Sivu: 8 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 1235:sta
  1. #211
    ei oo tervettä kiihdytellä kovaa suomessa siis toisinsanoen....
  2. #212
    Lainaa (vlle @ Syys. 01 2008,21:33) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 01 2008,16:45) kirjoitti
    Lainaa (zpete @ Syys. 01 2008,08:59) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 01 2008,00:33) kirjoitti
    onkos muute iha ok vetää 1. vaihteella 0-120 ku kumminki kierroskone kyseessä
    Kiertääkö se oikeesti noin pitkälle, tai siis onko siinä noin pitkä ykkönen? Vanha Zeta ei mennyt kuin vähän yli 90 ykkösellä...
    (Ei ihme jos se tuntuu tehottomalta vanhaan verrattuna)
    Noo tarkotinki onko se tervettä kiertää ykkösellä punasen rajalle asti :P kai toi 100 ykkösel menee?
    Eihän se tervettä ole mut kyllä se kone kestää sen. Muistaakseni oma zeta menee 115-116 rajotinta vasten.
    Joo kyl se liki 120 mittarinopeutta ottaa. Onhan se hyvä välillä vähän..."poltella karstoja" koneesta
  3. #213
    Lainaa (Ylätuhto @ Syys. 01 2008,20:09) kirjoitti
    Lainaa (Lasse73 @ Syys. 01 2008,14:13) kirjoitti
    Mistäs kautta pujottelit kaapelin ballastille tuonne penkin alle? Riittääköhän tuo 60cm jatko, mtä on myös myynnissä.
    En vielä mistään, mutta ajattelin ottaa mahdollisesti tankin irti ja laitta runkoa pitkin tulemaan. jännä nähä miten käy se on sellanen talvi-iltojen projekti
    Ok,sama projekti odottaa myös itseäni ensitalvella. Ehkä se vaatii tankin irroituksen, mutta yritän ensin ilman tankin irroittelua.
  4. #214
    Lainaa (Andyy @ Syys. 01 2008,22:38) kirjoitti
    Joo kyl se liki 120 mittarinopeutta ottaa. Onhan se hyvä välillä vähän..."poltella karstoja" koneesta *
    Ahaa... nyt kun muistelen niin vanha ei ottanut kuin 93 ykkösellä. Joko uusi kiertää selkeesti enemmän tai sitten vaihteita on pidennetty.
  5. #215
    Zeta (-08) tuntuu roiskivan peräpäästä niin perkeleesti kuraa selkään. Ei tarvitse olla kun vähän kosteutta tiessä (ei siis mitään monsuunia ja ihan norminopeudet kyseessä), niin tyylikäs kuraraita yltää kypärään asti. Takana kuitenkin ihan orkkis kilpitelinehässäkkä. Tonnisella ajavalta kaverilta kyselin, mutta ei kuulemma vastaavaa ongelmaa. Tai sit se paskiainen valehtelee...

    Muilla vastaavaa, vai oonko nähny taas unta? *
    Don’t follow me, I’m lost too!
  6. #216
    Lainaa (DenDödaVinkeln @ Syys. 03 2008,17:00) kirjoitti
    Zeta (-08) tuntuu roiskivan peräpäästä niin perkeleesti kuraa selkään. Ei tarvitse olla kun vähän kosteutta tiessä (ei siis mitään monsuunia ja ihan norminopeudet kyseessä), niin tyylikäs kuraraita yltää kypärään asti. Takana kuitenkin ihan orkkis kilpitelinehässäkkä. Tonnisella ajavalta kaverilta kyselin, mutta ei kuulemma vastaavaa ongelmaa. Tai sit se paskiainen valehtelee...

    Muilla vastaavaa, vai oonko nähny taas unta? *
    Jep, kyllähän se aika paljon sitä kuraa roiskii, varsinkin nyt kun on pienempi kilpiteline. Jos sattuu farkut olemaan ajossa päällä ja tie märkänä niin parin kilsan päästä on perse aivan märkä, ja nimenomaan perse * En kyllä tajua miten sitä vettä niin paljon lentää sieltä mut..



  7. #217
    Lainaa (DenDödaVinkeln @ Syys. 03 2008,17:00) kirjoitti
    Zeta (-08) tuntuu roiskivan peräpäästä niin perkeleesti kuraa selkään. Ei tarvitse olla kun vähän kosteutta tiessä (ei siis mitään monsuunia ja ihan norminopeudet kyseessä), niin tyylikäs kuraraita yltää kypärään asti. Takana kuitenkin ihan orkkis kilpitelinehässäkkä. Tonnisella ajavalta kaverilta kyselin, mutta ei kuulemma vastaavaa ongelmaa. Tai sit se paskiainen valehtelee...

    Muilla vastaavaa, vai oonko nähny taas unta? *
    sun kaveris valehtelee.jos kyseessä oli iso zeta.
    jaa, mää vai täh??!!!



    yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
  8. #218
    Lainaa (Kompa @ Syys. 03 2008,17:10) kirjoitti
    Lainaa (DenDödaVinkeln @ Syys. 03 2008,17:00) kirjoitti
    Zeta (-08) tuntuu roiskivan peräpäästä niin perkeleesti kuraa selkään. Ei tarvitse olla kun vähän kosteutta tiessä (ei siis mitään monsuunia ja ihan norminopeudet kyseessä), niin tyylikäs kuraraita yltää kypärään asti. Takana kuitenkin ihan orkkis kilpitelinehässäkkä. Tonnisella ajavalta kaverilta kyselin, mutta ei kuulemma vastaavaa ongelmaa. Tai sit se paskiainen valehtelee...

    Muilla vastaavaa, vai oonko nähny taas unta?
    Jep, kyllähän se aika paljon sitä kuraa roiskii, varsinkin nyt kun on pienempi kilpiteline. Jos sattuu farkut olemaan ajossa päällä ja tie märkänä niin parin kilsan päästä on perse aivan märkä, ja nimenomaan perse En kyllä tajua miten sitä vettä niin paljon lentää sieltä mut..
    Ai vittu sen takia mun perse on aina märkä ihmettelinki miten vitus aina vähänki matkalla perse tulee märäks sateessa. En oo kyl mitää kura vanaa selässä huomannu
  9. #219
    Lainaa (zpete @ Syys. 02 2008,23:33) kirjoitti
    Lainaa (Andyy @ Syys. 01 2008,22:38) kirjoitti
    Joo kyl se liki 120 mittarinopeutta ottaa. Onhan se hyvä välillä vähän..."poltella karstoja" koneesta *
    Ahaa... nyt kun muistelen niin vanha ei ottanut kuin 93 ykkösellä. Joko uusi kiertää selkeesti enemmän tai sitten vaihteita on pidennetty.
    Häh..? Kyllä mun vanhakoppainen Zeta menee muistaakseni yli 110 ykkösellä. Pitänee käydä varmistamassa joku kaunis päivä.
    Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
  10. #220
    Mulla vanha -04 ja uus -08 menee molemmat saman 117 ykösellä.
  11. #221
    Lainaa (Kompa @ Syys. 03 2008,17:10) kirjoitti
    Lainaa (DenDödaVinkeln @ Syys. 03 2008,17:00) kirjoitti
    Zeta (-08) tuntuu roiskivan peräpäästä niin perkeleesti kuraa selkään. Ei tarvitse olla kun vähän kosteutta tiessä (ei siis mitään monsuunia ja ihan norminopeudet kyseessä), niin tyylikäs kuraraita yltää kypärään asti. Takana kuitenkin ihan orkkis kilpitelinehässäkkä. Tonnisella ajavalta kaverilta kyselin, mutta ei kuulemma vastaavaa ongelmaa. Tai sit se paskiainen valehtelee...

