Sivu: 7 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 227:sta
  1. #181
    Lainaa (Le Motard @ Marras. 15 2008,15:28) kirjoitti
    Lainaa (finharley @ Marras. 13 2008,17:52) kirjoitti
    Minustakin surullista, että sen paskan roksun ostin. Mutta iloinen asia on, että pääsin siitä eroon ja selvisin rahalla. Sullakin on vielä toivoa, mutta vain jos toimit heti. HD:t on myyty kohta loppuun ja joudut pian odottamaan vuoteen 2010.
    Ööh, annoitko nyt sitten Rocket 3:sen puoli-ilman HD-kauppiaalle, joka valehteli sinulle sinisilmäisesti, ettei siitä mitään kannata maksaa? *
    No en, kuhan kiusasin Rovanimen roksua. Jos olisin Rocketin ovh:lla ostanut niin olisi tullut aika lailla takkiin. 2 vuotta 6600 km putosi Rocketin hinta 4000€ siitä mitä itse maksoin. Täytyy vielä ottaa huomioon, että Dyna on tonni kaupalla halvempi kuin Rocket. Fat Boyhin tuli jo ihan eri hintoja Rocketistakin, mutta sellaista en halunut silloin. Pyörä pitää vaihtaa sillä mitä on lompakossa tai tilillä.
  2. #182
    Lainaa (ukko @ Marras. 15 2008,14:40) kirjoitti
    Lainaa (finharley @ Marras. 15 2008,13:15) kirjoitti
    Lainaa (ukko @ Marras. 15 2008,09:55) kirjoitti
    Lainaa (finharley @ Marras. 13 2008,17:52) kirjoitti
    Minustakin surullista, että sen paskan roksun ostin. Mutta iloinen asia on, että pääsin siitä eroon ja selvisin rahalla. Sullakin on vielä toivoa, mutta vain jos toimit heti. HD:t on myyty kohta loppuun ja joudut pian odottamaan vuoteen 2010.

    Tämä viesti taas laittoi ilon kyyneleen silmäkulmaan.
    Mitä muuta vaihdetaan moto-kaupoissa kuin rahaa/pyörää. Toi on kyllä mulle hivenen epäselvää. Tarviiko hd kaupoissa antaa per&%&%tä/muuta tavaraa *
    Joo kiire on, tavara loppuu!
    Olishan se HD-kaupias voinut vetästä vaikka lättyyn, kun sellaisen p@skan vaihtoon vein. Mutta ei vetässy vei vain kaikki rahat *
    No joo, ok!
    Jossain moto-lehdessä oli, että käytetyt roketit menisivät aika hyvinkin kaupaksi. Ja oli vielä kauppiaan kommetti. Tiedäppä sitten miten aikuisten oikeasti... *
    Kyllä ne menee, jos on selvästi edullisempi kuin uusi. Minunkin vaihtokone happani kokonaista 2 päivää Turussa ja matkasi jonnekin Itä-Suomeen.
  3. #183
    Ois kiva tietää mitä Siksteeni on päättäny vai onkokaan näiden viisaijen neuvojen jälkeen .
    Triumph Tiger 800 XRX

  4. #184
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Tais sixteeni ostaakin pannarin,,,,,
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  5. #185
  6. #186
    Honda on vähän kuin kusis housuihinsa. Hetken lämmittää.
  7. #187
    Lainaa (hra1150 @ Marras. 22 2008,15:22) kirjoitti
    Honda on vähän kuin kusis housuihinsa. Hetken lämmittää.
    Bemarissa voi vissiin sitten perseen kuivata penkinlämmitimellä ja päälle kieltää että on edes housuihinsa kussut
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  8. #188
    Lainaa (Ekku @ Marras. 22 2008,15:29) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Marras. 22 2008,15:22) kirjoitti
    Honda on vähän kuin kusis housuihinsa. Hetken lämmittää.
    Bemarissa voi vissiin sitten perseen kuivata penkinlämmitimellä ja päälle kieltää että on edes housuihinsa kussut
    Sanotaanko, että nyt tullaan asiaan.



  9. #189
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Hus harhaoppiset pois tästä threadista
    Dirty Nasty Furriner
  10. #190
    Lainaa (hra1150 @ Marras. 22 2008,16:31) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Marras. 22 2008,15:29) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Marras. 22 2008,15:22) kirjoitti
    Honda on vähän kuin kusis housuihinsa. Hetken lämmittää.
    Bemarissa voi vissiin sitten perseen kuivata penkinlämmitimellä ja päälle kieltää että on edes housuihinsa kussut
    Sanotaanko, että nyt tullaan asiaan.
    Bimotalla vois tehdä periaatteessa saman, koska siinä on "penkinlämmitin" ihan ilman sähköäkin. Käytännössä kun istuu pakoputken päällä, niin pysyy persaus kuivana kelillä kuin kelillä.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  11. #191
    Bimota on selkeästi offtopic. Harleyllä ja BMW:llä voi olla matkamalleissa, asiakaskunnasta johtuvista syistä, prostata-kytkin, mutta Adventuressa ei ole.

    Eikö se ollut niin, että GW:ä saa sinisellä ja punaisella takapaksilla sen vuoksi, että tapaamisissa on molemmille jonossa paikka?
  12. #192
    Lainaa (hra1150 @ Marras. 22 2008,20:21) kirjoitti
    Bimota on selkeästi offtopic. Harleyllä ja BMW:llä voi olla matkamalleissa, asiakaskunnasta johtuvista syistä, prostata-kytkin, mutta Adventuressa ei ole.

    Eikö se ollut niin, että GW:ä saa sinisellä ja punaisella takapaksilla sen vuoksi, että tapaamisissa on molemmille jonossa paikka?
    On kyllä, myönnetään.

    Perkeleen hyvä matkapyörä, mutta ei siihen saa minkäänlaisia laukkutelineitä, kun ei ole takarunkoakaan mihin ne kiinnittäisi.

    Muutoin ihan sopiva pyörä varttuneemmallekin herrasmiehelle.

    Ja ei muuten löydy kovin monesta jonosta montaa samanlaista, joten ei varmasti sekoitu muiden pyöriin.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  13. #193
    BMW se on aivan eli peli kuin hd ajelin kesällä uudella hd ei ole mikään matkapyörä BMW on matkapyörä parhaasta päästä ,hd en ostaisi kuin muiden kiusaksi
  14. #194
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Ajoin kanssa bemarilla 10v sitten, en ostais kuin... no nyt ei tuu yhtään hyvää syytä mieleen
    Dirty Nasty Furriner
  15. #195
    Eikö tuo olisi nyt oikein pakkohankinta jollee harrastajalle, hinta on ainakin tullu ihan mukavasti ales uudesta eikä ole kilsoilla pilattu

    nettimoto



    SUZUKI B-KING
  16. #196
    Lainaa (AF-1 @ Marras. 30 2008,20:40) kirjoitti
    Eikö tuo olisi nyt oikein pakkohankinta jollee harrastajalle, hinta on ainakin tullu ihan mukavasti ales uudesta eikä ole kilsoilla pilattu

    nettimoto
    jaa siksi että 100v. juhlamalli?

    Ehkä juhlamallin status merkkaa jollekin jotain mutta poistellessa kannattaa huomioda että kyseinen vuosimalli oli ensiostajien keskuudessa hyvin suosittu. ehkä en paljoa liioittele jos sanon että 100-vuotismalleja valmistettiin enemmän kuin 99 ja 101 -malleja yhteensä eli se siitä harvinaisuudesta.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  17. #197
    Lankalauantain Suurajot 2009 eli kyseenalaista vieraissakäyntiä.

    Hevoiset:



    Etualalla: HD Dyna Streetbob, 1350, konnetta kutiteltu ruiskuboxilla, putsarilla ja putkella. Noin 80 hv takanakilta.
    Öhlinsin takapää. Lukkiutumattomat jarrut.

    Taaempana: BMW 1150 GS Adventure, Konetta kutiteltu PCIII:lla ja putsarilla ja putkella, noin 85 hv takanakilta. Lukkiutuvat jarrut.

    Hevoiset lähempää:



    Lähtö tapahtui Auranlaakson ABC:ltä. Heti startissa meikäläiseltä jysähti molemmat koivet takalukkoon. Perseen pudotus runsaasta 90 sentistä Streetbobkorkeudelle ei käynyt aivan kivutta. Aikaisemmin luulin, että ripaska keksittiin Siperiassa, kun joku pölli sen toisen kepin. Ei pidä paikkaansa. Amerikassa ripaska keksittiin. Aikani viikkailtuani itseäni - HD on hyvä ajaa myös seisaaltaan - päästiin matkaan. Kytkin toimii normaalisti, vaihteet samettisesti ja moottori tuntuu virkeältä. Viallinen HD? Vilkut löytyvät lähes oikeasta paikasta ja äänimaisema on kohdillaan, hyvä meininki. Ajoasento ei todellakaan ollut meikäläiselle tuunattu, joten Naantalissa oli pakko vaihtaa fillareita takaisin.




