Sivu: 7 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 2145:sta
  1. #181
    Ostakaa multa viripalikkaa kyseiseen nopottimeen.....
    Oma on -04 mut käy uudempiinkin!!!
    Nää on uusia ja ylimääräisiä minulle.

    linkki TÄSSÄ
  2. #182
    Lainaa (ReBa @ Helmi. 10 2009,15:15) kirjoitti
    Ostakaa multa viripalikkaa kyseiseen nopottimeen.....
    Oma on -04 mut käy uudempiinkin!!!
    Nää on uusia ja ylimääräisiä minulle.

    linkki TÄSSÄ
    Linkki ei pelitä.
  3. #183
  4. #184
    No nyt on ketjut vaihdettu bleidiin. -1 eteen ja +2 taakse. 120 kilsaa takana näillä liukkailla teillä. Ei oikein ole päässy kiihdyttämään kunnolla, mut kyl sitä potkua vain riittää. Joko se keulii tai lähtee sutimaan =) Osat makso: ketjut n.180e (norm. pituiset), rattaat n. 60e ja speedohealer 95e. Asennukset oli ihan ok laittaa pienten vastustusten ja muuten vain kantapään kautta opitun jälkeen. Mittarivirhettä tuli lisää noin 10km/h, mut tolla speedohealerilla mittarivirhe on korjattu nyt kokonaan.
    R6R räärääpyörä
  5. #185
    Lainaa (Poko @ Touko. 01 2008,12:57) kirjoitti
    Lainaa (Zuhnu99 @ Huhti. 29 2008,23:16) kirjoitti
    Paljonko kestää kilometrejä ilman remonttia kiloset sportit ihan normikäytössä? Löytyykö jostain tietoa asiasta?
    En ite kyllä koskis yli 30tkm ajettuihin.
    Justjoo. Ihan vertailun vuoksi vaikkei tonnikyykky olekaan, TM:n testissä 1 tkm ajettuna ja 40 tkm ajettuna FJR1300 antoi dynossa enemmän vääntöä ja tehoa + aika 1/4-maililla oli parempi 40 tkm ajetussa kuin uudessa. Ettei ne koneet kyllä miksikään mene ennen 100 tkm jollei pelkkää rataa aja ja huollot tehty.
    Kronoby Racing Team
  6. #186
    Lainaa (Juhana N @ Joulu. 02 2008,17:15) kirjoitti
    Kyselen tässä kaverin puolesta: Pyörä ´07 Blade 1000RR. Minkälainen tiiviste on öljypropussa. Onko erikoinen vai ihan normi kupari/alu/vast.
    Niin ja minkä kokoinen tiiviste?
    Kronoby Racing Team
  7. #187
    mulla näytti kupariselta mutta en mitannut viime öljynvaihdossa.
  8. #188
    Kiitos, tää auttoi jo paljon, luultavasti joku 14 mm. Ei muuta ku penkomaan varastoa.
    Kronoby Racing Team
  9. #189
    Lainaa (Juhana N @ Huhti. 19 2009,20:52) kirjoitti
    Kiitos, tää auttoi jo paljon, luultavasti joku 14 mm. Ei muuta ku penkomaan varastoa.
    Olikin 12 mm.
    Kronoby Racing Team
  10. #190
    Mitäs renkaita olette käyttäneet näissä pyörissä? Itellä on ollut alla Pirellin Corsat, Corsa 3 ja nyt Rossot. Rossot on ollu pito/kestävyydeltään parhaat ja mieluisammat. Niin kysymys on tässä, eli oletteko käyttäneet touring renkaita. Meneekö se perä turhan liukkaaksi? Itsellä seuraava sarja tulee olemaan taas rossot, kun enimmäkseen mutkapätkillä ja radalla tulee pörrättyä. Ihan vain mielenkiinnosta kyselin.

