Sivu: 47 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37454647484957 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1381:stä 1410:een 2145:sta
  1. #1381
    eikö koko shifterin idea nimenonaan ole se, että saa täydellä kaasulla pykältää isommalle ilman katkoja vedossa
    www.trackpunkracing.com
  2. #1382
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Se on ihan kiva, että itse viitsit ajaa "vaillinaisella" systeemillä, mutta älä neuvo muita tekemään samoin.
    "Note: Requires Additional Dynojet Products for Quickshifter Kit to function" Vielä kerran rautalangasta, jos mopossa on 8-suutinta. Täytyy komentajan ja anturin lisäksi hankkia lisäboksi (SFM, QEM tai IGN), jotta shifteri toimii kunnolla kaikissa tilanteissa.
    Kyllä on vi**u sitten taas taattua Orggia pätemisessä ja lukemisen ymmärtämisessä.

    Joo ei toimi kunnolla kuten kirjotin. Kyllä suosittelin heti pq8 shifteriä sen paremman toiminnan takia.
    Suosittelin ennemmin cordonaa pchen liitettäväksi ennemmin kuin dynojetin omaa jos haluaa sillein tehä mutta se kun ei toimi kunnolla kuten kirjoitin. Ennemmin translogic/hm/cordona sytyn katkova.

    Antaa sitten vi**u olla, kun täällä on tieto ja kokemukset kaikesta.
  3. #1383
    Kylläpä nyt ollaan herkällä päällä. Eiköhän tossa pätemisessä ollut taustalla se, että jos se katkoo bensaa ja ilman lisäboksia katkoo vain puolet suuttimista--> puolet syöttää tavaraa-->runnot isompaa= runnot raakana ilman shifteriä. Meneehän ne pykälät niinki, mutta aski ei kovin tykkää
    www.trackpunkracing.com
  4. #1384
    Lainaa willik kirjoitti Katso viesti
    Kyllä on vi**u sitten taas taattua Orggia pätemisessä ja lukemisen ymmärtämisessä.

    Joo ei toimi kunnolla kuten kirjotin.
    Eiköhän se taattu laatu tule sieltä suunnalta kun väitetään, että toimii ilman lisäpalikkaa...
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  5. #1385
    Lainaa willik kirjoitti Katso viesti
    Huoh, en kuule kirjoittanut. Mutta väännetään rautalangasta:

    Cordonan shifteri toimii ilman lisäpulikoita suoraan kytkettynä PC V:hen. Mistä tiedän? Siitä, että minulla on semmonen. Se toimii muutamin poikkeuksin:Shifteri toimii korkeilla kierroksilla, mutta ei toimi MINULLA kunnolla täyskaasulla. Eli toisin sanoen silloin ei toimi luotettavasti, kun koneella on kuormaa=veto täysillä. Osakaasulla toimii niinkuin pitääkin vaikka lähellä rajotinta, kun ei ole kuormaa koneella=ei täyttä vetoa. Riittää minun käytössä.

