Sivu: 21 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1119202122233171 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601:stä 630:een 2145:sta
  1. #601
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Takaiskarin huoltajaa voi olla vaikea löytää. Ainakin Petteri Gustafsson on Karkilassa näitä japsipyörien iskareita huoltanut.

    http://www.gracing.net

    Etupumppujen huolto onkin sitten jo helpompi nakki.
    Ilman fanitusta voi sanoa.... että Petteri on "vanhan liiton miehiä".
    Jos ei itte osaa tai tiedä..... ohjaa oikeille raiteille .

    Soita Petterille ja "avaudu".
    Kyllä se siitä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  2. #602
    Kylläkyllä, Petterille soiteltu. Kiitän.
    Alunperin piti itse tehdä, mutta taas jostain syystä kaikki vapaa-aika tuntuu olevan kortilla, niin piti alkaa priorisoimaan huoltokohteita, ettei mene koko kesäkin huoltaessa.

    Ja lisää kysymystä.. Kukaan ostanu staattorin koppaan suojaa? Ei meinaa löytyä mistään.
    Tähän tyyliin:


    Liimattava voisi olla vielä helpompi.
  3. #603
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ASA kirjoitti Katso viesti
    Ja lisää kysymystä.. Kukaan ostanu staattorin koppaan suojaa? Ei meinaa löytyä mistään.
    Tähän tyyliin:


    Liimattava voisi olla vielä helpompi.
    Katso ebayn sivulta. Jollain valmistajalla voi olla koko sarja tarjottavana. En voi tätä tarkemmin auttaa kun en tiedä firebladen tyyppiä.

    http://www.ebay.de/sch/Auto-Motorrad..._Kraftradteile
  4. #604
    Mikäli havittelee RR:ään spesiaalikikkareita, Ten Kate Racing products myi aika- ajoin kaikenmaailman SBK- roinaa (uutta ja käytettyä) kovinkin haluttavaan hintaan.

    http://www.tenkateracingproducts.com/

    Siitä esim. LeMans endurance- peli (itse 24h. kisassa 2009 toiseksi sijoittunut pyörä)

    http://www.tenkateracingproducts.com...racer-683.html
    Viimeksi muokannut: vma; 15.02.2012 klo 11:23.
  5. #605
    Heipä hei!

    Olisi tarve saada -04 1000RR firebladeen laillinen takapönttö kun nykyinen Moriwaki ei sitä ole Onko vinkkejä nettikaupoista mistä kannattaa lähteä hakemaan sopuhintaista pönttöä... Tyypikilpi on myös "hukassa" poliiseilta, itse tiedän, että se on edellisen omistajan jäljiltä hiilikuitukatteen alla tallessa ja jos katteen irroitaa niin paskaksi menee... Viime kesänä sain jo suullisen huomautuksen kun se ei ole näkyvissä ja ajattelin, että hankkisin uuden jos ei maltaita maksa, mistä sitä on parasta lähteä kysymään???

    t. tiedoton...
  6. #606
    Nettivaraosassa oli 2 pönttöä myynnissä, leo vince ja devilin putki
    http://www.nettivaraosa.com/moottori...ikkeet/1173011
    http://www.nettivaraosa.com/moottori...ikkeet/1076071
    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
  7. #607
    Mulla ois '03 vakiopönttö myytävänä.. Tiedä sit et käykö?

    EDIT: Vai laillista mökäpönttövä vae?
    Nyk. Honda CB 1000R '08
    Ex Fireblade 954rr '03
    Ex zx-6r '01
  8. #608
    Kysästääs nyt mielipiteitä.

    Eli -02 954rr kyseessä ja pyörässä on toi säätyvä pakoaukonsäätö venttiili hässäkkä. Ajaessa pyörää 3000-3500rpm kohdalla tulee semmonen "potku" kun säätöläppä aukeaa muistaakseni sen 90astetta ja pyörä lähtee vetämään huomattavasti paremmin.

