vilkut poies meinaa olla pikkasen ahtaassa paikassa ne pienen pienet ruuvit.
Sivu: 16 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen