Joo kyl se liki 120 mittarinopeutta ottaa. Onhan se hyvä välillä vähän..."poltella karstoja" koneesta(vlle @ Syys. 01 2008,21:33) kirjoitti
![]()
Ok,sama projekti odottaa myös itseäni ensitalvella. Ehkä se vaatii tankin irroituksen, mutta yritän ensin ilman tankin irroittelua.(Ylätuhto @ Syys. 01 2008,20:09) kirjoitti
Ahaa... nyt kun muistelen niin vanha ei ottanut kuin 93 ykkösellä. Joko uusi kiertää selkeesti enemmän tai sitten vaihteita on pidennetty.(Andyy @ Syys. 01 2008,22:38) kirjoitti
Zeta (-08) tuntuu roiskivan peräpäästä niin perkeleesti kuraa selkään. Ei tarvitse olla kun vähän kosteutta tiessä (ei siis mitään monsuunia ja ihan norminopeudet kyseessä), niin tyylikäs kuraraita yltää kypärään asti. Takana kuitenkin ihan orkkis kilpitelinehässäkkä. Tonnisella ajavalta kaverilta kyselin, mutta ei kuulemma vastaavaa ongelmaa. Tai sit se paskiainen valehtelee...
Muilla vastaavaa, vai oonko nähny taas unta? *![]()
Don’t follow me, I’m lost too!
Jep, kyllähän se aika paljon sitä kuraa roiskii, varsinkin nyt kun on pienempi kilpiteline. Jos sattuu farkut olemaan ajossa päällä ja tie märkänä niin parin kilsan päästä on perse aivan märkä, ja nimenomaan perse *(DenDödaVinkeln @ Syys. 03 2008,17:00) kirjoitti
En kyllä tajua miten sitä vettä niin paljon lentää sieltä mut..
sun kaveris valehtelee.jos kyseessä oli iso zeta.(DenDödaVinkeln @ Syys. 03 2008,17:00) kirjoitti
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
Ai vittu sen takia mun perse on aina märkä(Kompa @ Syys. 03 2008,17:10) kirjoitti
ihmettelinki miten vitus aina vähänki matkalla perse tulee märäks sateessa. En oo kyl mitää kura vanaa selässä huomannu
![]()
Häh..? Kyllä mun vanhakoppainen Zeta menee muistaakseni yli 110 ykkösellä. Pitänee käydä varmistamassa joku kaunis päivä.(zpete @ Syys. 02 2008,23:33) kirjoitti
Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
Kun laittaa sen kilven tarpeeks vaaka-asentoon niin loppuu se kuran lentäminen. Mutta taas virkavalta ei tykkää kun kuulemma kilpi ei näy kunnolla (nimin. kokemusta on).(Kompa @ Syys. 03 2008,17:10) kirjoitti
SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
Voi olla aika hankala asentaa ilman tankin irrottamista. Se tankin irrottaminen ei todellakaan ole paha homma ja pääsee paljon paremmin pujottelee johtoja.(Lasse73 @ Syys. 02 2008,16:55) kirjoitti
SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
Hmmh, siitähän se johtuukin... Ihmettelinkin tuossa jo itsekseni, että mistä nää puhuu, kun itsellä ei oo koskaan tullut tippaakaan rapaa niskaan.(vlle @ Syys. 06 2008,11:44) kirjoitti
Eipä tullut ostaessa mieleen, että uus kilventeline ulkonäön kohentamisen lisäks toimittas myös mukavuusvarusteen virkaa.![]()
Nyt on pakko sanoa et on alkanu z750 kawa tuntua jo vähän hitaalta kiihdytyksissä *mut muutne hyvä pyörä! *
onkos muuten tullu uutta tietoa mitä ens vuoden z750 on lisää muutaku tä uus kaksvärimaalaus....
Osta multa 48 takaratas niin rupee kiihtymään, mutta ei kulkemaan.(Aavikko @ Syys. 08 2008,19:17) kirjoitti
SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
Tuli sitten vaihdettua 636 -09 malliseen Zetaan, Bikeworldissä kehuivat että on ensinmäinen -09 mitä ovat myyneet. Ja tietysti 09 värityksellä eli musta vihreenä. 200 kilsaa takana ja ihan hauskaa on ollut vaikka aika rauhassa oon ajellu kun on toi sisäänajo. Orkkis pönttö vielä paikalla ja talvella pitäis vaihtaa joku vähän kisasempi alle. Mitä slipareita suosittelette ja jos sais vielä vähän hintoja niistä. Onko moni laittanu PC:n Zetaan? Ja oletteko ollut tyytyväisiä? Itse ainakin ajattelin talvella asentaa et pääsis edes vähän lähemmäksi vanhan pyörän tehoja, vaikka en tehojen vuoksi tätä ostanutkaan, mutta ei kai sitä voi koskaan liikaa olla...
Moision Mopoilija
Kawasaki Z750 -09
Kawasaki ZX-6R -05
Ei muuta uutta kun kirkkaat vilkut ja toi kaksväri. Myös sininen on hiukan vaaleampi.(Aavikko @ Syys. 08 2008,19:17) kirjoitti
Pv50, Monkey, Dt125, KX125, VFR750, YZF600R, Z750 -08 Orange
Vai lukiko siinä sittenkin että vaihdoin 636:n Zetaan?!(Aavikko @ Syys. 14 2008,13:03) kirjoitti
![]()
Moision Mopoilija
Kawasaki Z750 -09
Kawasaki ZX-6R -05
ostin akrapovicin ja kovin tyytyväinen ääniin ja ulkonäköön. kallis tosin 650e, mutta laadusta kannatti toisaalta vähän maksaa. Osat oli enemmän kuin hyvin istuvat ja mukana tuli kaikki tarpeellinen tiivistemassaa myöten. *(muoviluoti @ Syys. 14 2008,09:43) kirjoitti
![]()
Komee toi uus väri. Olis tosin komeempi jos olis koko tankki vihree. Olis silti erilainen ku -07 ku tos on mustat vanteet ja kokomustat kyljet.(muoviluoti @ Syys. 14 2008,09:43) kirjoitti
Onnea uudesta hankinnasta ja hyviä kilometrejä!![]()
Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)
"Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
Akraa oon itsekkin katsellut, hyvän näköinen ja äänet ainakin vanhassa mopossa oli hyvät. Vähän vaan se on kallis jos vertaa vaikka leovincen gp styleen. Ulkonäöstä voi olla sitten montaa mieltä. Toisaalta se näyttää ihan hyvältä tai sit ei. Äänetkin on ihan hyvät mitä nyt olen youtubesta kuunnellu. Mitä mieltä on vincen omistajat? Täytyy nyt katsoa. Kiitos mielipiteestä.(Ylätuhto @ Syys. 14 2008,14:23) kirjoitti
Moision Mopoilija
Kawasaki Z750 -09
Kawasaki ZX-6R -05
siis tarkotin onko ne pienentäny konetta z636(muoviluoti @ Syys. 14 2008,13:11) kirjoitti
![]()
Tä ei ehkä liity tänne mut miten ton z750 saa keuliioon yrittäny rynkyttää kaasuu ku ajan kaasupohjas mut ei se nouse vaa... :P parit sellaset makeet neuvot ni olisin tyytyväine
No kytkimellähän se helpoiten nousee, mutta kaasullakin nostaa kun ajaa kierrokset siinä 6k ja vetäsee sellasen off/on kaasun siihe.(Aavikko @ Syys. 29 2008,17:57) kirjoitti
![]()
ja varmasti nousee kun tarpeeks harjottelee. mut kokeile seisaaltaan tapeilta, 5k-6k kierrosta "polkaset" pyörää alaspäin ja kun iskarit rupee nousee niin sit tuppi nurin.(Aavikko @ Syys. 29 2008,22:51) kirjoitti
SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
kokemuksia pyörästä jos joku keihtais plussat ja miinukset yvllä pistää. kiitos etukäteen
<p>Yamaha R1 -07</p><p>Kawasaki Z750 -07</p><p> </p>
Laitetaan mun plussat ja miinukset tänne kaikkien näkyville. Mulla oli siis -07 jonka vaihdoin CBR600RR:n. 8500 km ehdin ajaan Zetalla enneku meni vaihtoon.
Plussat
+ hinta, samaan rahaan ton tyylisiä kilpailijoita ei juuri ole, poislukien street triple
+ omaan silmään helvetin hyvännäkönen, varsinkin -07 vihree. *
+ yllättävän ketterä painosta huolimatta
+ olematon kate ohjaa ilmaa yllättävän hyvin 170-180 asti
+ helppo ajaa, kone vääntää hyvin alhaalta, vaihteisto sillon kun toimii, niin on tarkka
+ hyvä ajoasento katuajoon, ei väsy paikat pitkälläkään matkalla
+ sliparilla pirun hyvät äänet
+ suht halvalla saa hyvännäkösen peli ts. bling palikkaa helposti saatavilla ja suht edullisestikkin
Miinukset
- moottori hengetön vakiona
- liian painava
- mukavuus mennyt räyhäkkyyden edelle, ts. ulkonäkö ei vastaa ominaisuuksia
- vaihteisto / vaihteiden linkusto
- valot on ihan onnettomat (missä mp:ssä ne nyt hyvät olis?)
- kaks päällä todella huono ajaa, koko ajan tuntuu kun olis matkustaja tulossa niskaan. Johtuu osin huonosta takapenkistä, osin takarungon kulmasta. Väittäisin että monessa 600 supersportissa on paremmat olot matkustajalla kun uudessa Zetassa. Tän voi toki laskee myös plussaks, tulee tehtyä vaan A-luokan reissuja. (muija jää kotiin)![]()
Tossa jotain nyt äkkiselltään mietittynä, joku voi olla erimieltä/täydentää.
Heleposti ku vaan uskaltaa yrittää tarpeeks aggressiivisesti... =) Kierrokset tosiaan sinne 6-7k hujakoille, dippaat kaasua, tuppi nurin ja pikkasen nykäset kahvoista ni kyllä kelaa etutassu ilmassa vaikka rajottajalle asti! *(Aavikko @ Syys. 29 2008,22:51) kirjoitti
![]()