Joo, mä olen kanssa tykännyt tuossa rykkösessä tuosta translogicista![]()
Lähinnä harmittelen tuota tuplasuutin settiä, kun esim.rykköseen saa suoraan commanderin kylkeen kiinni shifterin... Joo tiedetään että pätkii silloin vain polttoaineen syöttöä, mutta aika hiton hyvin toimii silti ihan arkiajossa ja kovemmassakin kiihdyttelyssä. Luonnollisesti tollasena pakettina myös paljon edullisempi kuin vaikka sitten translogic kaikkine hilppeineen.
No täytynee sitten ostaa tohon hondaankin tollanen translogic![]()
Itse olen 195cm pitkä ja olen pärjännyt ihan vakioilla. Tosin eiköhän tämäkin asia ole yksilöllistä.(ASA @ Joulu. 03 2010,17:26) kirjoitti
Mielenkiintoista. Tiedustelin Hondaliikkeestä 30tkm huoltoa niin hinta oli 550+ euroa (+ 75e venojen säädöstä per akseli) ja jlbike väitti tekevänsä 149 eurolla. Jlbikestä en ketään saanut puhelimella kiinni joten tarjous perustuu s-postiin. Onko mitään hajua voiko tämä pitää paikkaansa? Toisaalta perjantaina siitä pääsee kun soittelee kyseiseen putiikkiin.
Katsoitko huoltotaulukosta mitä siihen 30t huoltoon sisältyy. Ainakin uudemmissa vain muutama tarkastus. -08 -> jarrupalojen, jarrunesteen ja kytkimen toiminta ja vain näiden toiminnan tarkastus.(liuzka @ Tammi. 05 2011,21:38) kirjoitti
Pyydä ainakin paperilla mitkä työt noihin hintoihin sisältyvät, ettet maksa aivan samasta minkä itsekin voit todeta.
E: Olisi helpompaa jos aina mainittaisiin vuosimalli tarkasti.
Aukeisko vielä huoltokortit.
http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1000-cc
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Oh... Olimpa huolimaton. Kyseessä siis 36tkm huolto, joka on siis suurin huolto (kuuluu venojen säädöt jne.) Tuli tuo 30tkm huolto tuohon kun mietin, että onkohan mahtanut käydä kyseisessä liikkeessä niin, että ovat katsoneet 30tkm kohdalta tuon hinnan...
Mikäs malli sulla on? Huoltokorteissa oli venat T 24t, 48t km ...
<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
929 se on... Ja niimpäs näkyykin olevan, jotenki muistin kiven kovaan että tuossa 36tkm huollossa olisi ollut venttiilit kanssa. Sen takia oikeastaan tuota huoltoa kyselinki, kun ei jaksaisi itse niitä katsella, kun ainakin suitsassa niissä oli niin valtava työ. Mutta eipä siinä sitten mitään. Pitänee tehdä nuo muut tuossa joku harmaa talvi-ilta. Ja kiitoksia ja sorryt sotkuista![]()
Tuli nyt sitten hetken mielijohteesta ja hyvästä tarjoushinnasta johtuen hommattua commanderin sijaan tollanen rapidbiken boxi...
Tuossa II-versiossa on sitten myös tuo ignition module sisässä samassa paketissa, joten tuohon nyt pitäisi saada shifterikin aika helpolla(pois lukien translogic, minkä anturia tuo ei tunnista). Onko kenelläkään oma kohtaisia kokemuksia tuosta boxista?
Tässä nyt ihan ohimennen niin mitäs renkaita suosittelesitte?
Hondan 900rr fireblade vm.99. Lujaa tulee välissä mentyä, riippuen päivästä ja kellon ajasta. pitäis pitoa löytyä.
Katuajoon jotain sporrtikummia jostalöytyy sopiva eturengas. Jos se ei riitä niin vaihda esim 600CBR:n etuvanne ja sitten alkaa löytyä ratagummeja jotka soveltuu paremmin kovaan menoon.
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Itse muutin vakioita sillai että pudotin niitä sen verta alaspäin että se kohdistustappi tuli pois yläkolmiosta ja sitten käänsin niitä eteenpäin about sen tapin leveyden verran.(Tepi @ Tammi. 05 2011,20:09) kirjoitti
Ainaki rata-ajoon tuli hieman mukavampi asento, kädet leveämmällä ja suoremmassa.
