Sivu: 38 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1111:stä 1140:een 2145:sta
  1. #1111
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Moi,
    nyt kuullostaa jo paljon paremmalta. Mustat tulpat osoittaa sen, että rikkaalla on käynnyt. 954 on hyvin he3rrkkä tuon synkkauksen suhteen. Kun sen saa oikein kohilleen, niin sitten toimii tosi hienosti myös alle 3tkierroksen alapuolella. Kun olet tehnyt näin paljon hommia tuon eteen, niin säädä "valmiiksi" ja loppuun saakka tuo tyhjäkäyntipiiri. Viimeiseksi voit sitten säätää tyhjäkäynnin kohdillen. Katso vielä ettei vax jää makaamaan päälle. Kun kone lämpenee, niin vaxin tanko tulee olla irrallaan tyhjäkäyntipiirin vivuista.

    Pakoputken alta ei tipu mitään kondenssivettä, vaan sulla on joku liitos/kumiletku jäähdytysjärjestelmässä, joka kusee kylmänä ja koneen jäähtyessä. Kiristä kaikki klemmarit ja etsi todellinen vuotokohta.
    Jos pakoputkesta vuotaisi, niin kuuluisi muös pakokaasujen suhina käydessä.

    Vikakoodi vilkkuu! Videosta ei ehtinyt lukea mikä koodi. Katso korjauskäsikirjasta. Pitkä punanen => 10 ja lyhyt vilkku =>1. Eli punainen pitkä + lyhyt = 11 => Katso mikä vikakoodi. Saattaa ola MAP, kun sulla on ilmaboksi poistettuna.

    Nytt saunaan ja uimaan! Ciao
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  2. #1112
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Moi,
    nyt kuullostaa jo paljon paremmalta. Mustat tulpat osoittaa sen, että rikkaalla on käynnyt. 954 on hyvin he3rrkkä tuon synkkauksen suhteen. Kun sen saa oikein kohilleen, niin sitten toimii tosi hienosti myös alle 3tkierroksen alapuolella. Kun olet tehnyt näin paljon hommia tuon eteen, niin säädä "valmiiksi" ja loppuun saakka tuo tyhjäkäyntipiiri. Viimeiseksi voit sitten säätää tyhjäkäynnin kohdillen. Katso vielä ettei vax jää makaamaan päälle. Kun kone lämpenee, niin vaxin tanko tulee olla irrallaan tyhjäkäyntipiirin vivuista.

    Pakoputken alta ei tipu mitään kondenssivettä, vaan sulla on joku liitos/kumiletku jäähdytysjärjestelmässä, joka kusee kylmänä ja koneen jäähtyessä. Kiristä kaikki klemmarit ja etsi todellinen vuotokohta.
    Jos pakoputkesta vuotaisi, niin kuuluisi muös pakokaasujen suhina käydessä.

    Vikakoodi vilkkuu! Videosta ei ehtinyt lukea mikä koodi. Katso korjauskäsikirjasta. Pitkä punanen => 10 ja lyhyt vilkku =>1. Eli punainen pitkä + lyhyt = 11 => Katso mikä vikakoodi. Saattaa ola MAP, kun sulla on ilmaboksi poistettuna.

    Nytt saunaan ja uimaan! Ciao
    Juu vikavalo vilkkui koska, maps sensori ja IAT sensori oli irti. Mutta ei vilku enään kun paketti on kasassa.
    Katotaan jos tästä vielä menopelin saisi !
    Jee Jee
  3. #1113
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    Juu vikavalo vilkkui koska, maps sensori ja IAT sensori oli irti. Mutta ei vilku enään kun paketti on kasassa.
    Katotaan jos tästä vielä menopelin saisi !
    Ellet ole ryssinyt jotain, niin pitäis toimia!
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  4. #1114
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Ellet ole ryssinyt jotain, niin pitäis toimia!
    Tässä nyt ajellut tuolla 10km ja tuntuu toimivan. Alakierroksilla vaan toimii aika huonosti, oikeastaan samallalailla on toiminut aina.
    Eli röpeltelee ja vasta 2500 kierrosten jälkeen voi ajella. Toisin sanoen, kaupunki surffailu on ihan pyllystä.
    Myös valoista lähteminen on tuskan tuntuista, kun tuntuu tukehtuvan, että saa vähän herätellä että pääsee lähtemään.

    Laittelin huvikseen tuon commanderin kiinni ja tuntu toimivan ehkä vähän paremmin, mutta vieläkin röpeltelee alakierroksilla.
    Myös kylmäkäynnistys on vähän erinlainen kuin ennen, koska ennen kierrokset nousi sinne 1900, mutta nytten vain 1500.
    Voisko olla että tuo synkkaus on saanut tuon aikaan ?

    Pitäisi varmaan käyttää pyörä dynossa niin saisi jotain rekvisiittaa mitä tapahtuu.
    On nämä 954:set vaan aika äänekkäitä käymään :/
    Jee Jee
  5. #1115
    Hyvää kesää kaikille !

