[QUOTE= (Basuuna @ Heinä. 01 2008,21:56)]Täällä on alkanu tekemään samaa ja oon hoksannu, että se vilkkuminen alkaa monesti samaan aikaan, kun flekti lähtee päälle. Ja siis vain täydellä tankilla.Zippana,Heinä. 01 2008,15:41 kirjoitti
Mitäs pojat ootte mieltä mun vanneteipeistä... tilasin stormilta punasta mut oranssilta toi enemmänki näyttää...
http://s217.photobucket.com/albums....287.jpg
No tuota, miksi aina mustaan pyörään punasta(Aavikko @ Heinä. 03 2008,20:54) kirjoitti
. Mutta ihan hyvältä näyttää, ehkä vielä jotain muuta punasta kaipais.
![]()
Itteen ei oikein iske noi teipit... Tänään tuli vihdoinkin paikalleen puigin kilpiteline ja nuolenpää minivilkut. On pirusti komeemman näkönen ku alkuperänen teline niinku aavikonkin kuvista näkyy. Pitää kyllä harkita ton kilven valon kohtaloa kun se on alkuperänen ja se on melkonen mötikkä.
Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)
"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
kertokaas nyt joku et mitä kaikkee pitää ottaa huomioon jos laittaa sliparin? Mitä kustantaa suunnillee? Ittee himottais toi LeoVincen GP style mieluiten vielä tummanharmaana -->
<a href="http://www.kneedraggers.com/details/Leo_Vince_Standard_Mount_GP_Style_Stainless_Silenc er_EVOII_Racing_SlipOn_Kawasaki_Z750--63
3073.html" target="_blank">kuva</a>
Onko pakko laittaa se power commander vai voidaako säätää liikkeessä niin että on kaikki kunnossa? Onko noissa katalysaattori eli onko täysin laillisia?
Kiitoksia vastauksista!
Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)
"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
Eipä se välttämättä muuta tarvi. Pelkällä sliparilla ei kyllä saa ku lisää meteliä mut äänihän on voimaa(Zippana @ Heinä. 07 2008,21:08) kirjoitti
Jos haluaa alkaa hifistelee niin tietysti se PC on hyvä laittaa. Riippuu varmaan ihan sliparista meneekö seokset miten paljon keturalleen. Yleensä ei ole välttämätöntä säätää sliparin vaihdon jälkeen ja aikas kallista lystiä tuntuu olevan. BikeWorldista kysäisin ja PC+asennus+säätö n.650e
Tota kawan omaa boksia ei voi säätää (käsittääkseni) En tiedä onko noiden putkien vaihto miten laillista mut ei se ketään kiinnosta jos meteli ei ole ihan helvetillinen
![]()
Z 750
Zeta myynnissä
Joutuu laittaan Zetan myyntiin kun tän kesän ajelut on ollu liki 50% ratakeikkoja, siis ajoo radalla ja siirtymiä radalle. Normi maantieajokeikat jääneet hävyttömän vähiin. Niin hieno pyörä kun onkin niin tila loppuu vaan radalla kesken ja ajoasento jotenkin vääristyy. Kuitenkin toi rata-ajo on sitä mistä parhaat kiksit saa. Onko kukaan muu huomannu samaa ongelmaa, eli tanko on liian lähellä ja tankin ja takapenkin välinen tila on liian lyhyt rata-ajoon? Eipä tuota toki siihen käyttöön ole varsinaisesti suunniteltukaan....
Mikset vaihda suorempaa tankoa?(Zeta Jones @ Heinä. 10 2008,00:04) kirjoitti
Tällähetkellä ei omaa pyörää
Aiemmin Kawasaki Z750 '08
6tonnin huollonko sai tehdä itse? Ei mene takuu? Pelkkiä tarkastuksia näyttää olevan...![]()
Hmm. Kyllähän siitä vähän olisi apua, mutta ei varmastikkaan riittävästi. Tankoo pitäisi saada myös jonnin verran eteenpäin. Suurempi ongelma on tosiaan tuo penkin ahtaus pitkittäis-suunnassa.(Masadist @ Heinä. 10 2008,14:52) kirjoitti
Tulipa taas vakuuteltua itselle ja muille että mun pitää vaihtaa pyörää.![]()
Onkos tietoa missä olis tollasta ohjattua rata-ajoa minkä vakuutusyhtiö hyväksyis... tai onko erillisiä ratavakuutuksia ? tähäki varmaa oma topicci jossai mut väsyttää ettiä![]()
If ja turva korvaavat ratalipat. IF:llä on muistaakseni kaksinkertainen omavastuu ja turvalla kolminkertainen ja korkeintaan mhm.... olisko ollut 75% korjauskuluista. Itsellä kuussatanen triumppi vakuutettu IF:llä kun oli ihan halvimmasta päästä olisiko ollut 15e kalliimpi kuin halvin mutta korvaa tosiaan nuo ratalipat vaikka ei olisi minkään valtakunnan ajo-opettajia paikalla, kunhan ei harjoitella kilpailua varten eikä ajeta kilpaa.
okei, kiitos. Pitää kattoa jos vaihtais if:fiin.
Tosin oon nyt ajellu tälläsellä harrikalla aika paljo..
