Sivu: 20 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 571:stä 600:een 1235:sta
  1. #571
    Lainaa (GSR600 @ Joulu. 05 2009,22:40) kirjoitti
    Vedetäänpä tätäkin ketjua välillä esiin kun tuntuu kaikki uudemman zetan käyttäjät olevan talviunilla. Eli käyttökokemuksia uudemmista zetoista kaivataan. Miten on toiminut , onko tyyppivikoja ,miten hoituu takuuasiat , onko vakiovälitykset liian pitkät , onko -1 eturatas ok *ratkaisu ?
    Tosiaan, itsellänikin kiinnostais tietää millasilla kierrosluvuilla pyöritään 120 vauhissa kun -1 välitys etukiekossa? Taitaa olla vakiovälityksillä about 5500 kiekkaa.
    Z750-> 2 x KTM Superduke -> KTM 690SMC
  2. #572
    Lainaa (MatKa @ Joulu. 15 2009,20:00) kirjoitti
    Lainaa (GSR600 @ Joulu. 05 2009,22:40) kirjoitti
    Vedetäänpä tätäkin ketjua välillä esiin kun tuntuu kaikki uudemman zetan käyttäjät olevan talviunilla. Eli käyttökokemuksia uudemmista zetoista kaivataan. Miten on toiminut , onko tyyppivikoja ,miten hoituu takuuasiat , onko vakiovälitykset liian pitkät , onko -1 eturatas ok *ratkaisu ?
    Tosiaan, itsellänikin kiinnostais tietää millasilla kierrosluvuilla pyöritään 120 vauhissa kun -1 välitys etukiekossa? Taitaa olla vakiovälityksillä about 5500 kiekkaa.
    Tolla pitäis selvitä:
    http://www.gearingcommander.com/
    ZH2 2020
  3. #573
    Sehän olikin mielenkiintoinen linkki. Kiitos Attitude.
    -1 eteen taitaa olla aika passeli välitys. Ei mene liian tiheäksi.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  4. #574
    minkäslaisia peilejä ootte laitellu alkuperästen tilalle? ois tarkoitus vaihtaa vaan vaihtoahtoja on ihan liikaa
  5. #575
    Onko kokemuksia Speedohealer V4 *asennuksesta zetaan ?
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  6. #576
    Lainaa (designet @ Elo. 03 2009,14:46) kirjoitti
    Onko mahdollista laittaa tuohon pitkien valojen tilalle ihan normaalin lyhkästen valojen polttimon? Umpio näyttää molemmilla puolilla samalta, eikä noilla onnettomilla pitkilläkään mitään tee. Näyttäisi vähän paremmalta ja näkyisi paremmin, jos noi molemmat tuossa palaisi koko ajan. Valot kun on vielä suunnattu samaan kohtaan, niin ei ainakaan niitä pitäisi uudelleen suunnata.
    Kävipä kerran eräänä pimeänä ja sateisena syysiltana, kun ajelin Kehä1 itään ja oli posliinit pitämässä ratsiaa siinä kannelmäen kohdilla:

    P: "Iltaa, otetaanpas pitkä puhallus"
    M: *puhallan*
    P: "Nollaa näyttää, niin sitä pitää. Näkeekös tuolla vielä ajella?"
    M: ? *Öööh, siis millä?"
    P: "No tuolla valolla, näkyy toinen polttimo palaneen."
    M: *naurun pärskähdys* "Öh tota joo, sori." *keräilee itseään* "Ne on ihan tehtaalta asti tämmöisiä karibialaisia"
    P: "Karibialaisia?"
    M: "Joo, kato piraatteja. Yks-silmäsiä." ... "Silmalaput ja silleen..."
    P: "Jaahas, no turvallista matkaa sitten."

    Tällähetkellä ei omaa pyörää
    Aiemmin Kawasaki Z750 '08
  7. #577
    tulipas mullakin xenonit laitettua pitkiin ja lyhkäsiin! mahtu ballastit maskin taakse piiloon kun vähän sovitteli..

    luulis nyt et huomataan vähän etes paremmin liikenteen seassa kun pyörä ja varusteet on muuten mustia..
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  8. #578
    Heippa hei!