    Niin tosta välitysten vaihdosta sen verran, että 1 vaihteen nopeus tippu tonne 121 (tarkka lukema). 130km/h 6 vaihteella kierrokset n. 6 tonnia. Kulutuksessa en ole huomannut mitään huomattavaa eroa. Mutta paljon on hauskuutta tullut ajamiseen, ehkä liiankin. =)
    R6R räärääpyörä
  11. #191
    Lainaa (Juhana N @ Huhti. 19 2009,20:25) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Touko. 01 2008,12:57) kirjoitti
    Lainaa (Zuhnu99 @ Huhti. 29 2008,23:16) kirjoitti
    Paljonko kestää kilometrejä ilman remonttia kiloset sportit ihan normikäytössä? Löytyykö jostain tietoa asiasta?
    En ite kyllä koskis yli 30tkm ajettuihin.
    Justjoo. Ihan vertailun vuoksi vaikkei tonnikyykky olekaan, TM:n testissä 1 tkm ajettuna ja 40 tkm ajettuna FJR1300 antoi dynossa enemmän vääntöä ja tehoa + aika 1/4-maililla oli parempi 40 tkm ajetussa kuin uudessa. Ettei ne koneet kyllä miksikään mene ennen 100 tkm jollei pelkkää rataa aja ja huollot tehty.
    Joo sori. En tiedä oikei mitä oon joskus puhunu! Hiton himmeetä tekstiä, pyydän anteeksi. Itelläki oli reilusti enemmän rullattu peli ja eiköhän syksyllä oo taas lähellä. Käytöstä ja huollostahan tuo riippuu täysin.
    --GsxR:iä--
  12. #192
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (dreamer @ Huhti. 20 2009,23:30) kirjoitti
    Niin kysymys on tässä, eli oletteko käyttäneet touring renkaita. Meneekö se perä turhan liukkaaksi?
    Mulla on uusi Z6 190/50 takana. Piirtää vaan viivaa vähänkään kylmänä vahingossa ja muutaman kerran lämpimänäkin lähtenyt vaeltamaan. Ei näitä oikein suositella voi. Toimisko vähän paremmin lämpimämmällä kelillä sitten, otin kuitenkin pilot sportit seuraavaksi sarjaksi kun halvalla sai. Eikös nekin tourinkeja oo.



  13. #193
    Lainaa (Poko @ Touko. 01 2008,12:57) kirjoitti
    Lainaa (Zuhnu99 @ Huhti. 29 2008,23:16) kirjoitti
    Paljonko kestää kilometrejä ilman remonttia kiloset sportit ihan normikäytössä? Löytyykö jostain tietoa asiasta?
    En ite kyllä koskis yli 30tkm ajettuihin. Kavereilla koneet täysin palasina ollu jo siinä vaiheessa.
    onpa hondalla laatu tippunu mitä tuorempaan peliin mennä, jos ei kestä kuin 30tkm .. Kyllä nyt joka vehe pitäs kestää sen 100tkm.. tietysti riippyy varmasti ajotavasta. Ja onhan blade sellanen pyörä, että yritäppä sillä nyt sitte lain puitteissa ajaa .. Kaverilla -03 jonkun verran olen ajanu niin *pakkohan sillä on ollu kokkeilla
    käytössä:
    Honda VT1100 ACE

