Sivu: 50 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1471:stä 1500:een 2145:sta
  1. #1471
    Moro kaikille!

    Uus 954rr omistaja täällä kyselee täällä vinkkejä..elikkä bleidi välillä sammuilee tyhjäkäynnillä tai moottorijarrulla. Kun laittaa vaan virrat päältä ja takas päälle niin starttaamalla lähtee käyntiin ja toimii normaalisti? Jos sammuu ja yrittää suoraan käynnistää niin ei lähe vaikka kuinka sahaa. Useimmiten sammuu kun kääntyy parkkikselle tai pysähtyy valoihin. Ei muuta mut vähän ärsyttävää.
  2. #1472
    Lainaa Pöndeix kirjoitti Katso viesti
    Moro kaikille!

    Uus 954rr omistaja täällä kyselee täällä vinkkejä..elikkä bleidi välillä sammuilee tyhjäkäynnillä tai moottorijarrulla. Kun laittaa vaan virrat päältä ja takas päälle niin starttaamalla lähtee käyntiin ja toimii normaalisti? Jos sammuu ja yrittää suoraan käynnistää niin ei lähe vaikka kuinka sahaa. Useimmiten sammuu kun kääntyy parkkikselle tai pysähtyy valoihin. Ei muuta mut vähän ärsyttävää.
    Ainoa mikä itelle tulee mieleen on "bank angle sensor" joka on etukatteen alla valojen päällä, jos muistan oikein.
    Sen vois yrittää ohittaa eli siihen tullee kolme piuhaa niin laittaa laitimmaiset piuhat yhteen niin pitäis olla ohitettu.
    Ja tietenkin katella muutenkin johtoja, että kaikki on kunnolla kiinni.
    Jee Jee
  3. #1473
    Millanen sensori se on? Mulla fighteri niin vähä paikkoja siirrelty..Mut varmaan siis multaki jostai keulilta löytyy. Kuvaa? Väriä?

    E: Löyty kuva, pitää kattoo ja ohittaa.
    Viimeksi muokannut: Pöndeix; 17.03.2015 klo 16:47.
  4. #1474
    Lainaa Pöndeix kirjoitti Katso viesti
    Millanen sensori se on? Mulla fighteri niin vähä paikkoja siirrelty..Mut varmaan siis multaki jostai keulilta löytyy. Kuvaa? Väriä?

    E: Löyty kuva, pitää kattoo ja ohittaa.
    Jos se on vaan väärässä asennossa, niin pistä oikeaan asentoon. Siitä voi olla joskus vaikka hyötyä toimiessaan
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  5. #1475
    Kyllä siinä ainakin nuoli osotti suoraan ylöspäin. Ja liitin oli aika hapettunu, kattoo jos vielä sammuilee töistä lähtiessä niin ohitan ja toivon ettei pärrä nurin mee.

    E: Ohitin ja nyt ei ole sammuillut enää!
    Viimeksi muokannut: Pöndeix; 18.03.2015 klo 09:58.
  6. #1476
    Lainaa Jantunen kirjoitti Katso viesti
    Onkos jotain vinkkiä, kun mun -03 954:stä on vilkun kytkin lopettanut toimintansa? Pikkuhiljaa kuoli pois, vaikuttais ottaneen jonkun sortin kosketushäiriötä. Mahtaako sitä hallintayksikköä saada purettua, vai pitääkö tässä lähteä metsästämään purkuosia Suomesta tai pahimassa tapauksessa tilaamaan rapakon takaa?


