Sivu: 10 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 2145:sta
  1. #271
    Lainaa (Brocol @ Elo. 10 2009,09:45) kirjoitti
    Mustavalkoinen ´08 muutamilla ekstroilla tuli siis hankittua. Jonkinlaista suojapalikkaa ja kahvaa tulee varmaan ensitilassa laitettua lisäksi. Ilmeisesti tuo vakiohuggerikin pitäisi päivittää isompaan, niitä näyttää useammalta valmistajalta löytyvän.
    Onnea uudesta hienosta pyörästä. Eikö olekin aika ketterä pyörä ajella?
    Jos huggerin tilaat, niin kysy 'lippa' nimimerkiltä kimppatilausta, kun hän tuossa hieman ylempänä puhui, että olisi hankkimassa myös.
    xxx
  2. #272
    Lainaa (Streethawk @ Elo. 10 2009,11:15) kirjoitti
    Lainaa (Brocol @ Elo. 10 2009,09:45) kirjoitti
    Mustavalkoinen ´08 muutamilla ekstroilla tuli siis hankittua. Jonkinlaista suojapalikkaa ja kahvaa tulee varmaan ensitilassa laitettua lisäksi. Ilmeisesti tuo vakiohuggerikin pitäisi päivittää isompaan, niitä näyttää useammalta valmistajalta löytyvän.
    Onnea uudesta hienosta pyörästä. Eikö olekin aika ketterä pyörä ajella?
    Jos huggerin tilaat, niin kysy 'lippa' nimimerkiltä kimppatilausta, kun hän tuossa hieman ylempänä puhui, että olisi hankkimassa myös.
    Kiitos ja onnea Repsolista! On kyllä ketterä pyörä, tuntuu aikalailla 600:n kokoiselta, melkein liiankin pieneltä. Eka ajatus oli kyllä että on sääli ja melkoista haaskausta ajella kadulla kilometriäkään tuollaisella pyörällä.
  3. #273
    Lainaa (Brocol @ Elo. 10 2009,09:45) kirjoitti
    Jep, 929RR:n mentyä poikki * pysytään näemmä vieläkin kyykyissä ja vieläpä Bleidissä vaikka monta vaihtoehtoa oli. Sen verran mahtava pyörä ajaa ja vähän ajettuja saa tosiaan erittäin sopivasti verraten vaikka 04-05 10R:n pyynteihin.

    Mustavalkoinen ´08 muutamilla ekstroilla tuli siis hankittua. Jonkinlaista suojapalikkaa ja kahvaa tulee varmaan ensitilassa laitettua lisäksi. Ilmeisesti tuo vakiohuggerikin pitäisi päivittää isompaan, niitä näyttää useammalta valmistajalta löytyvän.
    Älä sitten tartuta kaatumatautia siihenkin . Onnea uudesta moposta !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  4. #274
    Onko ketään kääntänyt 04-06 bladen vaihdekaaviota.Jalkatappisarjalla luonnollisesti onnistuu, mutta onnistuuko vaihteensiirtäjän tangon (tjsp.) asennus toiselle puolelle?
  5. #275

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Soilworker @ Loka. 16 2009,01:10) kirjoitti
    Onko ketään kääntänyt 04-06 bladen vaihdekaaviota.Jalkatappisarjalla luonnollisesti onnistuu, mutta onnistuuko vaihteensiirtäjän tangon (tjsp.) asennus toiselle puolelle?
    Mulla on kilvellisessä käännetty kaavio Lucasin tapeilla. Siinä vaihdepoljin on perinteisesti nivelöity jalkatappiin. Mun kilvettömässä itsetehty viritys jossa vaihdepoljin kiinnitetty sivujalan paikalle ja siitä kiinnityspisteen etupuolelta polkimen jatkosta tanko vaihdeakselille. Tuo siis edellyttää sivutuen poistamista.

    Ei taida se perinteinen kääntöhomma onnistua. Jotain siinä oli edessä vaihdeakselin etupuolella.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  6. #276
    Tietääkö kukaan miten "vikavalon" saa sammumaan kun EGCV-servo poistetaan?
    -Timo
  7. #277

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Onko kukaan selvitellyt käykö muiden mallien vanteet noihin -04-07 valmistettuihin Bladeihin? Hakusessa olisi siis edukkaat kakkosvanteet -04 Firebladeen.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  8. #278

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Eikö kukaan ole selvitelyt vanteiden ristiinsopivuutta?
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  9. #279
    ... 1000rr.net-foorumilla väitetään että 04-07 sopisi keskenään, varmaa tietoa ei ole. Itse ihmettelin Braking-jarrulevyjä ostaessani tuotekoodeja verraten 04-05 ja 06-07 kesken, jotka eivät ole samoja keskenään...
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
  10. #280

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (ESKIL @ Marras. 19 2009,01:09) kirjoitti
    ... 1000rr.net-foorumilla väitetään että 04-07 sopisi keskenään, varmaa tietoa ei ole. Itse ihmettelin Braking-jarrulevyjä ostaessani tuotekoodeja verraten 04-05 ja 06-07 kesken, jotka eivät ole samoja keskenään...
    Ainakin Hondan omat varaosanumerot on samat 04-07 malleissa.

    Lähinnä olisin kiinnostunut että käykö esim 600CBR:n tai jonkun muun Hondan mallin vanteet tuohon?

    Tai jos jollain on käypäset vanteet niin saa tarjota.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  11. #281
    ... Uskoisin että ei mikään mahdottomuus, koska mun vanhat -04 orkkis etujarrulevyt meni heittämällä kiinni kaverin -03 600rr:ään. Renkaan laakeritkin oli muistaakseni samaa tavaraa keskenään...
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
  12. #282
    Tervehdys! Mulla on ollut pienessä mielessäni että jospa vaihtaisi 3:n vuoden yhdessä olon jälkeen tupla x:n 04-07 vuosi mallin 1000een tupla r:ään... Onkohan moisessa pyörässä tyyppi vikoja tai merkittäviä eroja vuosimallien välillä, ja ajettavuudesta että onko pyörä laisinkaan yhtä rento ja vakaa ajella kuin xx? Ja onko kokemuksia miltä tuntuu ajaa 2 päällä kuljettajasta/matkustajasta?
    Ps. Olisin todella kiitollinen jos saisin vinkkejä ja kokemuksia! Sillä mopo kuume alkoi jo, ja kaipaisin ehkä vähän räväkämpää pyörää!
    Super blackbird
  13. #283
    Tein saman ratkaisun pari vuotta sitten ja siirryin 1998 XX -> 2006 RR. Voin suositella, jos ajat pääasiassa yksin ja sinulla on yhtään kiinnostusta käydä radalla.

    Tyyppivikoja ei taida paljonkaan olla. -04-05 oli laturivikoja, mutta nuo lienee korjattu. Matkustajan kanssa ei ole mikään mukava, mutta eipä noita malleja ole siihen tarkoitettukaan. Pisin päiväsiivu on melkein 800km eli kyllä tuolla ajaa pitempäänkin tarvitaessa.

    EDIT: Pakko vielä mainita, jotta tuon vaihdon myötä alkoi ajaminen taas maistua. Pitkän XX kauden lopulla oli jo alkanut into laantua. Rata-ajoon on myös suuri vaara jäädä koukkuun...





    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  14. #284
    Joo kyllähän sitä ihminen välillä vaihtelua kaipaa...

    Eniten mietityttää se että onko alusta kova normaalissa maantie ajossa? Tykkään itse ajella pää asiassa pieniä mutkaisia teitä melkolailla nopeus rajoituksia noudattamalla (välillä tietysti pääse piru irti), ja tupla x tuntuu usein vähän kankealta ja painavalta pienissä syheröissä... Siksi mietinkin tuota tupla R:ä varteen otettavana...
    Super blackbird
  15. #285
    ... Kyllä sä siitä kovanikin saat, säätämällä.
    Suosittelen että vaihdat heti alkuun takarenkaan profiilin 55 tai 60 luokkaan, taipuu sen jälkeen aika eri tavalla, niin ja speedohealeri siitten tietty...
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...
  16. #286
    Onkos bladessa muuten hyvin vetoa vakiona verrattuna bläckäriin? Kun mulla on tämän hetkisessä bläckärissä takapyörällä 168 hevosta ja 138nm (viritelty), niin tietysti toivoisin etten koe suurta pettymystä uuden pyörän suhteen, vaikka se onkin 55kg kevyempi...
    Super blackbird
  17. #287
    Lainaa (Niiro @ Helmi. 09 2010,18:52) kirjoitti
    Tervehdys! Mulla on ollut pienessä mielessäni että jospa vaihtaisi 3:n vuoden yhdessä olon jälkeen tupla x:n 04-07 vuosi mallin 1000een tupla r:ään... Onkohan moisessa pyörässä tyyppi vikoja tai merkittäviä eroja vuosimallien välillä, ja ajettavuudesta että onko pyörä laisinkaan yhtä rento ja vakaa ajella kuin xx? Ja onko kokemuksia miltä tuntuu ajaa 2 päällä kuljettajasta/matkustajasta?
    Ps. Olisin todella kiitollinen jos saisin vinkkejä ja kokemuksia! Sillä mopo kuume alkoi jo, ja kaipaisin ehkä vähän räväkämpää pyörää! *
    XX:ää en ole ajanut eli siihen en osaa verrata. RR on minusta kuljettajan pyörä ja kyytiläisen voi unohtaa ellei sitten kyytiläinen ole vain lyhyitä aikoja kyydissä. Kyytiläisellä ei ole mukava istua mukana pidempään. Ja kyytiläisen mukana olon huomaa kyllä selvästi ajossa. Yksin ajaessa sitten ainakin minun fysiikalla pyörä kelpaa, niin radalle, mutkapätkälle kuin matkaankin. 1,5v vuotta ajelin 07 mallilla eikä mitään ongelmia. Loistava pyörä.
    xxx
  18. #288
    Kyllä ainakin -09 bladessa vakionakin vetoa pisaa,tosin -06-07 mallista vähän kokemusta.Itseäni alkoi häiritsemään bläkkärissä juuri toi kankeus ja massa sekä se ettei alustassa säätöjä.Mutkapätkää kun pääasiassa tulee enimmäkseen ajeltua niin blade ehdottamasti miellyttävämpi sekun on tehty mutka ajoon.Pc:n asennus ja säätö vielä harkinnassa.Bläkkäristä kun siirtyi bladeen niin tajusi miltä tuntuu kun yö vaihtuu päivään!Mahtava pyörä ajaa.
    <p>VFR 1200F-11/12</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>
  19. #289
    Osta sitten tuo 06 tai 07 malli, mikäli ajattelit tuota "vanhemmankoppiasta" hankkia. Ajoin 06 mallilla 500km lenkin, ja se oli pyöränä mielestäni parempi (suht paljonkin) kuin oma 04 mallini.

    Toki, jos menet tähän uusimpaan malliin (08->), pääset sitten taas aivan uudelle tasolle ominaisuuksissa.
    .
  20. #290
    Mikähän noissa 04-05 mallisissa on sitten eroa 06-07 mallisiin jos ajettavuus on eri luokkaa..? Katteissahan on ainakin eroa mutta missä muussakin? Vai voisikohan se ajettavuus riippua alustan säädöistä / renkaista? Viisaammat voisivat kertoa...
    Super blackbird
  21. #291
    Ahaa joo, selvitinkin itse muutoksia... Eli käsitin ohjaus kulman muuttuneen ja ohjauksesta tulleen paremman, sekä tehoa on lisätty muutamalla hevoisella, että näin... Vuosi malli riippuu täysin noista lompakon nyöreistä, jos ne eivät olisi esteenä niin eiköhän sitä 2010 tulisi...
    Super blackbird
  22. #292
    Lainaa (Niiro @ Helmi. 10 2010,17:27) kirjoitti
    Ahaa joo, selvitinkin itse muutoksia... Eli käsitin ohjaus kulman muuttuneen ja ohjauksesta tulleen paremman, sekä tehoa on lisätty muutamalla hevoisella, että näin... Vuosi malli riippuu täysin noista lompakon nyöreistä, jos ne eivät olisi esteenä niin eiköhän sitä 2010 tulisi... *
    Joo, muutoksia on yllättävän paljonkin, ja enemmän kuin nuo mitä mainitsit. Ja nuo muutokset ovat kyllä semmoisia että eron huomaa ihan selvästi. Tuo "jälkimmäisempi" korimalli on paljon parempi kuin 04-05 mallit. Toki, 04-05 on myös soiva peli, joten jos hyvään hintaan saat, ei siinäkään pettymyksiä ole odotettavissa.

    Itse aikanaan siirryin XX- mallista näihin kyykkyihin juuri samasta syystä mitä ketjussa on puhuttu: lisää herkkyyttä, säädettävyyttä yms. Aikanaan vaihdoin tupla-x:n CBR929RRään. Muutos oli melkoinen, mutta sain juuri sitä mitä lähdin hakemaankin.