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Oorrait. Vedellään vakiona ja muutellaan asentoja, jos tarvii.(J.V. @ Tammi. 29 2011,10:21) kirjoitti
Ja heti perään uutta.. Kellään tietoa mihin kuvan musta liitin kuuluu? Nyt pari iltaa etsitty sille paikkaa, mutta ei löydy! Kaikki paikoillaan, mitkä otettiin pois. Se tulee oikeanpuolen paksusta johtonipusta.
![]()
Se on vikakoodien luku pistoke, se menee testeriin kun koodeja luetaan..
Tai pystyhän ne itekkin jotenkin tuosta lukemaan.
Eli ei se mihinkään meekkään, anna olla.
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Haha, no saakeli(J.V. @ Tammi. 29 2011,18:41) kirjoitti
Kyl mä sille varmaan jonkun paikan oisin vielä löytäny, kun pari iltaa ois ihmetelly. Ajattelin, että se punainen ja se keltainen liitin, mitkä on tulpattu, olis niitä testeriliittimiä. No, hyvä näin. Oppi taas jotain uutta. Kiitoksia!
morjes, kevääksi pitäisi hommata 04-07 blade. mietin tässä vaan et minkä vuotinen sen tulisi olla, luin tämän ketjun läpi enkä oikein saanut itseäni niin kovin kiinnostavia mielipiteitä paremmuudesta versioiden välillä. ilmeisesti 06-07 malli on parempi? mitään tyyppivikoja missään noissa ei ilmeisesti ollut? mitä pyörien omistajat tarkastaisivat tässä vaiheessa jos jälkiviisaina voisivat käytettyä pyörää mennä ostomielessä katsomaan?
omaakin kohtuuhintaista pyörää saa tarjota, mieluiten repsol värityksellä eikä mittarissa mielettömiä lukuja, 1 kilpinen, 2 kilpinen, ihan sama kunhan on suorassa eikä euronkuvat silmissä kiiluen korjattu.
miten tämä speedohealer toimii? manuaalisesti säädettävä?
kokoputken aion pyörään joka tapauksessa laittaa pcn kanssa että mielipiteitä eri merkeistä saa toki kertoa, yoshi tai akra päälimmäisenä mielessä.
kiitos vastauksistanne jo etukäteen -Timo![]()
Nyt tartteis pikkasen jelppiä -02 954 cebarin alipaineletkujen kanssa. Eli siis pyörä oli purettuna vuoden päivät ja nyt kävin kasaamaan rompetta takaisin läjään. Mihinkähän mahtaa tulla sellainen Y mallinen alipaineletku kiinni? Yhden pään lykkäsin niistä tankin pohjaan ja yks pää roikkuu alhaalla renkaan luona(oli sellaiset hankaumat letkussa et siellä se varmaan on ennenkin ollut?) mutta yks pää niistä letkuista jäi irralleen enkä löytänyt sille mitään paikkaa mihin se voisi tulla. Katselin tuossa netistä jotain repair manualia mutta en löytänyt siitäkään kuvaa mistä kyseinen asia olis selvinnyt.
Cb 750K -78
ex Cbr 954rr Fireblade
ex Fzr 1000 - 91
ex Ts 250
ex Cbr 600F -99
Itse käyttänyt Bridgestonen BT016. Toimii kadulla kylmänäkin hyvin. Testit antaneet renkaasta vääristyneen kuvan. Radalla aktiiviseen ajoon, ei välttämät hyvä, kumin pehmeydestä johtuen.kirjoitti
16" tuumasena renkaana, pidän tätä vaihtoehtoa parhaana saatavilla olevista vaihtoehdoista.
... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?
Mitä ERITYISTÄ kannattaa katsoa honda cbr 1000rr 2006 mallissa kun ostaa yksityiseltä n.15 000km ajettuna? Tyyppivikaa?
Ymmärsin että 2006 versio on muuteltu, vrt. 2004 firebladeen. Ohjaus, etupyörän kulma jne..
Aloitan harrastuksen 33 päivän päästä, sain viime syksynä kortin ajamisen jälkeen n. 800km ajoa erilaisilla nakupyörillä mutta tulin järkiini![]()
Is a dream a lie if it don't come true or is it something worse
ex - Gsx-r 600 K7
KTM smr 690 -09
^^Vieläkö noissa (vm. 06-07) oli jännitteensäätimen kanssa ongelmia?
Eipä näis mitään tyyppivikoja ole.![]()
Ei muuta kuin kovaa ajoa. Laturiongelmia ei enää -06-07 mallissa ole.
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
-94 900 Fireblade kyseessä. Nyt ei pääse pyörän luo hetkeen ja pitäisi xenonit tilata. Mitkähän polttimot kyseisessä pyörässä on? On vielä niillä pyöreillä lampuilla.
Taitaa H4:set olla
XTZ 750 Super Tenere '90 -kaik on mänt
Cbr 929rr Fireblade '00 -tämäkii män
Bandit 1200 '99 -sekkiin män
Gsx-R 1100w '93 -ol ja män
... -04 mallissa oli tyyppivikana hiushalkeavat ja haalistuvat(tankin) katteet...(wbaum @ Maalis. 10 2011,15:15) kirjoitti
... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
Vanha 600:n CBR meni vaihdossa tänään ja tilalle tuli -08 Bleidi. *Pyörän saan ensi viikolla, kun lisäpalikat on asennettu ja pyörä on käynyt penkissä.
Minkälaisia kokemuksia teillä on Bleidiin saatavista 'tail tidy' kilpitelineistä? Olen nettifoorumeilta lukenut, että joidenkin valmistajien mallit eivät kestä pitemmän päälle.
Onko jotain mallia, joka olisi kestävä, tyylikkään näköinen, siihen saisi valon ja johon olette olleet tyytyväisiä?
Huuuaaah......! CBR it is.
"If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
Ei Hondissa mitään vikoja ole. 28.000 tkm takana ja Nothing!
Unelmapyörä.![]()
Terve,
kaverilla kiinnostaisi hommata '08 Bladeen LSL:n tour match clip-onit, mutta näyttävät olevan joka puolella pirun kalliita/saman hintaisia kuin Suomessa (n. 330e). Englannissa näytti olevan huomattavasti kalliimmat kuin Suomessa.
Tietääkö joku jotain hyvää nettikauppaa, joka möisi LSL osaa noita hintoja edullisemmin?
Ex:
Ducati Hypermotard 1100 -08
Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
Honda CBR 1100 XX -04
kerrottakoon nyt sen verran multa loppui lataus vm2007 bladesta, syyksi selvisi rikkinäinen jännitteensäädin/tasasuuntaaja. kuuleman mukaan huono akku ja vähillä virroilla starttailu saattaa hajottaa tuon mokkulan.(TeroT @ Maalis. 11 2011,07:56) kirjoitti
osa löytyy duell:lta/lähimmältä honda jälleenmyyjältä tarvikkeena hintaan 126€, alkuperäinen osa 308€.
edit: ei ollutkaan suuntaaja omasta rikki vaan roottori irti.
sc57
Nyt tökkii rajusti tuo muisti....
Eli -97:ska Blade 900RR..
Tuossa eilen rupesin illalla töistä lähtiessäni ihmettelemään
kun pyörä starttaa mutta ei käynnisty.
Noh johan se lähti käyntiin kun otti mopon jalustimelta ja starttas uudelleen.
Rupesin nyt tuossa pähkäilemään että miten niiden turvajuttujen nyt oikein pitää niinku pelata?? (enhän mää muista)
Eli pitäshän tuon mopon startata jalustimeltakin jos vaihde on vapaalla?? Nyt se sammuu heti jos meinaa jalustimelle laittaa niin ettei ole kytkin pohjassa
Eikös oikea toiminta ole sellainen että pyörän pitäs käynnistyä jalustaltakin jos vaihde vain on vapaalla...?
(ja mulla se tosiaan sammuu kun yrittääkään jalustalle laittaa).
Lähinnä mietin että mistä lähtis vikaa hakemaan... tuosta jalustan anturista, vaihdeanturista vai tuosta kytkinkahvasta...
Jotenkin nyt vain tökkii niin totaalisesti etten muista edes miten niiden pitäisi ehjänä pelata
Auttakaa vajaa-älyistä!
Kiitos ja anteeksi
Honda CBR 1000RR -04
Honda CR500R AF *-99
Honda CB400N * * *-82
Tjaa-a, en Hondista tiedä, mutta omat Rykköset ja Kymppikawat ainakin starttaa jalustimeltakin
Ei tietenkään jos on vaihde silmässä..
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa