Moro kaikille!
Uus 954rr omistaja täällä kyselee täällä vinkkejä..elikkä bleidi välillä sammuilee tyhjäkäynnillä tai moottorijarrulla. Kun laittaa vaan virrat päältä ja takas päälle niin starttaamalla lähtee käyntiin ja toimii normaalisti? Jos sammuu ja yrittää suoraan käynnistää niin ei lähe vaikka kuinka sahaa. Useimmiten sammuu kun kääntyy parkkikselle tai pysähtyy valoihin. Ei muuta mut vähän ärsyttävää.
Ainoa mikä itelle tulee mieleen on "bank angle sensor" joka on etukatteen alla valojen päällä, jos muistan oikein.
Sen vois yrittää ohittaa eli siihen tullee kolme piuhaa niin laittaa laitimmaiset piuhat yhteen niin pitäis olla ohitettu.
Ja tietenkin katella muutenkin johtoja, että kaikki on kunnolla kiinni.
Jee Jee
Millanen sensori se on? Mulla fighteri niin vähä paikkoja siirrelty..Mut varmaan siis multaki jostai keulilta löytyy. Kuvaa? Väriä?
E: Löyty kuva, pitää kattoo ja ohittaa.
Viimeksi muokannut: Pöndeix; 17.03.2015 klo 16:47.
Kyllä siinä ainakin nuoli osotti suoraan ylöspäin. Ja liitin oli aika hapettunu, kattoo jos vielä sammuilee töistä lähtiessä niin ohitan ja toivon ettei pärrä nurin mee.
E: Ohitin ja nyt ei ole sammuillut enää!
Viimeksi muokannut: Pöndeix; 18.03.2015 klo 09:58.
Nyt on sisupuukko-palkinto lähellä, kun on saanut Hondan rikki. Sitkeys palkitaan!
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Kertokaas kun pyöräni (Honda CBR 900 sc33 ) nostaa näillä keleillä(5+) matka ajossa lämmöt korkeintaan 53 asteeseen ja kesälläkin tais olla lämmöt matkaajoss n 70 astetta. Kaupungissa lämmöt kyllä nousevat 100 asteeseen kunnes flekti rupeaa huutamaan. Eli onko normaalia näillä keleillä vai uusinko termostaatin ?
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Onkos tuosta ajosta koneelle haittaa jos lämmöt ovat maks. Sitä 55c näillä keleillä kun himo ajella jo kummiskin on![]()
Pahvi keulalle![]()
Yamaha FZR600 -93 3HE
Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
Hommatkaa KTM ni ei käy moottori kylmänä koskaan![]()
Suzuki DL1000 v-strom.
SLAVA UKRAINI!
FUCK PUTIN!
Mulla lämmöt on kelillä kuin kelillä matka-ajossa 77-78 astetta (Fireblade 2013). Termostaatti vaihtoon.
ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
ex-GSX-F 600 K6
ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
ex-GSX-R 1000 K8
Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
Triumph Speed Triple 955i 2002
Mikähän on bleidissä vikana?
Ostin valmiiksi niitatut ja oikean mittaiset ketjut sekä rattaat.
Kun pähkäilin miten ne saa paikoilleen niin ei mielestäni ollut muuta vaihtoehtoa kuin rälläköidä takasvingi auki.
Rälläköin,pistin uudet ketjut ja hitsasin takas kiinni,varmistin vielä kylkeen raudasta vahvikkeen.
Nyt ajossa kuitenkin perä tuntuu oudolta.
Laakerit vaihdoin ja täytin renkaan ilmalla mutta jotenkin hassu ajettava edelleen?
Horo Elää !
Sä oot varmaan hitsannut sen takahaarukan sinänsä ihan oikeaoppisesti, mutta väärään kulmaan. Hondalta löytyy vartavasten tehty hitsausmuottityökalu juurikin kyseistä operaatiota varten, jota ilman sitä on vaikea saada kohdilleen. Huomaa myös, että operaation jälkeen pakoputkenpäristin pitää vaihtaa uuteen.
CB500X
CBR1000RR
Taffu_altterin altteri
Ok,noi muotit on vissiin niin kalliita ettei kellään foorumilaisella ole tuota?
No ehkä hondalta saa vuokrattua.
Tuo päristin olikin uutta mulle,aina sitä oppii uutta![]()
Horo Elää !
Ite oon lainannu hondalta hitsausmuottityökalua aina kun ketjunvaihto ollut edessä. Hyvin on toiminut.
CBR1000RR
Aika hinnakas on Hondan orkkis ilmanputsari -12 bladeen; hinta 70 €. (kyllä on katteet kohallaan)
Edellinen pyörä Busa söi noita putsareita ahnaasti ja oli vaihdettava 6000km välein, mutta hinta oli järkevä n.35 €.
Tuohon hintaan ei raaski vaihtaa noin usein.
K&N näyttäis olevan alta 80 €, mutta suhtaudun varauksella noihin.
CBR1000RR
Niin,eiköhän se riipu olosuhteista miten mopo syö niitä.
Nyt kolmas kausi menossa samalla suodattimella,oli vielä niin puhtaan näköinen etten vieläkään uusinut.
Horo Elää !
mulla kanssa 15000 ajettu ja näyttää ihan uudelta. kerran vuodessa olen käyttänyt irti ja karistellut enimmät kärpäset pois.
-
-04-05 alkup suodatin ~40eur /kpl (tarve 2)
Tarvike abaut puolet halvempi, näyttää ihan samalta.
KTM 690SM
Olisko kenelläkään tietoa mistä saisin uudet kannenpultit cbr954rr:ääni? Mielellään Jyväskylä Tampere akselilta? Vai voiko noita vanhoja käyttää, momenttihan niille ei ole kauheen iso (55Nm).
Ride hard, die Happy!