Sivu: 12 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 331:stä 360:een 1235:sta
    Juu tota sc-projectin sliparia vois harkita sitten kun on sopivasti ylimäärästä rahaa. Eikös se kuitenkin ole hinnaltaan halvimmasta päästä ja vissiin ihan hyvä ostos hinta/laatu suhteeltaan. Menikö ihan heittämällä nätisti paikoilleen? Entäs meinaatko säädättää seokset tai laittaa commanderia kylkeen vai mahtaako toimia hyvin ilman?

Ja akusta senverran, että jos toi nyt alle vuoden ikäsenä sanoo sopimuksensa irti, niin ruinaan kyllä takuuseen uuden. Kyllä akun nyt pitäis useampi vuosi kestää normaalikäytössä.

Lainaa (Mk- @ Helmi. 28 2009,11:26) kirjoitti
    Juu tota sc-projectin sliparia vois harkita sitten kun on sopivasti ylimäärästä rahaa. Eikös se kuitenkin ole hinnaltaan halvimmasta päästä ja vissiin ihan hyvä ostos hinta/laatu suhteeltaan. Menikö ihan heittämällä nätisti paikoilleen? Entäs meinaatko säädättää seokset tai laittaa commanderia kylkeen vai mahtaako toimia hyvin ilman?
    Halvalla ei aina saa hyvää, mutta tämä ainakin meni paikoilleen ihan heittämällä ja työn jälkikin oli hyvää. On halvimmasta päästä, mutta mielestäni parhaimman näköinen. Ainakin koekäytön perusteella toimii ilman säätämistä ihan hyvin, mutta totuuden huomaa kun pääsee ajamaan. Jos käy hyvin kuten luulen niin en aio säätää. Ehkä joskus tulevaisuudessa sitten komentajaa kehiin.

Kevättä odotellessa....
    Moision Mopoilija

Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
    Lainaa (muoviluoti @ Helmi. 28 2009,11:33) kirjoitti
    Halvalla ei aina saa hyvää, mutta tämä ainakin meni paikoilleen ihan heittämällä ja työn jälkikin oli hyvää. On halvimmasta päästä, mutta mielestäni parhaimman näköinen. Ainakin koekäytön perusteella toimii ilman säätämistä ihan hyvin, mutta totuuden huomaa kun pääsee ajamaan. Jos käy hyvin kuten luulen niin en aio säätää. Ehkä joskus tulevaisuudessa sitten komentajaa kehiin.

Kevättä odotellessa....
    Jees, niinhän se menee että halvalla ei hyvää saa, mutta poikkeuksia on aina. Mistäs tilasit(ulkomailta?) ja onnistuuko maksu cod:lla tai visalla?

Kesää tässä jo odotellaan täälläkin, sais noi lumet sulaa pois No jos maaliskuun lopulla pääsis kokeilemaan..
    Lainaa (Mk- @ Helmi. 28 2009,11:37) kirjoitti
    Lainaa (muoviluoti @ Helmi. 28 2009,11:33) kirjoitti

Kevättä odotellessa....
    Jees, niinhän se menee että halvalla ei hyvää saa, mutta poikkeuksia on aina. Mistäs tilasit(ulkomailta?) ja onnistuuko maksu cod:lla tai visalla?

Kesää tässä jo odotellaan täälläkin, sais noi lumet sulaa pois No jos maaliskuun lopulla pääsis kokeilemaan..
    Toivotaan, että nyt olis tullut halvalla hyvää.
    Suoraan tuolta SC-Projectin kotisivuilta tilasin eli saapas maasta tuli. Maksu joko paypalilla tai sitten pankkisiirrolla. Itse maksoin pankkisiirrolla.
    Tässä kuussa on jo pakko päästä ajamaan...
    Moision Mopoilija

Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
    Joku on varmaan vaihtanut uudet jalkatapit noiden kumisien tilalle. Riittääkö että vaihtaa vaan tapit vai pitääkö samalla hankkia uudet "sarana" systeemit?

Entä onko joku asentanut ohjausiskaria? Jos on niin minkä merkkisen ja mitä maksoi?
    Moision Mopoilija

Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
    Kaatus pyörän ni ois hakusessa vasemman puolen jalkatappi ja se mihin se jalkatappi kiinnittyy rungossa. Ilmotelkaas jos joltain löytys tai mistä pitäs tiedustella. Ei uusia siis.
    Lainaa (muoviluoti @ Maalis. 03 2009,17:47) kirjoitti
    Joku on varmaan vaihtanut uudet jalkatapit noiden kumisien tilalle. Riittääkö että vaihtaa vaan tapit vai pitääkö samalla hankkia uudet "sarana" systeemit?

