Sivu: 13 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314152363 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 2145:sta
  1. #361
    Lainaa (J.V. @ Kesä. 24 2010,14:57) kirjoitti
    Tuo vihellys kuuluu normaalisti aina kun ei ole vinohampaiset hammasrattaat, niinkuin ne ei pyörissä yleensä ole.
    Riippuu sitten vähän vaikka mistä, hammasluvuista, kierroksista jne millä taajuudella se on että kuulee.
    Itsellä ulvoo kakkonen ja aina kuulunut samallalailla ainakin 20tkm.

    Tai sitten se tulee ketjuista, tosin sitten se pitäs kuulua viitosellakin samassa vauhdissa.
    kyl se kutosen välityksistä tulee, ei ketjuista eikä muualta koska kuuluu vaan kutosella. ehkäpä siinä kohdin juuri niillä kierroksilla on jonkinlainen resonanssi tai sopiva "heräte", joka saa laulun aikaan. kyl se varmaan ääntäisi koko alueella jos olisi vakavampaa, toivottavasti.
    BLADE 1K
  2. #362
    Tuli laitettua sitten vm99 900rr. Hyvä vehe ei mitään moittimista mutta, tässä ei ole mitään bensamittaria tai valoa. Onko sellaista mahdollista laittaa näin jälkikäteen?? Voihan sitä toki käydä useammin tankilla ja katella tankiin onko bensaa. Ja mitä öljyjä olette käyttänyt koneessa?



  3. #363
    Moi,
    Tuli tässä vastikaan vaihdettu -05 blade, mietin vain onkos näissä uudemmissa vähän samaa kuin vanhemmissa hondissa että nokkaketju rallattelee hieman. Kiristin ainakin nopealla vilkaisulla näytti olevan samantyyppinen kuin -99 600f4:ssa.
    Semmoinen tikittävä ääni kuuluu voimakkaimmillaan joskus 3-4t kierroksilla sitten häviää korkeammilla, vai onkos näissä koneissa jokin muu mikä ääntä päästää, vakiona on pyörä pysynyt eikä tuohon ole tuota kiristintä ikinä vaihdettu niin voihan se tieten sekin olla kilometrejä kun on 23tkm kasassa. Eipäs tuo mittään murheita aiheuta, mietityttää vain ja kiinnostaa onkos joku selvitellyt äänen alkuperää.

    Mitäs öljyjä on kanssa motoristit koneeseen syöttänyt, itse laitoin juuri Hondan omaa 10w30 kun pyöräliikkeen myyjä sitä käteen tarjos kun öljyjä kyselin, ei sinänsä mitään huomautettavaa kaikki toimi ihan ok.
    Honda CR1000R -10
    ex.Honda CBR1000RR -05
    ex.Honda CBR600F -00
  4. #364

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Motokettu @ Kesä. 24 2010,14:50) kirjoitti
    Moro, onks kukaan huomannut että kutosella laatikko kuulostaa erilaiselta kuin kaikilla muilla vaihteilla ts. "viheltää" parissa kohtaa noin 105km/h ja 115km/h, hiljempaa ja kovempaa ajettaessa ok. Koajoin piruuttani toista samanlaista myytävänä olevaa ja olin kuulevani saman äänen mutta ehkä hieman miedonanpa kuin omassani, tai sit mä yritin vaan selittää itselleni et kaikki on ihan ok. Edellinen koskee siis vaan kuutosvaihdetta, tulee ajeltua maantiellä vallan viitosella kun pelottaa että hajoaako sieltä jotain. Laite on -05 1000RR, ajettu 15tkm.
    Ei sieltä mitään hajoa. Ole huoleti. Ja jos hajoaa, niin tuo kasettiloota on helppo ja nopea purkaa ja kasata. Ekalla kerralla parin tunnin homma avata ja saman verran kasaamiseen. Toisella kerralla kävisi jo nopeammin.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  5. #365

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Petri85 @ Kesä. 26 2010,22:10) kirjoitti
    Tuli laitettua sitten vm99 900rr. Hyvä vehe ei mitään moittimista mutta, tässä ei ole mitään bensamittaria tai valoa. Onko sellaista mahdollista laittaa näin jälkikäteen?? Voihan sitä toki käydä useammin tankilla ja katella tankiin onko bensaa. Ja mitä öljyjä olette käyttänyt koneessa?
    Nollaat tripin tankatessa ja kun tripissä on n. 230km niin valmistaudut kääntämään varatankille ja sitten sopivalle huoltsikalle tankkaamaan.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  6. #366
    Lainaa (Petri85 @ Kesä. 26 2010,22:10) kirjoitti
    Tuli laitettua sitten vm99 900rr. Hyvä vehe ei mitään moittimista mutta, tässä ei ole mitään bensamittaria tai valoa. Onko sellaista mahdollista laittaa näin jälkikäteen?? Voihan sitä toki käydä useammin tankilla ja katella tankiin onko bensaa. Ja mitä öljyjä olette käyttänyt koneessa?
    Ittellä on -96 bleidi ja kai se mittarin tai merkkivalon asennus vaatisi jotain anturointia tankkiin. Läpiviennin kanssa voi tulla olgelmia.
    Eilenillalla kaadoin koneeseen Hondan omat 10-30W öljyt.
    En tiedä varmuudella mitä koneessa oli aikaisemmin. Myyjä väitti että parhaat mitä löytyy ja esitteli Shellin öljypurkkia.
    Mutta tämän aamuisen 60 km ajon perusteella kone kuulosti paremmalta ja vaihto 1:ltä 2:lle meni paljon pienemmällä kolauksella.
  7. #367
    Mitenkäs... Voikos firebladessa (929) hiljentään nokkaketjun ääniä pitämällä koneessa liikaa öljyä jolloin paine olisi suurempi?? Löysin nimittäin omasta mielestäni hyvän yksilön ja merkin vaihto on lähellä ihmetytti vaan tuo että öljyä on niin paljon että koko silmä on peitossa.
  8. #368
    Lainaa (liuzka @ Heinä. 09 2010,20:03) kirjoitti
    Mitenkäs... Voikos firebladessa (929) hiljentään nokkaketjun ääniä pitämällä koneessa liikaa öljyä jolloin paine olisi suurempi?? Löysin nimittäin omasta mielestäni hyvän yksilön ja merkin vaihto on lähellä ihmetytti vaan tuo että öljyä on niin paljon että koko silmä on peitossa.
    Eikös se ole hyvä pitää vähän ylimääräistä jos hirveesti ajelee yksi pyörä maata ruopien. * *



    Honda CBR 954RR -03
  9. #369
    Lainaa (liuzka @ Heinä. 09 2010,20:03) kirjoitti
    Mitenkäs... Voikos firebladessa (929) hiljentään nokkaketjun ääniä pitämällä koneessa liikaa öljyä jolloin paine olisi suurempi?? Löysin nimittäin omasta mielestäni hyvän yksilön ja merkin vaihto on lähellä ihmetytti vaan tuo että öljyä on niin paljon että koko silmä on peitossa.
    Älä laita liikaa öljyä. Voi työntää öljyt ilmanputsarikoteloon tai alkaa pölläytellä savumerkkejä putkesta. Itse öljynkierron paineeseen sen ei pitäisi vaikuttaa. Ylimääräinen öljy voi kulkeutua huohotusjärjestelmän kautta ei toivottuisiin kohteisiin.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  10. #370
    Prkl. Joku ketku käynyt vääntämässä mun moposta irti vasemman etusivuheijastimen. Kiinnike rikki. Ei onneksi ollut ton suurempia vaurioita. Harmittaa kuitenkin. Mulla on noi Jenkkimallissa olevat sivuheijastimet. No, saihan se reilu pari vuotta olla rauhassa.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  11. #371
    Lainaa (Zuhnu99 @ Heinä. 09 2010,22:54) kirjoitti
    Lainaa (liuzka @ Heinä. 09 2010,20:03) kirjoitti
    Mitenkäs... Voikos firebladessa (929) hiljentään nokkaketjun ääniä pitämällä koneessa liikaa öljyä jolloin paine olisi suurempi?? Löysin nimittäin omasta mielestäni hyvän yksilön ja merkin vaihto on lähellä ihmetytti vaan tuo että öljyä on niin paljon että koko silmä on peitossa.
    Älä laita liikaa öljyä. Voi työntää öljyt ilmanputsarikoteloon tai alkaa pölläytellä savumerkkejä putkesta. Itse öljynkierron paineeseen sen ei pitäisi vaikuttaa. Ylimääräinen öljy voi kulkeutua huohotusjärjestelmän kautta ei toivottuisiin kohteisiin.
    Itse en siis ole kyseistä pyörää vielä hommannut vaan elän Suzukimaailmassa. Ihmettelin vain tuota öljyn paljoutta liikkessä ja myyjäkään siitä mitään tiennyt :P
  12. #372
    Lainaa (liuzka @ Heinä. 09 2010,23:13) kirjoitti
    Lainaa (Zuhnu99 @ Heinä. 09 2010,22:54) kirjoitti
    Lainaa (liuzka @ Heinä. 09 2010,20:03) kirjoitti
    Mitenkäs... Voikos firebladessa (929) hiljentään nokkaketjun ääniä pitämällä koneessa liikaa öljyä jolloin paine olisi suurempi?? Löysin nimittäin omasta mielestäni hyvän yksilön ja merkin vaihto on lähellä ihmetytti vaan tuo että öljyä on niin paljon että koko silmä on peitossa.
    Älä laita liikaa öljyä. Voi työntää öljyt ilmanputsarikoteloon tai alkaa pölläytellä savumerkkejä putkesta. Itse öljynkierron paineeseen sen ei pitäisi vaikuttaa. Ylimääräinen öljy voi kulkeutua huohotusjärjestelmän kautta ei toivottuisiin kohteisiin.
    Itse en siis ole kyseistä pyörää vielä hommannut vaan elän Suzukimaailmassa. Ihmettelin vain tuota öljyn paljoutta liikkessä ja myyjäkään siitä mitään tiennyt :P
    Joo. Toi liika öljy koneessa näyttää olevan auto- ja mopohuoltojen erikoisuus. Todennäköisesti ei odoteta, että öljy valuu alas asti, kun tarkastetaan öljyn määrää. Siinä vaihdon yhteydessä sitten täytetään vähän yli. On ihan vekottimesta kiinni aiheuttaako pikku ylitäyttö ongelmia.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  13. #373
    Nonni.. Tellu vaihtui Firebladeen Ainoastaan ihmetyttää kuuluuko tuon bensavalon syttyä hetkeksi virrat päälle väännettäessä? Ihmetyttää mahtaako se toimia kun about tankillinne kohta ajettu ja ei vieläkään pala vai paljonko tuolla tankillisella pääsee? joku 250km?

    edit: Kyseessä siis 929



  14. #374
    Kyllä sillä sen 250km pääsee normiajossa ennenkuin valo syttyy. jopa 270km mahdollista, tosin rata-ajossa voi syttyä 150km jälkeen
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  15. #375
    Lainaa (TeroT @ Kesä. 29 2010,12:16) kirjoitti
    Lainaa (Petri85 @ Kesä. 26 2010,22:10) kirjoitti
    Tuli laitettua sitten vm99 900rr. Hyvä vehe ei mitään moittimista mutta, tässä ei ole mitään bensamittaria tai valoa. Onko sellaista mahdollista laittaa näin jälkikäteen?? Voihan sitä toki käydä useammin tankilla ja katella tankiin onko bensaa. Ja mitä öljyjä olette käyttänyt koneessa?
    Nollaat tripin tankatessa ja kun tripissä on n. 230km niin valmistaudut kääntämään varatankille ja sitten sopivalle huoltsikalle tankkaamaan.
    Trippimittarin nollaus on helpoin tapa ja aika luotettavakin viellä=) 230-250 riippuu ajosta. Mutta olen kyllä miettinyt tuota anturin lisäämistä tankkiin. Kuitenkin haluan vaihtaa mittariston niin samallahan tuonkin tuonne asentelisi.

