siinä ois kuvaa takavalostasori tumma kuva mut kyl siitä selvää saa.. valo on ihan samanvärinen ku toi lime kawasakin väri
kilvelle hommasin viel pulttivalot niin avot et tuli kliini perä
![]()
Sarjassamme tyhmiä kysymyksiä: Sain eilen ajoon tuon -08 zetan enkä omista siihe minkäännäköistä käyttö/huoltomanuaalia. Ja kysymyshän kuuluu, että kun pyörästä kääntää virrat päälle, niin kuuluuko öljymerkin ja valon vilkkua mittaristossa? Öljymerkki häviää ja samoin valon vilkkuminen loppuu, kun pyörän käynnistää. Onko kyse siis jostain huoltovalosta vai mistä? Pyörässä kuitenkin kurkistusreijän mukaan öljyä on ja luulisi sen muutenkin ajonkin aikana varoittelevan jos öljy vähissä on.
Juu se on ajoneston valo kun vilkkuu.
ps. jos haluat "käyttö- ja huolto-oppaan" (suomenkielinen) niin löytyisi yksi ylimääräinen. Löytyy Vantaalta ja ei maksa mitään. Jos ei ole kiire niin lähetä viestiä kawasaki@sgn.fi, sain omani sieltä. Myös ilmaiseksi.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Mutulla ja ulkomuistista sanoisin, että noin se menee ihan jokaisella.
Kawasaki Z750 -08
http://taajuuskorjain.pic.fi/
Jees kiitoksia nopeista vastauksista! Pitää laittaa tonne sumekolle s-postia ni ei tartte ihan kaikkia tyhmimpiä kysymyksiä olla täällä huutelemassa.![]()
Jotenkin ite olen päätellyt että nuo merkkivalojen palamiset ennen starttia liittyisi myös siihen, että voit varmistua merkkivalojen toimivuudesta? Voin toki olla ihan ulapalla![]()
Kyllä mulla ainakin kotilossa on läjä valoja päällä kojetaulussa kun virrat lyö päälle ja häviää sitten kun saa moottorin hyräytettyä käyntiin![]()
Kawasaki Z750 -08
http://taajuuskorjain.pic.fi/
Juu veikkasinki vähä tommosta mut parempi tarkistaa ku katua ku uus peli itelle. Eli ei muutaku kovaa ajoa.
Hyvinkäällä tulee majailtua vaikka helsingissä joka päivä tuleekin käytyä. Junalla tosin.. Mutta pitää vaikka kurvailla Vantaalle kahville (eiköhän sieltäkin joku huoltsikka löydy) joku päivä! Ei tässä niin hoppua ole.
Täältähän niitä saa: http://www.sc-project.com/kawasaki_z750_07_e.htm
Tilaus siis suoraan valmistajalle. Short ovalilla 400 € hintaa ja toimitus saapuu kotiovelle noin parissa viikossa maksamisesta. Omaani tässä kovasti odottelen saapuvaksi![]()
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
Siinähän se tuli yläpuolella. Eipä tuohon oikein ole lisättävää.![]()
Maksusta meni n. viikko että valmistivat/saivat varastolle sen lähetettäväksi ja siitä tuli sitten kuriirin kyydillä Alppien halki viikossa kotiovelle.
Eilen tuli ensimmäistä kertaa tuota kuulosteltua liikenteessä ja kyllä mä ainakin tykkään. Soundi on sopivan matala. Voimakkuus tuntui olevan killerinkin kanssa aivan riittävä, sillä päät kyllä kääntyilivät jalankulkijoilta ennenkuin pääsin kohdalle ja siihen malliin kaikui omassa potassa että tarvi pistää motosafe-korvatulpat tilaukseen pitempiä ajoja vartenJa onhan tuo nätti
Seoksetkin tuntui olevan ihan kohdallaan kun FI-valo ei vilkkunut ja downshiftatessa ei kuulunut kauhean suurta pauketta. Silleen sopivan pientä "rutinaa"
Asennukseen sitten kaveri mukaan, sillä tuo kiinnitysremmi on vittumaisen tiukka laittaa yksin paikoilleen![]()
Kawasaki Z750 -08
http://taajuuskorjain.pic.fi/
Tervehdys.
Mistä/mikä Slip-on kannattaa ostaa 2010 Zetaan ? Olen noita vertaillut ja Akraa en osta kun niin kallis.
Mivv, Leovince ja ScProject taitaa saada n. 400€. Meneekö esim tämän sivun sliparit kaikki heittämällä kiinni?
http://www.sc-project.com/kawasaki_z750_07.htm
Tämä kilventeline taitaa olla halvimmasta päästä valmiina ?
http://www.mc-scatter.com/moottoripy...t-p-21782.html
Tarjotkaa yv:llä jos myyt slipariasi 2010 zetaan.
Kiitos neuvosta.
Onko tämä vielä luotettava ja nopea kauppa? Nuo kai menee kanssa heittämällä.
http://www.carpimoto.com/EN/Bike_Kaw...d_Mivv/Page_1/
Voisiko joku vielä kertoa toimiiko sliparit ilman ruiskun säätöä tai powercommanderia? Mivv ja ScProject ja Leovince tällä hetkellä kiinnostavimmat.