    vanhat:
    Yamaha FZR600
    Honda CB750 SevenFifty
    Honda XL600V Transalp
    Yamaha FJ 1100
    Suzuki TS250
    Suzuki DR600
    Suzuki GSX750F
    Yamaha XT600
    Yamaha XTZ660
    Honda VTR1000f
    Honda VT750 ACE
  14. #194
    Lainaa (DanLaid @ Huhti. 21 2009,09:53) kirjoitti
    Lainaa (Poko @ Touko. 01 2008,12:57) kirjoitti
    Lainaa (Zuhnu99 @ Huhti. 29 2008,23:16) kirjoitti
    Paljonko kestää kilometrejä ilman remonttia kiloset sportit ihan normikäytössä? Löytyykö jostain tietoa asiasta?
    En ite kyllä koskis yli 30tkm ajettuihin. Kavereilla koneet täysin palasina ollu jo siinä vaiheessa.
    onpa hondalla laatu tippunu mitä tuorempaan peliin mennä, jos ei kestä kuin 30tkm .. Kyllä nyt joka vehe pitäs kestää sen 100tkm.. tietysti riippyy varmasti ajotavasta. Ja onhan blade sellanen pyörä, että yritäppä sillä nyt sitte lain puitteissa ajaa .. Kaverilla -03 jonkun verran olen ajanu niin *pakkohan sillä on ollu kokkeilla
    Et viittiny lukee sit kahta kommentia ylempää tota mun viimesintä kommenttia....
    --GsxR:iä--
  15. #195
    Lainaa (dreamer @ Huhti. 20 2009,23:30) kirjoitti
    Mitäs renkaita olette käyttäneet näissä pyörissä? Itellä on ollut alla Pirellin Corsat, Corsa 3 ja nyt Rossot. Rossot on ollu pito/kestävyydeltään parhaat ja mieluisammat.
    Minulla on tuossa -08 mallissa kerennyt olemaan ne vakio-Dunlop Qualifierit, Diablo Rossot ja nyt on jotkut Michelin Pilot Powerit.
    Ehdottomasti parhaat noista kolmesta ovat olleet Rossot; hyvä pito kuivalla ja märällä sekä mielestäni ehdottomasti paras tuntuma tiehen. Kun Michelinit loppuu, palaan Pirelleihin.
    Honda CBR 1000 RR -08
  16. #196
    näissä 08 bladeissa on tosi pehmeä maalipinta et naarmuuntuu jo pelkästä katsomisesta. Niin onko kukaan kokeillut jotakin värivahaa tms. että sais pintanaarmut veks? autoglymiä kokeilin ja tuli entistä naarmusemmaks.
  17. #197
    Hain juuri '08 bladen takuuhuollosta ja siellä kerrottiin, että olivat samalla vaihtaneet siihen uuden kytkimen. En tiedä mitä pyöriä tuo koskee, mutta jonkinlainen recall on kuitenkin ilmeisesti kyseessä. Vaihtoivat kuulema 6-jousisesta 4-jousiseen. En tiedä mitä tarkoittaa, mutta en valita, jos saan uuden kytkimen
    premier

    emeritus
  18. #198
    Nyt on blade penkitetty. Vm-07 pyörään laitettu Laserin X-treme sliparit, PCIII, lambda ohitettu ja flapper-modi. Vakiokartalla 150,74hp ja 104,75Nm. Säädön jälkeen 160,16hp ja 110,46Nm. Paikkana Dyno-might. Kyllä muuttu ajettavuus huomattavasti paremmaksi, nyt vetää ihan eri tavalla läpi koko kierrosalueen!

    Sen verran täytyy vielä mainostaa, et tuolla Dyno-mightilla oli kyllä todella asiallinen palvelu ja osaava kaveri. Suosittelen!
  19. #199
    Kysymys kytkimen säätämisestä.

    Kyseessä on 04 Blade ja kytkinkahva painuu liian syvälle, ennen kuin ottaa kiinni. Kahvan etäisyyden säätöä pitää pitää 1:ssä, muissa kytkin ottaa kiinni pohjassakin. Vaihdettaessa pitää käyttää kaikilla sormilla kytkintä, jotta se irrottaa.

    Ohjekirjasessa sanotaan että mitään säädettävää ei ole, paitsi tuo etäisyydensäätö. Ja että nesteen pinta pitää tarkistaa tai ilmata kytkin huollossa jos ei auta mikään.

    Kytkin nestettä on kyllä ylitse sen Max rajan, mutta epäilen voiko se vaikuttaa näin. Onko kellään mitään vinkkiä?
  20. #200
    Myyty



    R6R räärääpyörä
  21. #201
    Lainaa (Maikko @ Huhti. 24 2009,17:56) kirjoitti
    Kysymys kytkimen säätämisestä.

    Kyseessä on 04 Blade ja kytkinkahva painuu liian syvälle, ennen kuin ottaa kiinni. Kahvan etäisyyden säätöä pitää pitää 1:ssä, muissa kytkin ottaa kiinni pohjassakin. Vaihdettaessa pitää käyttää kaikilla sormilla kytkintä, jotta se irrottaa.