    Alle tuon läpän aukeemisen maagisen rajan pyörä tuntuu vähän odottelevan ja kun läppä aukee ni sitte tapahtuukin. Mahtaakohan toi johtua siitä että pyörästä on otettu katti pois, joka korostaisi tota kasvavaa virtausta tms? Ja korjaantuisi vaan säädättämällä?

    Olen kahdella samanlaisella ajanu ja ne on tuntunu toimivan paljon paremmin ja tasaisemmin alhaalta ja vastaavaa potkua ei ole ollu.
    Läppä toimii oikealla tavalla niinkun pitääkin manuaalin mukaan mutta pienillä kierroksilla kikkaillessa toi hieman hyökkäävä potku aiheuttaa turhia tilanteita. Ajatuksia?
  9. #609
    Pakoputken säätöhässäkällä ei ole noissa mitään muuta virkaa kuin laskea melua kierrosalueella millä se normien mukaan mitataan. Suosittelen että poistat vaijerit kokonaan servosta, toimii konekin paremmin alakierroksilla. Servo täytyy jättää paikalleen, koska muuten herjaa vikakoodia. Samalla kun ryhdyt siihen, niin poista myös imuaukon läppä käytöstä.
    Honda NS 125 R2 --> Gilera SP01 --> Kawasaki ZXR 400 -92 --> Kawasaki ZX-6R -98 --> Ducati 748 S -99 --> KTM 1190 RC8 -08 --> Honda CBR 1000 RR -07
  10. #610
    Se ei ole ihan näinkään, se 3000rpm kohdalla tapahtuvalle muutokselle on aivan sama, se lähinnä hiljentää tyhjäkäyntiä vain.
    Mutta 7000rpm kohdalla se muuttaa tavallaan 4-2-1 sarjan 4-1 sarjaksi, eli ne yhtyy siinä venttiilillä 1 ja 2 pytty ja 3 ja 4 pytty.

    Jos sen poistaa niin se venttiili pitää lukita siihen 3000-7000rpm pykälään, 7000-> asennossa ei pelaa sillä alueella niin vähääkään ainakaan vakiokartoilla, tästä on empiirisiä kokemuksia..

    Yläkierroksilla en huomannu ajossa eroa 7000-> vai 3000-7000 asennossa, molemmilla pelas.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  11. #611
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Vaikuttais siltä, että mitä enemmän ronkitaan, niin sitä huonommin toimii. Pelkkä rata-ajo oma juttunsa.

    Läpän tarkoitus on juuri tasata alakierrosten vääntöä.

    Koneen ajettavuus parhaimmillaan kun kaikki omat palikat paikoillaan. Jos tehdään muutoksia, niin koneen kaasunvaihto täytyy säätää penkissä.

    Juuri tämän takia power commandereita on kaupan, että näitä koneita voitaisiin jälleen säätää ajettaviksi.
  12. #612
    Joo, tässä vaan juurikin itsellä on vaivannut toi että mahtaakohan tuo meno tasaantua säädätyksen jälkeen. Noh kokeilemallahan se selviää. Edellinen omistaja tohon on pc:n hankkinutkin mutta eio koskaan säädättänyt mikä on mun mielestä vähän hölmöä mutta ompahan ittelle hyötyä
  13. #613
    Moro,
    mitkäs öljyt tuohon '03 firebladeen on ollu porukalla parhaiten käyvät? Castrolihan on aina kova mutta..?
    Nyk. Honda CB 1000R '08
    Ex Fireblade 954rr '03
    Ex zx-6r '01
  14. #614
    Lainaa Simoen kirjoitti Katso viesti
    Moro,
    mitkäs öljyt tuohon '03 firebladeen on ollu porukalla parhaiten käyvät? Castrolihan on aina kova mutta..?
    Nyt olis louisilla Castrollit tarjouksessa http://www.louis.de/_10ac8a33e85ff93...nr_gr=10038255
  15. #615
    Lainaa ASA kirjoitti Katso viesti
    Nyt olis louisilla Castrollit tarjouksessa http://www.louis.de/_10ac8a33e85ff93...nr_gr=10038255
    Noh jospa minä tukisin jotai kotimaista välillä. Ei tuon muutaman kympi takia kantsi tuolt huitsin helvetistä tilailla.

    Noi castrol Power 1 Racing ölpät vaikuttas päteviltä mutta millä viskositeetilla? Joku ulkomaan sivu sanoo että 10w-30 ois parhaat mutta ei googlesta kyllä löytyny yhtää 10w-30, ainoostaa 10w-40 ja 10w-50 yms.
    Nyk. Honda CB 1000R '08
    Ex Fireblade 954rr '03
    Ex zx-6r '01
  16. #616
    Jos jollakin olisi jäänyt 954rr sopiva ohjausiskari ylimääräiseksi niin pistäkää yv!
  17. #617
    Osaiko joku kertoa mitkä lampunkannat on Fireblade 2006:ssa? Noin niinku xenoneita ajatellen. Apua olis myös jos joku olis vastaavat asentanut omaansa ja kertois millaset laitto.
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  18. #618
    Moro,

    954RR kuskin penkki? Pitäskö sen olla iha tollei vaa jonka saa vetämäl irti vai kiinni jollai? Oon ihmetelly jonku aikaa et mihinhä tän pitäs lukittua Vai onkoha lukko lähteny menee siitä?

    EDIT: Mansku autto, lähettävä pultit metästää
    Viimeksi muokannut: Simoen; 08.03.2012 klo 19:33.
    Nyk. Honda CB 1000R '08
    Ex Fireblade 954rr '03
    Ex zx-6r '01
  19. #619
    Lainaa Pure.pf kirjoitti Katso viesti
    Itsekin hieman jopa positiivisesti yllätyin että vauhtis&staattori paketti oli tuonkin hintainen.
    (helposti olis voinu kuvitella vielä arvokkaammaksi).

    Minähän en sähköstä mitään älyä mutta mulle taidettiin perustella sitä uutta vauhtipyörää sillä että
    se yhdessä uuden staattorin kanssa vähentää lataamista (jota on kuulemma SC57:ssa liikaa, ja se "yli lataushan" muuttuu lämmöksi). Olikohan niin että uudessa vauhtipyörässä on pienemmät magneetit...tai ainakin heikommat -->en muista varmaksi. Tuntui vaan että toi brandin paketti on Hondalla takuupyöriin laadittu jonkinlainen update paketti jonka pitäs nyt sitten olla varmempi.
    Pientä päivitystä noihin omiin latausongelmiin, soittelin sitten Brandille ja hieman kyselin vielä sieltä kautta asiasta niin käski käydä vielä BWssä jutustelemassa että ottavat sieltä yhteyttä heihin, viikko sitten puhelu että menee takuuseen staattori rikko, eli todennäköisesti vaihtavat sitten sen vauhtipyöränkin
    Eli ei tarvinnutkaan oma kustantaa osia. Sovin vain että kun sää sallii, niin soittelen ja ajelen pyörän paikanpäälle huoltoon näin tällä kertaa.
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
  20. #620
    Joko ekat 2012 bleidit on uusilla omistajillaan?
  21. #621
    Vanhaa asiaa ylös:
    Lainaa mixu71 kirjoitti Katso viesti
    lisäksi ruiskun moottorijarrutus on vähintään mielenkiintoinen ellei jopa ärsyttävä. Kun päästää millin kaasua kone reagoi kuten odottaisi, mutta kun päästää toisen millin, niin kone heittää oikein kunnon moottorijarrutuksen hyvin selkeällä portaalla. Joko läppä pakoputkessa sulkeutuu ja lisää moottorijarrua, tai ruisku on tehty siten, että se katkaisee koko polttoaineen syötön tuossa moottorijarrutustilanteessa.