    Kesä koittaa ja uutta ilmettä hakusessa zetaan. Olis tarjolla uudistusta jonkun zetan ääni maailmaan ;) Eli laiton myyntiin omastani hyvä kuntoisen Yoshimuran pöntön ja muut siihen liittyvät tarvikkeet. (z750,-07 tai uudenpaan) http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=939034

    Nyt ei kun putki vaihtoon ja kesää odottelemaan ;)
  9. #579
    Kertokaapas kun takakylkikatteen on sieltä alhaalta kiinni sellaisilla muovi ruuveilla niin miten ihmeessä ne saa sieltä auki kun ne pyörii vaan tyhjää? ei uskalla kovin väännellä ja riuhtoa ettei mee palasiksi
  10. #580
    Lainaa (yousi @ Maalis. 27 2010,12:58) kirjoitti
    Kertokaapas kun takakylkikatteen on sieltä alhaalta kiinni sellaisilla muovi ruuveilla niin miten ihmeessä ne saa sieltä auki kun ne pyörii vaan tyhjää? ei uskalla kovin väännellä ja riuhtoa ettei mee palasiksi
    Ruuvia ei tarvii saada kun vähän auki, pois ne lähtee sitten ihan vetämällä. Ruuvi vaan levittää sitä ympäröivää tulppaa mikä varsinaiseti katteen paikallaan pitää... Niitähän ei muistaakseni edes päässy takakautta käsiks et voi vähän avittaa ruuvin aukeemista. Jos ei muuten meinaa tulla, niin koita teräväpäisellä tasakärki ruuvarilla tosiaan avittaa et lähtis nouseen samalla kun avaat.
  11. #581
    Lainaa (Zeta Jones @ Maalis. 28 2010,18:18) kirjoitti
    Lainaa (yousi @ Maalis. 27 2010,12:58) kirjoitti
    Kertokaapas kun takakylkikatteen on sieltä alhaalta kiinni sellaisilla muovi ruuveilla niin miten ihmeessä ne saa sieltä auki kun ne pyörii vaan tyhjää? ei uskalla kovin väännellä ja riuhtoa ettei mee palasiksi
    Ruuvia ei tarvii saada kun vähän auki, pois ne lähtee sitten ihan vetämällä. Ruuvi vaan levittää sitä ympäröivää tulppaa mikä varsinaiseti katteen paikallaan pitää... Niitähän ei muistaakseni edes päässy takakautta käsiks et voi vähän avittaa ruuvin aukeemista. Jos ei muuten meinaa tulla, niin koita teräväpäisellä tasakärki ruuvarilla tosiaan avittaa et lähtis nouseen samalla kun avaat.
    kiitos koitetaanpa näin
  12. #582
    Tänään tuli sit virallisesti avattua tämä ajokausi. Hippasen vilu meinas tulla ajellessa.

    Jostain pitäis saada bellybani ja huggeri ja semmoinen versio jota ei kaikissa pikku zetoissa ole. Jos osaisin niin itse tekemällähän sen sais ainakin semmoiseksi kuin haluaa (tulee). Jos jollakin semoiset ylimääräisenä niin saa tarjota. Pikku viallisetkin käy.
  13. #583
    Z750 ´09 on ilmeisesti 10W polttimot vilkuissa (manuaalista bongattu).

    Kysymys kuuluu, että voiko tuohon vaihtaa suoraan 12V/21W minivilkut vai pitääkö rele tms. vaihtaa samalla?
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  14. #584
    kyllä taitaa joutua vaihtaan releenkin ei taida kestää hätävilkkujen käyttöä kun kuorma kasvaa puolella..

    kylläpä kura lentää kun vaihto kilpitelineen..
    ja eikä etulokarikaan paljon hidasta..
    syylärissä rapaa aika paljon!!

    onkos kukaan sattunu kuulemaan KYLMÄLLÄ koneella kun kytkintä lähdössä luistattaa (normaali liikkeelle lähtö) niin kuuluu semmonen narskaus kytkimeltä päin.. ei kuulu lämpimänä enää.. pyörällä ajettu 2000km

    parissa ensimmäisessä liikkeelle lähdössä kuuluu kuin joku pyörähtäs kuivana..
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  15. #585
    Kawasaki.fi sivuilla / Z750 lisävarusteet tarjotaan 14,5 ohmin vastussarjoja minivillkujen yhteydessä. Eli relettä ei tarvitse ainakaan näiden Kawan tarjoamien vilkkujen yhteydessä vaihtaa.

    Kytkimen ääneen en ole kiinnittänyt ainakaan vielä huomiota mutta tarkkailen tilannetta. Mittarissa tosin vasta 188 km .
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  16. #586
    Lainaa (kawuri @ Huhti. 12 2010,11:18) kirjoitti
    kyllä taitaa joutua vaihtaan releenkin ei taida kestää hätävilkkujen käyttöä kun kuorma kasvaa puolella..

    kylläpä kura lentää kun vaihto kilpitelineen..
    ja eikä etulokarikaan paljon hidasta..
    syylärissä rapaa aika paljon!!

    onkos kukaan sattunu kuulemaan KYLMÄLLÄ koneella kun kytkintä lähdössä luistattaa (normaali liikkeelle lähtö) niin kuuluu semmonen narskaus kytkimeltä päin.. ei kuulu lämpimänä enää.. pyörällä ajettu 2000km

    parissa ensimmäisessä liikkeelle lähdössä kuuluu kuin joku pyörähtäs kuivana..
    Itselläni tekee samaa kylmänä liikkeelle lähtiessä,alkoi castrolin öljyjen vaihdon jälkeen,joku neuvoi pistämään vaihteen päälle ja pitämään kytkintä pohjassa jonkun aikaa kun kylmänä käyttelee.
  17. #587
    Lainaa (KT 210 @ Huhti. 12 2010,18:08) kirjoitti
    Lainaa (kawuri @ Huhti. 12 2010,11:18) kirjoitti
    kyllä taitaa joutua vaihtaan releenkin ei taida kestää hätävilkkujen käyttöä kun kuorma kasvaa puolella..

    kylläpä kura lentää kun vaihto kilpitelineen..
    ja eikä etulokarikaan paljon hidasta..
    syylärissä rapaa aika paljon!!

    onkos kukaan sattunu kuulemaan KYLMÄLLÄ koneella kun kytkintä lähdössä luistattaa (normaali liikkeelle lähtö) niin kuuluu semmonen narskaus kytkimeltä päin.. ei kuulu lämpimänä enää.. pyörällä ajettu 2000km

    parissa ensimmäisessä liikkeelle lähdössä kuuluu kuin joku pyörähtäs kuivana..
    Itselläni tekee samaa kylmänä liikkeelle lähtiessä,alkoi castrolin öljyjen vaihdon jälkeen,joku neuvoi pistämään vaihteen päälle ja pitämään kytkintä pohjassa jonkun aikaa kun kylmänä käyttelee.
    no hyvä et on muitakin narskahduksia kuulevia..
    kaipa sitä on näin kauden alussa taas liian vainoharhainen kaikille pikku ulahduksille.. ölpät(motul 15w50 ester) ajattelinkin vaihtaa näin talven jäljiltä ja siks et tietää mitkä liemet koneessa kiertää.. 600km vasta ite ajanut tuolla pikku Z:lla

    mukavan tuntuinen vehjes vaikka ei lähe ihan niin voimalla kuin entinen bandiitti, vaikka eipä tuo ero perstuntumalla niin iso ole..
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  18. #588
    taitaa olla vika et ei saa levyt tarpeeksi ölppää.. eli ulahtaa koska kytkin pyörähtää ilman öljyä.. liian pienet välykset vissiin.

    onkohan tuo tyyppivika/ominaisuus..?
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  19. #589
    Kyllähän se tekee sitä kylmänä muutaman kerran tässä mun nykyisessä 08 mallissa. Aikaisempi 08 joka oli itsellä ei taas pitänyt mitään ääntä !

    On meinaan helvetin ärsyttävää kun ekassa risteyksessä kaikki jalankulkijat kääntyvät katsomaan et mikä hitto se oli ....
  20. #590
    Tänään haettu 24tkm ajettu -07 zetorin omaan talliin * jä meikä on ihan * loppus vaan tuo pirun räntäsade. Onko joukossa kainuulaisia zetakuskeja ? Kimppa-ajelut mielessä *
    Kukaan ei voi elää ilman aivoja - paitsi hullut

    Kawasaki Z750 -07
  21. #591
    Z 750 on mukana uusimmassa Tekniikan Maailman suuressa nakupyörävertailussa ja menestyy siinä ihan mukavasti = jaettu 2 tila. Mitattua kiihtyvyyttä 0-100 km/h 3.5 sek pidettiin erinomaisena tuloksena. Kannattaa lukea.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  22. #592
    Morjensta,

    mites -07 -> zetaan vaihdetaan polttimot eteen? Pitääkö ottaa koko mittari/maski hässäkkä irti suoraan vai saako tuon lampun lasin jotenkin irti? Nopeasti tutkailtuna vaikutti olevan niin kuin japanialaiset autotkin, eli ahdasta on.

    Lähinnä oikea parkki pitäisi vaihtaa.
    Z750 -08
  23. #593
    millä hemmetillä tuon kuran saa pysymään sielä missä pitää..

    meinaan ottaa päähän kun orkkis kilpi härpäkkeelläkin lentää kypärään asti.. onko hyviä vinkkejä, mallia, kuvia tai jotain minkä avulla alakas vääntään/ostaan siedettävän näköstä telinettä..?
    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  24. #594
    Lainaa (kawuri @ Huhti. 26 2010,20:08) kirjoitti
    millä hemmetillä tuon kuran saa pysymään sielä missä pitää..

    meinaan ottaa päähän kun orkkis kilpi härpäkkeelläkin lentää kypärään asti.. onko hyviä vinkkejä, mallia, kuvia tai jotain minkä avulla alakas vääntään/ostaan siedettävän näköstä telinettä..?
    Eipä siihen taida olla oikein mitään poppakonstia.

    Kerran näin Hämeenlinnassa, että joku oli laittanut normaalin huggerin lisäksi semmoisen lokarin ihan siihen renkaan pintaan ikäänkuin jatkoksi huggerille.

    Harmi kun ei ollut kameraa mukana, että olisi saanut räpsästyä kuvaa.
    En sitten tiedä, että onko tämäkään vaihtoehto yhtään parempi tuon ravan kannalta.
    Tällähetkellä ei omaa pyörää
    Aiemmin Kawasaki Z750 '08
  25. #595
    Lainaa (Kulkki @ Huhti. 26 2010,07:05) kirjoitti
    Morjensta,

    mites -07 -> zetaan vaihdetaan polttimot eteen? Pitääkö ottaa koko mittari/maski hässäkkä irti suoraan vai saako tuon lampun lasin jotenkin irti? Nopeasti tutkailtuna vaikutti olevan niin kuin japanialaiset autotkin, eli ahdasta on.

    Lähinnä oikea parkki pitäisi vaihtaa.
    Sopivilla pitkänokkasilla pihdeillä on tullut itse vaihdettua. Ahdasta on mutta pystyy tekemään mitään purkamatta.
  26. #596
    Millaisia kilpi virityksiä olette Z laittaneet ?

    Tarttisi saada kilpi laitettu suht lailliseen malliin, ettei vuokot ole samantien pysäyttämässä ja ei normaaliin tapaaan takavalon alle vaan jotain muuta. *
    Lokarin sisälle meinasin mut ei saa oikeen fiksusti toteutettua.
    Ja nyt mielessä olisi takapyörän päälle kyhätä jonkunlainen teline

    Ehdotuksia? ja kuvia? *
  27. #597
    Lainaa (Kulkki @ Huhti. 26 2010,07:05) kirjoitti
    Morjensta,

    mites -07 -> zetaan vaihdetaan polttimot eteen? Pitääkö ottaa koko mittari/maski hässäkkä irti suoraan vai saako tuon lampun lasin jotenkin irti? Nopeasti tutkailtuna vaikutti olevan niin kuin japanialaiset autotkin, eli ahdasta on.

    Lähinnä oikea parkki pitäisi vaihtaa.
    koko maskin saa irti alle 5min. mittariston kehys irti ja kaksi kuusiokolo ruuvia irti ja hieman nostaa maskia niin on irti. helppoa. huom! siellä on 4 kuusiokolo-ruuvia, niin avaat ne keulemmassa olevat ei tankin päässä olevat. selkiskö?
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  28. #598
    kuinkas paljon z750 ja z1000/9r koneet eroaa toisistaan..?
    muuten kuin iskutilavuus...

    esim. onko kytkimissä eroa?

    oon koittanut metästää tietoa et mitä samoja hilppeitä nämän kolmen koneet oikeen pitää sisällään. onko kellään faktaa!!



    Honda CB 1300 -08
    SUZUKI BANDIT 1216 T -97
  29. #599
    Lainaa (kawuri @ Touko. 18 2010,10:51) kirjoitti
    kuinkas paljon z750 ja z1000/9r koneet eroaa toisistaan..?
    muuten kuin iskutilavuus...

    esim. onko kytkimissä eroa?

    oon koittanut metästää tietoa et mitä samoja hilppeitä nämän kolmen koneet oikeen pitää sisällään. onko kellään faktaa!!
    Iskunpituus on kaikissa sama (paitsi uusi Z1000) joten mukin halkasijalla tulee kuutioerot, ja sillä taas on vaikutusta mm. venttiilien kokoon kannessa sekä ruiskurunkoihin.
    Laatikot pitäis olla about samat mutta Z750:n kytkin on kevyemmin mitoitettu - siinä on 4 kytkinjousta kun muissa on 5 jousta.
    ZH2 2020
  30.  
  31. #600
    Sisäänajo zetalla ajettu *ja *kerrotaanpa *nyt käyttökokemuksia . *Vertailen pyörää lähinnä edelliseen pyörääni eli Suzukin GSR 600:seen jolla ajoin *4 kesää.
    Parasta *Kawassa on Suzukiin *verrattuna *moottorin värinättömyys = ei *sumene *peilit eikä tule värinöitä ohjaintankoon. Ainoastaan *jalkatapeissa pientä "kutitusta" *6000 rpm kohdalla ja *tietysti korkeilla kierroksilla. Myös ruiskun toiminta on erinomaista eli *on/off ilmiö puuttuu täysin. Etujarru on samaa tasoa *kuin Suzukissa mutta takajarru on mielestäni *aavistuksen *tunnokkaampi Kawassa. Vaihteisto on Suzukissa parempi *. Pienempään päin vaihdettaessa Kawan vaihteisto on selvästi takkuisempi . Kokonaisuutena zetan vaihteisto on ainakin vielä paljon parempi *mitä oli ennakko odotukset . Jousitus on hyvä ja takajousituskaan ei tunnu millään tavalla löysältä tai ponnettomalta jollaisia kommentteja on esim. Bike lehti kirjoittanut. Onko jousitusta sitten uudemmissa vuosimalleissa "hienosäädetty", *sitä en tiedä. Kuljettajan istuin tuntui aluksi *suorastaan järkyttävältä , siis epämukavan *kovalta, *mutta *kaikkeen näköjään tottuu. Eikä se vieläkään *esim. 100-150 km yhtäjaksoisen *ajomatkan jälkeen mukavalta tunnu. Ajoasento on *ihan *mukava vaikkakin tuntuu Suzukin jälkeen siltä että istutaan aika *korkealla *niin *sanotusti pyörän päällä . Takamatkustajan istuin *on *Kawasakissa myös huomattavasti epämukavampi . Takamatkustajan kahva myös zetasta puuttuu. Minulle ei *sinänsä merkitystä koska ajan 99% yksin. Mittaristostosta jäi heti kaipaamaan vaihdenäyttöä jollaiseen olin *Suzukissa tottunut eli sen asensiin heti uutena. Asennus oli helppo = vaihdenäytön pistoke työnnetään *takamatkustajan istuimen alla olevaan ECUn testipistokkeeseen *ja vaihdenäyttö toimii . Myös Suzukin toista trippimittaria kaipaa. Suzukin *kierroslukumittari on mielestäni selkeämpi , Kawassa puolestaan nopeus ja polttoainemittari on selkeämpi. Zetan *mittariston / ajovalon muotoilu on erittäin onnistunut *ilmavirran ohjauksen kannalta. Mitään plexiä tai ilmanohjainta ei tulisi mieleenkään hankkia. Ilma ohjautuu tasaisen mukavasti ja kypärämelu on olemattoman pieni. Tässä tulevat aidosti nakupyörän parhaat *puolet esille. Vauhdin tuntu verrattuna katettuihin pyöriin ja ei ole kuuma *helteelläkään nahkapuvussa. Kylmillä ilmoilla tilanne on tietenkin toinen eli kahvalämppäreitä ja sähköliiviä *kaivataan. Mitään säilytystilaa ei kawasta löydy istuimien alta. Suuret ei ollut *säilytystilat Suzukissakaan mutta jotain sentään sai lukittuun tilaan istuimen alle. Kytkin oli Suzukissa aavistuksen kevyempi käyttää. Viimeistely ja ns. laadun tuntu on Suzukissa aavistuksen parempi (tosi pienellä erolla) ja onhan Suzukissa toki alumiinirunko / alumiininen takahaarukka mikä näkyy toki hinnassakin. Noin 30 kg *painoeron *huomaa mutta ketterän tuntuinen Kawakin on .
    Suzukin alkuperäinen Bridgestonen BT014 180/55-17 takarenkas oli vaihtokunnossa 3600 km kohdalla. Kawasakin Alkuperäinen Dunlop Qualifer Sportmax 180/55-17 ei taida kestää sitäkään = 1600 km jälkeen pintaa jäljellä 3mm . Rengaspaineet edessä 2.5 takana 2.9 . Edessä pintaa jäljellä 2.5 mm . *Suzukin eturenkaan vaihdoin 5600 km *kohdalla. Ajelu on mutkatieajelua yksin , ei siis mitään renkaan polttelua.

