Ei sitä kortilla ajeta ;) Vanha viisaus..(Zippana @ Touko. 28 2008,13:45) kirjoitti
No eiköhän se korttikin sieltä aikanaan tule. Ajatko isoa Aata vai joudutko kärsimään ensimmäiset kilometrit tota nuhasta 25 kilowattista?
Mites oikeen sait ton abs mallin hommattua? Eihän siitä mainita edes kawan suomen sivuilla. Jarrut näytti hiukan erilaisilta, kun omassa pärrässä ja meni enemmän piuhoja sinne jarrulevyn luokse. Tai tottakai siellä täytyy olla jotkut liikkeentunnistimet että voi absit toimia.
Isoa A:ta ajelen eli ei tarvi ajella puolella kaasulla. Näin ee-speedissä myytävän ABS mallia ja sitte kysyin vaan bike worldista että saako sitä teiltä kun ei oikein houkutellu se ee-speed kun sitte olis pitäny hoitaa kaikki takuuhommat siellä. Sanoivat bike worldissä jotain että on se normi malli euroopasta loppunut joten ovat saaneet pienen erän ABS mallia myytäväksi Suomeen. Helsingistä sitte tilasivat sen mun prätkän.
Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)
"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
Kai toi buikin vai mikä olikaa teline oli. Niin muistin kuulleeni. En mä tiedä mistä noita saa ku tuli siinä kaupan kylkiäisenä![]()
Mä luulin, että noita abs kawoja saa iha bikeworldista vaa tilaamalla ja vähän lisää rahaa pöytään laittamalla.![]()
Puigin kilpitelineitä maahantuo duell josta jälleenmyyjät kuten bikeworld voi tilata niitä. Maksaa jotain 85€. Lisätietoja www.puig.tv(Aavikko @ Touko. 30 2008,01:29) kirjoitti
Tähän tarttis vastauksia, ku tänään olis tarkotus repiä kurit pois :S(Mk- @ Touko. 27 2008,10:54) kirjoitti
Eli kuuluuko sen takapenkin alla olevan liittimen olla täysteho pyörässä tyhjillään vai onko siinä joku palikka kiinni? Vastauksia niiltä, ketkä on uudesta zetasta kurit poistanu..
tänääpä huomasin ärsyttävän äänen moottorista. Nakuttaako tai sellasta ompelukoneääntä tekeekö muil ku ajatte 1 , 2 , 3 vaihteilla kierrosten ollessa 3 tonnissa. Mulla tulee 1, 2:sella kovana se ääni ja 3 vähän miedompana. onko tää ominaisuus vai korjaamolle![]()
Ominaisuus! Laittaa mökäputket niin ei kuulu nakutusta(Aavikko @ Kesä. 02 2008,19:24) kirjoitti
![]()
Z 750
Tankslapper(Jupezku @ Touko. 18 2008,20:44) kirjoitti
Miks ette pojat osta suojaa tankille? Ei oo hinnalla pilattu.
Keskustelua aiheesta
Edit: Anteeks, olihan täällä naisiakin huudellu asiasta. Sori Bunny
CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
Saako noita slappereita jostain suomalaisesta puljusta vai tartteeko tuolta ulkomailta tilata?
Nyt ~1500 mittarissa ja tehoa 77,7 kwOn kyllä hienoa.. Kilventelinekin tuli hommattua ja ulkonäkö parani huomattavasti.
Tuota, et sitten viittinyt googlettaa tai lukea tuota linkittämääni ketjua?(Mk- @ Kesä. 03 2008,21:32) kirjoitti
Mc-Lifestyle
Tuolta niitä saa. Mutta tosiaan, ei oo iso homma jenkeistä tilata. Noin halpaan tuotteeseen kun ei tule tullejakaan.
CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
Aika jännästi kävi tossa kun olin lenkillä. Mutkan jälkeen nopee kaasun avaus ja zetahan sammahtaa ku seinää. Siitä sitten tien poskeen, virrat uudestaan päälle ja starttia -> toimii täysin normaalisti. Loppumatkasta ei mitääjoku ihmeellinen katkos kai vaan.
Häikkää jossakin sytytyksen katkaisevassa piirissä? Sammutus- tai seisontatuen katkaisin? Joskus lukenut myös PC:n heikon maadoituksen aiheuttaneen resetoinnin kesken ajon.(Kompa @ Kesä. 04 2008,20:49) kirjoitti
Se voi tosiaan olla. Täytyypä hutkia.(laakari @ Kesä. 04 2008,21:43) kirjoitti
tänään tuli kortti ja sen perään hain oman zetani. Jä kyllä on ihan pirusti parempi ajaa kuin autokoulun fz6-s. Paljon kivammat äänetki!=) On vaan niin pirun kuuma tuol ulkona et kauheet hikee puskee... Pitää kai vaan nauttii nyt ku kesä on niin lyhyt!