    Onko kellään muuta tietoa asiasta; multa puuttuu osa sieltä
    väliputkesta, läpän ympäriltä. Jotkut poistavat tämän ominaisuuden takia sen osan. Läppä kilisee tietty tyhjäkäynnillä!! Sen takia huomasinkin sen puuttuvan..
    Lainaa premier kirjoitti Katso viesti
    [...] kyseessä on tietty epäloogisuus ruiskun toiminnassa. Kaasun pieni hiljentäminen ei ole mahdollista vaan pyörä katkaisee hieman epäloogisesti polttoaineen syötön kokonaan -> moottorijarru. Erityisen ongelmallista tuntuu olevan pääseminen tasakaasulle pienen himmaamisen jälkeen. Pahimmillaan se jää nykimään hetkeksi edestakas, kun ruisku arpoo että syöttääkö bensaa vai ei.

    Todella ikävä ja kulmikas siis ajaa välillä. Erityisen mukavaa toi on keskellä mutkaa!

    Arvelivat huollossa että voisi johtua nokka-akselien asentosensorista. Vaihdetaan jussin jälkeen ni sit nähdään.
    Lainaa Pectusfortuna kirjoitti Katso viesti
    Mulla tota pätkimistä tapahtuu ainoastaan pienillä kierroksilla. Sitä ei tarvi kärsiä kuin ykkösellä, muuten voi aina laittaa pienempää silmään. 40 km/h tai vähemmän taulussa vähän pätkii tai jopa nylpyttää. Helpottaa jos viitsii kohdella kaasukahvaa kuin kipiää pinppiä. Auttaisko commanderi? Luulin että se johtuu siitä, että kone käy vakiosäädöillä niin laihalla?
    Lainaa premier kirjoitti Katso viesti
    Ootko saanu asiaa selvitettyä huollon kanssa?

    Mulla vaihdettiin nokka-akselin asentotunnistin, mutta ei vaikuttanu asiaan.

    1000rr.netissä arveltiin, että tuo vois johtua viallisesta IACV-venttiilistä (Idle Air Control Valve), joka ilmeisesti kontrolloi moottorin ilman ottoa matalilla kierroksilla ajatuksena nimenomaan pehmentää sitä moottorijarrua. Tää vika viittaa vähän siihen, että se ei toimi ihan niinku pitäis?
    Onko tähän moottorijarrun nylpyttämiseen -08 bladessa tullut parempaa selvyyttä? Tällä hetkellä ajo on pelkkää kaupunkiajoa ja liikennevaloihin himmatessa nytkyttää ärsyttävästi.
  22. #622
    Jos jollain jäänyt tommonen 954ään sopiva "Gearshaft Holderi" johonki jemmaan, niin olisin enemmän kun kiinnostunut ostamaan sen pois

    Kysytään nyt vielä täältäkin, että onko muidenkin 954:ssä onnettoman tehoton takajarru?

    edit: Power Commanderi kiinnostaa myös
  23. #623
    Lainaa Orccu kirjoitti Katso viesti
    Jos jollain jäänyt tommonen 954ään sopiva "Gearshaft Holderi" johonki jemmaan, niin olisin enemmän kun kiinnostunut ostamaan sen pois

    Kysytään nyt vielä täältäkin, että onko muidenkin 954:ssä onnettoman tehoton takajarru?

    edit: Power Commanderi kiinnostaa myös
    En mä nyt sanois että onnettoman tehoton, mutta samanlainen turhake ku kaikissa kyykyissä :P

    Ite oon tässä jo koko viime kesän ihmetelly, että pitäiskö myös hommata PC. Edellinen omistaja on vain asentanut lamdan tuohon uuteen putkeen ja tuntuu kyllä toimivan noinkin ihan hyvin. Pitänee kai ruinata jostain samanlaista 929rr tai 954rr testiin commanderin kanssa, niin pääsee vähän vertailemaan :P
  24. #624
    Lainaa liuzka kirjoitti Katso viesti
    En mä nyt sanois että onnettoman tehoton, mutta samanlainen turhake ku kaikissa kyykyissä :P

    Ite oon tässä jo koko viime kesän ihmetelly, että pitäiskö myös hommata PC. Edellinen omistaja on vain asentanut lamdan tuohon uuteen putkeen ja tuntuu kyllä toimivan noinkin ihan hyvin. Pitänee kai ruinata jostain samanlaista 929rr tai 954rr testiin commanderin kanssa, niin pääsee vähän vertailemaan :P
    GSXR1000K3 takajarru oli kyllä oikeen tunnokas ja toimiva :P
    Auttaakohan teräspunosletku vai joutuuko vaihtaa ihan levyä ja paloja myöten koko roskan, onko kokemuksia?
  25. #625
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tuli hankittua lyhyet kiina Pazzo kahvat rr:ään. Laadukkat kahvat alle 40egee. Paikallisesta postista piti kylläkin noutaa.
  26. #626
    Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Tuli hankittua lyhyet kiina Pazzo kahvat rr:ään. Laadukkat kahvat alle 40egee. Paikallisesta postista piti kylläkin noutaa.
    Ite tilasin The2Wheelssistä moiset. Alta 30e...oiskohan tarkka ollu 27e ja ei postikuluja. Laadukkaista en mene sanomaan yhtään mitään kun en oo asentanu mutta ainakin halvat=)
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  27. #627
    Mites...

    Vaihdoin vanhat vakioputket ja pöntön takaisin ja nyt mopo on menossa "säädettäväksi"... Onko PC:llä mitään tekoa enää kun vakio höpinäpönttö on paikoillaan vai kannattaako ottaa pois?
  28. #628
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Eihän siitä PCstä haittaakaan ole tai paremminkin laita sille uusi E85 kartta ja siirry etanoliin. Samalla saat sitkeyttä ja lisäpotkua bladeen.
  29. #629
    Oma 1000rr 05 päätti lopettaa lataamisen sitten tähän kevääseen Nyt kun on tosi huonokeli tää lähtee ottaan keskikatetta auki ja mittailemaan ja putsailemaan, ja ennenkaikkea scouttaamaan osia wemotosta taidan tilata sit staattorin ja jannitteensäätimen samal kertaa, ellei enään mene takuuseen. Kyllä ottaa nuppiin, tasan vuosi sitten hain pyörän motosunilta, kesällä pwr motossa oli huollossa sanoivat että akku kannattaa vaihdella uuteen. testailin äsken noit latauksii ni lataus oli 11.85 akulta, laturin ja tasaussuuntaajan lukemat oli laturilta alle 0.5 oomia kaikissa ja tasaussuuntaajalta antoi enemmän kuin 0.2 molemmilla tavoilla, ei hapettumia ollut liittimissä. Kahtellaan mitä ne motosunilla sanoo kun pyytelen kyseleen maahantuojalta korjausta takuuseen.
    Viimeksi muokannut: guide5; 22.04.2012 klo 12:35.
    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
  30.  
  31. #630
    Jess !
    Meni 954 RR katsastuksesta läpi . Viime loppu kesänä haettu ruottin puolelta ja silloin ei kerenny katsastaa.
    Ja ei se varmaan olis mennytkään läpi, kun oli kisakatteet yms. päällä.

    Tehoa oli 111kw vaikka valmistaja ilmoittaa 114kw, 3kw vähemmän tehoa, on se nyt niin "laiska" mopedi...

    Kattoo jos vappuna pääsis aloittamaan kauden
    Jee Jee
Sivu: 21 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1119202122233171 ... ViimeinenViimeinen