    Ohjekirjasessa sanotaan että mitään säädettävää ei ole, paitsi tuo etäisyydensäätö. Ja että nesteen pinta pitää tarkistaa tai ilmata kytkin huollossa jos ei auta mikään.

    Kytkin nestettä on kyllä ylitse sen Max rajan, mutta epäilen voiko se vaikuttaa näin. Onko kellään mitään vinkkiä?
    Liian syvälle??? Eikös sielä tanko tule vastaan? Irrottaako kytkin kumminkin? Etäisyyden säätö tuo kahvaa lähemmäksi jolloin työmatka muuttuu samalla.Paljon ajettu? Kytkin myös kuluu...
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  22. #202
    Lainaa (Maikko @ Huhti. 24 2009,17:56) kirjoitti
    Kysymys kytkimen säätämisestä.

    Kyseessä on 04 Blade ja kytkinkahva painuu liian syvälle, ennen kuin ottaa kiinni. Kahvan etäisyyden säätöä pitää pitää 1:ssä, muissa kytkin ottaa kiinni pohjassakin. Vaihdettaessa pitää käyttää kaikilla sormilla kytkintä, jotta se irrottaa.

    Ohjekirjasessa sanotaan että mitään säädettävää ei ole, paitsi tuo etäisyydensäätö. Ja että nesteen pinta pitää tarkistaa tai ilmata kytkin huollossa jos ei auta mikään.

    Kytkin nestettä on kyllä ylitse sen Max rajan, mutta epäilen voiko se vaikuttaa näin. Onko kellään mitään vinkkiä?
    Sielä kytkimen nestelinjassa on ilmakupla. Se aiheuttaa tuommoisen kytkinkahvan pohjaanmenon ilman että kytkin irroittaisi kunnolla.

    Ilmaa se kytkimen järjestelmä, tai vie huoltoon ilmattavaksi. Sen tekeminen kestää noin 15min max.

    Pika-apuna seuraava:
    1) paina kytkin pohjaan
    2) avaa varovasti kytkimen työsylkyn päässä (alhaalla eturattaan vieressä) olevaa ilmausruuvia ihan vähän. Kupla saattaa "napsahtaa" ulos heti. Ole nopea, ettei kytkinnestettä tule ulos liikaa.
    3) väännä ilmausnippa kiinni hetipian
    4) voit päästää kytkimestä irti

    Nippaa pitää siis raottaa kytkimen ollessa pohjassa, ja kytkimestä tulee päästää irti vasta sen jälkeen, kun nippa on takaisin kiinni. Ellei nippa ole kiinni, ja päästät kytkimen irti, kytkimen nestesysteemi imee ilmaan sisäänsä.

    Putsaa neste heti pois, mikäli sitä roiskuu jonnekin. Se vie maalit mennessään.

    Ellei tuo auta, vie pyörä huoltoon ilmattavaksi. Sielä ne saa ihan kaikki ilmat varmasti pois.
    .
  23. #203

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (vma @ Touko. 13 2009,08:03) kirjoitti
    Ellei tuo auta, vie pyörä huoltoon ilmattavaksi. Sielä ne saa ihan kaikki ilmat varmasti pois.
    Tai purista kuminauhalla kytkinkahva pohjaan yön ajaksi. Ja kas kummaa; aamulla kytkin on ilmannut itse itsensä.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  24. #204
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Mulla on ollut renkaina tuossa -08 mallissa tässä järjestyksessä Qualifier, Metukan M3, Diablo Strada ja nyt taas M3. Etukumeina samat paitsi Strada.

    Qualifier kului silmissä. Se kesti juuri ja juuri 6tkm huoltoon. M3 oli hyvä ajaa. Pitoa kivasti ja kesti n. 7tkm. Strada oli aivan hanurista. Kallistusvarat ei riitä sporttiin eikä pyörä kääntynyt mihinkään. Virheostos. Nyt palasin takaisin M3:een. Stradan ajan edessä pyöri M3 jolla loppujenlopuksi ajoin noin 13tkm.

