Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Kylläkyllä, Petterille soiteltu. Kiitän.
Alunperin piti itse tehdä, mutta taas jostain syystä kaikki vapaa-aika tuntuu olevan kortilla, niin piti alkaa priorisoimaan huoltokohteita, ettei mene koko kesäkin huoltaessa.
Ja lisää kysymystä.. Kukaan ostanu staattorin koppaan suojaa? Ei meinaa löytyä mistään.
Tähän tyyliin:
Liimattava voisi olla vielä helpompi.
Katso ebayn sivulta. Jollain valmistajalla voi olla koko sarja tarjottavana. En voi tätä tarkemmin auttaa kun en tiedä firebladen tyyppiä.
http://www.ebay.de/sch/Auto-Motorrad..._Kraftradteile
Mikäli havittelee RR:ään spesiaalikikkareita, Ten Kate Racing products myi aika- ajoin kaikenmaailman SBK- roinaa (uutta ja käytettyä) kovinkin haluttavaan hintaan.
http://www.tenkateracingproducts.com/
Siitä esim. LeMans endurance- peli (itse 24h. kisassa 2009 toiseksi sijoittunut pyörä)
http://www.tenkateracingproducts.com...racer-683.html
Viimeksi muokannut: vma; 15.02.2012 klo 11:23.
Heipä hei!
Olisi tarve saada -04 1000RR firebladeen laillinen takapönttö kun nykyinen Moriwaki ei sitä oleOnko vinkkejä nettikaupoista mistä kannattaa lähteä hakemaan sopuhintaista pönttöä... Tyypikilpi on myös "hukassa" poliiseilta, itse tiedän, että se on edellisen omistajan jäljiltä hiilikuitukatteen alla tallessa ja jos katteen irroitaa niin paskaksi menee... Viime kesänä sain jo suullisen huomautuksen kun se ei ole näkyvissä ja ajattelin, että hankkisin uuden jos ei maltaita maksa, mistä sitä on parasta lähteä kysymään???
t. tiedoton...
Nettivaraosassa oli 2 pönttöä myynnissä, leo vince ja devilin putki
http://www.nettivaraosa.com/moottori...ikkeet/1173011
http://www.nettivaraosa.com/moottori...ikkeet/1076071
Z 750-06
CBR1000RR- 05
Mulla ois '03 vakiopönttö myytävänä.. Tiedä sit et käykö?
EDIT: Vai laillista mökäpönttövä vae?![]()
Nyk. Honda CB 1000R '08
Ex Fireblade 954rr '03
Ex zx-6r '01
Kysästääs nyt mielipiteitä.
Eli -02 954rr kyseessä ja pyörässä on toi säätyvä pakoaukonsäätö venttiili hässäkkä. Ajaessa pyörää 3000-3500rpm kohdalla tulee semmonen "potku" kun säätöläppä aukeaa muistaakseni sen 90astetta ja pyörä lähtee vetämään huomattavasti paremmin.
Alle tuon läpän aukeemisen maagisen rajan pyörä tuntuu vähän odottelevan ja kun läppä aukee ni sitte tapahtuukin. Mahtaakohan toi johtua siitä että pyörästä on otettu katti pois, joka korostaisi tota kasvavaa virtausta tms? Ja korjaantuisi vaan säädättämällä?
Olen kahdella samanlaisella ajanu ja ne on tuntunu toimivan paljon paremmin ja tasaisemmin alhaalta ja vastaavaa potkua ei ole ollu.
Läppä toimii oikealla tavalla niinkun pitääkin manuaalin mukaan mutta pienillä kierroksilla kikkaillessa toi hieman hyökkäävä potku aiheuttaa turhia tilanteita. Ajatuksia?
Pakoputken säätöhässäkällä ei ole noissa mitään muuta virkaa kuin laskea melua kierrosalueella millä se normien mukaan mitataan. Suosittelen että poistat vaijerit kokonaan servosta, toimii konekin paremmin alakierroksilla. Servo täytyy jättää paikalleen, koska muuten herjaa vikakoodia. Samalla kun ryhdyt siihen, niin poista myös imuaukon läppä käytöstä.