    Tulipahan nyt sitten avattua tuo härpätin, kun ei CRC:llä alkanut toimia. Ei ihmekään, ettei toiminut kun on noin paljon sontaa välissä. Eihän tuosta saa minkään näköistä kontaktia
    Ex: Kawasaki ER5 -99
    Ex: Honda 954RR -03
    Ex: Kawasaki Z900 -20
    KTM 890 Adventure R -21
  7. #1477
    Nyt on sisupuukko-palkinto lähellä, kun on saanut Hondan rikki. Sitkeys palkitaan!
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  8. #1478
    Kertokaas kun pyöräni (Honda CBR 900 sc33 ) nostaa näillä keleillä(5+) matka ajossa lämmöt korkeintaan 53 asteeseen ja kesälläkin tais olla lämmöt matkaajoss n 70 astetta. Kaupungissa lämmöt kyllä nousevat 100 asteeseen kunnes flekti rupeaa huutamaan. Eli onko normaalia näillä keleillä vai uusinko termostaatin ?
  9. #1479
    Lainaa blak kirjoitti Katso viesti
    Kertokaas kun pyöräni (Honda CBR 900 sc33 ) nostaa näillä keleillä(5+) matka ajossa lämmöt korkeintaan 53 asteeseen ja kesälläkin tais olla lämmöt matkaajoss n 70 astetta. Kaupungissa lämmöt kyllä nousevat 100 asteeseen kunnes flekti rupeaa huutamaan. Eli onko normaalia näillä keleillä vai uusinko termostaatin ?
    En olis vielä kauhean huolissani kun näyttää ihan toimivalta, syyräri tuntuu olevan rivoiltaan aika puhtaan oloinen.
    Huolissani olisin jos lämmöt olisi koko ajan tapissa eli flektit laulaisi alvariinsa.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  10. #1480
    Onkos tuosta ajosta koneelle haittaa jos lämmöt ovat maks. Sitä 55c näillä keleillä kun himo ajella jo kummiskin on
  11. #1481
    Pahvi keulalle
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
  12. #1482
    Hommatkaa KTM ni ei käy moottori kylmänä koskaan
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  13. #1483
    Lainaa blak kirjoitti Katso viesti
    Onkos tuosta ajosta koneelle haittaa jos lämmöt ovat maks. Sitä 55c näillä keleillä kun himo ajella jo kummiskin on
    teippiä mittariin ja kovaa ajoa vaan
    Horo Elää !
  14. #1484
    Lainaa blak kirjoitti Katso viesti
    Kertokaas kun pyöräni (Honda CBR 900 sc33 ) nostaa näillä keleillä(5+) matka ajossa lämmöt korkeintaan 53 asteeseen ja kesälläkin tais olla lämmöt matkaajoss n 70 astetta. Kaupungissa lämmöt kyllä nousevat 100 asteeseen kunnes flekti rupeaa huutamaan. Eli onko normaalia näillä keleillä vai uusinko termostaatin ?
    Oisko siellä termostaatti auki?
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  15. #1485
    Kouluttaja Waille:n avatar
    Liittyi Jun 2009
    Helsinki / Skinnarilan vapaavaltio
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa blak kirjoitti Katso viesti
    Kertokaas kun pyöräni (Honda CBR 900 sc33 ) nostaa näillä keleillä(5+) matka ajossa lämmöt korkeintaan 53 asteeseen ja kesälläkin tais olla lämmöt matkaajoss n 70 astetta. Kaupungissa lämmöt kyllä nousevat 100 asteeseen kunnes flekti rupeaa huutamaan. Eli onko normaalia näillä keleillä vai uusinko termostaatin ?
    Vaikka en Hondista mitään tiedäkään niin kyllä toi aika matalalta käyntilämpötilalta kuulostaa. Kai sen pitäis näilläki keleillä vajaat parikymmentä astetta enemmän lämmetä että voitais puhua normaalista käyntilämpötilasta.
  16. #1486
    Mulla lämmöt on kelillä kuin kelillä matka-ajossa 77-78 astetta (Fireblade 2013). Termostaatti vaihtoon.
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  17. #1487
    Mikähän on bleidissä vikana?
    Ostin valmiiksi niitatut ja oikean mittaiset ketjut sekä rattaat.
    Kun pähkäilin miten ne saa paikoilleen niin ei mielestäni ollut muuta vaihtoehtoa kuin rälläköidä takasvingi auki.
    Rälläköin,pistin uudet ketjut ja hitsasin takas kiinni,varmistin vielä kylkeen raudasta vahvikkeen.
    Nyt ajossa kuitenkin perä tuntuu oudolta.
    Laakerit vaihdoin ja täytin renkaan ilmalla mutta jotenkin hassu ajettava edelleen?
    Horo Elää !
  18. #1488
    Lainaa HondaCebari kirjoitti Katso viesti
    Mikähän on bleidissä vikana?
    Ostin valmiiksi niitatut ja oikean mittaiset ketjut sekä rattaat.
    Kun pähkäilin miten ne saa paikoilleen niin ei mielestäni ollut muuta vaihtoehtoa kuin rälläköidä takasvingi auki.
    Rälläköin,pistin uudet ketjut ja hitsasin takas kiinni,varmistin vielä kylkeen raudasta vahvikkeen.
    Nyt ajossa kuitenkin perä tuntuu oudolta.
    Laakerit vaihdoin ja täytin renkaan ilmalla mutta jotenkin hassu ajettava edelleen?
    Sä oot varmaan hitsannut sen takahaarukan sinänsä ihan oikeaoppisesti, mutta väärään kulmaan. Hondalta löytyy vartavasten tehty hitsausmuottityökalu juurikin kyseistä operaatiota varten, jota ilman sitä on vaikea saada kohdilleen. Huomaa myös, että operaation jälkeen pakoputkenpäristin pitää vaihtaa uuteen.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  19. #1489
    Ok,noi muotit on vissiin niin kalliita ettei kellään foorumilaisella ole tuota?
    No ehkä hondalta saa vuokrattua.
    Tuo päristin olikin uutta mulle,aina sitä oppii uutta
    Horo Elää !
  20. #1490
    Lainaa Taffu kirjoitti Katso viesti
    Huomaa myös, että operaation jälkeen pakoputkenpäristin pitää vaihtaa uuteen.
    Totta. Päristin on vaihdettava, ja sen laakeri pitää voidella delvacilla, tai rypsiöljyllä.
  21. #1491
    Ite oon lainannu hondalta hitsausmuottityökalua aina kun ketjunvaihto ollut edessä. Hyvin on toiminut.
    CBR1000RR
  22. #1492
    Aika hinnakas on Hondan orkkis ilmanputsari -12 bladeen; hinta 70 €. (kyllä on katteet kohallaan)
    Edellinen pyörä Busa söi noita putsareita ahnaasti ja oli vaihdettava 6000km välein, mutta hinta oli järkevä n.35 €.
    Tuohon hintaan ei raaski vaihtaa noin usein.

