Kaverilla toimii ainakin 100% ilman mitään ongelmaa samalla putkella. Taitaa tuo Z vaan olla semmoinen joka paukuttelee(liittyy saasteenesto järjestelmään, jos tukit ilmaboxin päälle tulevan letkun niin loppuu pauke).
Tosin itse pidän äänestä. Paukkuu aikalailla moottorijarrulla oma![]()
Z1K -09 Ormu
Tuli laitettua tohon omaan Arrowin alkukäyrät, Mivv slipari ja PCV, toi kyllä mukavasti puhtia, varsinkin yläkierroksille! Ja jos ennen paukku sliparilla niin tolla katittomalla putkella sopivasti enemmän..ja toki kivaa liekkiä tuikkaa myös. Keväällä varmaankin dynossa säätö, kun tolla nykysellä kartalla (joku valmis sliparikartta) vähän röpöttelee alakierroksilla yms.. Autotunellakin kuulemma saa ihan hyvää karttaa aikaseksi ja siinä ois se hyvä puoli kun vois myydä tunen pois kun saanu kartan kuntoon ja tallennettua.
Noo katotaan mitä talvi tuo tullessaan.
![]()
Tuosta: http://www.ebay.it/itm/COLLETTORI-RA...776c01f&_uhb=1
Kannattaa eri maiden Ebay-sivuja selailla, välillä tulee käytettyjäkin vastaan.. Tossa tonniseen Akrapovic: http://www.ebay.de/itm/Akrapovic-Rac...item3f292fe52f en tosin tiiä sopiiko tohon vaan Akran oman vaimennin kun on 60mm tuo liitoskohta. Tuon myyjän mukaan Z750 ja Z1000 on samat putket, mutta jotenkin sellanen olo, että ainakin toi "link pipe" tonnisessa isompi. En mee vannomaan kyllä mitään, kun en mistään mitään tiedä jne.![]()
Nopee kysymys: Kuinkas monta avainta näihin -07 ja uudempiin kuuluu tulla mukaan? 2 vai 3 ??
Itse sain uuteen pyörään vaan kaks mustaa... Onko liike unohtanut vai mitä, kellään varmaa tietoa?
Mä sain kaksi mustaa. Pyörä ei ollut uusi, mutta vain n. 2tkm ajettu ja liikkestä ostin sen.
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Täytyypä tarkistaa asia. Ei ole mahdotonta, että se jossain pussissa olisi ohjekirjojen jne. seassa. Mitä varten tuo punainen avain edes on? Jotain avaimen teetätystä varten?
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Hukatkaapas/rikkokaa ne mustat avaimet ja miettikää sitten mihin sitä punaista avainta tarvitaan.. ;) menee mm. Ecu vaihtoon eli todellakin halpaa lystiä
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Viime vuonna ku oman Z uutena ostin niin mukaan tuli vain kaksi mustaa avainta.
-voi veljet-
ER-6N -> Z750
Onko ihan mahdoton idea, että myyjäliike pitäisi tuota uuden pyörän punaista ohjelmointiavainta liikkeessä?? Jos pyörän sitten myy edelleen, niin saa pyytämällä sen itselleen?? Pitänee soittaa ihan liikkeeseen ja kysästä missä lienee...
Olisko Kawasakin tekniikka kehittynyt niin paljon vuodesta 2009, että punaista avainta ei enää tarvitaKaksi mustaa vain sain tähän omaankin pyörään vaikka vähän eri mallia onkin.
Ecukin tähän on jo ehditty vaihtaa kahta avainta sommittelemalla (siitä päivitys zx-6r ketjuun tulossa vähän myöhemmin).
Triumph Street Triple 765 RS -24
Pitkä lista exiä.
http://www.youtube.com/user/exhaust34
Ainakin myyjän mukaan Z1000SX -11 ja -12 ovat tulleet kahdella mustalla avaimella, punaista ei noissa toimiteta. Kuulemma on mallista ja vuosimallista kiinni miten tuo on toteutettu.