    Muilla vastaavaa, vai oonko nähny taas unta? *
    Jep, kyllähän se aika paljon sitä kuraa roiskii, varsinkin nyt kun on pienempi kilpiteline. Jos sattuu farkut olemaan ajossa päällä ja tie märkänä niin parin kilsan päästä on perse aivan märkä, ja nimenomaan perse * En kyllä tajua miten sitä vettä niin paljon lentää sieltä mut..
    Kun laittaa sen kilven tarpeeks vaaka-asentoon niin loppuu se kuran lentäminen. Mutta taas virkavalta ei tykkää kun kuulemma kilpi ei näy kunnolla (nimin. kokemusta on).
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
  12. #222
    Lainaa (Lasse73 @ Syys. 02 2008,16:55) kirjoitti
    Lainaa (Ylätuhto @ Syys. 01 2008,20:09) kirjoitti
    Lainaa (Lasse73 @ Syys. 01 2008,14:13) kirjoitti
    Mistäs kautta pujottelit kaapelin ballastille tuonne penkin alle? Riittääköhän tuo 60cm jatko, mtä on myös myynnissä.
    En vielä mistään, mutta ajattelin ottaa mahdollisesti tankin irti ja laitta runkoa pitkin tulemaan. jännä nähä miten käy * se on sellanen talvi-iltojen projekti *
    Ok,sama projekti odottaa myös itseäni ensitalvella. Ehkä se vaatii tankin irroituksen, mutta yritän ensin ilman tankin irroittelua.
    Voi olla aika hankala asentaa ilman tankin irrottamista. Se tankin irrottaminen ei todellakaan ole paha homma ja pääsee paljon paremmin pujottelee johtoja.
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
  13. #223
    Lainaa (vlle @ Syys. 06 2008,11:44) kirjoitti
    Kun laittaa sen kilven tarpeeks vaaka-asentoon niin loppuu se kuran lentäminen. Mutta taas virkavalta ei tykkää kun kuulemma kilpi ei näy kunnolla (nimin. kokemusta on).
    Hmmh, siitähän se johtuukin... Ihmettelinkin tuossa jo itsekseni, että mistä nää puhuu, kun itsellä ei oo koskaan tullut tippaakaan rapaa niskaan.

    Eipä tullut ostaessa mieleen, että uus kilventeline ulkonäön kohentamisen lisäks toimittas myös mukavuusvarusteen virkaa.
  14. #224
    Nyt on pakko sanoa et on alkanu z750 kawa tuntua jo vähän hitaalta kiihdytyksissä * mut muutne hyvä pyörä! *
    onkos muuten tullu uutta tietoa mitä ens vuoden z750 on lisää muutaku tä uus kaksvärimaalaus....



  15. #225
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 08 2008,19:17) kirjoitti
    Nyt on pakko sanoa et on alkanu z750 kawa tuntua jo vähän hitaalta kiihdytyksissä * mut muutne hyvä pyörä! *
    onkos muuten tullu uutta tietoa mitä ens vuoden z750 on lisää muutaku tä uus kaksvärimaalaus....
    Osta multa 48 takaratas niin rupee kiihtymään, mutta ei kulkemaan.
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
  16. #226
    Tuli sitten vaihdettua 636 -09 malliseen Zetaan, Bikeworldissä kehuivat että on ensinmäinen -09 mitä ovat myyneet. Ja tietysti 09 värityksellä eli musta vihreenä. 200 kilsaa takana ja ihan hauskaa on ollut vaikka aika rauhassa oon ajellu kun on toi sisäänajo. Orkkis pönttö vielä paikalla ja talvella pitäis vaihtaa joku vähän kisasempi alle. Mitä slipareita suosittelette ja jos sais vielä vähän hintoja niistä. Onko moni laittanu PC:n Zetaan? Ja oletteko ollut tyytyväisiä? Itse ainakin ajattelin talvella asentaa et pääsis edes vähän lähemmäksi vanhan pyörän tehoja, vaikka en tehojen vuoksi tätä ostanutkaan, mutta ei kai sitä voi koskaan liikaa olla...
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  17. #227
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 08 2008,19:17) kirjoitti
    Nyt on pakko sanoa et on alkanu z750 kawa tuntua jo vähän hitaalta kiihdytyksissä * mut muutne hyvä pyörä! *
    onkos muuten tullu uutta tietoa mitä ens vuoden z750 on lisää muutaku tä uus kaksvärimaalaus....
    Ei muuta uutta kun kirkkaat vilkut ja toi kaksväri. Myös sininen on hiukan vaaleampi.
    Pv50, Monkey, Dt125, KX125, VFR750, YZF600R, Z750 -08 Orange
  18. #228
    Lainaa (muoviluoti @ Syys. 14 2008,09:43) kirjoitti
    Tuli sitten vaihdettua 636 -09 malliseen Zetaan, Bikeworldissä kehuivat että on ensinmäinen -09 mitä ovat myyneet. Ja tietysti 09 värityksellä eli musta vihreenä. 200 kilsaa takana ja ihan hauskaa on ollut vaikka aika rauhassa oon ajellu kun on toi sisäänajo. Orkkis pönttö vielä paikalla ja talvella pitäis vaihtaa joku vähän kisasempi alle. Mitä slipareita suosittelette ja jos sais vielä vähän hintoja niistä. Onko moni laittanu PC:n Zetaan? Ja oletteko ollut tyytyväisiä? Itse ainakin ajattelin talvella asentaa et pääsis edes vähän lähemmäksi vanhan pyörän tehoja, vaikka en tehojen vuoksi tätä ostanutkaan, mutta ei kai sitä voi koskaan liikaa olla...
    636 zeta?
  19. #229
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 14 2008,13:03) kirjoitti
    Lainaa (muoviluoti @ Syys. 14 2008,09:43) kirjoitti
    Tuli sitten vaihdettua 636 -09 malliseen Zetaan, Bikeworldissä kehuivat että on ensinmäinen -09 mitä ovat myyneet. Ja tietysti 09 värityksellä eli musta vihreenä. 200 kilsaa takana ja ihan hauskaa on ollut vaikka aika rauhassa oon ajellu kun on toi sisäänajo. Orkkis pönttö vielä paikalla ja talvella pitäis vaihtaa joku vähän kisasempi alle. Mitä slipareita suosittelette ja jos sais vielä vähän hintoja niistä. Onko moni laittanu PC:n Zetaan? Ja oletteko ollut tyytyväisiä? Itse ainakin ajattelin talvella asentaa et pääsis edes vähän lähemmäksi vanhan pyörän tehoja, vaikka en tehojen vuoksi tätä ostanutkaan, mutta ei kai sitä voi koskaan liikaa olla...
    636 zeta?
    Vai lukiko siinä sittenkin että vaihdoin 636:n Zetaan?!
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  20. #230
    Lainaa (muoviluoti @ Syys. 14 2008,09:43) kirjoitti
    Tuli sitten vaihdettua 636 -09 malliseen Zetaan, Bikeworldissä kehuivat että on ensinmäinen -09 mitä ovat myyneet. Ja tietysti 09 värityksellä eli musta vihreenä. 200 kilsaa takana ja ihan hauskaa on ollut vaikka aika rauhassa oon ajellu kun on toi sisäänajo. Orkkis pönttö vielä paikalla ja talvella pitäis vaihtaa joku vähän kisasempi alle. Mitä slipareita suosittelette ja jos sais vielä vähän hintoja niistä. Onko moni laittanu PC:n Zetaan? Ja oletteko ollut tyytyväisiä? Itse ainakin ajattelin talvella asentaa et pääsis edes vähän lähemmäksi vanhan pyörän tehoja, vaikka en tehojen vuoksi tätä ostanutkaan, mutta ei kai sitä voi koskaan liikaa olla...
    ostin akrapovicin ja kovin tyytyväinen ääniin ja ulkonäköön. kallis tosin 650e, mutta laadusta kannatti toisaalta vähän maksaa. Osat oli enemmän kuin hyvin istuvat ja mukana tuli kaikki tarpeellinen tiivistemassaa myöten. *
  21. #231
    Lainaa (muoviluoti @ Syys. 14 2008,09:43) kirjoitti
    Tuli sitten vaihdettua 636 -09 malliseen Zetaan, Bikeworldissä kehuivat että on ensinmäinen -09 mitä ovat myyneet. Ja tietysti 09 värityksellä eli musta vihreenä. 200 kilsaa takana ja ihan hauskaa on ollut vaikka aika rauhassa oon ajellu kun on toi sisäänajo. Orkkis pönttö vielä paikalla ja talvella pitäis vaihtaa joku vähän kisasempi alle. Mitä slipareita suosittelette ja jos sais vielä vähän hintoja niistä. Onko moni laittanu PC:n Zetaan? Ja oletteko ollut tyytyväisiä? Itse ainakin ajattelin talvella asentaa et pääsis edes vähän lähemmäksi vanhan pyörän tehoja, vaikka en tehojen vuoksi tätä ostanutkaan, mutta ei kai sitä voi koskaan liikaa olla...
    Komee toi uus väri. Olis tosin komeempi jos olis koko tankki vihree. Olis silti erilainen ku -07 ku tos on mustat vanteet ja kokomustat kyljet.
    Onnea uudesta hankinnasta ja hyviä kilometrejä!
    Kawasaki Z750 ABS -08 (musta)

    "Joka pieremättä kusee se naimatta elää"
  22. #232
    Lainaa (Ylätuhto @ Syys. 14 2008,14:23) kirjoitti
    Lainaa (muoviluoti @ Syys. 14 2008,09:43) kirjoitti
    Tuli sitten vaihdettua 636 -09 malliseen Zetaan, Bikeworldissä kehuivat että on ensinmäinen -09 mitä ovat myyneet. Ja tietysti 09 värityksellä eli musta vihreenä. 200 kilsaa takana ja ihan hauskaa on ollut vaikka aika rauhassa oon ajellu kun on toi sisäänajo. Orkkis pönttö vielä paikalla ja talvella pitäis vaihtaa joku vähän kisasempi alle. Mitä slipareita suosittelette ja jos sais vielä vähän hintoja niistä. Onko moni laittanu PC:n Zetaan? Ja oletteko ollut tyytyväisiä? Itse ainakin ajattelin talvella asentaa et pääsis edes vähän lähemmäksi vanhan pyörän tehoja, vaikka en tehojen vuoksi tätä ostanutkaan, mutta ei kai sitä voi koskaan liikaa olla...
    ostin akrapovicin ja kovin tyytyväinen ääniin ja ulkonäköön. kallis tosin 650e, mutta laadusta kannatti toisaalta vähän maksaa. Osat oli enemmän kuin hyvin istuvat ja mukana tuli kaikki tarpeellinen tiivistemassaa myöten. *
    Akraa oon itsekkin katsellut, hyvän näköinen ja äänet ainakin vanhassa mopossa oli hyvät. Vähän vaan se on kallis jos vertaa vaikka leovincen gp styleen. Ulkonäöstä voi olla sitten montaa mieltä. Toisaalta se näyttää ihan hyvältä tai sit ei. Äänetkin on ihan hyvät mitä nyt olen youtubesta kuunnellu. Mitä mieltä on vincen omistajat? Täytyy nyt katsoa. Kiitos mielipiteestä.
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  23. #233
    Lainaa (muoviluoti @ Syys. 14 2008,13:11) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 14 2008,13:03) kirjoitti
    Lainaa (muoviluoti @ Syys. 14 2008,09:43) kirjoitti
    Tuli sitten vaihdettua 636 -09 malliseen Zetaan, Bikeworldissä kehuivat että on ensinmäinen -09 mitä ovat myyneet. Ja tietysti 09 värityksellä eli musta vihreenä. 200 kilsaa takana ja ihan hauskaa on ollut vaikka aika rauhassa oon ajellu kun on toi sisäänajo. Orkkis pönttö vielä paikalla ja talvella pitäis vaihtaa joku vähän kisasempi alle. Mitä slipareita suosittelette ja jos sais vielä vähän hintoja niistä. Onko moni laittanu PC:n Zetaan? Ja oletteko ollut tyytyväisiä? Itse ainakin ajattelin talvella asentaa et pääsis edes vähän lähemmäksi vanhan pyörän tehoja, vaikka en tehojen vuoksi tätä ostanutkaan, mutta ei kai sitä voi koskaan liikaa olla...
    636 zeta?
    Vai lukiko siinä sittenkin että vaihdoin 636:n Zetaan?!
    siis tarkotin onko ne pienentäny konetta z636
  24. #234
    Tä ei ehkä liity tänne mut miten ton z750 saa keulii oon yrittäny rynkyttää kaasuu ku ajan kaasupohjas mut ei se nouse vaa... :P parit sellaset makeet neuvot ni olisin tyytyväine
  25. #235
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 29 2008,17:57) kirjoitti
    Tä ei ehkä liity tänne mut miten ton z750 saa keulii * oon yrittäny rynkyttää kaasuu ku ajan kaasupohjas mut ei se nouse vaa... :P parit sellaset makeet neuvot ni olisin tyytyväine
    No kytkimellähän se helpoiten nousee, mutta kaasullakin nostaa kun ajaa kierrokset siinä 6k ja vetäsee sellasen off/on kaasun siihe.
  26. #236
    Lainaa (Kompa @ Syys. 29 2008,19:36) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 29 2008,17:57) kirjoitti
    Tä ei ehkä liity tänne mut miten ton z750 saa keulii * oon yrittäny rynkyttää kaasuu ku ajan kaasupohjas mut ei se nouse vaa... :P parit sellaset makeet neuvot ni olisin tyytyväine
    No kytkimellähän se helpoiten nousee, mutta kaasullakin nostaa kun ajaa kierrokset siinä 6k ja vetäsee sellasen off/on kaasun siihe.
    ei kyllä nouse jos on paska kuski
  27. #237
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 29 2008,22:51) kirjoitti
    Lainaa (Kompa @ Syys. 29 2008,19:36) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 29 2008,17:57) kirjoitti
    Tä ei ehkä liity tänne mut miten ton z750 saa keulii * oon yrittäny rynkyttää kaasuu ku ajan kaasupohjas mut ei se nouse vaa... :P parit sellaset makeet neuvot ni olisin tyytyväine
    No kytkimellähän se helpoiten nousee, mutta kaasullakin nostaa kun ajaa kierrokset siinä 6k ja vetäsee sellasen off/on kaasun siihe.
    ei kyllä nouse jos on paska kuski *
    ja varmasti nousee kun tarpeeks harjottelee. mut kokeile seisaaltaan tapeilta, 5k-6k kierrosta "polkaset" pyörää alaspäin ja kun iskarit rupee nousee niin sit tuppi nurin.
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
  28. #238
    kokemuksia pyörästä jos joku keihtais plussat ja miinukset yvllä pistää . kiitos etukäteen
    <p>Yamaha R1 -07</p><p>Kawasaki Z750 -07</p><p>&nbsp;</p>
  29. #239
    Laitetaan mun plussat ja miinukset tänne kaikkien näkyville. Mulla oli siis -07 jonka vaihdoin CBR600RR:n. 8500 km ehdin ajaan Zetalla enneku meni vaihtoon.