    K&N näyttäis olevan alta 80 €, mutta suhtaudun varauksella noihin.
    CBR1000RR
  23. #1493
    Niin,eiköhän se riipu olosuhteista miten mopo syö niitä.
    Nyt kolmas kausi menossa samalla suodattimella,oli vielä niin puhtaan näköinen etten vieläkään uusinut.
    Horo Elää !
  24. #1494
    mulla kanssa 15000 ajettu ja näyttää ihan uudelta. kerran vuodessa olen käyttänyt irti ja karistellut enimmät kärpäset pois.
    -
  25. #1495
    -04-05 alkup suodatin ~40eur /kpl (tarve 2)
    Tarvike abaut puolet halvempi, näyttää ihan samalta.
    KTM 690SM
  26. #1496
    Lainaa Laikkakone kirjoitti Katso viesti
    mulla kanssa 15000 ajettu ja näyttää ihan uudelta. kerran vuodessa olen käyttänyt irti ja karistellut enimmät kärpäset pois.
    Ihan mielenkiinnosta kyselen minkäslainen mököpönttö on laikkakoneella ny?
    CBR1000RR
  27. #1497
    Lainaa morris66 kirjoitti Katso viesti
    Ihan mielenkiinnosta kyselen minkäslainen mököpönttö on laikkakoneella ny?
    Akra racing line -kokoputkisto
    -
  28. #1498
    Lainaa Laikkakone kirjoitti Katso viesti
    Akra racing line -kokoputkisto
    Onko vastannut odotuksia, eli onko tullut hönkää lisää?
    CBR1000RR
  29. #1499
    Lainaa morris66 kirjoitti Katso viesti
    Onko vastannut odotuksia, eli onko tullut hönkää lisää?
    olen kerennyt ajamaan vasta ~20 kilsaa, mutta kyllä tuo hengittää selvästi paremmin jo alhaalta lähtien, pyörässä on myös PCV ja dynojetilta ladattu kartta, säädättämään pääsee varmaan vasta heinäkuussa.
    -
  30.  
  31. #1500
    Olisko kenelläkään tietoa mistä saisin uudet kannenpultit cbr954rr:ääni? Mielellään Jyväskylä Tampere akselilta? Vai voiko noita vanhoja käyttää, momenttihan niille ei ole kauheen iso (55Nm).
    Ride hard, die Happy!
Sivu: 50 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40484950515260 ... ViimeinenViimeinen