    Lisäboksista en edes tiedä mikä siihen pitäis olla että toimii, koska itellä toimii ilman lisäbokseja? Oletan että tarkoitat ignition modulea jolloin tuon shifterin saa pelaamaan syttyä katkomalla ja tällöin varmasti alkaa toimimaan paremmin. Eli silloin voi myös suoraan ostaa translogicin/cordonan/hm:n shifterin. Sen voi jokainen miettiä että haluaako 170e vs. 350e sijoituksella käyttöään vastaavan toiminnan. Itelle riittää 170e versio...
    Vaihde vaihtuu kyllä ilman sifteriäkin silloin kun laatikkolla ei ole kuormitusta. Jos se ei toimi veto päällä niin mielestäni koko sifterillä ei ole mitään funktiota, vai?
    -
  6. #1386
    Iski blade kuume. Viimeviikolla kävin ekaa kertaa kokeilemassa 954rr ja heti tuntu että vois olla mun pyörä. Toki liike oli sulkeutumassa ja en kerenny heittää ku parin kilsan pyrähdyksen. Keskiviikkona menen uudelleen ja käväsen pidemmällä. Nyt tuliski sitten kyssäri. Mihin paikkoihin kannattaa kiinnittää huomiota. Pyörä 02 vuoden 34tkm ajettu eikä huoltokirjaa löydy. Pyörä oulussa motormanilla, löytyy nettimotosta. Sen verran tuossa pienessä lenkissä huomasin että vapaalle laitto oli hankalaa. Meinas aina mennä joko 1lle tai 2lle. Stefa vuosi öljyä vaihteensiirtäjän juuresta jonka kuulemma ovat korjanneet. Epäilin että johtuis siitä.
    Kawasaki z750 -09
    Honda cbr 600f -07
    Honda cb 600 hornet -00
    Honda cbr 600f -96
    Honda cbr 600f -03
    Honda cbr 1000f -01
  7. #1387
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Colabi kirjoitti Katso viesti
    Iski blade kuume. Viimeviikolla kävin ekaa kertaa kokeilemassa 954rr ja heti tuntu että vois olla mun pyörä. Toki liike oli sulkeutumassa ja en kerenny heittää ku parin kilsan pyrähdyksen. Keskiviikkona menen uudelleen ja käväsen pidemmällä. Nyt tuliski sitten kyssäri. Mihin paikkoihin kannattaa kiinnittää huomiota. Pyörä 02 vuoden 34tkm ajettu eikä huoltokirjaa löydy. Pyörä oulussa motormanilla, löytyy nettimotosta. Sen verran tuossa pienessä lenkissä huomasin että vapaalle laitto oli hankalaa. Meinas aina mennä joko 1lle tai 2lle. Stefa vuosi öljyä vaihteensiirtäjän juuresta jonka kuulemma ovat korjanneet. Epäilin että johtuis siitä.
    Tuliko kaupat?
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  8. #1388
    Pyörä on uudelleen rekisteröity jostakin syystä, kun kilvessä numerot ensin ja sitten kirjaimet (22-CAP). Kannattaa selvittää historia. Huoltokirjakin puuttuu, joten kilometritkin voivat olla mitä vain.
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  9. #1389
    Lainaa Colabi kirjoitti Katso viesti
    Iski blade kuume. Viimeviikolla kävin ekaa kertaa kokeilemassa 954rr ja heti tuntu että vois olla mun pyörä. Toki liike oli sulkeutumassa ja en kerenny heittää ku parin kilsan pyrähdyksen. Keskiviikkona menen uudelleen ja käväsen pidemmällä. Nyt tuliski sitten kyssäri. Mihin paikkoihin kannattaa kiinnittää huomiota. Pyörä 02 vuoden 34tkm ajettu eikä huoltokirjaa löydy. Pyörä oulussa motormanilla, löytyy nettimotosta. Sen verran tuossa pienessä lenkissä huomasin että vapaalle laitto oli hankalaa. Meinas aina mennä joko 1lle tai 2lle. Stefa vuosi öljyä vaihteensiirtäjän juuresta jonka kuulemma ovat korjanneet. Epäilin että johtuis siitä.
    En kyllä keksi mitään syytä, miksi vuotanut stefa itsessään vapaalle pykällystä hankaloittaisi. Ainoastaan, jos sen vuoksi on ajettu vähillä öljyillä. Vaihteistovialta kuulostaisi, en kyllä tarkemmin osaa sanoa mikä sellaista tekisi. Jos kuitenkin vielä harkitset, niin käytä todella kuumaksi kone, ja katso vaihtuuko vapaalle enää ollenkaan
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  10. #1390
    Moro kaikki! Onko teillä ikkää ollu kytkimen/vaihteiston kans ongelmia. Kun itellä ollu bleidi neljä kesää nyt, ja parin viime vuoden aikana, tänä kesänä, vaihteet rusahtelee niin perkeleesti kun koittaa esim vapaalta ykköselle. oon ilmannu kytkimen ja nesteet vaihtanu mutta ei auttanu. oisko työsylinterissä tai männässä jotain vai otanko kytkimen auki vai mitä tässä? Iso kiitos jo etukäteen!
    Honda cbr 1000 rr vm 2004 ajettu 40000
  11. #1391
    Lainaa CeeÄrr kirjoitti Katso viesti
    Moro kaikki! Onko teillä ikkää ollu kytkimen/vaihteiston kans ongelmia. Kun itellä ollu bleidi neljä kesää nyt, ja parin viime vuoden aikana, tänä kesänä, vaihteet rusahtelee niin perkeleesti kun koittaa esim vapaalta ykköselle. oon ilmannu kytkimen ja nesteet vaihtanu mutta ei auttanu. oisko työsylinterissä tai männässä jotain vai otanko kytkimen auki vai mitä tässä? Iso kiitos jo etukäteen!
    Honda cbr 1000 rr vm 2004 ajettu 40000