Entä onko joku asentanut ohjausiskaria? Jos on niin minkä merkkisen ja mitä maksoi?
    Tarvii hankkia myös ne "saranat". Ite laitoin LSL:n jotkut perustapit. Oisko tapit ollu joku 17e ja kiinityssarja 20e (eli ne saranat) Vähän kyllä tärinät lisääntyy mut ulkonäkö paranee.
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
    Lainaa (vlle @ Maalis. 03 2009,19:18) kirjoitti

Tarvii hankkia myös ne "saranat". Ite laitoin LSL:n jotkut perustapit. Oisko tapit ollu joku 17e ja kiinityssarja 20e (eli ne saranat) Vähän kyllä tärinät lisääntyy mut ulkonäkö paranee.
    Ok. Ei siis muutakuin sellaiset ostamaan. Ootko muuten huomannut mitään eroa? Eli onko paremmat käytössä? Vaikka oikeastaan ulkonäön takia mäkin ne meinaan vaihtaa, sama se miltä ne tuntuu
    Moision Mopoilija

Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
    Lainaa (muoviluoti @ Maalis. 03 2009,22:38) kirjoitti
    Lainaa (vlle @ Maalis. 03 2009,19:18) kirjoitti

Ok. Ei siis muutakuin sellaiset ostamaan. Ootko muuten huomannut mitään eroa? Eli onko paremmat käytössä? Vaikka oikeastaan ulkonäön takia mäkin ne meinaan vaihtaa, sama se miltä ne tuntuu *
    No eipä siinä mitään muuta parannusta tule kuin kallistusvara lisääntyy vähän. Tosta allekirjotuksesta löytyy muutama kuva jossa on tapit ja kaikki muut hilkkeet paikallaan.
    Lainaa (vlle @ Maalis. 04 2009,15:58) kirjoitti
    No eipä siinä mitään muuta parannusta tule kuin kallistusvara lisääntyy vähän. Tosta allekirjotuksesta löytyy muutama kuva jossa on tapit ja kaikki muut hilkkeet paikallaan.
    Ei huonon näköinen ollenkaan! Mistä ostit noi jalkatapit? Entä minkä kokoinen takaratas sulla on? Olen itse miettinyt 45:sta tai 46:sta. Kaveri vaan sanos et vakioketjut ei riitä tohon 46:een Mitä olet pitänyt renkaista? Ajattelin itse ostaa samat kun noi ensiasennus kumit on loppu.
    Moision Mopoilija

Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
    tuli mieleen, että ootteko säätänyt z 750 -07 alustan paluuvaimennusta ja jäykkyyttä?
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
    Lainaa (muoviluoti @ Maalis. 04 2009,21:05) kirjoitti
    Lainaa (vlle @ Maalis. 04 2009,15:58) kirjoitti
    Ei huonon näköinen ollenkaan! Mistä ostit noi jalkatapit? Entä minkä kokoinen takaratas sulla on? Olen itse miettinyt 45:sta tai 46:sta. Kaveri vaan sanos et vakioketjut ei riitä tohon 46:een * Mitä olet pitänyt renkaista? Ajattelin itse ostaa samat kun noi ensiasennus kumit on loppu.
    Tilasin paikallisen kauppiaan kautta muistaakseni stormilta. Tossa on 46 ratas ja menee vakioketjuille pienen modauksen kanssa. muistaakseni oon selittäny siitä aikasemminkin tähän topicciin. Renkaat ihan jees, tosi hyvin kestäneet. jep ne ensiasennuskumit on syvältä, hyvä jos 5000km pääsee niillä.
    Heippa hei

Lueskelin tossa juttuja ja pitäähän sitä itekin koittaa tätä kommentointia kun sopiva aihekin löytyi heti viimeisestä kommentista. Alkuperäinen rengas (taka) kesti itellä reilu 11700 kilsaa kaikenkattavaa ajoa (sauhujakin joskus ottaen) ;) Eli tyytyväinen pitää olla xD
    Lainaa (Ans-si @ Maalis. 15 2009,13:09) kirjoitti
    Heippa hei

