Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Olen nyt ajellut noin 1000 kilometriä S1 kypärällä ja ongelmana on otsan kipeytyminen. Kypärä istuu hyvin päässä, mutta aina noin tunnin ajon jälkeen otsaan alkaa särkemään todella ikävästi. Kypärä painaa jotenkin juuri otsan kohdalta...? Olen kokeillut pehmusteiden siirtämistä ym, mutta sama vaiva vaivaa joka kerta. Kypärä istuu muuten hyvin ja ei purista eikä ole liian löysä. Onko muilla vastaavaa ongelmaa ja saako ko kypärään jotain lisäpehmustetta asiaa auttamaan?

Löytyiskö muita neuvoja kuin kypärän vaihto?
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Olisikohan kypärä liian pieni?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (ttuttu @ Touko. 01 2008,21:36) kirjoitti
    Olisikohan kypärä liian pieni?
    Kypärä on M kokoa ja numeroa suurempi oli jo liian löysä. En usko, että on liian pieni

Toi on kiusallinen piirre, koska kypärää kokeillessa ongelmaa ei huomaa, vasta noin tunnin päässä olon jälkeen.
    Suzuki B-King (white edition)
    exät: R1200GS Rallye, K1300R, GSX1300R, TEx 2014, B-King, M1800R, ZZR1400, CB1300F, 1100XX, CBR600F, MBX125, PV50, tuntsat..
    Mulla oli sama ongelma johon autto kypärän laitto uudestaan päähän pikkusen eri asentoon. Jotenki tais olla että se ei aina ollu hyvässä asennossa päässä. Kypärä on jo aikaa sitten myyty eli en ihan tuoreeltaan tota muista.
    Pitänee muokata styroksia jollain sopivalla esineellä painellen
    Oikeastaan vasta autokeitailla ja kokoontumisajoissa tajuaa, miten ruma kansa olemme...
    samanlaista ongelmaa mullakin. Piti tänään ottaa Buff pois päästä, sitten rupes helpottamaan, joten ei ole monesta millistä kiinni. Täytyy viel odotella, että kypärä mukautus päähän taikka päin vastoin. Jos ei mukaudu, täytynee sisusta vähän modata siitä otsalta.
    Itellä lähes sama ilmiö jo sovittaessa ja kauppaan jäi. Ei vaan sopinut omaan kaaliin.
    Trust your instincts, be yourself!

Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  8.  
    Lainaa (samppy @ Touko. 01 2008,22:04) kirjoitti
    samanlaista ongelmaa mullakin. Piti tänään ottaa Buff pois päästä, sitten rupes helpottamaan, joten ei ole monesta millistä kiinni. Täytyy viel odotella, että kypärä mukautus päähän taikka päin vastoin. Jos ei mukaudu, täytynee sisusta vähän modata siitä otsalta.
    Juu... mulla oli ekan potan kanssa sama ongelma, mutta kun jätti hupun alta pois, niin jopas helpotti. Kyllä se joskus voi olla millistä kiinni.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen