Sivu: 16 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 2145:sta
  1. #451
    Iltoi!

    Tuli hankittua -98 900 Fireblade, 60tkm mittarissa.
    Kovassa vauhdissa ei mitään ongelmaa.
    Kaupungissa liikennevaloissa lämmöt sitten nousee n. 115 ja oon lyöny koneen kiinni ettei poksahda. Muutaman desin on lykkiny nestettä pihalle paisuntasäiliön kautta, niinkun kuuluukin?

    Flekti ei pyöri missään vaiheessa. Uusi syylärinkorkki tilattu jos siltä napsii ilmaa sisään...? Seuraavaks vuorossa flektinanturi.

    Mitäs kannattais tehdä?

    Kiitti jo etukäpälään.
  2. #452
    http://www.honda.brandt.fi/mp/ohjeki...%20%202006.pdf

    Tuolta löytyi joskus ohjekirja, mutta ei enää. Onko kukaan kerennyt nappaamaan talteen? alkaa olemaan oma sen verran huonossa kunnossa, että vois tallille printata uuden.
    Honda CBR 1000 RR Fireblade -06
  3. #453
    Mitä penkkituloksia porukka on saanu sc 57 bladesta? Itellä vm. 05 ja takapyörältä tehoa 152hp ja vääntö 108 Nm. Pyörään vaihdettu leo vincen slipari ja commander. Ja tää tulos tuli nollakartalla. Säätämällä ei muuttunu mihinkään. Käyrät kyl näyttää aika hyviltä.
  4. #454
    http://www.hondabikes.fi/jalleenmyyn...huolto/1000-cc


    Tuolta löytyy huoltokortti ja omistajan käsikirja



    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
  5. #455
    Lainaa (Juutana @ Touko. 13 2009,09:48) kirjoitti
    Mulla on ollut renkaina tuossa -08 mallissa tässä järjestyksessä Qualifier, Metukan M3, Diablo Strada ja nyt taas M3. Etukumeina samat paitsi Strada.

    Qualifier kului silmissä. Se kesti juuri ja juuri 6tkm huoltoon. M3 oli hyvä ajaa. Pitoa kivasti ja kesti n. 7tkm. *Strada oli aivan hanurista. Kallistusvarat ei riitä sporttiin eikä pyörä kääntynyt mihinkään. Virheostos. Nyt palasin takaisin M3:een. Stradan ajan edessä pyöri M3 jolla loppujenlopuksi ajoin noin 13tkm.

    Seuraavaksi varmaankin kokeilen josko M1 kestäisi takana vähän pitempään.
    Tämän allekirjoitan
    Hätäpäissäni laitoin 954rr:ään loppu vuodesta 2010 takanakiksi pirellin angelin kun muuta en saanut lokakuussa. *800km (2011) ajaettuani teki mieli polttaa koko pyörä aivan kamala ajettava !
    Ja mun mielestä kyykkyn *EI SAA laittaa sport touring kumeja
    se tappaa koko laitteen * !!!
    BMW R1200GS & RF 900 R projekti
  6. #456

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (UnKnown900 @ Huhti. 21 2011,19:01) kirjoitti
    Iltoi!

    Tuli hankittua -98 900 Fireblade, 60tkm mittarissa.
    Kovassa vauhdissa ei mitään ongelmaa.
    Kaupungissa liikennevaloissa lämmöt sitten nousee n. 115 ja oon lyöny koneen kiinni ettei poksahda. Muutaman desin on lykkiny nestettä pihalle paisuntasäiliön kautta, niinkun kuuluukin?

    Flekti ei pyöri missään vaiheessa. Uusi syylärinkorkki tilattu jos siltä napsii ilmaa sisään...? Seuraavaks vuorossa flektinanturi.

    Mitäs kannattais tehdä?