    Plussat
    + hinta, samaan rahaan ton tyylisiä kilpailijoita ei juuri ole, poislukien street triple
    + omaan silmään helvetin hyvännäkönen, varsinkin -07 vihree. *
    + yllättävän ketterä painosta huolimatta
    + olematon kate ohjaa ilmaa yllättävän hyvin 170-180 asti
    + helppo ajaa, kone vääntää hyvin alhaalta, vaihteisto sillon kun toimii, niin on tarkka
    + hyvä ajoasento katuajoon, ei väsy paikat pitkälläkään matkalla
    + sliparilla pirun hyvät äänet
    + suht halvalla saa hyvännäkösen peli ts. bling palikkaa helposti saatavilla ja suht edullisestikkin

    Miinukset
    - moottori hengetön vakiona
    - liian painava
    - mukavuus mennyt räyhäkkyyden edelle, ts. ulkonäkö ei vastaa ominaisuuksia
    - vaihteisto / vaihteiden linkusto
    - valot on ihan onnettomat (missä mp:ssä ne nyt hyvät olis?)
    - kaks päällä todella huono ajaa, koko ajan tuntuu kun olis matkustaja tulossa niskaan. Johtuu osin huonosta takapenkistä, osin takarungon kulmasta. Väittäisin että monessa 600 supersportissa on paremmat olot matkustajalla kun uudessa Zetassa. Tän voi toki laskee myös plussaks, tulee tehtyä vaan A-luokan reissuja. (muija jää kotiin)

    Tossa jotain nyt äkkiselltään mietittynä, joku voi olla erimieltä/täydentää.



  30.  
  31. #240
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 29 2008,22:51) kirjoitti
    Lainaa (Kompa @ Syys. 29 2008,19:36) kirjoitti
    Lainaa (Aavikko @ Syys. 29 2008,17:57) kirjoitti
    Tä ei ehkä liity tänne mut miten ton z750 saa keulii * oon yrittäny rynkyttää kaasuu ku ajan kaasupohjas mut ei se nouse vaa... :P parit sellaset makeet neuvot ni olisin tyytyväine
    No kytkimellähän se helpoiten nousee, mutta kaasullakin nostaa kun ajaa kierrokset siinä 6k ja vetäsee sellasen off/on kaasun siihe.
    ei kyllä nouse jos on paska kuski *
    Heleposti ku vaan uskaltaa yrittää tarpeeks aggressiivisesti... =) Kierrokset tosiaan sinne 6-7k hujakoille, dippaat kaasua, tuppi nurin ja pikkasen nykäset kahvoista ni kyllä kelaa etutassu ilmassa vaikka rajottajalle asti! *
Sivu: 8 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 67891018 ... ViimeinenViimeinen