Lueskelin tossa juttuja ja pitäähän sitä itekin koittaa tätä kommentointia kun sopiva aihekin löytyi heti viimeisestä kommentista. Alkuperäinen rengas (taka) kesti itellä reilu 11700 kilsaa kaikenkattavaa ajoa (sauhujakin joskus ottaen) ;) Eli tyytyväinen pitää olla xD
    Ei varmasti sitten ainankaan ollut sama rengas kun muissa. Tuntuu sulavan käsiin ilman savutteluakin 4000 kilometrin aikana.
    Ei taidolla vaan tuurilla!
    Lainaa (Jupezku @ Maalis. 15 2009,13:23) kirjoitti
    Lainaa (Ans-si @ Maalis. 15 2009,13:09) kirjoitti
    Heippa hei

Ei varmasti sitten ainankaan ollut sama rengas kun muissa. Tuntuu sulavan käsiin ilman savutteluakin 4000 kilometrin aikana.
    tuntuu kyllä mahdottomalta kun ite pääsin just ja just 5000km takanakilla. kertaakaan ottamatta savuja ja muutenkin rauhallisella ajolla *
    Jotenkin tuntu muuten et ne ensiasennusrenkaat oli vähän "huterat" alla tai sit pirellin diablot on vaan paremmat...
    Vauhti korjaa virheet!

Ja akusta senverran, että jos toi nyt alle vuoden ikäsenä sanoo sopimuksensa irti, niin ruinaan kyllä takuuseen uuden. Kyllä akun nyt pitäis useampi vuosi kestää normaalikäytössä.
    mul on sc projektin slipari on kyl ollu hyvä ostos nyt ekat murinat sais siit ulos kun pyörä kasassa hyvin rääkyy =D mut katin kun viel sais pois * *ja noist akuista ne voi ihan tosta vaan tyhjetä pitäis viikon1-2 välein kännistellä pyörää pidemmäksi hetkeksi tai latailla talvella paljon muuten ne tyhjenee/hajoo

Lainaa (kawaz750 @ Maalis. 05 2009,22:38) kirjoitti
    tuli mieleen, että ootteko säätänyt z 750 -07 alustan paluuvaimennusta ja jäykkyyttä?
    mä oon säätänyt kaikki niin tiukalle kun saa ja uskaltaa aika kivireki on mut omaan mieleen on sellanen voi mutkapätkii päästellä rauhassa * * * voisko joku käydä tallissa kattomassa miten päin se bensa mittari on tankissa kun niin huono muisti ei muista miten se oli siel =D * eli sellanen neliö homma tankin pohjassa vasemmalla puolella siit lähtee 2 piuhaa niin mihin suuntaan ne lähtee teillä ?

Ajokausi korkattu *

106 cubic inches.
    Lainaa (allright @ Maalis. 19 2009,17:51) kirjoitti
    Lainaa (kawaz750 @ Maalis. 05 2009,22:38) kirjoitti
    mä oon säätänyt kaikki niin tiukalle kun saa ja uskaltaa aika kivireki on mut omaan mieleen on sellanen voi mutkapätkii päästellä rauhassa * * * voisko joku käydä tallissa kattomassa miten päin se bensa mittari on tankissa kun niin huono muisti ei muista miten se oli siel =D * eli sellanen neliö homma tankin pohjassa vasemmalla puolella siit lähtee 2 piuhaa niin mihin suuntaan ne lähtee teillä ? *
    taaksepäin, ja sitten sen pienen "ohjurin" läpi
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
    Lainaa (Tico @ Maalis. 22 2009,19:05) kirjoitti
    Ajokausi korkattu *

siisti ku sika pienenä

mikä kypärä muuten tossa keikkuu penkillä?
    -JAAJAA Racing Team-
    Mitenköhän paljon tuo ajonestolaite syö tuota z750 "huonoa" akkua?

Itsellä jokaisella kahdella kerralla lähteny käyntiin ilman mitään ongelmia tässä talven aikana..
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
    Lainaa (moukku @ Maalis. 23 2009,17:10) kirjoitti
    Mitenköhän paljon tuo ajonestolaite syö tuota z750 "huonoa" akkua?

Itsellä jokaisella kahdella kerralla lähteny käyntiin ilman mitään ongelmia tässä talven aikana..
    kyllä se sen loppuun kuluttaa vaikka siinä pitäisi olla jokin automatiikka että käytä enää ajonestoa jos akun varaus tippuu alle kriittisen tason. Sen pienen ledin vilkuttamisen saa kyllä kytkettyä pois päältä jos haluaa. En sitten tiiä kytkeekö koko ajon eston pois. Mut kait siitä nyt jotain apua ois akun tyhjenemisen estämiseksi.
    Peilit;

ulkonäkö noissa vakiopeileissä ois mulle ihan ookoo, mutta noi varret kaipais jotkut jatkopalat tai sitten peilit tarvis kokonaan uudet varret - ne on yksinkertaisesti liian kapealla mun leveetä selkää ajatellen.