    Kiitti jo etukäpälään.
    Tutki nyt ihan aluksi tuo flektin toiminta. Onko sulake ehjä? Jumittaako siivet? Lähteekö pyörimään jos syöttää moottorille suorilla virtaa? Tarkasta myös flektin anturin toiminta.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  7. #457
    Flekti toimii ja on nyt napin takana. Lämmöt edelleen hakee nousua kaupungissa. Tyhjäkäynnillä noin 105 ja sitten oon flektin napauttanu päälle. Ei siitä enää nouse eikä laske. Mikä lie normaali tyhjäkäynti lämpö?
  8. #458
    Tarkoitus oli laittaa jo aiemminkin mutta unohtui. Kuva tuli taas esiin ja laitan sen painonpudottajille.
    http://www.1000rr.net/forums....4309872
    Paljon turhaa romua saa ainakin -08 -> malleista poistaa, laittaisin itse hiukan pidemmän letkun n. 25 - 30 cm.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  9. #459
    Onko kellään heittää tietoa, paljonko ovat ottaneet euroja huolloista välillä 30000-40000 (nykyhinnoista) 04-06 bladeriin?
    Z 750-06
    CBR1000RR- 05
  10. #460
    Terveppä terve,
    Semmoista kyselisin että oletteko vaihtaneet 04-07 RR nokkaketjun kiristintä? Ensinnäkin minkälainen homma se on? Onnistuuko helpohkosti itse.

    Toiseksi missä kilometreissä olette vaihtaneet?
    Kun omalla on nyt rullattu tuo 30tkm, ja käsittääkseni ei aiemmin vaihdettu. Nyt taas ajokauden alussa kun kiinnittää erityistä huomiota kaikkiin ääniin, se kuuluisa tikitys alakierroksilla pistää korvaan, kun hieman foorumeita selannut niin todennäköisesti juurikin tuo nkk alkaa ilmoittelemaan vaihdon tarpeesta noilla kilometreillä? Venttiilit se ei ole äänen kuuluessa ainoastaan tietyillä kierroksilla ja tuskin pair läppä tai egcv pitää tuota ääntä.
    Ainakin itse tähän johto päätökseen päädyin.

    Kiitoksia vastauksesta.

    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
  11. #461
    Oma 04 ja ajettu noin 40.000 eikä mitään onglmaa kiristäjän kanssa. Taitaa olla muoti- ilmiö tuo kiristäjän ennenaikainen vaihtovimma. Toki, kukin tavallaan.
    1000RR:n ruisku pitää meteliä jos jonkilaista, joten saattaapi olla ruiskun/poltto-aine pumpun normaalia metelöintiä mitä kuulet.



    .
  12. #462

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (UnKnown900 @ Touko. 02 2011,20:14) kirjoitti
    Flekti toimii ja on nyt napin takana. Lämmöt edelleen hakee nousua kaupungissa. Tyhjäkäynnillä noin 105 ja sitten oon flektin napauttanu päälle. Ei siitä enää nouse eikä laske. Mikä lie normaali tyhjäkäynti lämpö?
    Mulla on itselläni ollut vastaava pyörä joskus ja siinä ei kyllä lämmöt kovin herkästi nousseet edes kaupungissa. Tekeekö painetta jäähdytysjärjestelmään? Kupliiko syylärissä kun korkki auki?
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  13. #463

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (guide5 @ Touko. 03 2011,20:34) kirjoitti
    Onko kellään heittää tietoa, paljonko ovat ottaneet euroja huolloista välillä 30000-40000 *(nykyhinnoista) 04-06 bladeriin?
    Noilla kilometreillähän on ihan pelkät öljynvaihtohuollot. 36tkm:ssa taidetaan vaihtaa ilmanputsari. Keulaputket ja takaiskari kannattais huollattaa mutta ne ei taida kuulua huolto-ohjelmaan.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  14. #464
    Hei! Onko jollain kuvaa siitä mitkä letkut pitää tulpata? kun ton pair modin tekee?. En löytäny googlen kautta. *

    Edit: Onko se tuo letku mitä toi sormi tossa näyttää??
    http://www.speedysgarage.net/hondacb....tem.htm



  15. #465
    Kysytään kokemusta omaavilta.
    Tosiaan itsellä tämä 05 honda on ihan orginaalissa kuosissa, ajattelin sitten tehdä flapper modin ja irroitella egcv. Eli vaativatko nämä muutokset jotain säätämistä? vaikuttavatko seos suhteisiin tai mihinkään mikä voi poiston jälkeen aiheuttaa moottoririkkoja yms ilman säädättämistä?