    Kurkkaa tämä ketju.
    Sieltä löytyy Acewellin mittaristo ja siihen sopiva anturi tankkiin.
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  16. #376
    929rr vm 01
    tuosta pairin poistosta on ollut juttua jonkin verran, ja jos sen haluaa poistaa, niin voiko letkut lyödä tukkoon, vai huohottaako se myös tuota kautta?

    mittaristo vilkuttaa vikakoodia 34 joka on tuolle ilmanputsarikotelon läpälle. saako koodin kuitattua pois jollain konstilla?. koska pyörässä ei ole paikoillaan muuta kuin tuo säätömoottori, joka sekin on epäkunnossa.
  17. #377
    Tuli hommattua 900 blade. Nyt kun on tullu jo vähän ajeltuakin niin tuli huomattua että etupumput vuotaa öljyä. Aina ajon jälkeen stefan päällä on vähän öljyä. Pyörä kuulemma ollu tänä kesänä vähällä ajolla eli luultavasti päässy kuivamaan?

    Kauankohan kannattaa tommosta kattella. Ei tekis mieli ennen talvee alkaa ropaamaan. Yritin pumppailla niitä että alkais pelaan mut ei ainakaan vielä oo paranemista tapahtunu.
  18. #378
    Jos stefa vain kastuu, mutta sitä öljyä ei juuri valu niin vaihtaisin vasta sitten kun alkaa valumaan(, jos alkaa), mutta aja nyt muutama tankillinen ainakin.
  19. #379
    Tuodaan tänne tämä linkki josta saattaa jollekin olla hyötyä. Ohje -06-07.
    http://home.cogeco.ca/~ebaypics/CBR1000RR_HRC.PDF
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  20. #380
    Mitä rengassetteja olette Firebladessa (1000) käyttäneet, nyt alla on Metzelerin Racetec K3 mutta viimeinen tonni on jo menossa. Jotain sopuhintaista valintaa vois ehdotella...
    BLADE 1K
  21. #381
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Motokettu @ Heinä. 21 2010,09:24) kirjoitti
    Mitä rengassetteja olette Firebladessa (1000) käyttäneet, nyt alla on Metzelerin Racetec K3 mutta viimeinen tonni on jo menossa. Jotain sopuhintaista valintaa vois ehdotella...
    Riippuu niin paljon käytöstä. Mulla on ollut Metukkaa, Pilot Power 2CT:tä, ja nykyään Contin RaceAttackia. PP 2CT oli hyvä yleisrengas joka piti mun mielestä riittävästi vielä keskiryhmän hitaampaan puolikkaaseen. Katukäytössä mun mielestä mukavampi kuin esim. M3, kun ei tarvinnut odotella renkaan lämpenemistä ennen kun antaa kadulla leipää. M3 kun tuppasi kylmänä olemaan pirun liukas. Jos pyöräsi on 08-> niin suosittelen ehdottomasti siirtymistä kokoon 190/55 190/50 sijasta.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  22. #382
    Lainaa (Juutana @ Heinä. 21 2010,09:49) kirjoitti
    Lainaa (Motokettu @ Heinä. 21 2010,09:24) kirjoitti
    Mitä rengassetteja olette Firebladessa (1000) käyttäneet, nyt alla on Metzelerin Racetec K3 mutta viimeinen tonni on jo menossa. Jotain sopuhintaista valintaa vois ehdotella...
    Riippuu niin paljon käytöstä. Mulla on ollut Metukkaa, Pilot Power 2CT:tä, ja nykyään Contin RaceAttackia. PP 2CT oli hyvä yleisrengas joka piti mun mielestä riittävästi vielä keskiryhmän hitaampaan puolikkaaseen. Katukäytössä mun mielestä mukavampi kuin esim. M3, kun ei tarvinnut odotella renkaan lämpenemistä ennen kun antaa kadulla leipää. M3 kun tuppasi kylmänä olemaan pirun liukas. Jos pyöräsi on 08-> niin suosittelen ehdottomasti siirtymistä kokoon 190/55 190/50 sijasta.
    Käyttö on valtaosin ihan kadulla ajoa ja satunnaista amatöörirevittelyä paikallisilla mutkateillä, ei siis rata-ajoa ainakaan tähän mennessä vaikka mieli kyllä tekisi kokeilla. Mielessä on juuri ehkäpä katupuolelle sijoittuva kompromissirengas, eli ei välttämättä ihan supersport.
    BLADE 1K
  23. #383
    Tuli ostettua 03 vuoden 954 ja tänään pääsin heittään ekan tyyppi lenkin pyörällä! On se sit hemmetin hieno ja helppo laite ajaa ja hitto siinä on potkua kyl kivasti! Heitin 380km lenkin tänään ja vain vähän sain vettä niskaan
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  24. #384

