Sivu: 40 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940414250 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1171:stä 1200:een 2145:sta
    onko muilla havaittavissa "tikittävää" ääntä 2-3tonnin tietämillä. ääni ei aina tunnosta kuuluvan. Selviten ääni tunnostaa erottuvan aina moottorijarrutusta tehdessä. Venttiileistäkö kuulunoon? 09-blade,
    Lainaa penacool kirjoitti Katso viesti
    onko muilla havaittavissa "tikittävää" ääntä 2-3tonnin tietämillä. ääni ei aina tunnosta kuuluvan. Selviten ääni tunnostaa erottuvan aina moottorijarrutusta tehdessä. Venttiileistäkö kuulunoon? 09-blade,
    Mun pyörässä aivan sama juttu varmaan ihan normaalia, mutta tosin alkoi 23.000km kohdalla. ventiilejä mulla säädettiin, mutta ei vaikutusta asiaan. tosin mun pyörässä on muutenkin omituisia vikoja, että ihan #######.
    Ruisku sielä naputtaa ja tikittää. Ihan normaali juttu.
    Mulla kans noilla kierroksilla semmosta, enemmän ehkä sirittävää tms tikutusta (Hyvinpä kuvailtu) Kävi just 24tkm huollossa, venat oli ihan säädöissään, ja väittävät että kuulostaa normaalilta. Pitäis joskus kyllä verrata ihan rinnatusten toiseen samanmoiseen. Ite oon huomannu, et se ääni kuuluu vasta kun moottori on lämmin, tyyliin yli 70 astetta...
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    On se normaalia. Mulla on 2010 Bleidi joka on otettu käyttöön 2011 ja aina on pitänyt sirkutusta/tikitystä/kilinää. Moottorista kuuluu kaikki äänet kun on alumiinia koko hela hoito.

Beta 300 RR
    Ex - CBR1000RR
    Lainaa Lightyear kirjoitti Katso viesti
    On se normaalia. Mulla on 2010 Bleidi joka on otettu käyttöön 2011 ja aina on pitänyt sirkutusta/tikitystä/kilinää. Moottorista kuuluu kaikki äänet kun on alumiinia koko hela hoito.

Mulla 05 blade ja se myös pitää just noita ääniä. Aluksi vanhan kaasarikusiaisen tuskaiseen vinkumiseen tottuneelle erikoisia ääniä.

Autoilijoita ei tunnu hirveesti kiinnostavan mitä ääniä niiden autosta kuuluu, korkeintaan mankkaa kovemmalle
    KTM 690SM
    No hyvä etten oo näitten äänien kanssa yksin tässä maailmassa.. Millasia putkisto hässäköitä porukat on laittanu.? Itellä ois laiton alla sliparia ja commanderia...mistä kannattas alkaan hommailee?
    lisää jenkaa vaa ni kyllä se pako ääni peittää ne moottori äänet
    Pitäsköhä meiän bleidi porukan laittaa omat cuisit pystyy täs joku vkonloppu täs uudenmaanalueel?....oisko komeeta nykästä bleideillä letkassa hä?!?!?
    Lainaa ikiviriili kirjoitti Katso viesti
    Pitäsköhä meiän bleidi porukan laittaa omat cuisit pystyy täs joku vkonloppu täs uudenmaanalueel?....oisko komeeta nykästä bleideillä letkassa hä?!?!?
    Kuulostaa kivalta! Jos tällanen järjestetään ja saan päivän sopimaan, niin voisin tulla Tampereelta mukaan.
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
    Lainaa Telos kirjoitti Katso viesti
    Kuulostaa kivalta! Jos tällanen järjestetään ja saan päivän sopimaan, niin voisin tulla Tampereelta mukaan.

Leikkä jo 2 ainaki messis!
    ei muutaku ppl:llää messiin vaa !!!
    Jos löytyy vähä enempi porukkaa ni siirretää tää keskustelu oikeelle osiolle!...täst saattas kehkeytyy ihan hyvää metelelii...rohkeesti megee vaan ni laaditaa kunnon sotasuunnitelma!
    Ihan hyvä idea. Omani vein jo talvisäilöön, niin ei pääse mukaan
    xxx
    Lainaa ikiviriili kirjoitti Katso viesti
    Miksipä ei.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    täällä vois olla pari bladia myös mukana
    CBR 954RR -02
    Tuumasta sitten toimeen! Mites porukoille sopis esim. 14.9, 21.9, 28.9. tai vastaavat sunnuntait?
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Yllätin itseni katselemasta 02-03 Bladeja. Alle 170 kg:n kuivapaino + ~150 hp on aika lyömätön yhdistelma yli kymmenvuotiaalle pyörälle.

En nyt vaihtoaikeissa, mutta mietin kohtuu vakavasti kokeilua (mikä vittu mua vaivaa?)
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Lainaa Telos kirjoitti Katso viesti
    Tuumasta sitten toimeen! Mites porukoille sopis esim. 14.9, 21.9, 28.9. tai vastaavat sunnuntait?
    14.9 voi olla aika napakka tietty kelist riippuen!..
    Ja jos jollai o reittiehdotuksii yms...ni laittakaa ehdotuksii
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Yllätin itseni katselemasta 02-03 Bladeja. Alle 170 kg:n kuivapaino + ~150 hp on aika lyömätön yhdistelma yli kymmenvuotiaalle pyörälle.

En nyt vaihtoaikeissa, mutta mietin kohtuu vakavasti kokeilua (mikä vittu mua vaivaa?)
    Eipä tuollasella vielä jalkoihin ole jäänyt
    Lainaa kille666 kirjoitti Katso viesti
    Huollosta kävin hakemassa pyörän ehtisin ajaa noin 27km, kunnes havaitsin oudon äänen. huollossa oli vaan säädetty venttiilit ja ennen tuota ääntä muutamat kiihdytykset 200km/h, mutta ei mitään ongelmia ilmennyt kiihdyttäessä ja kiihdytyksien jälkeen noin 10km ääni oli korvin kuultavissa.

tietääkseni ei pitäisi kiihdyttelystä mikään hajota, kun kuitenkin vaihteenvaihdot teen aina nätisti eikä mitään rykimistä.
    ... En tiedä että oletko jo ongelmasi ratkaissut, mutta tuohon 04-05 malliin menee heittämällä tuo 06-07 vaihteisto sisään ja siinä on kuulemma muutamia herkkiä kohtia vahvistettu. Itse löysin ebaystä koko vaihteiston tuohon pariin sataan taalaan ja myyjän lupaama 1500 mailin kulumakin piti paikkansa. Pyydä paljon kuvia jos jotain oot tilaamassa ja lue tarkkaan tuotteen kuvaus, sillä tarjonta on värikästä...

... Onko pyörä ollut sinulla uudesta asti???
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
    Nyt tarvis hjelppiä... mutua tai lujaa faktaa

Eli olen reisun päällä ja fireblade alkoi mielestäni lämpöilemään kaupungissa ja taajamassa
    aiempaa kovemmin. Ulkoilman lämpötila on kuitenkin enää 15-18 astetta joten
    100 celsiuksen taajama lämpö vaikuttaa aika kovalta (mielestäni ei oo aikaisemmin noin herkästi ottanut sataa astetta ajettaessa 50-60km/h. Valoissa oottaessa lämpö kipuaa aika nopsaa 108 asteeseen ja parhaillaan 112 asteeseen. Flektithän lienee kytkeytyvät siinä 104 asteen kieppeillä?

Missä lämpötilassa tuo pyörä sytyttää varoitusvalon lämmöstä?

Pyörä on tosiaan -04 1000r...eli sc57 ja ajettu jo 65tkm.

Pitänee tarkastella kun mahdollisuus tulee miltä näyttää neste, vai onko sitä ensinkään tarpeeksi.

vikamahdollisuuksia lienee : termari (en kyllä usko), vesipumppu (onko näistä mennyt? yhteen intruderiin oon joskus vaihtanut), Kannentiiviste (jos pukkaa painetta vesitilaan?).....muuta?

Kertokaa mielipidettä kuvittelenko vai oisko syytä huolestua...

Ainahan noi lämpöilee mutta mun muistaakseni toi ei oo näillä keleillä enää noin
    kovasti säikkynyt liikennevalo odotuksia yms.....
    Honda CBR 1000RR -04
    Honda CR500R AF *-99
    Honda CB400N * * *-82
    ^ Mulla vanhassa 600f:ssä vika oli niinkin yksinkertainen kuin paskainen syyläri Meneekö sulla flekti ollenkaan päälle?
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
    kytkee se flektin päälle siinä 104 asteen tuntumassa about.
    Honda CBR 1000RR -04
    Honda CR500R AF *-99
    Honda CB400N * * *-82
    minkälaisia öljyjä oletta käyttäneet koneessa? Hondan omia ? tekiskö tuolla motulin 5100:lla mitään? kokemuksia?
    Lainaa Pure.pf kirjoitti Katso viesti

vikamahdollisuuksia lienee : termari (en kyllä usko), vesipumppu (onko näistä mennyt? yhteen intruderiin oon joskus vaihtanut), Kannentiiviste (jos pukkaa painetta vesitilaan?).....muuta?
    Muutamaan (ei kyllä tainnut olla yhtään Bladea seassa) olen vaihtanut väsyneen syylärin painekorkin uuteen ja vot, ongelmat loppuivat.
    Älä korjaa ehjää....
    minkälaisia öljyjä oletta käyttäneet koneessa? Hondan omia ? tekiskö tuolla motulin 5100:lla mitään? kokemuksia?
    Mulla on ollut bladessa uudesta asti ~10k kilsaa hondan omaa 10/30, enkä ole aikeissa muuta käyttää. Käytin motul 5100 entisessä gsxr1000:ssa. Ei valittamista siitäkään.
    Mulla myös Hondan omaa öljyä Bladessa. Nyt 7500km takana ja hyvin pelaa. Tonnin huollossa vaihdettu ekan kerran ja otin ylimääräisen öljynvaihdon 6tkm huollossakin. En aio tämän pyörän kohdalla vaihtaa öljymerkkiä

Entisessä GSX-R K8:ssa käytin koko ajan Motul 5100. Siinä se öljy toimi hyvin.
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
    Juu kokeilin suizassa aika montaa öljymerkkiä, mutta motulilla toimi vaihteisto selkeästi parhaiten.
  30.  
    Huhtamäkihän oli asentanut sen HRC -kahvan? Mites saako ton orkkis-kumen kammettua miten helposti sen uuden kahvan päälle ja onko se jollain liimalla kiinni? Tilasin itsekin tuon setin ja mietin pitääkö vielä hakea hondan kaupasta uusi kortonki tuohon..
Sivu: 40 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 30383940414250 ... ViimeinenViimeinen