Otin ohjekirjan esille ja siellä mainitaan, että pyörän mukana toimitetaan kaksi apuavainta. "Säilytä yhtä apuavainta ja avaimen tunnuslevyä varmassa säilytyspaikassa." Ja itsellä tosiaan on vara-avain ja pieni metallilätkä, johon stanssattu viisi kirjaiminen numerokirjainsarja.
Eli näissä ei näköjään punaisia avaimia kuulu ollakkaan, vaan uusien avaimien rekisteröinti tapahtuu valtuutetussa kawa-huollo$$a![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Minkälaisia kokemuksia kaatumatapeista pikkuzetassa? Pelastaako pikkulipat?
Kawan sivuilla tämmöset http://www.kawasaki.fi/Accessory/Det...modelYear=2009
Suolainen hinta tosin, 295e.
Vai olisko jotain muuta? Kaskon hinnan ajattelin sijoittaa jonkinnäkösiin tappeihin, jos tulee isompi kaato niin ostan sitten uuden pyörän
Onko nää yleensäkkin ihan bolt on kamaa, ettei tarvii mitään reikiä porailla tai muita virityksiä laittaa?
SW-Motechit on omassa Hondassa. En oo kaatumista tosin vielä testannut mutta omaan makuun ihan kivan näköiset http://www.rmheino.fi/product_info2....oducts_id=4362 Varmaan menee Kawaankin ihan ruuvaamalla.
Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
Mä ostin stormilta lsl:t ja ne on pelastaneet kerran suuremmilta vahingoilta, kun vedin mutkan leveeksi ja menin kyntämään ojaa. Pyörä jäi vähän kantamaan kaatumatapeista ojan penkoille, jonka johdosta pyörään ei tullut pintanaarmua kummempaa kulumaa. Etulokari tosin irtosi, mutta sitä ei tapit olisi voinut estää.
Ja bolt on kamaa nuo LSL:t. Moottorin kiinnikepultit veks (yksi kerrallaan irti ja pidempi pultti paikalle telineen kera) ja pidemmät pultit tilalle välissä tatin kiinnike. Ite asensin tatit mökin pihalla kuusiokoloavainsetin kera.
Edit: siis nehän ei tod ollu puig vaan LSL. Korjattu tekstiinmaanantai..
![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Saako ilmanputsarin vaihdettua ottamatta tankkia irti?
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Helposti vääntyy avain bensatankkia lukitessa.. vaikka kuinka yritinkin korkkia painaa samalla. Tainnut muillakin käydä joskus näin.
Taidan teettää varmuuden vuoksi suutarilla kylmän avaimen, jossa ei siis mitään ajonestoälyä tms., pelkästään tuota tankkia varten. Jos jatkossakin vääntyy niin ei ainakaan tule niin kalliiksi![]()
Ei avaimeen tarvitse koskeakaan tankkia lukitessa, painaa kannesta kiinni vaan. Avaimen voi sitten vetää suoraan ylös koska se on jo valmiiksi kääntynyt "perusasentoon".
Jos ei toimi näin niin nykyisestä "bensasta" haihtuvat viinahuurut on pesseet lukon täysin rasvattomaksi ja täyttäneet joka paikan sellaisella valkoisella hapettumatöhnällä. Lukkojen voiteleminen tais olla yks niitä aiheita joista saa sodan kovin helposti aikaan, joten tyydyn mitään neuvoja antamatta toteamaan, että oman tankinlukkoni elvytin vastaavassa tilanteessa hyvällä menestyksellä pienellä suihkauksella ohutta öljyä.
Ite voitelin myös ne lukitus väkäset korkin pohjasta. Lukittuu ja aukee helposti.
Suihkaisin viime bensakorkkikeskustelun johdosta sinne avaimenreikään jotain sprayrasvaa (crc tms.) ja sieltä tuli ponneaineen mukana "maitoa".. tai ainakin se näytti siltä. Ilmeisesti jotain kosteuden ja hapettuman seosta.Puhdistelin paineilmalla loput "maidot" ja laitoin lukkoöljyä tilalle.
Vaikka mulla ei ongelmia tankin korkin kanssa ole ollutkaan, niin huoltamalla ne toivottasti pysyvätkin poissa.
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä