954:sen takapenkissä ei ole mitään vikaa. Pitkä talvi takana, että joku kokee senkin jo modauskohteeksi.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Horo Elää !
... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?
http://www.storm-motor.fi/mp-tarvikk...eg-twin-cable/
Pieni liike ranteessa, iso liike kaasuttajalla...![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
taidan ensi reenata kuitenkin normi kaffalla noita uusia välejä kun ratakertoja on vain pari takana![]()
Horo Elää !
Just se muovinen lärpäke. Säde on suurempi, siinä missä vaijeri kulkee. Eli, pienemmällä ranneliikkeellä saa kaasuläpät auki.
Tätä osaa tarkoitan: http://www.storm-motor.fi/osat/moott...-sisaputki-15/
... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?
Viimeksi muokannut: -JuhaK-; 21.02.2015 klo 01:33.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Muistaakseni mulla 37mm. Valitettavasti en pääse tarkistamaan täältä Espanjasta.
... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?
oho
reilu peli
no pitää tarkistaa jossain vaihees,mut olis ihan kliffaa jos antaa neuvoi et ne stemmaa kans![]()
Horo Elää !
eero
Kai tommonen matalasti kiertävä, tehoton maamoottori ny kestää toistasataa tonnia.
Viimeksi muokannut: Calypso; 27.02.2015 klo 00:42.
KTM 690SM
HAhaa
Poko ei kyllä tie mistään mitään![]()
30tkm saattaa wikasakille olla loppuunajettu mutta hondalle se on vasta osittain sisäänajettu,ja tämä on faktaa eikä mitään absin baarien juttuja.
Horo Elää !
Aika nopeesti tuli kiinan cover ja oli just sellainen kuin oletinkin eli sävy ei ihan sama, mutta melko lähellä ja muutenkin viimeistelyssä uupuu. Musta "pehmuke" repsottaa kulmistaan, mutta sen saa korjattua kontakti liimalla. Ei olle kiinan pojilla ihan sama käsitys viimeistelystä kuin täällä päin on.
...Mutta kyl se 26 € väärtti on ja olkoon toistaiseksi siinä.Myöhemmin sitten 14 mallin korkeempi coveri tilaukseen.
![]()
CBR1000RR
Nyppäsin ketjusuojan pois ja näyttää pyörä helkutin paljon paremmalta ilman sitä. Jenkeillä taitaa olla melko yleistä ottaa suoja pois, mitää nyt kattelin 1000rr.net sivuilta. Täytyy kokeilla miten heittää rojua ilman sitä tai sit yks mahdollisuus olis virittää ihan lyhyt pätkä sinne takarattaan päälle.
CBR1000RR
Onks kokemuksia titaani putkistosta ja powercommander 3 asennettuna entisen omistajan toimesta liikkeessä. Huomasin tos tallissa pyörää kayttäessä et hehkuu pakosarja punasena tyhjäkäynnillä mut heti ku antaa kaasua ni lopettaa hehkumisen.
Pyörä oli syksyl huollossa ja tulpat oli ok. Ja huoltomiehen mielestä kaikin puolin kunnossa. Niijoo ja pyörä on -06 1000rr
Mietin täs et onkohan tyhjäkäynnillä seokset viturallaa vai hohtaaks tuo titaaniputki alhasessa lämpötilassa?
ZX-9R -01
CBR 1000rr -06
osaiskos joku kertoa mistä erotan 95 ja 96 bleidin toisistaan muuten kuin rekisteri otteesta.käsittääkseni 96 olis hiukan lepposempi asento? sen takia kiinnostais toi 96-
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50
Netistä löytyy useita model timeline- kuvauksia.
Ohessa yksi.
http://world.honda.com/CBR1000RR/history/timeline/
Tuli alilta tilattua laatu vaihdenäyttö 15 egellä,en ole vielä ehtinyt edes tutkia mutta tietääx joku mistä sais helpoiten ryöstettyä vapaa vaihteen tiedon?2001vm peli kyseessä.
Horo Elää !