Kannattaa ottaa varovastivarsinki mukulakivil. Meinas omaki pyörä mennä eile rusinaks ku perä lähti mukalakivil alta..... onneks jalal sain otettua vastaa enneku kaatu ja pysy pystys...
Minkä verran olette maksaneet omista uusista Zetoistanne? Onko kokemuksia abs-mallista? Pitäisi tehdä piakkoin päätöksiä ja muiden kokemukset kiinnostavat.
Ylempänä itse olin juuri kysynyt samaa asiaa ja siellä muutamat olivat vastanneet. Mä sain siis tänään oman abs zetan alle ja kokemusta on 75km ja toistaiseksi ainaki hyvältä tuntuu. Pari kertaa on ollut hankaluuksia saada ykkonen silmään vapaalta.(Mikko @ Kesä. 05 2008,20:46) kirjoitti
Omastani maksoin tasan 10 000 € bike worldista. Saman verran ovat ihmsiset maksaneet tavallisesta mallistakin.
Aikas pitkiä hintoja ootte maksaneet. Itselle tarjottu reilulla yhdeksällä. Mietin vain tuon abs- ja tavallisen mallin välillä.
Kyllähän jotku liikkeet jotka itse tuovat pyöriä maahan myyvät normimallia 9390€ ja abs mallia 9490€ mut siihen pitää lisätä 600€ toimituskuluja!(Mikko @ Kesä. 05 2008,22:29) kirjoitti
Mut jos jostain saat uuden ja ajamattoman pyörän missä takuu toimii kaikissa kawasakin virallisissa huoltoliikkeissä ympäri Suomea reilulla yheksällä niin onneksi olkoon!takuu ei toimi niissä pyörissä jotka on ostettu sellaisesta liikkeestä joka on itse tuonut maahan muutakin siellä mistä se on ostettu eli sinne vaan sitte viemää toiselta puolelta Suomea jos ei satu asumaan takuuajan voimassaoloaikana lähellä.
Oletko ihan varma?(Zippana @ Kesä. 06 2008,08:26) kirjoitti
Tällähetkellä ei omaa pyörää
Aiemmin Kawasaki Z750 '08
Jokaiseen itse maahantuovaan liikkeeseen johon soitin ennen kun pyörän ostin niin sanoivat aina että takuuasioissa pitää heidän puoleensa kääntyä. Kysyin vielä että jos ostan pyörän ja tulee takuuaikana ongelmia niin voinko viedä pyörän kawasakin huoltoon kotikaupungissani ja sanoivat että ei kun pitää tuoda tänne. Tietenkin omaan laskuun voi korjauttaa missä huvittaa.(Masadist @ Kesä. 06 2008,09:39) kirjoitti
Jos maahantuoja on Sumeko niin voi huoltaa/korjata takuuviat missä tahansa Kawasakin valtuuttamassa huoltoliikkeessä.
Samaan hintaan sen Sumekonkin tuoman saa, kuin harmaatuodun. Kylmä käteinen ilman vaihtopyöriä on paras tinkiväline.(Zippana @ Kesä. 06 2008,08:26) kirjoitti
Ei taidolla vaan tuurilla!
Tuollainen abs -malli nyt sit tuli hommattua. Maanantaina pitäsi hakea pois. Kuinka paljon olette siitä ekasta tonnin huollosta maksaneet??
Hyvä ostos!(Mikko @ Kesä. 06 2008,20:48) kirjoitti
tullu tässä itekki jo ajettua reilut 130km reilun vuorokauden aikana... Hyvin kulkee ja pirun tehokkaat jarrut. Tankin suojan kävin kyllä hakemasa ettei naarmutu tankki ku on aika herkkä sille, varsinkin musta. Tekee kyllä hienomman näköseksikin varsinki toi kawasakin oma Z750 tarrasetti. Suolasen hintanen tosin ku makso 32€...
Bensan kulutus jos jotakuta ostoa harkitsevaa kiinnostaa niin 7,2l/100km näyttäis menevän sekalaisessa ajossa. Voi olla kyl et se on muutaman desin vähemmän ku laitoin tankin äsken iha piri pintaan toisin ku ekalla kerralla.
Mulla menöö kyllä vaan about 6 litraa. Laskelmien mukaan kulutti uutena enemmän.(Zippana @ Kesä. 07 2008,21:49) kirjoitti
![]()
Mulla on menny normi matkaajossa 210km ja 9.2l eli jotain 4.5l/100km ja reilummalla matkanopeudella 260km ja 17l eli jotain 6,5l/100km. Tosin pyörään on asennettu komentaja joka säädetty penkissä. Joku kyseli niistä kaatumatappien kiinnityksestä, niin tosta allekirjotuksen linkistä löyty kuvia jossa omavalmiste tapit laitettu kiinni runkoon jossa kiinnittyy kone ja ne rungon alupalkit.(Kompa @ Kesä. 07 2008,22:33) kirjoitti
SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00