    .
  23. #293
    Kuinka XX:ää on viritelty jos antaa 168 hv takapyörältä?

    Tarvii jo mekaanista viri-viriä, putkisto+commari-virillä ei lähde noita tehoja paitsi jostain ylipositiivisesta penkistä...
  24. #294

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Gari @ Helmi. 11 2010,10:33) kirjoitti
    Kuinka XX:ää on viritelty jos antaa 168 hv takapyörältä?

    Tarvii jo mekaanista viri-viriä, putkisto+commari-virillä ei lähde noita tehoja paitsi jostain ylipositiivisesta penkistä...
    Vakiona nuo XX:t taitaa potkia jotain vähän alle 140 takarenkaalta joten n. 30 hp:tä on täytynyt virittämällä tulla lisää. Ilman ahtamista tuollainen vaatii melko radikaaleja keinoja.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  25. #295
    Joo, kovasti yritin dyno lappua etsiä huonolla menestyksellä... Viime kesänä dynotin räyskälässä, päähän pinttyi lukema 168, mutta voin muistaa myös vähän väärin (Ehkä aika kultaa muistot), vääntöä nakilla oli kuitenkin se yli 130nm... Pyörässä on pc ja yoshimura 4in1, ja tietysti suuttimet ja suodatin vaihdettu, en ole varma tekikö edellinen omistaja kenties jotain muutakin (sukulais mies), muistan varmaksi että kun pyörä tuli lahdesta oli silloisessa lapussa säätämisien jälkeen moottori tehoksi ilmoitettu 186 hevosvoimaa, siitä en tiedä kuinka paljon penkit kusettaa... ps. Kyseessä vm. 2000 pyörä...
    Super blackbird
  26. #296

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Niiro @ Helmi. 11 2010,18:19) kirjoitti
    Pyörässä on pc...tietysti suuttimet
    Kuinka voi olla PC ja suuttimet?
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  27. #297
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 11 2010,18:49) kirjoitti
    Lainaa (Niiro @ Helmi. 11 2010,18:19) kirjoitti
    Pyörässä on pc...tietysti suuttimet
    Kuinka voi olla PC ja suuttimet?
    Pyörässä kuuluu toki ollakin PC ja (ruiskutus)suuttimet, mutta noita tuskin lienee vaihdettu. Läpäisevät varmasti vaparin tavitseman määrän polttoainetta.

    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  28. #298

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (ruoste @ Helmi. 11 2010,20:54) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 11 2010,18:49) kirjoitti
    Lainaa (Niiro @ Helmi. 11 2010,18:19) kirjoitti
    Pyörässä on pc...tietysti suuttimet
    Kuinka voi olla PC ja suuttimet?
    Pyörässä kuuluu toki ollakin PC ja (ruiskutus)suuttimet, mutta noita tuskin lienee vaihdettu. Läpäisevät varmasti vaparin tavitseman määrän polttoainetta.

    Juu. Omassakin pyörässä on 8 kpl ruiskusuuttimia. Tuo vaan kuulosti siltä ko. XX:ssä on sekä ruisku & kaasarit...
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  29. #299
    kertokaas mihin järjestykseen noi tulpanjohdot tulee ku käytin konetta irti rungosta enkä älynnyt merkitä mikä johto tulee millekin sylinterille. Repair manualistakaan en löytänyt järjestystä *

    pyörä on cbr 900rr -99 (SC33)
    Honda CBR 900RR -99
  30.  
  31. #300
    yleisesti johtojen pituuksista voi päätellä suurin piirtein mihin tulee eli jos johdot lähtee puolasta ja puola on vaikka rungon oikealla puolella niin pisin vasempaan nurkkaan. esimerkiksi näin vanhassa yamaha fzr:ssäni oli että oikealla oli puolat ja siitä vasemmalle kulmaan pisin piuha eli meni 4 pyttyyn. en tiedä oliko mittää hyötyy mut toivotaan et joku ilahtui

    Ostin tossa eilen 1993 vuosimallia olevan 900rr firebladen niin mitäs öljyä kannattaa kyseiseen värkkiin laittaa ja kuinka paljon menee öljyy koneeseen?
    Honda Cbr 900 rr
Sivu: 10 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen