Sivu: 41 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041424351 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1201:stä 1230:een 2145:sta
  1. #1201
    Ite en laittanu mitään liimaa väliin, eikä ainakaan tässä n. 8000km aikana oo tuppi pyöriny/liikkunu. Mutta jos alkaa pyöriskeleen niin käytän tupen irrallaan ja töhhäytän mustaa pohjamaali sparaytä sinne tupen sisään ja pukkaan paikalleen. Eli maali toimii liukasteen tuppea asentaessa ja kuivattuaan toimii hentoisena liimana...

    Tupen irrotus alkuperäisestä kahvasa meni kivuttomasti sillai että puhalsi kompuralla ilmaa sinne kahvan tupen väliin ja veti tupen ulos...


    Otitko setin vaijereilla vai ilman? Jos ilman vaijereita, niin siellä ruiskun puolipäässä pitää siirtää toinen vaijerinkuoren kiinnitysmutteri toiselle puolelle sitä kiinnikepeltiä että saa ihan kaiken löysän vaijeriin mitä on saatavissa. Ja kahvan puolipäässä niitä vaijerin "pääte pallukoita" joutuu viilaamaan n.1.5mm ohuemmiksi koska siinä pikakaasukahvassa se vaijeripuola ja sen kotelo on kapeampi ku alkuperäinen.
    Honda Fireblade HRC 2012
  2. #1202
    Otin koko setin vaijereineen. En tiedä olisko kannattanut sitten ostaa suoraan joku active ym. jossa olisi tullut eri kokoisia kapuloita, mutta luulisin että tuo 1/6 on katupyörään ihan riittävä?
  3. #1203
    Okke... eli edessä sulla on vain ihmettely miten hemmetissä sen alemman vaijerin saa paikalleen sinne läppärunkoon
    Honda Fireblade HRC 2012
  4. #1204
    Joo, niin olen ymmärtänyt, että voi joutua puhumaan rumia ennen kun se on paikallaan
    Koko talvi aikaa onneksi..
  5. #1205
  6. #1206
    ...ja tässä vielä englanniksi uutinen ja kuvia
    Husqvarna 701LR
  7. #1207
    Olisiko kyseessä nykymallin tech boost myynnin lisäämiseen ennen seuraavaa isoa muutosta? High tech V5 tai V4 vihdoinkin?
  8. #1208
    Kyllä se V4-koneinen RCV-johdannainen sieltä tulee, tosin viivästyy vähän. Ehkä 2015?

    Mutta tuo CBR SP ihan kiva, mukava nähdä hinta sitten kun julkaisevat. Onko hintaeroa perusmalliin enemmän kuin high-spec osien hinta?
  9. #1209
    Hondan RCV-katumallin hintalappuun tullaa todennäköisesti kirjoittamaan luku jostain 80.000-100.000€ väliltä. Pyörä ei näin ollen tule tavoittelemaan kansan suuria rivejä. Ehkä Honda lanseeraa samaan aikaan katu-RCV:n kanssa jonkun laajemmin päivitetyn version litrasesta sporttipyörästä, jonka hinta sopii paremmin Matti Meikäläisen kukkarolle (joko merkittävästi upgreidattu Bleidi tai sitten joku kokonaan uusi malli). Kuka näistä tietää, paitsi Hondan johto.
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  10. #1210
    Tässä olen iltasella mopoa puunaillut ja purkanut mopoa ja muutama kysymyskin on tullut.

    1. Purin ja putsasin syylärin, paisuntasäiliön (pohjalla oli jotain öljynsekaista lientä) ja letkut, mutta mitenkäs tuo järjestelmän täyttö? Nesteet oli ennen punaiset laitanko samanmoiset? Mitenkäs tuo seossuhde onko jäähdyttimen korkissa oleva 1:1 ok? Entä täyttö, laitetaanko ensin senverran kuin menee ylärajaan asti ja sitten kone käyntiin ja jäähtimisen jälkeen lisäillään niin että paisarissa on nestepinta rajojen välissä? Katsotaanko nestepinnan korkeus kone kylmänä vai kuumana jos näillä nyt sitten on jotain eroa?

    2. Pakosarjaa purkaessa antautui yhdestä pinnapultista kierteet. Miten saan pinnapultin irti? Osa pulteista lähtee ihan sormilla pyörittämällä, pitäisikö laittaa ruuvilukitetta tms.? Tuleeko nuo pakosarjan tiivisteet uusia kun on käytetty irti? Mikä on oikea momentti noille kiinnitys muttereille, lähtivät yleensä aika helposti irti?

    3. Vaihdan ainakin etuvilkut led-mallisiin. Vilkkurele on ilmeisesti jossain mittarin takana? Ainakin yksi myyjä tarjoaa sekä 3, että 4 pinnistä led-relettä Hondaan, kumpikos sopii?

    Taasen kiitos etukäteen.
  11. #1211
    Lainaa Laikkakone kirjoitti Katso viesti
    Joo, niin olen ymmärtänyt, että voi joutua puhumaan rumia ennen kun se on paikallaan
    Koko talvi aikaa onneksi..
    Juuri pari viikkoa sitten tein tuon operaation. 3h mietin että miten pirussa sen alemman vaijerin saa paikalleen HRC-kahvan kanssa. Loppujen lopuksi vedin vain alkuperäisistä kaapeleista kaikki säädöt nollille ja kas, uusi pikakaasukahva solahti alkuperäisten vaijereiden kanssa hienosti paikalleen.

    Liikerata on riittävä; Avaa läpät kokonaan ja sulkee ne täysin. Löytyy jopa pieni vapaa-alue kaasukahvasta ennenkuin läpät alkavat liikkua.

    Kokeile ensin vanhoilla vaijereilla.

    -tuomas
    <p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  12. #1212
    Lainaa cbr600äffä kirjoitti Katso viesti
    Juuri pari viikkoa sitten tein tuon operaation. 3h mietin että miten pirussa sen alemman vaijerin saa paikalleen HRC-kahvan kanssa. Loppujen lopuksi vedin vain alkuperäisistä kaapeleista kaikki säädöt nollille ja kas, uusi pikakaasukahva solahti alkuperäisten vaijereiden kanssa hienosti paikalleen.

    Liikerata on riittävä; Avaa läpät kokonaan ja sulkee ne täysin. Löytyy jopa pieni vapaa-alue kaasukahvasta ennenkuin läpät alkavat liikkua.

    Kokeile ensin vanhoilla vaijereilla.

    -tuomas
    Ok, hyvä tietää. Pitääkin ruveta houkuttelemaan motivaatiota tuohon operaatioon
  13. #1213
    .....
    Viimeksi muokannut: joro_; 20.04.2014 klo 19:44.
  14. #1214
    Kyllä sen valon pitäisi lähteä sillä commanderin mukana tulevalla lambda killerillä. Minkälaisen 'huijarin' olet ostanut ja onko varmasti tarkoitettu ko. pyörään?
  15. #1215
    Meinasin asentaa Firebladeen vm: 2011 Gipro-vaihdenäytön. Mistä sen ecu löytyy? Pyörässä on abs-jarrut. En ole vielä alkanut purkaa sitä.
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  16. #1216
    Lainaa Henry67 kirjoitti Katso viesti
    Meinasin asentaa Firebladeen vm: 2011 Gipro-vaihdenäytön. Mistä sen ecu löytyy? Pyörässä on abs-jarrut. En ole vielä alkanut purkaa sitä.
    Gipron mukana tulee asennusohje. Mutta jos sitä ei ole niin muistaakseni penkin alla on plugi jossa on punainen hattu. Hattu pois ja gipro tilalle. Jotenkin näin?
    Fzr 600,cbr900,cbr954,cbr1000,ktm990,
    Xt 1200......vfr1200
  17. #1217
    Pitää etsiä. Penkin alla on ensimmäisenä akun edessä abs-yksikkö...
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  18. #1218
    Tere, tänään ensimmäistä kertaa viime vuoden sain pyörän 04 fireblade ulkoilutukseen ja hemmetti miten hienoa oli, kunnes liikennevaloissa kuulu poks ja savupilvi hyökkäs naamalle! kone välittömästi kiinni ja tien sivuun ihmettelee mitähän nyt kävi, kunnes huomasin vian pakopuolen venttiilikopa tiiviste pulpahtanut ulos noin 20cm matkalta!?!? venttiilit säädettiin liikkeessä 22.7.2013 jolloin laitettu uusi tiiviste kuitinkin mukaan.

    pyörällä ajettu noin 900km venttiilien säädön jälkeen miksi näin kävi kuka maksaa?
  19. #1219
    Lainaa kille666 kirjoitti Katso viesti
    Tere, tänään ensimmäistä kertaa viime vuoden sain pyörän 04 fireblade ulkoilutukseen ja hemmetti miten hienoa oli, kunnes liikennevaloissa kuulu poks ja savupilvi hyökkäs naamalle! kone välittömästi kiinni ja tien sivuun ihmettelee mitähän nyt kävi, kunnes huomasin vian pakopuolen venttiilikopa tiiviste pulpahtanut ulos noin 20cm matkalta!?!? venttiilit säädettiin liikkeessä 22.7.2013 jolloin laitettu uusi tiiviste kuitinkin mukaan.

    pyörällä ajettu noin 900km venttiilien säädön jälkeen miksi näin kävi kuka maksaa?
    ovat jättäneet liikkeessä huohotinletkun puristuksiin johonkin väliin, veikkaisin.
  20. #1220
    Lainaa Laikkakone kirjoitti Katso viesti
    ovat jättäneet liikkeessä huohotinletkun puristuksiin johonkin väliin, veikkaisin.

    Tänään tuli ilmoitus, että huohotin tukossa/viallinen miten se voi yhtäkkiä olla viallinen? hauska homma noiden venttiilien säädön jälkeen vaihteistoon on vaihdettu kolme ratasta, kun oli jostain kumman syystä päässyt syömään rattaat toisiaan niin eikö tällöin pitäisi huollon putsata kone mahdollisesta metalli mujusta? vai pitääkö erikseen tilata aika koneen putsaukseen?
  21. #1221
    Skudaa!

    Kertokaahan mistä saisi 09-mallin bladeen huggerin sopuhintaan?
    Stormilta kun kävin kysymässä, tarjottiin vain "eioota".

    Kiitos etukäteen asiantuntijoille

    Toni
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  22. #1222
    Lainaa suntsa kirjoitti Katso viesti
    Skudaa!

    Kertokaahan mistä saisi 09-mallin bladeen huggerin sopuhintaan?
    Stormilta kun kävin kysymässä, tarjottiin vain "eioota".

    Kiitos etukäteen asiantuntijoille

    Toni
    Ebay sieltä
    http://www.ebay.com/itm/RC-Carbon-Fi...517f38&vxp=mtr
  23. #1223
    Ebay uk:ssa nuo maksavat näemmä karvan alle 100 €. Minusta ei kannata niin surullista kun se onkin katsoa kotimaan tarjontaa hintatason takia vaan tilata rohkeasti netistä. Oman 954 rr: n huggeri maksoi kiinasta tilattuna 18.50 € posteineen...
  24. #1224
    Lainaa 954 rr kirjoitti Katso viesti
    Ebay uk:ssa nuo maksavat näemmä karvan alle 100 €. Minusta ei kannata niin surullista kun se onkin katsoa kotimaan tarjontaa hintatason takia vaan tilata rohkeasti netistä. Oman 954 rr: n huggeri maksoi kiinasta tilattuna 18.50 € posteineen...

    Kerrohan vielä mistä firmasta Kiinan maalta tilasit?
    Viimeksi muokannut: suntsa; 20.03.2014 klo 22:50. Syy: kirotusvihe
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  25. #1225
    Itellä on tommonen 08 blade, ja olisin kiinnostunut et missä kilometreissä muilla on tullut tarve säätää venttiili välykset kyseisestä pyörästä
  26. #1226
    Tämähän on Honda.. mutta ois kiva tietää jos joku on päässyt oikeesti säätämään ja millä kilsoilla
    -Cbr 900rr 1999
    -Cbr1000rr 2008
    -Cbr 1000rr 2009 Abs
    -S1000rr 2010
    -S1000rr 2014
    -S1000rr 2015
    -S1000rr 2018
  27. #1227
    Onko kukaan testannut, mahtuuko Hondan RTG-huggerin alle 190/55 -profiilinen rinkula (kyse on v.2008 Bleidistä)? Toki profiileissa on eroja niin valmistajien kuin mallienkin välillä, mutta olisi mukavaa kuulla, jos joku on yrittänyt mahduttaa 190/55 renkaan RTG-huggerin alle.

    RTG-huggerin profiilihan on melko suora ja huggeri tulee lähelle rengasta jo tuolla vakio 190/50 renkaalla. Silmämääräisesti arvioiden vakiorinkulan ja huggerin väliin ei jää hirveästi tilaa, mikä ei kyllä lupaa hyvää 190/55 profiilin mahduttamisen suhteen.
    Huuuaaah......! CBR it is.

    "If you know what you have done - you know what can be changed." -Keith Code
  28. #1228
    Lainaa Sumi® kirjoitti Katso viesti
    Tämähän on Honda.. mutta ois kiva tietää jos joku on päässyt oikeesti säätämään ja millä kilsoilla

    04:ssa pärrässä 24t oli pakovenoissa säädettävää toki varmaan eri tekniikka uusimmissa blaideissä.
  29. #1229
    Lainaa Barnes kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan testannut, mahtuuko Hondan RTG-huggerin alle 190/55 -profiilinen rinkula (kyse on v.2008 Bleidistä)? Toki profiileissa on eroja niin valmistajien kuin mallienkin välillä, mutta olisi mukavaa kuulla, jos joku on yrittänyt mahduttaa 190/55 renkaan RTG-huggerin alle.

    RTG-huggerin profiilihan on melko suora ja huggeri tulee lähelle rengasta jo tuolla vakio 190/50 renkaalla. Silmämääräisesti arvioiden vakiorinkulan ja huggerin väliin ei jää hirveästi tilaa, mikä ei kyllä lupaa hyvää 190/55 profiilin mahduttamisen suhteen.
    Mahtuu, mutta hipomisjälkiä on huggerissa havaittavissa käytön jälkeen kun ekaa kertaa ajat kovempaa. Pukilla muistaakseni mahtuu pyörimään ilman kontaktia, mutta ilmeisesti kovemmassa vauhdissa rengas laajenee just sen verran että hipoo.
  30.  
  31. #1230
    Lainaa Sumi® kirjoitti Katso viesti
    Tämähän on Honda.. mutta ois kiva tietää jos joku on päässyt oikeesti säätämään ja millä kilsoilla
    CBR929RR 2001, ajomäärä yli 61.000km. Ei säätötarpeita noilla kilsoilla.
    CBR1000RR 2004, ajomäärä yli 41.000km. Ei säätötarpeita noilla kilsoilla.

    Kait nuo satatonnia pitää säätönsä tuosta vaan.
Sivu: 41 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31394041424351 ... ViimeinenViimeinen