    Kiitoksia vastauksesta jo valmiiksi, itsellä kun ei oikein paljon vielä ole kokemusta ja ruiskukoneesta vieläkin vähemmän.

    Säätäminenhän kannattee tieten aina mutta onko se tarpeellista pelkästään sen takia kun tekee nämä muutokset.
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
  16. #466

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (fragile984 @ Touko. 10 2011,10:54) kirjoitti
    Kysytään kokemusta omaavilta.
    Tosiaan itsellä tämä 05 honda on ihan orginaalissa kuosissa, ajattelin sitten tehdä flapper modin ja irroitella egcv. Eli vaativatko nämä muutokset jotain säätämistä? vaikuttavatko seos suhteisiin tai mihinkään mikä voi poiston jälkeen aiheuttaa moottoririkkoja yms ilman säädättämistä?

    Kiitoksia vastauksesta jo valmiiksi, itsellä kun ei oikein paljon vielä ole kokemusta ja ruiskukoneesta vieläkin vähemmän.

    Säätäminenhän kannattee tieten aina mutta onko se tarpeellista pelkästään sen takia kun tekee nämä muutokset.
    Nyt ihan mutuna: Ei tarvitse säätää eikä noista poistamisista ole muuta käytännön hyötyä kuin painon väheneminen.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  17. #467
    Lainaa (TeroT @ Touko. 10 2011,11:30) kirjoitti
    Lainaa (fragile984 @ Touko. 10 2011,10:54) kirjoitti
    Kysytään kokemusta omaavilta.
    Tosiaan itsellä tämä 05 honda on ihan orginaalissa kuosissa, ajattelin sitten tehdä flapper modin ja irroitella egcv. Eli vaativatko nämä muutokset jotain säätämistä? vaikuttavatko seos suhteisiin tai mihinkään mikä voi poiston jälkeen aiheuttaa moottoririkkoja yms ilman säädättämistä?

    Kiitoksia vastauksesta jo valmiiksi, itsellä kun ei oikein paljon vielä ole kokemusta ja ruiskukoneesta vieläkin vähemmän.

    Säätäminenhän kannattee tieten aina mutta onko se tarpeellista pelkästään sen takia kun tekee nämä muutokset.
    Nyt ihan mutuna: Ei tarvitse säätää eikä noista poistamisista ole muuta käytännön hyötyä kuin painon väheneminen.
    Eikö se pair modi/flapper modi kannata tehdä jos laittaa commanderin kiinni??
  18. #468

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (tupauuno @ Touko. 10 2011,13:51) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Touko. 10 2011,11:30) kirjoitti
    Lainaa (fragile984 @ Touko. 10 2011,10:54) kirjoitti
    Kysytään kokemusta omaavilta.
    Tosiaan itsellä tämä 05 honda on ihan orginaalissa kuosissa, ajattelin sitten tehdä flapper modin ja irroitella egcv. Eli vaativatko nämä muutokset jotain säätämistä? vaikuttavatko seos suhteisiin tai mihinkään mikä voi poiston jälkeen aiheuttaa moottoririkkoja yms ilman säädättämistä?

    Kiitoksia vastauksesta jo valmiiksi, itsellä kun ei oikein paljon vielä ole kokemusta ja ruiskukoneesta vieläkin vähemmän.

    Säätäminenhän kannattee tieten aina mutta onko se tarpeellista pelkästään sen takia kun tekee nämä muutokset.
    Nyt ihan mutuna: Ei tarvitse säätää eikä noista poistamisista ole muuta käytännön hyötyä kuin painon väheneminen.
    Eikö se pair modi/flapper modi kannata tehdä jos laittaa commanderin kiinni??
    Miksi?
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  19. #469
    Itse en kanssa ymmärrä miksi se katupyörästä pitäisi repiä pois. Painaa niin vähän että mielummin kannattaa muualta painoa karsia.