ScProjectilta nuo Short Oval mallit ja Gp Evo
Caprimotolta tuo http://www.carpimoto.com/EN/Bike_Kaw...Z750-07-12.htm
Mielihän muuttuu aina mutta nyt tuollainen carbon näyttää siistiltä![]()
Carpin pitäisi olla ihan luotettava ja nopea. Itellä ei kuitenkaan kokemuksia. Haulla löytyy muiden foorumilaisten kommentteja.
Mulla on tosiaan tuo SC Projectin short oval ja ilman PowerCommanderia se on kiinni. Nettisivuillaan muistaakseni mainostavat sitä ettei noita tarvisi dynottaa, vaikka toki silloin siinä olisi seokset ainakin kunnolla kohdillaan. Muista merkeistä en valitettavasti osaa sanoa mitään. Moottorijarruttaessa kuuluu pientä rutinaa jota paukkeeksi ei voi kutsua, eli ei se ainakaan liian rikkaalla käy
edit: Muistelisin että MP-Maailman tekemän testin mukaan Mivv ja LeoVincen kanssa suositeltiin ehdottomasti dynotusta.
Kawasaki Z750 -08
http://taajuuskorjain.pic.fi/
Mulla on ollut leovincen lv one 15 000 kilsaa kiinni ja hyvin on pelittänyt ilman commanderia![]()
itsellä toimi ARROW racetech dark hyvin ilman commanderia.. http://www.mpt.fi/index.php?productID=41391
Honda CB 1300 -08
SUZUKI BANDIT 1216 T -97
Kiitos vastanneille, pitää illalla tilata Leovince tai Scproject. Youtuben videoiden äänistä ei nyt juuri selvää saa mutta jotenkin jäi sellainen kuva että Scprojectissa äänet on matalammat ja leossa korkeat? Mikä noista sitten olisi ratapyörä-äänet haussa![]()
Laitetaanpa tänne omia SC-project tilaus kokemuksia.
Eli tilaukseen meni SC-project oval R60 vaimennin noin kaksi viikkoa sitten 15.4, eikä ole vielä edes lähtetty Italiasta. Viikko sitten kun kyselin niin vastattiin että lähtee tälläviikolla(eli viimeviikolla) ja lupasivat lähettää postia kun lähetetty ja seurantakoodin. Mitään ei kuitenkaan viimeviikolla kuulunut ja kyselin uudelleen perjantaina mutta vastausta en ole vielä saanut... Toivottavasti lähtisi nyt kuitenkin pikapuoliin paketti kohti Suomen maaperää..
Edit: Nyt 1.5 kuitenkin tuli viestiä että lähetetty 30.4..
Viimeksi muokannut: Breezy; 01.05.2013 klo 12:00.
Tänään kausi auki ja SC-Projectin Short Oval heti alkuun paikalleen.
Pienen taistelun ja kiroilun jälkeen yhteistymmärrys löytyi ja putki asettui söpösti kohdilleen.
Ja jumantskuikkeli sitä sinfoniaa. Killeriä en käytä. Äänimaailma on aika härski ja raaka kovemmissa kiihdytyksissä ja pientä rutinaa kuuluu putkesta pihalle, kun kovemmassa ajossa moottorijarruttelee, tai vaihtaa alaspäin.
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
Aika samansuuntaiset kokemukset on tosiaan myös meikäläisellä. Killerin pidän kyllä kiinni, sillä korvat saa lenkin aikana soimaan ihan killerinkin kanssa. Joku kerta tarvii toki "testimielessä" vetää lenkki ilman killeriä.![]()
Kawasaki Z750 -08
http://taajuuskorjain.pic.fi/
Oletteko näitä Kawasakin johtosarjoja laitaneet kun olette vilkkuja vaihtanut? Onko turha ostos vai ei? Loppu jokapaikasta
http://www.ajovaruste.com/kawasaki-v...ja-p-8991.html
Helpottaa toki, mutta pärjäsin ilmankin. Vanhoista vilkuista katkaisin liitinpään ja laitoin tämmösellä kiinni uusien vilkkujen perään: http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=48-7143
Tuo vastus joka on tuossa välissä on turha jos laitat led-vilkkuja kiinni. Hommaa elektroninen rele, niin pelittää suoraan ilman vastuskikkailuja. Ja jos on vilkut normipolttimolla, niin sitten vastus on entistä turhempi.
Kawasaki Z750 -08
http://taajuuskorjain.pic.fi/
***** Homma valmis******Kilpiteline + takavilkku ongelma, suosituksia PK-seudulla liikkeestä tai miksei yksityisestä kaverista joka vaihtais Zetaan noi? Eli teline+vilkut on, työkaluja ja paikkaa vaihtaa ei.. Vinkkejä ja tarjouksia voi heitellä tähän, privalla
Viimeksi muokannut: Steve19; 05.05.2013 klo 21:53.