    HD-mies?



    Gesundheitsturmfuhrer BMW?


    Jep, pyörä tekee näköjään kuskin eikä kuski pyörää. Vaivaiset parikymmentä kilometriä ja SenioRRille kasvoi tiukkasärmä konrollikatse ja meikäläinen on kuin nuori Elvis.

    Onko moottoripyörällä sielu? On. Paitsi japanilaisilla, japanilaisilla on rivikoneet ja koneet rivissä. En ollut koskaan aikaisemmin ajanut metriäkään HD:llä. Lukuisia japanilaisia ja kolme saksalaista on ollut. Guzzilla olen joskus ajanut muutaman sata kilometriä. Kulttuurierot ovat olemassa ja ne ovat selvät. Amerikkailasen moottoripyörän pytyt laulavat samaa laulua V8:ien kanssa. Italialainen V2 tuntuu selvästi italialaiselta ja Beemer marssii tahdissa mars. Kaikista noista tykkään nyt.

    Ajokokemuksia:

    Tehoa oli yllättävän riittävästi (vrt. yleinen käsitys), jalkoihin jäämisestä ei ollut pelkoa. Jarrut vaativat määrätietoisuutta. Yleinen ajettavuus oli hyvä ja pyörä on tasapainoinen. Alustassa on jäljellä pientä löysyyttä, mutta vasta isommissa heitoissa moottoritienopeudessa ominaisuudet alkoivat loppua (Streetbob oli säädetty 30 kg kevyemmälle kuskille ja olen tottunut omaan aavikon laivaani ja sen 28 cm:n joustovaroihin). Vaihteet ja kytkin toimivat vähintään yhtä hyvin kuin Beemerissä. SenioRR löysi välivapaita, minä en. Kokonaisuutena arvioiden ajamani HD oli mitä mainioin moottoripyörä. Ämpärillinen ennakkoluuloja, jos niitä nyt niin paljon edes oli, suli saman tien. Ja onhan siinä sitä munakastakin, vai mitäsenytoli...

    Kumpi matkapyöräksi, HD vai BMW? Vastaan, että periaatteessa ihan kumpi vaan. Minulla on ollut kaksi K-mallia ja nyt tämä Gessu. Olen ajanut niillä yhteensä varmaan jotain 85 tkm. En ole vielä löytänyt niistä mitään "matkanappulaa", joka tekee niistä jotenkin erikoisia matkapyöriä. K-mallilla voi käydä sienestämässä ja GS:llä pikapikaa vaikka Salzburgissa. En näe mitään syytä, miksi matkailutarkoitukseen suunnitellulla HD:lla ei voisi taittaa matkaa. Paitsi tietenkin, jos matkanopeus pitää olla koko ajan kovin kova.

    Lyhyen koeajon perusteella totean, että matkapyöräksi kannattaa ottaa se, mistä tykkää ja mikä ei hierrä liiaksi kannikkaa. Enää en ihmettele, miksi jotkut viitsii ajaa jollain sellaisella kuin HD. Siinä tuntuu olevan ihan kohdillaan sellaiset asiat, joilla on jotain merkitystä. Moottorista tykkäsin erityisesti. Sellaisen kun saisi aikuisten rungolla...

    Amen ja hallelujaa.



  18. #198
    Lainaa (sixten @ Huhti. 27 2008,18:57) kirjoitti
    Tervehdys!

    Tässä kirjoittaa viisikymppinen mies, jolla olisi vihdoin mahdollisuus hankkia moottoripyörä. Olen tätä nyt toteuttamassa vaikka en ole kolmeenkymmeneen vuoteen ajanut.
    Ajatuksena on aloittaa matkapyöräily yhdessä vaimon kanssa.
    Vaihtoehtona on tällä hetkellä kaksi ääripäätä, Harrikka vs Bemari. *Bemarin ykkösvaihtoehto on K 1200 GT, Harrikka FLHR Road King tai *FLHR Road King Classic.
    Pyörän olen tilaamassa *vuoden -09 kevääksi.
    Ongelmana on että pää menee sekaisin kun kuuntelee myyjien puheita eikä itse ole asiasta mitään kokemusta.
    Lähden nyt liikkeelle siitä, että treenaan ajatuntumaa poikani Yamaha piikillä ensi kesän. *Isoon pyörään pitäisi saada jostakin koulutusta että uskaltaa lähteä edes koeajajamaan vaihtoehtoja.
    Bemarin myyjät tuovat esille Bemarin kehittyneen tekniikan; on mahdollisuus renkaiden ilmanpaineen valvontaan, elektrooniseen jousituksen säätöön, Xenon valoihin , on Duolever etuhaarukkaa ja paralevel takahaarukkaa yms.
    Pitävät Harrikkaa tekniikaltaan vanhanaikaisena ja kömpelönä joskin kuitenkin kehuvat matka-ajo-ominaisuuksia.

    Toisaalta vanha tekniikka on usein varmaa tekniikkaa. Lisäksi näissä malleissa on ABS ja ilmeisesti myös ruiskutus.
    Jos tämä herättää mitään ajatuksia olisi mukava jos joku ennättää kirjoittamaan muutaman rivin.
    Eiköhän tolla hintaa saa jo mitä vaan...



    F = dp / dt
  19. #199
    Hra1150:n kommentit "parinvaihdostamme" tuossa jo olikin, eikä siihen paljoa voi lisätä. Puhuimme Hra:n kanssa tästä "titaanien" kohtaamisesta jo viime syksynä, mutta vasta nyt pääsimme toteuttamaan ajatuksen. Ja hyvä kun päästiin!

    Minulla oli lieviä ennakkoluuloja Beemereista. Olen kyllä jossain vaiheessa uraani harkinnut jopa BMW:n ostoa (R1100S), mutta hinta tuli esteeksi tuolloin. Kun ajelin Hra1150:aa tapaamaan, minulla oli tiedossa minkälaisella pyörällä kaveri kurvailee, mutta kun tuon pyörän näin, ajattelin että millä helvetillä mä saan jalkani tuon selässä maahan?! Samaan aikaan mielessäni kelailin, että mitenköhän hra1150 mahtaa taipua tähän mun pyörän päälle... Äijä kun on kauhee korsto... Mun Dyna näyttää hiirulaiselta tuon Gessun rinnalla! Ei ehkä muuten, mutta kun Gessu on korkea! Noh, se siitä vertailusta ja baanalle!

    Mulla ylettyi juur ja juur varpaankärjet maahan GS:n satulassa, joten pyörän paikallaan käsittely oli pikkasen vaivalloista. Sitte pyörä käyntiin...vittu! Missä on starttinappula?? Hra1150:n ohjeistuksella sekin löyty. Pyörä siis käyntiin hauskan sivuttaisheilahduksen saattelemana. Heti ensimetreillä huomasin, kuinka helppo Bemaria on ajaa, vaikka se korkea onkin! Vaihteisto vaatii tosiaan aika määrätietoisia otteita ja löysin sen välivapaankin.

    Vääntöä Gessussa tuntuu olevan vaikka kuinka! Jos ei tuota vaihdenäyttöä ois ollu sekavassa mittaritaulussa, niin en kyllä aina ois tiennyt, mikä pykälä on silmässä. Laite kun meni ja meni ja kiihtyi hyvin kumean murinan saattelemana, kun vaan kaasua käänsi! Mutta Nostalgian ja Hra1150:n sanoin: Kyllä tuon selässä on vähän sellainen maailmanvalloittajan olo! Gessussa istuu kuin Tigerin, Panzerkampfwagen VI:sen, vaununjohtajan paikalla! En enää ihmettele miksi tuommonen laite, Gessu tai Tiger , on pitkiä turneita tekevän Äijän laite! Ajoasento on ryhdikäs ja raajat lepäävät mukavasti hallintalaitteilla. Valtava tankki suojaa polvia viimalta. Keulan pleksi suojaa varmasti ainakin itikoilta, mutta se tosin pisti Suuperttini visiirin rämisemään. Mutta tuulelta on hyvin suojassa. En edes huomannut kun vauhti kipusi 130:iin...

    Kauemmaksikin olisin tuolla laitteella ajellut, sillä nyt koeajo jäi tyngäksi, mutta hra1150:n kärsimyksiä Dyna selässä säästääksemme vaihdoimme Naantalissa laitteita. Viime kesästä asti olen pitänyt HD Road Kingia aivan yliveto matkajuhtana, jota se edelleen mielestäni on, mutta jos reissuun kuuluu myös huonokuntoisia teitä tai sorateitä, on Gessu vahvoilla! Suoraan sanottuna: En omaa Dynaa vaihtaisi Gessuun, mutta helvetin hieno pyörä se on silti! Tuon selässä tuli Äijä-olo, ei siittä mihkään pääse!