Ei satu yhtää nii paljo jos törmää! ja ainaki mä sain paljon katseita osakseni.
http://s217.photobucket.com/albums....001.jpg
http://s217.photobucket.com/albums....002.jpg
No niin, nyt on Zeta vaihdettu, vähän haikee fiilis, kiva pyörä oli kuitenkin oli ajaa ja se väri ja ne äänet.
Aavikolle: Orgin päivillä ainakin hitaassa ryhmässä kaikki vakuutusyhtiöt käsittääkseni korvaa ratalipat. Mutta suosittelen vakuutusten siirtoa Turvaan niin ei ole niin nuukaa kenen järjestämillä päivillä käy, ainakin itsellä Turva oli jopa halvin vaihtoehto joista tarjousta kysyin.
BTW: Onko kenelläkään tarvetta käyttämättömälle Zetan 14 eturattaalle, Afam merkiltään. Yv:tä jos kiinnostusta. Myös Rizoman Radial Naked peileistä adaptereineen harkitaan luopumista jos hinnasta sopuun päästään. Kyllähän ne tuohon uuteenkin näyttäisi istuvan kun vaan hommaa kateadapterit...
kyllä ymmärrän et zeja jones vaihto pyörääei tä mikää ratapyörä tosiaan oo jos siel paljo ajelee... vaihteisto tökkii välillä ärsyttävästi. Mutta tälläsee normaali kaupunki/maantieajoon tä on iha helmi
Mut mihikäs pyörää vaihoit kawas? etkai pikku ninjaan?
CBR600RR:n vaihdoin, kaupungissa on kyllä Zeta kivempi, mutta jo vähänkin vauhdikkaammalla mutkapätkällä Separilla on moninverroin hauskempaa. Toki raskaampaahan se on kyykyllä ajaa pitkää matkaa kun Zetalla. Mut oikeestaan ei Zetasta kaipaa enää muutakun Mivv:n ääniä ja katseitahan se käänsi ihan erilailla kun CBR. Joo, vaihteisto osas mullakin kyllä välillä ittuilla, mulla auttoi joka kerta vähäks aikaa kun on pessy ja rasvonu vaihdelinkuston. Mut ei noin uudessa pyörässä pitäis olla tarvetta linkuston rasvaukselle yhtä usein kun ketjujen.Toivottavasti noi vaihteiden takkuamiset ei kieli mistään tulevasta Zetojen "laatikko/kytkin epidemiasta".
Kertokaahan uuden pyörän omistajalle, miten tulee menetellä niiden vaijerien kanssa jotka menee äänenvaimentajalle, jos vaihtaa slipariin?
Onko uudessakin putkessa niille paikat? (akrapovic)
Z750 -08
Moneen treadiin tästä pitää vastata?(Ylätuhto @ Heinä. 22 2008,16:59) kirjoitti
Vaijerit pois vaan putkenvaihdon yhteydessä![]()
Ei taidolla vaan tuurilla!
No nyt tuli ostettuu omaan kawaan zeta jonesilta rizomatin peilit. O muute paljo nätimmät ja paremmat ku orkkikset![]()
noniin eilen sit mun pyöräst varastettiin kilpi. Jos joku näkee rekkarilla WY - 423 kilpeä ni se on varastettu. Vois ilmoittaa poliisille. Btw saanko kokonaa uude rekisteri numeron vai saman ku enne?
Saat varmaan koekilvet siksiajaksi että vanha löytyy...(Aavikko @ Heinä. 26 2008,11:45) kirjoitti
No samanhan sitä saa tietenki, eihän sitä uudelleen rekisteröidä.
Oman zetan (-08) on mittariin kertynyt nyt 6000 ratkiriemukasta kilometriä. Kummastuttaa vaan kovin, että (tällä ajotyylillä) on takarenkaassa jo kulutusmerkit *pinnassa ja eturengaskin on *molemmilta sivuilta jo sileä!!
Toiset sanovat, että ensirenkaat ovat liian pehmeät. Ja toiset toteavat, että ihan normaali kuluminen. *
??
Ihan normaalia kulumaa on. Mulla meni ex-Zetassa takanen vaihtoon 5400 km kohdalla, aiemminkin olis pitäny vaihtaa mut ei jaksanu enää syksyllä laittaa uutta alle. Eturengas oli sivuilta valmis 6300 km kohdalla, keskeltä olis menny pidempääkin. Renkaina siis Dunlop Sportmax Qualifierit. Imo, aika *askat renkaat.Kokemuksia löytyy myös Michelin Pilot Power 2CT:stä ja "hiihtoliiton suosittelemista" Siltakiven BT015 gummeista joita molempia olen pitänyt parempina kuin Dunloppeja. Varsinkin Misukat oli aika ihqut, niinku.
![]()
Pilot Road 2 on nyt litrasessa alla, ja voisin suositella... 2500km kesti orkkiskumpat![]()
Ei taidolla vaan tuurilla!
Se ei Jupe ole renkaitten vika ettei kestäneet kauempaa...![]()
Pitäähä nyt niiden ajoa kestää(Piitteri @ Elo. 01 2008,11:12) kirjoitti
![]()
![]()
Ei taidolla vaan tuurilla!
no kyllä sait muutaki varmaa tehä ku ajaa tiellä jos 2500km piti jo rengas vaihtaa(Jupezku @ Elo. 01 2008,11:07) kirjoitti
itel tuli just 4000 täytee ja alkaa olee vähä kulunutta. Kattoo nyt kestääkö noi viel tän kesän ku radallaki pitäis käydä.....