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Kyselin jo aiemminkin eri mallien vanteiden soveltuvuutta ristiin. Olisko kukaan nyt hereillä eli mitkä etuvanteet käy 04-07 mallin Bladeen. Olen antanut itselleni kertoa että 03-06 mallin 600RR:n, 08- 1000RR:n ja SP1:n ja 2:n vanteet sopisivat. Ilmeisesti joissain joutuu jarrulevyjen kiinnityspinnasta vetämään sorvilla siivut pois jotta levyt asettuvat oikealle leveydelle.

    Ja jos jollain edukas etuvanne (ilman levyjä) myytävänä niin saa tarjota.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  25. #385
    Lainaa (TeroT @ Elo. 11 2010,13:42) kirjoitti
    Kyselin jo aiemminkin eri mallien vanteiden soveltuvuutta ristiin. Olisko kukaan nyt hereillä eli mitkä etuvanteet käy 04-07 mallin Bladeen. Olen antanut itselleni kertoa että 03-06 mallin 600RR:n, 08- 1000RR:n ja SP1:n ja 2:n vanteet sopisivat. Ilmeisesti joissain joutuu jarrulevyjen kiinnityspinnasta vetämään sorvilla siivut pois jotta levyt asettuvat oikealle leveydelle.

    Ja jos jollain edukas etuvanne (ilman levyjä) myytävänä niin saa tarjota.
    Koitetaas, jos vaikka vielä muistaisin oikein. Tuli noita 1000RR vanteita*ihmeteltyä silloin aikanaan 08-malliin (en takaa tiedon oikellisuutta)

    - 04-07 etuvanteet sopii keskenään heittämällä (04-05 erikokoiset jarrulevyt kuin 06-07). 08-> etuvanne on jarrulevyjen kiinnityspintojen osalta kapeampi kuin vanhemmat. Muuten sopii kyllä.

    - 06-07 etulevyt samalla halkaisijalla kuin 08-> mutta eri offsetilla. 08-malliin saa sovitettua 04-07-mallin etuvanteen, kun ottaa muistaakseni jonkun millin-parin lastun levyjen kiinnityspinnoista puoleltaan pois ja laittaa 06-07 levyt.

    - 08-> etuvannetta voi olla hankala sovittaa vanhempaan lahnaan, koska kavensivat etupumppujen etäisyyttä 08:iin. Vaatisi siis jotkut spacerit ja pidemmät jarrulevypultit, jollaiseen kikkailuun en välttämättä suosilla lähtisi. Toisaalta, jos sattuisi löytymään sopivalla offsetillä levyt niin sitten sopisi varmaankin ihan ok.

    Takavanteet sopii heittämällä. Vetopakoista ei mitään käryä.

    edit: *
    Muistaakseni vanhemmassa 600RR:ssä ja SP1/2:ssa oli erikokoinen etuakseli, joten suoraan ei käynyt etuvanne. SP1/2 takavanne taisi mennä heittämällä.

    Olisko ollut myös niin, että 929/954 RR:n takavanne menee heittämällä ja eikai vaan etuvannekin ole sama kuin 04-07 mutta erikokoisilla levyillä (jotkut 330mm tjsp).



