Sivu: 19 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 541:stä 570:een 1235:sta
  1. #541
    Lainaa (moukku @ Elo. 03 2009,11:24) kirjoitti
    Eipä ottanu omassa z750 tuo sc-projectin putki polkimeen kiinni, mitenkä te ootte siinä onnistunu?? :o

    Eipä ota mullakaan Ehkä ne keillä otti kiinni otti liian vähän kun asensi sen
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  2. #542
    Mistäs ootte noita sc-projectin putkia tilailleet? Saako niitä jostain muualtakin kuin valmistajan omasta verkkokaupasta?
  3. #543
    Lainaa (antipop @ Elo. 11 2009,23:27) kirjoitti
    Mistäs ootte noita sc-projectin putkia tilailleet? Saako niitä jostain muualtakin kuin valmistajan omasta verkkokaupasta?
    Itse ainakin tilasin suoraan italiaanoilta. Meni noin puolitoistaviikkoa ja putki oli postissa. Ei muutakuin tilaamaan vaan!
    Moision Mopoilija

    Kawasaki Z750 -09
    Kawasaki ZX-6R -05
  4. #544
    Morjens,
    uusi Zetailija, vaikkakin vanha äijänrähjä, ilmoittautuu! Ja alkaa heti typerien kyselemisen...

    Mivv Gp pyöreä pönttö ilman killeriä pitää hieman turhan rouhean möykän minun makuuni. Orggisputki tuli toki mopon mukana, ja sillä pääsee turhasta mölystä eroon, mutta osaisitteko neuvoa mistä tuollaisen killerin saisi sopuhintaan, helposti ja nopeasti, että pääsisi kokeilemaan saisko sillä melutasoa hillittyä riittävästi?
  5. #545
    Lainaa (Izzi @ Elo. 12 2009,07:54) kirjoitti
    Morjens,
    uusi Zetailija, vaikkakin vanha äijänrähjä, ilmoittautuu! Ja alkaa heti typerien kyselemisen...

    Mivv Gp pyöreä pönttö ilman killeriä pitää hieman turhan rouhean möykän minun makuuni. Orggisputki tuli toki mopon mukana, ja sillä pääsee turhasta mölystä eroon, mutta osaisitteko neuvoa mistä tuollaisen killerin saisi sopuhintaan, helposti ja nopeasti, että pääsisi kokeilemaan saisko sillä melutasoa hillittyä riittävästi?
    Tuolta ainakin löytyy noita Mivv:n killereitä:

    jamracing

    muoviluoti: kiitokset, lähinnä tuota hainkin, että tuleeko putki valmiiksi joulupapereissa jos nyt tilaan sieltä *
  6. #546
    Ootteko säädättäny sliparin laiton jäkeen vai pelaako ihan normisti? Ei mene hienot ruiskut sekasin ja rupee rötää putkessa tms...
    KTM 1290 Super Duke R
  7. #547
    Lainaa (ruupanen @ Elo. 12 2009,19:36) kirjoitti
    Ootteko säädättäny sliparin laiton jäkeen vai pelaako ihan normisti? Ei mene hienot ruiskut sekasin ja rupee rötää putkessa tms...
    Ite mietin ihan samaa sillon ku vaihoin, mutta ei mitään ongelmaa
  8. #548
    Lainaa (yousi @ Elo. 13 2009,06:30) kirjoitti
    Lainaa (ruupanen @ Elo. 12 2009,19:36) kirjoitti
    Ootteko säädättäny sliparin laiton jäkeen vai pelaako ihan normisti? Ei mene hienot ruiskut sekasin ja rupee rötää putkessa tms...
    Ite mietin ihan samaa sillon ku vaihoin, mutta ei mitään ongelmaa
    Hyvä juttu. Mitenkä julmetut soundit tommosella Ixil Dual Hyperlow sliparilla tulee ? Kestääkö omatkaan korvat ja meneekö välit naapureihin ? Tuleeko Db - killeri automaattisesti mukaan vai pitääkö se erikseen ostaa ja mistäs tommosen saisi edullisimmin ? Putki on kyllä pornon näköinen

    Mites noissa sais palamaan kummatkin valot samaan aikaan? Joskus olevinaan lukenu et saisi, mut enhän sitä tietenkään nyt enää löydä missä sitä käsiteltiin...
    KTM 1290 Super Duke R
  9. #549
    Olis aika hommata renkaat,olisko suosituksia hyvistä(pitävistä ja ajettavista)renkaista,miten metzeler M1?
    On muuten hienon näköinen toi sc-projectin slipari,sopivan lyhyt,minkähänlaiset metelit se päästää?
    Sellainen pikku juttu vielä,itselläni -06 malli z750,
    ja ohjaus tuntuu hiljaisessa vauhdissa "haukkaaavan" eli tuntuu yliohjautumista helposti,onko ominaisuus vai onkohan jotain pielessä?