    Eli nyt ollaan niin iloisella päällä, kun tuntuu Honda vihdoin toimivan. Elikkä commanderilla laskin alakierrosten bensan saantia pari pykälää pienemmälle ja nytten kylmänä startatessa kierrokset nousee sinne 1900 ja lopuksi 1100 ja käy aika tasaisen oloisesti tyhjäkäyntiä. Myös alakierroksilta lähteminen on paljon sujuvampaa ja kaupunki kruisailua voi sanoa surfailuksi !

    Kattoo kauan tämä pelittää, mutta näillä näppäimillä, Kiitos !
    Viimeksi muokannut: samba2; 28.07.2013 klo 16:50.
    Jee Jee
  6. #1116
    Mulla on omassa '08 bladessa myös pientä röpöttelyä alakierroksilla. En oo sen enempää kiinnittänyt siihen huomiota ja oikeastaan luullut, että kuuluu pyörän luonteeseen. Hieman ärsyttäväähän se on ja jos siitä pääsis eroon, niin olis kiva. Mitenköhän tuota saisi säädettyä kuntoon?
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  7. #1117
    Mulla ainakin toi röpötys ja tyhjäkäynnin seilaaminen johtuu tehoputkesta, liian avoin, niin syöttökartat on pielessä. Samban mopossa ainakin toi flappien modi taitaa tehdä ihan samaa, eikä sullakaan näemmä ole orkkisputkea. Ilmeisesti siitä pääsis eroon, kun kävis power commanderin säädättämässä penkissä.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  8. #1118
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Mulla ainakin toi röpötys ja tyhjäkäynnin seilaaminen johtuu tehoputkesta, liian avoin, niin syöttökartat on pielessä. Samban mopossa ainakin toi flappien modi taitaa tehdä ihan samaa, eikä sullakaan näemmä ole orkkisputkea. Ilmeisesti siitä pääsis eroon, kun kävis power commanderin säädättämässä penkissä.
    Näinhän tuo mennee, mutta kun raha on tällä hetkellä vähän tiukilla niin näin mennään. Ehkä jonain kauniina päivänä käytän penkissä niin pelittäisi varmaan vielä paremmin !
    Mutta pakko sanoa, että tällä hetkellä tuo pyörä toimii paremmmin, kuin koskaan minun aikanani (ainakin vielä)
    Jee Jee
  9. #1119
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa samba2 kirjoitti Katso viesti
    Näinhän tuo mennee, mutta kun raha on tällä hetkellä vähän tiukilla niin näin mennään. Ehkä jonain kauniina päivänä käytän penkissä niin pelittäisi varmaan vielä paremmin !
    Mutta pakko sanoa, että tällä hetkellä tuo pyörä toimii paremmmin, kuin koskaan minun aikanani (ainakin vielä)
    Hienoa että pelittää. Hyvältähän tuo kuvien perusteella näyttää. Hanaa sitten vaan, mutta pidä donitsit alaspäin.
    Kohta vois taas aloittaa saunan lämmittämisen.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  10. #1120
    Lainaa Telos kirjoitti Katso viesti
    Mitenköhän tuota saisi säädettyä kuntoon?
    Erinomaisen helppo juttu. Mene radalle ajamaan kone auki/puhtaaksi niin loppuu röpöttely.
  11. #1121
    Ok, hyvä tietää. PC ollut mielessä jo jonkin aikaa, joten eiköhän sekin jossain vaiheessa tule hankittua.

    Niin ja elokuussa on tulossa pari ratapäivää, jos sekin vähän auttaisi
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  12. #1122
    Lainaa Telos kirjoitti Katso viesti
    Ok, hyvä tietää. PC ollut mielessä jo jonkin aikaa, joten eiköhän sekin jossain vaiheessa tule hankittua.

    Niin ja elokuussa on tulossa pari ratapäivää, jos sekin vähän auttaisi
    No mä tossa viikon vetelin urku auki radalla, eikä se mitään kummaa tehnyt.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  13. #1123
    ^Juu, ei koneen kuormittaminen vääriä säätöjä oikeiksi muuta. Normikäytössä ummehtuneen moottorin käyttäytymiseen ratapäivät ovat kuitenkin oivaa lääkettä.
  14. #1124
    Millainen homma mahtaa olla 919 bladen venttiilien säätö? Tilaa voisi tietty aina olla enemmän, mutta onko mahdollista "osaavalle-tee-se-itse" kaverille vai kantsiiko viedä liikkeeseen?


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  15. #1125
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tumb1 kirjoitti Katso viesti
    Millainen homma mahtaa olla 919 bladen venttiilien säätö? Tilaa voisi tietty aina olla enemmän, mutta onko mahdollista "osaavalle-tee-se-itse" kaverille vai kantsiiko viedä liikkeeseen?
    Ensimmäisenä rastina ei kannata tehdä. Ota kaveri mukaan, joka on aikaisemminkin säätänyt venoja. Varsinkin jos paloja joutu vaihtamaan, niin silloin nokatkin pitää irroittaa.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?


  16. #1126
    Lainaa tumb1 kirjoitti Katso viesti
    Millainen homma mahtaa olla 919 bladen venttiilien säätö? Tilaa voisi tietty aina olla enemmän, mutta onko mahdollista "osaavalle-tee-se-itse" kaverille vai kantsiiko viedä liikkeeseen?
    semmonen työpäivän pituinen homma kun ekaa kertaa rauhallisesti tekee. liikkeessä 3-4h, € 60 per tunti?

    RRX blade (1999) venakoppa aika jämpti tulemaan rungon sisältä pois mutta tulee kyllä.

    jos tarvii säätää sido vaikka nokkapyörät rattaisiin kiinni ennen akselien irroitusta jos pelkäät että jako menee sekaisin.

    vähän uudemman ohjeet tarkastusta varten kuvin:
    http://home.comcast.net/~joelcool/92..._clearance.htm

    -J-
  17. #1127
    Moi.

    09-vuoden fireblade taitaa tulla talliin lähiaikana. Mitäs kyseisen pyörän omistajat ovat pyörästä tykänneet? mitä tyyppivikoja tässä mallissa on? Onko kukaan ottanut putkesta "läppä" vaijeria pois. Saisi hieman enemmön mölyä tähän hiljaiseen maailmaan.Nythän se läppä aikeaa vissiin jossain 5000rpm tietämillä..
  18. #1128
    Itse valitsin mieluummin sen hitusen lisäväännön alakierroksille ku törkeen kuuloset pöminät... Eli kun läpän ottaa pois käytöstä orkkisputkessa, niin alaväännöt heikkenee huomattavasti. Yhden päivän ajelin läppävaijeri irrallaan ja laitoin takasi. Oli muuten tehny ajotietokoneelle vikakoodinkin se vaijerin irrottaminen...
    Honda Fireblade HRC 2012
  19. #1129
    Täytyy varmaan tyytyä pihinään pikkukierroksilla jos väännöt meinaa hukkua tuon vaijerin irrotuksen jälkeen..
  20. #1130
    Ei ne ny niin paljoa katoa, mutta sen verran että sen tuntee, josta syystä kirjoitin "huomattavasti". Plus sitten sellainen seikka että äänet kovenee joo, mutta ne on törkeen "rumat" äänet verrattuna esim Akran putkeen...
    Honda Fireblade HRC 2012
  21. #1131
    Minkä merkkistä sliparia porukka suosittelisi. Hinta pitäs tietenkin olla mahd. Edukas. Ebayn ihmeellisestä maailmasta taitas saada halvimmalla..? Pelkällä sliparin vaihdolla ei taida tartte säätöhommia harkita..?
  22. #1132
    Ainoa slipari jolle säätämistä ei "tarvitse" tehdä on sellanen joka on virtaukseltaan just samanlainen ku alkuperäinen piippu. Ja tuollasiahan on ainoastaan se Akrapovic joka löytyy Hondan tarvikekataloogista ja hinta on aivan kauhia.
    Honda Fireblade HRC 2012
  23. #1133
    tere, otin pakoputken irti pyörästä ja huomasin, että pakoputken puolessa välissä on katalysaattori ja siitä eteen päin on akrapovicin slipari niin kysymys kuuluu kannattaako tuo katti poistaa putkesta? kuristaako se siellä kuin paljon?
  24. #1134
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kuhan ei tee peruuttamattomia poistoja, muuten tulee muutaman vuoden päästä ongelmia kun ei mee katsastuksesta läpi..
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  25. #1135
    Ja kun putkiston virtaukset muuttuu niinkin radikaalisti kuin katin poistolla, olisi paikallaan ruiskukartan säätäminen...
    Honda Fireblade HRC 2012
  26. #1136
    Lainaa penacool kirjoitti Katso viesti
    Minkä merkkistä sliparia porukka suosittelisi. Hinta pitäs tietenkin olla mahd. Edukas. Ebayn ihmeellisestä maailmasta taitas saada halvimmalla..? Pelkällä sliparin vaihdolla ei taida tartte säätöhommia harkita..?
    Itel pelkkä keo vince slippa kiinni ni nykii aikalailla...pakko sijottaa nextii commanderii et saa toimii mininopeuksis
  27. #1137
    mut hyvät äänet tos leovince gp prossa ...ku heittää vaa killerin jonkkaa
  28. #1138
    Onko se mennyt läpi, että pyöriä aletaan katsastamaan?
  29. #1139
    Tänään vaihtoi vanha pyörä omistajaa ja nyt pitäis saada uusi pyörä alle. Mites onko viimeiset 900 Firebladet ruiskuja? Tosin enemmän mielessä pyörii 06-> 1000rr blademutta yksi ysisatanen olis lähellä tarjolla...
    Honda CBR1000rr fireblade -06
    Ex.Honda CBR600f -03
  30.  
  31. #1140
    929RR oli ensimmäinen ruutalla varustettu malli. Vuosi taisi olla 2000.
Sivu: 38 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28363738394048 ... ViimeinenViimeinen