    Seuraavaksi varmaankin kokeilen josko M1 kestäisi takana vähän pitempään.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  25. #205
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Millaset ketjut tähän kannattaa vaihtaa? Alkaa nykyiset olla ehtoopuolellla. Mikä tää 520-konversio on mitä jenkkifoorumilla suositellaan?
  26. #206
    Lainaa (Juutana @ Touko. 13 2009,09:48) kirjoitti
    Mulla on ollut renkaina tuossa -08 mallissa tässä järjestyksessä Qualifier, Metukan M3, Diablo Strada ja nyt taas M3. Etukumeina samat paitsi Strada.

    Qualifier kului silmissä. Se kesti juuri ja juuri 6tkm huoltoon. M3 oli hyvä ajaa. Pitoa kivasti ja kesti n. 7tkm. *Strada oli aivan hanurista. Kallistusvarat ei riitä sporttiin eikä pyörä kääntynyt mihinkään. Virheostos. Nyt palasin takaisin M3:een. Stradan ajan edessä pyöri M3 jolla loppujenlopuksi ajoin noin 13tkm.

    Seuraavaksi varmaankin kokeilen josko M1 kestäisi takana vähän pitempään.
    Mulla tällä hetkellä alla Metzeler Sportec M3:t. Jotenkin tuntuisi lipsuvan tuo rengas...varsinkin takapää. En tiedä sitten, onko kyse ajotavasta vai mistä. Mielestäni kuitenkin saisi olla pitoa hieman enemmän. Katotaan nyt kauanko noilla vielä pääsee. Sitten voi tehdä päätelmiä.

    Ei kokemusta vielä muista renkaista Bladen alla, mutta täytyypä kokeilla. Minkälaisia kokemuksia muilla M3:sta?
    Viisas pääsee vähemmällä!
  27. #207
    Itse ajelin Pirellin Diabloilla 8tonnia ja rapiat.
    Ja pitoa löyty kohtuudella..
    Pyöränä oli 954 RR.
    "Mustanaamio on paha pahoille!"
    1000RR
    http://www.youtube.com/watch?v....ndex=21
  28. #208
    Lainaa (Juutana @ Touko. 13 2009,09:48) kirjoitti
    Mulla on ollut renkaina tuossa -08 mallissa tässä järjestyksessä Qualifier, Metukan M3, Diablo Strada ja nyt taas M3. Etukumeina samat paitsi Strada.

    Qualifier kului silmissä. Se kesti juuri ja juuri 6tkm huoltoon. M3 oli hyvä ajaa. Pitoa kivasti ja kesti n. 7tkm. *Strada oli aivan hanurista. Kallistusvarat ei riitä sporttiin eikä pyörä kääntynyt mihinkään. Virheostos. Nyt palasin takaisin M3:een. Stradan ajan edessä pyöri M3 jolla loppujenlopuksi ajoin noin 13tkm.

    Seuraavaksi varmaankin kokeilen josko M1 kestäisi takana vähän pitempään.
    Ei kestä M1 pitempään, päinvastoin. On kuitenkin yksi parhaista renkaista muuten katuajoon. Toimii aina ja heti. Enpä oikein muilla ajaisikaan, mutta turhan nopeaa kuluu. Noin 3tkm on yleensä kestänyt takana, paineet 2.8-3 barin hujakoilla.
    Supermoto
  29. #209
    Lainaa (peltzi82 @ Syys. 28 2008,14:30) kirjoitti
    Puol tyhmä kysymys, mutta kysyn kumminkin. Eli asensin Taylormade-vaimentimen -08 bladeen, ja jäi tuo lambda-anturi nyt ylimääräiseksi kun ei ollut uudessa putkistossa sille paikkaa. Pitäiskö mun nyt irroittaa se johto toisestakin päästä vai mitä sille tekis? Aiheuttaako muita jatkotoimenpiteitä?
    Löytyykö noita Taylormade pönttöjä Suomesta?

    Ovat helvetin tyylikkäitä eivätkä varmaan edes pistä virkavallan silmään, kun repii tarran irti. Ainakin valmistajan mukaan myös toimisivat:

    Taylormade
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  30.  
  31. #210
    Onko joku puntaroinut tai bongannut netistä bladen vakiovanteiden painoa (08-09) ?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Sivu: 7 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567891757 ... ViimeinenViimeinen