Honda NS 125 R2 --> Gilera SP01 --> Kawasaki ZXR 400 -92 --> Kawasaki ZX-6R -98 --> Ducati 748 S -99 --> KTM 1190 RC8 -08 --> Honda CBR 1000 RR -07
Se ei ole ihan näinkään, se 3000rpm kohdalla tapahtuvalle muutokselle on aivan sama, se lähinnä hiljentää tyhjäkäyntiä vain.
Mutta 7000rpm kohdalla se muuttaa tavallaan 4-2-1 sarjan 4-1 sarjaksi, eli ne yhtyy siinä venttiilillä 1 ja 2 pytty ja 3 ja 4 pytty.
Jos sen poistaa niin se venttiili pitää lukita siihen 3000-7000rpm pykälään, 7000-> asennossa ei pelaa sillä alueella niin vähääkään ainakaan vakiokartoilla, tästä on empiirisiä kokemuksia..
Yläkierroksilla en huomannu ajossa eroa 7000-> vai 3000-7000 asennossa, molemmilla pelas.
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
Vaikuttais siltä, että mitä enemmän ronkitaan, niin sitä huonommin toimii. Pelkkä rata-ajo oma juttunsa.
Läpän tarkoitus on juuri tasata alakierrosten vääntöä.
Koneen ajettavuus parhaimmillaan kun kaikki omat palikat paikoillaan. Jos tehdään muutoksia, niin koneen kaasunvaihto täytyy säätää penkissä.
Juuri tämän takia power commandereita on kaupan, että näitä koneita voitaisiin jälleen säätää ajettaviksi.
Joo, tässä vaan juurikin itsellä on vaivannut toi että mahtaakohan tuo meno tasaantua säädätyksen jälkeen. Noh kokeilemallahan se selviää. Edellinen omistaja tohon on pc:n hankkinutkin mutta eio koskaan säädättänyt mikä on mun mielestä vähän hölmöä mutta ompahan ittelle hyötyä![]()
Moro,
mitkäs öljyt tuohon '03 firebladeen on ollu porukalla parhaiten käyvät? Castrolihan on aina kova mutta..?
Nyk. Honda CB 1000R '08
Ex Fireblade 954rr '03
Ex zx-6r '01
Nyt olis louisilla Castrollit tarjouksessa http://www.louis.de/_10ac8a33e85ff93...nr_gr=10038255
Noh jospa minä tukisin jotai kotimaista välillä. Ei tuon muutaman kympi takia kantsi tuolt huitsin helvetistä tilailla.
Noi castrol Power 1 Racing ölpät vaikuttas päteviltä mutta millä viskositeetilla? Joku ulkomaan sivu sanoo että 10w-30 ois parhaat mutta ei googlesta kyllä löytyny yhtää 10w-30, ainoostaa 10w-40 ja 10w-50 yms.
Nyk. Honda CB 1000R '08
Ex Fireblade 954rr '03
Ex zx-6r '01
Jos jollakin olisi jäänyt 954rr sopiva ohjausiskari ylimääräiseksi niin pistäkää yv!
Osaiko joku kertoa mitkä lampunkannat on Fireblade 2006:ssa? Noin niinku xenoneita ajatellen. Apua olis myös jos joku olis vastaavat asentanut omaansa ja kertois millaset laitto.
Buell XB12S -08
Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
Moro,
954RR kuskin penkki? Pitäskö sen olla iha tollei vaa jonka saa vetämäl irti vai kiinni jollai? Oon ihmetelly jonku aikaa et mihinhä tän pitäs lukittuaVai onkoha lukko lähteny menee siitä?
EDIT: Mansku autto, lähettävä pultit metästää![]()
Viimeksi muokannut: Simoen; 08.03.2012 klo 19:33.
Nyk. Honda CB 1000R '08
Ex Fireblade 954rr '03
Ex zx-6r '01
Pientä päivitystä noihin omiin latausongelmiin, soittelin sitten Brandille ja hieman kyselin vielä sieltä kautta asiasta niin käski käydä vielä BWssä jutustelemassa että ottavat sieltä yhteyttä heihin, viikko sitten puhelu että menee takuuseen staattori rikko, eli todennäköisesti vaihtavat sitten sen vauhtipyöränkin![]()
Eli ei tarvinnutkaan oma kustantaa osia. Sovin vain että kun sää sallii, niin soittelen ja ajelen pyörän paikanpäälle huoltoonnäin tällä kertaa.
Honda CR1000R -10
ex.Honda CBR1000RR -05
ex.Honda CBR600F -00
Jos jollain jäänyt tommonen 954ään sopiva "Gearshaft Holderi" johonki jemmaan, niin olisin enemmän kun kiinnostunut ostamaan sen pois
Kysytään nyt vielä täältäkin, että onko muidenkin 954:ssä onnettoman tehoton takajarru?
edit: Power Commanderi kiinnostaa myös
En mä nyt sanois että onnettoman tehoton, mutta samanlainen turhake ku kaikissa kyykyissä :P
Ite oon tässä jo koko viime kesän ihmetelly, että pitäiskö myös hommata PC. Edellinen omistaja on vain asentanut lamdan tuohon uuteen putkeen ja tuntuu kyllä toimivan noinkin ihan hyvin. Pitänee kai ruinata jostain samanlaista 929rr tai 954rr testiin commanderin kanssa, niin pääsee vähän vertailemaan :P
Tuli hankittua lyhyet kiina Pazzo kahvat rr:ään. Laadukkat kahvat alle 40egee. Paikallisesta postista piti kylläkin noutaa.![]()
Buell XB12S -08
Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
Mites...
Vaihdoin vanhat vakioputket ja pöntön takaisin ja nyt mopo on menossa "säädettäväksi"... Onko PC:llä mitään tekoa enää kun vakio höpinäpönttö on paikoillaan vai kannattaako ottaa pois?![]()
Eihän siitä PCstä haittaakaan ole tai paremminkin laita sille uusi E85 kartta ja siirry etanoliin. Samalla saat sitkeyttä ja lisäpotkua bladeen.
Oma 1000rr 05 päätti lopettaa lataamisen sitten tähän kevääseenNyt kun on tosi huonokeli
tää lähtee ottaan keskikatetta auki ja mittailemaan ja putsailemaan, ja ennenkaikkea scouttaamaan osia wemotosta taidan tilata sit staattorin ja jannitteensäätimen samal kertaa, ellei enään mene takuuseen. Kyllä ottaa nuppiin, tasan vuosi sitten hain pyörän motosunilta, kesällä pwr motossa oli huollossa sanoivat että akku kannattaa vaihdella uuteen. testailin äsken noit latauksii ni lataus oli 11.85 akulta, laturin ja tasaussuuntaajan lukemat oli laturilta alle 0.5 oomia kaikissa ja tasaussuuntaajalta antoi enemmän kuin 0.2 molemmilla tavoilla, ei hapettumia ollut liittimissä. Kahtellaan mitä ne motosunilla sanoo kun pyytelen kyseleen maahantuojalta korjausta takuuseen.
Viimeksi muokannut: guide5; 22.04.2012 klo 12:35.
Z 750-06
CBR1000RR- 05
Jess !
Meni 954 RR katsastuksesta läpi. Viime loppu kesänä haettu ruottin puolelta ja silloin ei kerenny katsastaa.
Ja ei se varmaan olis mennytkään läpi, kun oli kisakatteet yms. päällä.
Tehoa oli 111kw vaikka valmistaja ilmoittaa 114kw, 3kw vähemmän tehoa, on se nyt niin "laiska" mopedi...
Kattoo jos vappuna pääsis aloittamaan kauden![]()
Jee Jee