Hei jos joku tietää että jollain on jääny commanderi ylimääräseksi ja haluaa sittä luopua ni mulle saa tarjotaja kyseessähän on 1000rr SC57 -05
Kawasaki Z750 -06
Honda CB1000R -09
Triumph Street Triple R -08
Honda CBR1000RR -05
Siitä bladeen pönttöä:
http://www.moottoripyora.org/keskust...28#post6339728
Shifteriä:
http://www.moottoripyora.org/keskust...-Honda%29-Gen2
Kovasti kysyttyä säädettävää vaihdepoljinta:
http://www.moottoripyora.org/keskust...-1000-RR-08-14
Viimeksi muokannut: Laikkakone; 26.10.2014 klo 23:09.
-
Terve, Busa vaihtui 2012 Bladeen. Hommasin siihen tollasen Akran Hondan hyväksymän sliparin jossa samanlainen läppä kuin vakio pöntössä. Ei liene haittaa jos jätän vaijerin pois ja läpän auki? Mites PC ja käynti Piensalmen penkissä, kannattaako uhrata euroja tuohon? Kokemuksia kiitos!
CBR1000RR
piti höräyttää käyntiin tänään kun enää pari kk
musiikkia korville jos ei muuta![]()
Horo Elää !
Edellisiä mopoja oon käynyt säädättämässä sliparin laiton jälkeen ja esim. busassa tuntui että parannusta tuli.
Joten tuntuma on sellainen että PC hankintaan ja säädättämään, vai kannattaiskohan kuiteskii odottaa kevättä ja AJAA kikottimella ensin ja miettiä sitten tätä asiaa uudestaan? En ole noihin power commandereihin perehtynyt ollenkaan kun suizissa on ollut säädettävät boxit itessään. Onko PC III ja V versioissa eroa että kandee maksaa V:stä lisää?
En oo muuten moneen vuoteen oottanu kevättä näin paljon kuin nyt, sen verran kovat on odotukset tän pyörän suhteen!![]()
CBR1000RR
Tavallisella sliparilla säädättäisinkin, mutta tässä tapauksessa putkessa on katti joten virtaukset eivät juurikaan muutu vakioputkeen verrattuna.
-
Joo, mut kannattaako sen takia ostaa pc:tä ja maksaa säädöstä €€$$ onkin sitten eri asia.
-
CB500X
CBR1000RR
Taffu_altterin altteri
Ei ole PC:tä valmiina, äkkiähän tosta tulee säätöineen joku 600 € pieti. Kai tolla läpällä muutakin virkaa on kuin vaimentaa enemmän koska laikkakoneella oli tuntuma, että läpän ollessa kokoajan auki kone "heräilee" paremmin alemmilla kierroksilla. Jätin tosiaan vaijerin pois eikä viittis jumpata sitä takasin kun juuri panin pöntön välikäyrineen paikoilleen.
Viimeksi muokannut: morris66; 09.02.2015 klo 21:38.
CBR1000RR
Nuo säädätykset on rahastuksia jos sulla on viimesimmät palikat. Ne toimii ilman mitään kämäsien pajojen muka viimosenpäälle tilaamia läppärin ilimottamia päivityksiä. Elekeä uskoko nuihin eri pajojen mainoksiin vaan tunnustelkaa perseellä. Jos lähtee ja kulkee tasaseen niin turha viedä pajalle. Saattaa olla toisinkin.
Viimeksi muokannut: Melekuttaja; 09.02.2015 klo 21:46.
Tunturi SuperSport 81
XL600V 91
XL1000V 2001
FZ6S 2006 ABS
DL1000 V-Strom 2003
XL1000V 1999
CB 500K 1977
AVJ15
AVJ17
AVJ18
Joo jos se vaijeri on irti niin anna olla, ei se itelläkään missään vaiheessa kiinni ole ollut
Se läppä aukeaa kait jossain 4000rpm kohdalla, niin se mitä sen alla tapahtuu heräilyissä ja väännöissä on aivan se ja sama oikeastaan ihan kaikissa olosuhteissa. Koska jos haluat sitä mopoa lähdettää enemmän, sulla on todennäköisesti enemmän kuin 2500rmp mittarissaOmassa se vaijeri ei ollut kiinni kun mopon ostin, enkä ole jaksanut sitä viritellä paikalleenkaan.
CB500X
CBR1000RR
Taffu_altterin altteri
Onko kenelläkään kokemuksia välitysten (rattaat) vaihdosta? Mulla 02 954 bleidi, ja kiinnostaa tietää mahdollisista kokemuksista. Sekä ostetaan PC III usb jos jollain sattuu lojumaan nurkissa. Pian se kesä on täällä!
Onkos jotain vinkkiä, kun mun -03 954:stä on vilkun kytkin lopettanut toimintansa? Pikkuhiljaa kuoli pois, vaikuttais ottaneen jonkun sortin kosketushäiriötä. Mahtaako sitä hallintayksikköä saada purettua, vai pitääkö tässä lähteä metsästämään purkuosia Suomesta tai pahimassa tapauksessa tilaamaan rapakon takaa?
Ex: Kawasaki ER5 -99
Ex: Honda 954RR -03
Ex: Kawasaki Z900 -20
KTM 890 Adventure R -21
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Mulla temppuilee vilkkukytkin aina keväällä, kun mopon ottaa käyttöön. Samoin kylmillä ilmoilla (alle 10 c) toiminta on aika verkkaista. Ihan crc:llä olen asiasta selvinnyt.
olikos se nyt niin että 929 bleidiin ei kannata laittaa -1 etu ratasta?
hankaa laahariin?
Horo Elää !
http://www.ebay.com/itm/HONDA-2000-0...-/330707681501
noin 65e postitettuna.onko hinnan väärtti?
mitä nää suomes maksaa?
Horo Elää !
tilataan sit
45 alu takarattaan vois samalla vaihtaa,mahtaako 108 lenkkiä riittää ?
Horo Elää !
Tuli tilattuu tollanen takapenkin " kuuppa" Hong Kongista. halpuus houkutteli, hinta 26 ekee. Saa nähdä miten paljon poikkee Pearl white väri pyöränväristä.![]()
CBR1000RR
Mitenköhän tällainen toimis: http://www.ebay.com/itm/Soziusabdeck...item20e954920d
Tulee aika paljon kaksi päällä ajettua, eikä aina jaksaisi olla ruuvailemassa penkkiä eestaas. Toi tulis suoraan penkin päälle.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
http://instagram.com/p/mIPJsQrgWc/
Tommonen koppakin on. Tuossa siis penkki siellä alla. Mut ilman penkkiä ajelen yleensä, kyl sen kotona lähtiessä tietää tarviiko penkkiä.
Viimeksi muokannut: Calypso; 19.02.2015 klo 19:07.
KTM 690SM
Tämä tarina kyllä moninkertaistaa kuupan käyttöarvon. Nyt pakkohankinta.
Itselläni bleidi on kesäisin ainoana kulkupelinä ja päivittäisessä käytössä. Jäisi koppa kyllä hyvin nopeasti nurkkaan lojumaan, jos päivittäin saisi olla ruuvaamassa.
Minkälainen on hienompi takapenkki ja mistä niitä saa? Ei vakiossakaan mitään vikaa, mutta vaihtelun ja ruuvaamisen ilostahan näitä tehdään.