  10. #550
    Onko kukaan kiillottanu z vanteita? Jos niin millä aineilla ja tyylillä ?
  11. #551
  12. #552
    Lainaa (yousi @ Elo. 22 2009,20:05) kirjoitti
    Onko kukaan kiillottanu z vanteita? Jos niin millä aineilla ja tyylillä ?
    ite otin vaan maalinpoistoaineella vanhat maalit pois ja sit autoglymin metalbolishilla vähän lisää kiiltoa. jos haluaa ihan peiliksi kiilloottaa niin siinä on aika hirvee homma kun huulissa on karkea sorvipinta.
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
  13. #553
    Lainaa (vlle @ Elo. 23 2009,12:09) kirjoitti
    Lainaa (yousi @ Elo. 22 2009,20:05) kirjoitti
    Onko kukaan kiillottanu z vanteita? Jos niin millä aineilla ja tyylillä ?
    ite otin vaan maalinpoistoaineella vanhat maalit pois ja sit autoglymin metalbolishilla vähän lisää kiiltoa. jos haluaa ihan peiliksi kiilloottaa niin siinä on aika hirvee homma kun huulissa on karkea sorvipinta.
    niin oliko sulla mustat vanteet ennen kiillotusta? itsellä on ne alkuperäset hopeat joten tarviiko siihen laittaa muuta kun kiillotusta vaan
    Entä sit kiillotuksen jälkeen, tarviiko mitään lakkaa laittaa vai pysyykö kiiltävänä?
  14. #554
    Lainaa (KT 210 @ Elo. 18 2009,09:19) kirjoitti
    ohjaus tuntuu hiljaisessa vauhdissa "haukkaaavan" eli tuntuu yliohjautumista helposti,onko ominaisuus vai onkohan jotain pielessä?
    laske keulaa alemmaksi. tulee ketteräksi käsitellä kaupungissa, mutta isommissa nopeuksissa hieman levoton. mikäli nyt ymmärsin oikein "haukkaamisen". nostamisella taas sit päinvastaisesti

    tai sit jotain on pielessä
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  15. #555
    Joo "haukkaamaisella"tarkoitin että kääntyy etupyörä liikaa,ja liian helposti,ja etenkin hiljaa ajaessa,jotkut kyllä sanoivat että saattaa johtua kuluneesta renkaastakin.
    Miten etupäätä saa laskettua jos koittais sitä?
  16. #556
    itse pudotin keulakolmiota alemmaksi, (vaimikäsenytoli) ylä- ja alakolmion ruuvit auki pumpuista ja vääntää alemmaksi. huom! mielellään yhtä paljon.
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  17. #557
    Mitä muuten tulee kawan omalle "bellybanille" hinnaksi ?
    <p>Yamaha R1 -07</p><p>Kawasaki Z750 -07</p><p>&nbsp;</p>
  18. #558
    olisko ollut jotain 250-300 euroa, reilu vuosi sitten.
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  19. #559
    Kiitos vastauksesta
    <p>Yamaha R1 -07</p><p>Kawasaki Z750 -07</p><p>&nbsp;</p>
  20. #560
    Kuulkaahan zetorimiehet. Kaipaan seuraavanlaista faktaa. Tuo zetan etulamppu on senverta hieno, että tekisi mieli laittaa se omaan pyörään. Valoaukon (lasin) mitat kiinnostaa, eli leveys (leveimmästä kohdasta)ja korkeus??

    Ja onhan se niin, että toisessa palaa lyhyt ja toisessa pitkä, tä?
    Entäs polttimoiden tyyppi?
  21. #561
    Tuli sitten z750 ostettuu ekaks isoks pyöräks . 07 ja 6500km ajettu toivottavasti onnellinen kawan omistaja
    <p>Yamaha R1 -07</p><p>Kawasaki Z750 -07</p><p>&nbsp;</p>
  22. #562
    Lainaa (mirkkeli @ Syys. 08 2009,20:23) kirjoitti
    Kuulkaahan zetorimiehet. Kaipaan seuraavanlaista faktaa. Tuo zetan etulamppu on senverta hieno, että tekisi mieli laittaa se omaan pyörään. Valoaukon (lasin) mitat kiinnostaa, eli leveys (leveimmästä kohdasta)ja korkeus??

    Ja onhan se niin, että toisessa palaa lyhyt ja toisessa pitkä, tä?
    Entäs polttimoiden tyyppi?
    H7 ajovalot ja parkit on semmoiset lasikantaiset. ja kyllä toisessa palaa ajovalo ja toisessa on pitkä. voin mittailla kun olen tallilla taas
    Z 1000 -10
    Z 750 -07
  23. #563
    Mitäs hilpettä tarviis pc3 kaveriks ? Slipari tietty ja sit k&n. Muuta ? Mistä sais jonkun asiallisen sliparin edullisesti ?
    <p>Yamaha R1 -07</p><p>Kawasaki Z750 -07</p><p>&nbsp;</p>
  24. #564
    Lainaa (Nisse @ Syys. 13 2009,20:46) kirjoitti
    Mitäs hilpettä tarviis pc3 kaveriks ? Slipari tietty ja sit k&n. Muuta ? Mistä sais jonkun asiallisen sliparin edullisesti ?
    Sc-Project edullinen ja hyvät saundit
  25. #565
    Lainaa (yousi @ Elo. 23 2009,18:01) kirjoitti
    Lainaa (vlle @ Elo. 23 2009,12:09) kirjoitti
    Lainaa (yousi @ Elo. 22 2009,20:05) kirjoitti
    Onko kukaan kiillottanu z vanteita? Jos niin millä aineilla ja tyylillä ?
    ite otin vaan maalinpoistoaineella vanhat maalit pois ja sit autoglymin metalbolishilla vähän lisää kiiltoa. jos haluaa ihan peiliksi kiilloottaa niin siinä on aika hirvee homma kun huulissa on karkea sorvipinta.
    niin oliko sulla mustat vanteet ennen kiillotusta? itsellä on ne alkuperäset hopeat joten tarviiko siihen laittaa muuta kun kiillotusta vaan
    Entä sit kiillotuksen jälkeen, tarviiko mitään lakkaa laittaa vai pysyykö kiiltävänä?
    joo siis mullakin oli hopeet alunperin mut eka vanhat maalit pois huulista ja sit kiillotus ja sen jälkeen maalaus. itse tosin käytin ennen maalausta lasikuulapuhalluksessa mut mut jouduin kiillottamaan ne uudelleen vaikka olun teipannu huulet kunnolla. valmiisiin vanteisiin laitoin vaan perus autovahaa autoglymin sellasta tosi juoksevaa. ne saa pysymään kiiltävinä kun vaan puhistaa ja puunaa tarpeeks usein.
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
  26. #566
    Kertokaahahan Z 750 07-> käyttäjät kokemuksistanne. Miten on käytössä kestänyt ? Onko jotain tyyppivikoja ? Onko vakiovälitykset mielestänne liian "pitkät" *uudessa zetassa ? Mitkäs on kokemukset kun olette tihentäneet välitystä. Onko eturattaan pienentäminen piikillä ok ?
    Z seiskapuolikasta on ainakin lehdistö kehunut aika tärinättömäksi . Esiintyykö *puuduttavaa tärinää / värinää esim. 6000-7000 rpm. kohdalla ?



    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  27. #567
    Lainaa (GSR600 @ Loka. 07 2009,15:39) kirjoitti
    Kertokaahahan Z 750 07-> *käyttäjät kokemuksistanne. Miten on käytössä kestänyt ? *Onko jotain tyyppivikoja ? Onko vakiovälitykset mielestänne liian "pitkät" *uudessa zetassa ? Mitkäs on kokemukset kun olette tihentäneet välitystä. Onko eturattaan pienentäminen piikillä ok ?
    Z seiskapuolikasta on ainakin lehdistö kehunut aika tärinättömäksi . Esiintyykö *puuduttavaa tärinää / värinää esim. 6000-7000 rpm. kohdalla ?
    Itse olen tässä pari kesää ajellut '80 Z750:llä eikä oikeastaan moitteen sanaa löydy. Olen nyt 17 000km sillä ajellut ja hyvin on pelittänyt.

    Tai no, se perkele ei pysy pystyssä auraushiekalla
    Viimevuoden ajokausi päättyi elokuun viimeisenä päivänä kippaamiseen.
    Meni pyörä ja olkapää remonttiin.

    Noh, Olkapää hitsattiin ja ommeltiin kasaan ja talven ajan se reenattiin kuntoon

    Pyörä korjattiin ja peltien lisäksi ei tarvinnut tehdä muuta kuin vahvistaa se nappula, mikä estää tangon liiallisen kääntämisen. Oli onnettoman kokoinen kikkare joka kuulemma vääntyy jo jos paikallaan pyörän kaataa.
    Akun joutui myös vaihtamaan. En tiedä oliko syynä se remonttifirma, kaataminen vai maanantaikappale. Veikkaan itse, ettei yritys ollut jaksanut pitää akkua latauksessa, vaan oli antanut tyhjentyä talven aikana.

    Itselläni on kokoa ja näköä n.100kg/190cm mutta silti on ihan hyvä ajaa. Pidemmällä matkalla (parhaimmillaan / pahimmillaan) lähes 800km päivän aikana (2päällä tyttöystävän kanssa, muijalla vielä rinkka selässä ja mulla edessä täyteen ahdettu tankkilaukku) alkoi jo paikat puutumaan jo aika pahasti.

    Tehojahan tietenkin saisi olla enemmän, mutta koskapa ne riittäis =P

    Vääntöä on parannettu aikaisempaan malliin verrattuna, mutta silti olen harkinnut eturattaan pienentämistä 1 piikillä.. Tulis vähän kevyempi eturengas ja tulisemmat lähdöt =)
    Toisaalta taas, ei viitsisi matka-ajossa hirveästi huudattaakkaan konetta, nytkin se 120 on siinä rajoilla (n.6000rpm).

    Tärinöitä ja värinöitä ei ainakaan mun pyörässä ole sen isommin.

    Laitoin tuohon Leo Vincen sliparin, mutta Power Commander III pitäis vielä laittaa niin saisi käyrät kohdilleen.. Ei välttämättä tarvitsisi edes etuhammasratasta pienentää.
    Tällähetkellä ei omaa pyörää
    Aiemmin Kawasaki Z750 '08
  28. #568
    Vedetäänpä tätäkin ketjua välillä esiin kun tuntuu kaikki uudemman zetan käyttäjät olevan talviunilla. Eli käyttökokemuksia uudemmista zetoista kaivataan. Miten on toiminut , onko tyyppivikoja ,miten hoituu takuuasiat , onko vakiovälitykset liian pitkät , onko -1 eturatas ok *ratkaisu ?
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  29. #569
    Lainaa (GSR600 @ Joulu. 05 2009,22:40) kirjoitti
    Vedetäänpä tätäkin ketjua välillä esiin kun tuntuu kaikki uudemman zetan käyttäjät olevan talviunilla. Eli käyttökokemuksia uudemmista zetoista kaivataan. Miten on toiminut , onko tyyppivikoja ,miten hoituu takuuasiat , onko vakiovälitykset liian pitkät , onko -1 eturatas ok *ratkaisu ?
    Omien kokemusten perusteella hyvä peruspyörä. Itsellä -07 vuodesta ollut ja ainut vika on ollut, kun oikea peili meni rikki. Ajon aikana siitä murtui se "kuppi", minkä varassa peiliä käännellään ja mikä pitää sen eri asennoissa. Takuuseen se meni ja saman kokemuksen kuulin kaverilta, joka ajaa samalla mallilla.

    Ohjaus on ehkä hieman liian herkkä ja alusta löysä sportteihin tottuneelle. Pyörä on kyllä yllättävän ketterä painoonsa nähden.
    Itse en kyllä mitään pitkiä reissuja aja, enkä siis paikkojen puutumisesta osaa muuta kertoa kuin, että en ole värinöitä omassa ajossa havainnut.

    Mielestäni hyvä ostos, kun miettii hintaa suhteessa siihen mitä saa. Keväällä vaan koeajamaan, siinä niistä ominaisuuksista varmaankin enemmän selviää...

    PS. Unohtu mainita, että omassa takana +2 ratastus vakioon nähden ja talven aikana saattaa eteen ilmestyä vielä -1. Keula nousee kyllä tarvittaessa kaasullakin. Helppo pyörä kiihdyttää valoista
    Vauhti korjaa virheet!
  30.  
  31. #570
    Z750 ´07- Akra RACING 4-2-1 putkisto


    700,- (UUSI)

    Pelkkä slipari maksaa reilun 800...

    ostakaa pois!!
Sivu: 19 / 42:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 9171819202129 ... ViimeinenViimeinen