    Ennen käyttöönottoa asensin Kawaan:
    - Ermax huggeri
    - New Label kilpiteline
    - Kawasakin alkup. bellyban
    - Glpro vaihdenäyttö
    - Healtech speedohealer
    - 14 hampainen eturatas *

    Eli kokemusta vakiovälityksistä ei ole.
    14 hampaisella eturattaalla ei välitys ainakaan liian tiheä ole ja tällä hetkellä se tuntuu juuri sopivalta. Suorituskyvyssä ei ihmeennin ole eroa Suzukin GSR 600:seen. Tehoa on Kawassa *8 hv enemmän ja tietenkin vääntöäkin mutta niin on painoakin . Suzuki tuntuu kyllä kieltämättä aavistuksen räväkämmältä / hauskemmalta kuin Kawasaki . Suzuki *nostaa keulaa kaasusta ihan vakiovälityksilläkin . Kyllä Kawankin saa keulimaan kaasulla ainakin tihennetyin välityksin mutta hieman kikkailua se vaatii . *Polttoaineenkulutus *on *Kawasassa noin puoli litraa suurempi *tavallisessa mutkatieajelussa .

    Tässä vielä yhteenveto:

    Kawasaki *Z 750
    + Lähes värinätön *
    + Hienosti toimiva ruisku
    + Hyvä aerodynamikka nakupyöräksi
    + Tunnokas takajarru

    - Epämukava istuin
    - Pienempään vaihdettaessa vaihteet takertelevat
    - Takamatkustajan istuin

    Suzuki GSR 600
    + Kevyt ja ketterä = helpon hauska
    + Erinomainen vaihteisto
    + Räväkän hauska mutta joustava silti pienilläkin kierroksilla.
    +Takamatkustajan tilat / istuin

    - Värinät 6000 rpm kohdalla ohjaustangossa
    - Peilit *sumenee , ei tahdo nähdä mitään.
    - Ruiskussa on/off imiö. Tähän tottuu ja sen kanssa oppi ajamaan niin että se ei haittaa.

    Kivoja ja hyviä pyöriä molemmat *ainakin yksinajeluun suomen mutkateille. Suorituskyky riittää ainakin meikäläiselle vaikka on pyörillä tullutkin jo 30 vuotta ajettua .



    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
Sivu: 20 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10181920212230 ... ViimeinenViimeinen