    Se kytkimen ilmaaminen on aika hankalaa. Pääsylkky pitää irroittaa cliparista ja kääntää oikeaan asentoon että nestesäiliö on korkeammalla kuin banjopultti pääsylkyn päässä.

    Muita huomionarvoisia kohtia on työsylinteristä lähtevä tanko mikä menee koneen läpi. Se voi olla mutkalla. Väärät öljyt voi myös aiheuttaa oireita.

    Jos vaihdelaatikko on hajalla, niin tuossa on kasettivaihdelaatikko ja käytetyt laatikot on ebayssä halpoja ja kohtuullisen helppo vaihtaa.
    <p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  12. #1392
    Lainaa cbr600äffä kirjoitti Katso viesti
    Se kytkimen ilmaaminen on aika hankalaa. Pääsylkky pitää irroittaa cliparista ja kääntää oikeaan asentoon että nestesäiliö on korkeammalla kuin banjopultti pääsylkyn päässä.

    Muita huomionarvoisia kohtia on työsylinteristä lähtevä tanko mikä menee koneen läpi. Se voi olla mutkalla. Väärät öljyt voi myös aiheuttaa oireita.

    Jos vaihdelaatikko on hajalla, niin tuossa on kasettivaihdelaatikko ja käytetyt laatikot on ebayssä halpoja ja kohtuullisen helppo vaihtaa.


    Ookoo, pitääpä huomenna alkaa säätelee lisää, kyllähän tuo muuten ajossa pelaapi mutta sais paremminki pelata, ei niinkää tunnu käteen että olis kytkimeen ilmoja jääny mutta kokeillaan. Kiitosta ja ilmottelen miten käy.
  13. #1393
  14. #1394
    Mikäs on hyvä öljy vm.06 firebladeen? Ajokausi lopuillaan niin ajattelin vaihtaa öljyt ennen talviunille laittoa.
    Honda CBR1000rr fireblade -06
    Ex.Honda CBR600f -03
  15. #1395
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sportive kirjoitti Katso viesti
    Mikäs on hyvä öljy vm.06 firebladeen? Ajokausi lopuillaan niin ajattelin vaihtaa öljyt ennen talviunille laittoa.
    Delvac mx 15-40
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  16. #1396
    Lainaa Sportive kirjoitti Katso viesti
    Mikäs on hyvä öljy vm.06 firebladeen? Ajokausi lopuillaan niin ajattelin vaihtaa öljyt ennen talviunille laittoa.
    Elf. Viime kesän sillä ajelin, hyvin futaa kytkin ja loota.
  17. #1397
    Onko tuohon nyt huonoa öljyä olemassakaan? Ainakin Hondan ja Valvolinen DuraBlend öljyillä toimii.
    KTM 690SM
  18. #1398
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Sportive kirjoitti Katso viesti
    Mikäs on hyvä öljy vm.06 firebladeen? Ajokausi lopuillaan niin ajattelin vaihtaa öljyt ennen talviunille laittoa.
    Veikkaan, että synteettistä/ semi-synteettistä sopivaa löytyy ainakin akselilta:

    Motorex
    Valvoline
    Castrol
    Motul
    Bel Ray
    Hondan "oma" öljy
    Elf
    Repsol
    Agip
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #1399
    http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/arti...ovuttu/4391366

    saa nähdä kuin kauan tää saa olla täällä ennen kun sensuuri iskee..
    -
  20. #1400
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Takaa-ajajilta terävä havainto "yksi pakoputki". Niinhän, siinä vakiossa onkin, mutta kahdella reiällä.

    Harvinainen..........täytyy käydä huomenna tallissa vilkaisemassa, onko vielä tallella.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  21. #1401
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Takaa-ajajilta terävä havainto "yksi pakoputki". Niinhän, siinä vakiossa onkin, mutta kahdella reiällä.

    Harvinainen..........täytyy käydä huomenna tallissa vilkaisemassa, onko vielä tallella.
    Aika hyvin yleensä "pysyy naama näkkärillä" tiukassakin paikassa, mutta tohon uutisointiin
    kyllä hajos ihan pieniksi pitkin työhuoneen lattiaa

    Onneks ei ollu kaffetta mukissa .

    Taitaa toimittajakoulun kerma vetää jo paremmin kuin poliisikoulun kerma......
    ja noita yhdessä ei kyllä pysty kukaan kylvettämään.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  22. #1402
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Takaa-ajajilta terävä havainto "yksi pakoputki". Niinhän, siinä vakiossa onkin, mutta kahdella reiällä.

    Harvinainen..........täytyy käydä huomenna tallissa vilkaisemassa, onko vielä tallella.


    Pitääkin pistää oma pyörä hetikohta myyntiin. Oikein viranomaisten taholta todettu että omistan keräilyharvinaisuuden; mustan 1000RR Firebladen, missä on vain yksi pakoputki. Hinta juuri nousi huimasti.

    -tuomas-
    <p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  23. #1403
    Onhan se harvinainen, yleensä noita ei oo kioskillakaan tusinaa enempi yhtä aikaa.
  24. #1404
    Älkää nyt missään nimessä myykö. Vahat niskaan ja naftaliiniin. Arvo nousee kohisten ja pian ootte upporikkaita
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  25. #1405
    Mä oon jo upporikas, sinisiä on vähemmän nettimotossa kuin mustia.
    KTM 690SM
  26. #1406
    Moro!

    Kertokaas viisaammat, mistä löytäisin katteiden purkamiseen ja kasaamiseen ohjeen? On meinaan tuon 2009-mallin katteissa niin monta pikkuista nippeliä ja osaa, että varmasti jää jotain yli kokoamisvaiheessa ilman ohjeita...

    Kiitos etukäteen

    Toni
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  27. #1407
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200
  28. #1408
    Lainaa suntsa kirjoitti Katso viesti
    Moro!

    Kertokaas viisaammat, mistä löytäisin katteiden purkamiseen ja kasaamiseen ohjeen? On meinaan tuon 2009-mallin katteissa niin monta pikkuista nippeliä ja osaa, että varmasti jää jotain yli kokoamisvaiheessa ilman ohjeita...

    Kiitos etukäteen

    Toni
    Itse katsenin youtubesta ohjeita kun busaan katteet vaihdoin. Tuollaisen ainakin löysin, en tiedä auttaako.

    http://www.youtube.com/watch?v=aDzbHt2nN-U
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
  29. #1409
    Isot kiitokset!!!
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  30.  
  31. #1410
    Kädetön kääntyilijä
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    http://www.cmsnl.com/honda-cbr900rr-...0.html#results


    Nyt olis pikkunippelille tarvetta, eli numero 13, onnistuin lahjakkaasti hukkaamaan yhen venttiilin kiilapalan, saisko noita suomesta mistään, ja nopeasti, ettei remontti ton takia hidastuisi kohtuuttomasti
    Husqvarna Norden 901 -22
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
Sivu: 47 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37454647484957 ... ViimeinenViimeinen