  26. #386
    Mitenkäs.. Täristääkös nuo teidän pyörät tankoon ja jalkatappeihin noin kierroksilla 3000-5000. Itse en moiseen kiinnittänyt huomiota edes, mutta pidemmillä esim moottiritie osuuksilla alkaa sormet turtumaan tämän takia. Tärinän lähteenä on moottori... Entiselle Suzuki miehelle tämä oli yllätys, mutta voi ihan hyvin olla kyllä ominaisuuskin.
  27. #387

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (gikseri @ Elo. 11 2010,15:27) kirjoitti
    Lainaa (TeroT @ Elo. 11 2010,13:42) kirjoitti
    Kyselin jo aiemminkin eri mallien vanteiden soveltuvuutta ristiin. Olisko kukaan nyt hereillä eli mitkä etuvanteet käy 04-07 mallin Bladeen. Olen antanut itselleni kertoa että 03-06 mallin 600RR:n, 08- 1000RR:n ja SP1:n ja 2:n vanteet sopisivat. Ilmeisesti joissain joutuu jarrulevyjen kiinnityspinnasta vetämään sorvilla siivut pois jotta levyt asettuvat oikealle leveydelle.

    Ja jos jollain edukas etuvanne (ilman levyjä) myytävänä niin saa tarjota.
    Koitetaas, jos vaikka vielä muistaisin oikein. Tuli noita 1000RR vanteita*ihmeteltyä silloin aikanaan 08-malliin (en takaa tiedon oikellisuutta)

    - 04-07 etuvanteet sopii keskenään heittämällä (04-05 erikokoiset jarrulevyt kuin 06-07). 08-> etuvanne on jarrulevyjen kiinnityspintojen osalta kapeampi kuin vanhemmat. Muuten sopii kyllä.

    - 06-07 etulevyt samalla halkaisijalla kuin 08-> mutta eri offsetilla. 08-malliin saa sovitettua 04-07-mallin etuvanteen, kun ottaa muistaakseni jonkun millin-parin lastun levyjen kiinnityspinnoista puoleltaan pois ja laittaa 06-07 levyt.

    - 08-> etuvannetta voi olla hankala sovittaa vanhempaan lahnaan, koska kavensivat etupumppujen etäisyyttä 08:iin. Vaatisi siis jotkut spacerit ja pidemmät jarrulevypultit, jollaiseen kikkailuun en välttämättä suosilla lähtisi. Toisaalta, jos sattuisi löytymään sopivalla offsetillä levyt niin sitten sopisi varmaankin ihan ok.

    Takavanteet sopii heittämällä. Vetopakoista ei mitään käryä.

    edit: *
    Muistaakseni vanhemmassa 600RR:ssä ja SP1/2:ssa oli erikokoinen etuakseli, joten suoraan ei käynyt etuvanne. SP1/2 takavanne taisi mennä heittämällä.

    Olisko ollut myös niin, että 929/954 RR:n takavanne menee heittämällä ja eikai vaan etuvanneklin ole sama kuin 04-07 mutta erikokoisilla levyillä (jotkut 330mm tjsp).
    Kiitos. Tämä selvensi tilannetta. Taisin joskus käydä mittailemassakin noita juttuja kun kyselit palstoilla. Täytynee nyt sitten katsella vaan noita 04-07 vanteita. Takavanteen löysin jenkeista 220 taalalla.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  28. #388
    Tuota pitääkö bleidissä palaa kaikki valot kun on pitkät päällä vai onko tuohon joku apina tehnyt omia virityksiä? Siis pitkillä mulla palaa kaikki kolme lamppua samaan aikaan?
    Honda cbr Fireblade 954 vm 2003
    Honda VTR 1000F vm 2000
    Honda cbr 600F vm 1992
    Yamaha Virago 535 vm 1999
  29. #389
    Lainaa (zubzero1979 @ Elo. 11 2010,18:59) kirjoitti
    Tuota pitääkö bleidissä palaa kaikki valot kun on pitkät päällä vai onko tuohon joku apina tehnyt omia virityksiä? Siis pitkillä mulla palaa kaikki kolme lamppua samaan aikaan?
    Muistaisin kyllä että omassakin pyörässä kaikki kolme palaa pitkät ollessa päällä...
  30.  
  31. #390
    Mulla rupes vesipumppu vuotamaan sc33 1996 bladesta, saako siihen tiivistettä vaihdettua vai meneekö koko pumppu vaihtoon?
    MT-09
Sivu: 13 / 72:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314152363 ... ViimeinenViimeinen