Onko muilla jotain samansuuntaisia ongelmia / ratkaisuita asiaan?
    106 cubic inches.
    Lainaa (Tico @ Maalis. 24 2009,15:29) kirjoitti
    Peilit;

ulkonäkö noissa vakiopeileissä ois mulle ihan ookoo, mutta noi varret kaipais jotkut jatkopalat tai sitten peilit tarvis kokonaan uudet varret - ne on yksinkertaisesti liian kapealla mun leveetä *selkää ajatellen.

Täsmälleen saman huomasin viime kesänä, vaikken mikään kaappi olekkaan Eli joutuu "kurkkimaan" että näkee taakseppäin, mutta olen oppinut jo elämään asian kanssa.

OT: Sulais nyt perkele nämä lumet pois, että pääsisi ajokauden korkkaamaan
    Lainaa (Mk- @ Maalis. 27 2009,00:53) kirjoitti
    Lainaa (Tico @ Maalis. 24 2009,15:29) kirjoitti
    Peilit;

ulkonäkö noissa vakiopeileissä ois mulle ihan ookoo, mutta noi varret kaipais jotkut jatkopalat tai sitten peilit tarvis kokonaan uudet varret - ne on yksinkertaisesti liian kapealla mun leveetä *selkää ajatellen.

Täsmälleen saman huomasin viime kesänä, vaikken mikään kaappi olekkaan Eli joutuu "kurkkimaan" että näkee taakseppäin, mutta olen oppinut jo elämään asian kanssa.

OT: Sulais nyt perkele nämä lumet pois, että pääsisi ajokauden korkkaamaan *
    mulla sama setti, vaihdoin rizoman peilit ja paljon paremmin näkee vaikka puolet pienempi pinta-ala peilissä.
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
    Nyt on saatu vihdoin ja viimein siihen kuntoon että on valmis alkaneen ajokauden rientoihin.

Tuli selvitettyä z750 "atomic silverin" värikoodikin tuossa kun maalasi bellyn & huggerin pyörän väriin. Kunnon hionta, praimerit sekä karkeat värit ja lopuksi lakkaa niin ei lähe "löysän" muovin takia väri murtumaan.

Ihan näin kysymyksenä: Onko kukaan tilannut tuota jäähdyttimen suojaa jostakin erikseen?? Saa hiukan enemmän tuota nakua tuohon ^^

Muistan että saksassa oli joku toimittaja mutta ei mielyttänyt heidän tarjonta omaa silmää ainakaan..
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
    Lainaa (moukku @ Maalis. 30 2009,18:12) kirjoitti
    Nyt on saatu vihdoin ja viimein siihen kuntoon että on valmis alkaneen ajokauden rientoihin.

Tuli selvitettyä z750 "atomic silverin" värikoodikin tuossa kun maalasi bellyn & huggerin pyörän väriin. Kunnon hionta, praimerit sekä karkeat värit ja lopuksi lakkaa niin ei lähe "löysän" muovin takia väri murtumaan.

Ihan näin kysymyksenä: Onko kukaan tilannut tuota jäähdyttimen suojaa jostakin erikseen?? Saa hiukan enemmän tuota nakua tuohon ^^

Muistan että saksassa oli joku toimittaja mutta ei mielyttänyt heidän tarjonta omaa silmää ainakaan..
    tuolta näkys löytyvän...

http://www.beowulf-performance-products.com/default.asp
    -JAAJAA Racing Team-
    Nyt kun alkaa olla taas uus ajokausi ihan hollilla, niin ajattelin tuossa huollon yhteydessä laittaa uuden takarenkaan.

Ei vain ole hajuakaan, mikä kiekko siihen kannattaisi laittaa ja mistä hommata.
    Ehdotuksia?
    Tällähetkellä ei omaa pyörää
    Aiemmin Kawasaki Z750 '08
  30.  
    Lainaa (Masadist @ Huhti. 01 2009,13:39) kirjoitti
    Nyt kun alkaa olla taas uus ajokausi ihan hollilla, niin ajattelin tuossa huollon yhteydessä laittaa uuden takarenkaan.

Ei vain ole hajuakaan, mikä kiekko siihen kannattaisi laittaa ja mistä hommata.
    Ehdotuksia?
    180/ pilot road 2 on ihan pätevä kiekko moiseen...
    Ei taidolla vaan tuurilla!
Sivu: 12 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112131422 ... ViimeinenViimeinen