    Samaa mutua täälläkin kun TeroTlla. Tuo pairihan vaikuttaa vasta kun itse palaminen on jo tapahtunut, jos olen oikein asian ymmärtänyt :P
  20. #470
    Sehän otetaan pois siksi, että palokaasujen seosmittauksesta saa järkeviä lukemia ts pyörän voi säätää.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  21. #471

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (vetomies @ Touko. 10 2011,16:13) kirjoitti
    Sehän otetaan pois siksi, että palokaasujen seosmittauksesta saa järkeviä lukemia ts pyörän voi säätää.
    Sen voi tehdä paljon helpommin puristamalla letkun luttuun tai tulppaamalla lähdön putsarikotelossa mittauksen ja säädön ajaksi.



    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  22. #472
    Lueskellut että ainakin suosittelevat tuota flapper modia koska se ahdistaa moottorin hapen saantia. Speedys garagessa jossa tää yks jenkki tehny näitä modeja ja niiden välissä käyttänyt penkissä niin saanut käyrää tasasemmaksi ja jotain hp lisää. Siitä sitten se ajatus lähti. Tiedä nyt sitten.
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
  23. #473

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (fragile984 @ Touko. 10 2011,21:47) kirjoitti
    Lueskellut että ainakin suosittelevat tuota flapper modia koska se ahdistaa moottorin hapen saantia. Speedys garagessa jossa tää yks jenkki tehny näitä modeja ja niiden välissä käyttänyt penkissä niin saanut käyrää tasasemmaksi ja jotain hp lisää. Siitä *sitten se ajatus lähti. Tiedä nyt sitten.
    Ahdistaa hapensaantia??? Miten? Persedynossa nuo muutokset voi vaikuttaa, mutten ole nähnyt kauheasti dynotuloksia jossa ero olisi mitattu!



    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  24. #474
    Lainaa (TeroT @ Touko. 10 2011,23:10) kirjoitti
    Lainaa (fragile984 @ Touko. 10 2011,21:47) kirjoitti
    Lueskellut että ainakin suosittelevat tuota flapper modia koska se ahdistaa moottorin hapen saantia. Speedys garagessa jossa tää yks jenkki tehny näitä modeja ja niiden välissä käyttänyt penkissä niin saanut käyrää tasasemmaksi ja jotain hp lisää. Siitä *sitten se ajatus lähti. Tiedä nyt sitten.
    Ahdistaa hapensaantia??? Miten? Persedynossa nuo muutokset voi vaikuttaa, mutten ole nähnyt kauheasti dynotuloksia jossa ero olisi mitattu!
    Tuossa nyt ainakin on toi speedys mistä lueskellut, sieltä kun katsoo ton easy flapper mod, niin on käsittääkseni tehnyt ja samantien dynottanut.. käppyrätkin näkyy mutta tiedä sitten noista.. lontooksi selittänytkin asiaa.
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
  25. #475

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (fragile984 @ Touko. 11 2011,00:14) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Touko. 10 2011,23:10) kirjoitti
    Lainaa (fragile984 @ Touko. 10 2011,21:47) kirjoitti
    Lueskellut että ainakin suosittelevat tuota flapper modia koska se ahdistaa moottorin hapen saantia. Speedys garagessa jossa tää yks jenkki tehny näitä modeja ja niiden välissä käyttänyt penkissä niin saanut käyrää tasasemmaksi ja jotain hp lisää. Siitä *sitten se ajatus lähti. Tiedä nyt sitten.
    Ahdistaa hapensaantia??? Miten? Persedynossa nuo muutokset voi vaikuttaa, mutten ole nähnyt kauheasti dynotuloksia jossa ero olisi mitattu!
    Tuossa nyt ainakin on toi speedys mistä lueskellut, sieltä kun katsoo ton easy flapper mod, niin on käsittääkseni tehnyt ja samantien dynottanut.. käppyrätkin näkyy mutta tiedä sitten noista.. lontooksi selittänytkin asiaa.
    Olen kyllä lueskellut noista jo aiemminkin, mutta edelleenkään en usko/ymmärrä mistä tuo tehon tai väännön paraneminen johtuisi?
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  26. #476
    Ainaki toi pairin tulppaus kannattaa tehä. Näin sano bikefoxissa ku sinne soittelin. Helpompi penkittää...
  27. #477

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (tupauuno @ Touko. 11 2011,11:18) kirjoitti
    Ainaki toi pairin tulppaus kannattaa tehä. Näin sano bikefoxissa ku sinne soittelin. Helpompi penkittää...
    Jep. Sen voi tulpata helposti puristamalla letkun pihdeillä lyttyyn siitä ilmanputsarikotelolta lähdöstä. Se ei sinänsä vaikuta itse penkittämiseen mitenkään. Sekoittaa seosmittausta ja sitä kautta säätämistä.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  28. #478
    Lainaa (TeroT @ Touko. 11 2011,07:01) kirjoitti
    Lainaa (fragile984 @ Touko. 11 2011,00:14) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Touko. 10 2011,23:10) kirjoitti
    Lainaa (fragile984 @ Touko. 10 2011,21:47) kirjoitti
    Lueskellut että ainakin suosittelevat tuota flapper modia koska se ahdistaa moottorin hapen saantia. Speedys garagessa jossa tää yks jenkki tehny näitä modeja ja niiden välissä käyttänyt penkissä niin saanut käyrää tasasemmaksi ja jotain hp lisää. Siitä *sitten se ajatus lähti. Tiedä nyt sitten.
    Ahdistaa hapensaantia??? Miten? Persedynossa nuo muutokset voi vaikuttaa, mutten ole nähnyt kauheasti dynotuloksia jossa ero olisi mitattu!
    Tuossa nyt ainakin on toi speedys mistä lueskellut, sieltä kun katsoo ton easy flapper mod, niin on käsittääkseni tehnyt ja samantien dynottanut.. käppyrätkin näkyy mutta tiedä sitten noista.. lontooksi selittänytkin asiaa.
    Olen kyllä lueskellut noista jo aiemminkin, mutta edelleenkään en usko/ymmärrä mistä tuo tehon tai väännön paraneminen johtuisi?
    Niinhän se on. Tiedä onko mitään hyötyä vai ei, mutta jos kokeilis kun niin yksinkertainen homma ja tunnustelee persdynolla.. *
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
  29. #479
    Lainaa (lippa @ Touko. 02 2011,21:09) kirjoitti
    Tarkoitus oli laittaa jo aiemminkin mutta unohtui. Kuva tuli taas esiin ja laitan sen painonpudottajille.
    http://www.1000rr.net/forums....4309872
    Paljon turhaa romua saa ainakin -08 -> malleista poistaa, laittaisin itse hiukan pidemmän letkun n. 25 - 30 cm.
    Onko kukaan vääntänyt itselleen tätä letkunpätkää tuon säiliön tilalle? lähinnä kiinnostaa, jos näin on tehty, niin mitä letkuä tuohon hommattu?
    Tässä kun tollasesta hondasta itselleen on kiihdytyskilpuria rakentanut, niin painoa on pakko pudottaa, jotta voi korvata surkeaa kuskia edes jollain *
  30.  
  31. #480
    Luulisin käyvän esim. Biltemannin letkun: Vahvistamaton, öljyn kestävä PVC- muovia. Sisähalkaisija esim. 12mm / 5m 2,99€. Miksi kirjoitin pidemmän letkun vaikka nesteen pintaa ei tarvitse kovin ylhäällä pitää, voi levitellä jarrupaloja esim. kumeja vaihtaessa.
    Letkun halkaisija oli vain Biltemannin luettelosta otettu hintaa kuvaamaan ja voi olla väärä. Halpaa kuitenkin.
    luettelon sivu 456 tuote 15-316



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Sivu: 16 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 614151617182666 ... ViimeinenViimeinen