    Vastaavanlaista pyöränvaihto-systeemiä suosittelen kaikille, ainakin ennen kuin täällä foorumilla alkaa päätään aukomaan laitteesta, josta ei ole kuin kuvia nähnyt. Kummasti avartaa mieltä tämmöinen ja antaa myös perspektiiviä harrastukseen!

    Suuret kiitokset Hra1150:lle mukavasta ajotuokiosta!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  20. #200
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Sun oli pitänyt Senior laittaa siirtosarjat niin olis Hämeen karpaasikin saanut jalat suoriksi
    Dirty Nasty Furriner
  21. #201
    Kiitos vaan itsellesi. Vielä lisään, että onkohan olemassa mitään muuta moottoripyörää kuin HD, jonka kanssa poseerattua valokuvaa näyttelee ylpeänä kavereille...
  22. #202
    Lainaa (SenioRR @ Huhti. 13 2009,13:17) kirjoitti
    Vastaavanlaista pyöränvaihto-systeemiä suosittelen kaikille, ainakin ennen kuin täällä foorumilla alkaa päätään aukomaan laitteesta, josta ei ole kuin kuvia nähnyt. Kummasti avartaa mieltä tämmöinen ja antaa myös perspektiiviä harrastukseen!
    Ei mitään lisättävää.
  23. #203
    Lainaa (hra1150 @ Marras. 22 2008,16:31) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Marras. 22 2008,15:29) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Marras. 22 2008,15:22) kirjoitti
    Honda on vähän kuin kusis housuihinsa. Hetken lämmittää.
    Bemarissa voi vissiin sitten perseen kuivata penkinlämmitimellä ja päälle kieltää että on edes housuihinsa kussut
    Sanotaanko, että nyt tullaan asiaan.
    Kyllä kyyllä.

    Itse sanoisin että bemarissa ja hoodeessä on kyllä paljon samaakin: savuttavia, tärisevän tehottomia puputtajia molemmat, paljon sähkö- ja mekaanisia vikoja sekä lisäksi selkeitä suunnitteluvirheitä, naurettavan korkeat hinnat laatuun ja käytettyihin materiaaleihin nähden. Keskiverto-ostajasta en sano kuitenkaan mitään, eihän täällä mitään provota vaan annetaan niille joille on väh.. vähemmän kokemusta moottoripyöristäkin.

    Mutta itse ohjeistukseen:

    Jos olet itsetunnon kohotusta tarvitseva kääpiö, joka ei aja koskaan kovempaa kuin 60 km/h etkä yli 40 km matkoja etkä yli 20 km päähän lähimmästä valtuutetusta HD merkkikorjaamosta, on pyöräsi HD.

    Jos taas olet verenkiertohäiriöistä ja jäykistä raajoista kärsivä seniori jolla ei ole varaa uuteen BMW henkilöautoon, jostain Hymer-Fiatista puhumattakaan, on valintasi BMW motorrad!
  24. #204
    Lainaa (finharley @ Huhti. 27 2008,19:29) kirjoitti
    Lainaa (timo1 @ Huhti. 27 2008,19:05) kirjoitti
    Enpä osaisi muuta sanoa, kuin että BMW. Jos siis olet ihan moottoripyöräilyn asialla liikenteessä.
    Hearley kuuluu pörssikurssehin ja kaikkeen muuhunkin jolla ei ole mitään tekemistä moottoripyöräilyn kanssa.
    Suomessakin, ne suurimmat rikolliset istuvat talvisin ison mersun tai audin takapenkillä, ja kesäisin ajavat jopa sata kilometriä sillä harley davinsonnillaan.
    Luulen, ja uskon, että jos harleyn luoja vielä eläisi, hän saattaisi ydinpommittaa tyhmät motoristinalkiot tältä planeetalta..
    No, onhan toi BMW merkkikin peräisin natsisymbolista..
    Osta Suzuki. Se on kuin Dalai Lama.
    Miksi ostaa Japanilainen halpiskopio, jos massit riittää aitoon ?
    Ja remontintekoon * Ja ostaa vielä huoltoauton ja mekaanikon niin tohtii lähtä pitemällekkin reissulle *
    GSX1000R K7
  25. #205
    HD... Ehdottomasti.

    Ps. Muista varoa halpoja kopioita. Ne on parempia, jopa BMW. *
    Supermoto
  26. #206
    BMW, ei muuta tarvita
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  27. #207
    Lainaa (O.L.M.I @ Huhti. 13 2009,19:45) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Marras. 22 2008,16:31) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Marras. 22 2008,15:29) kirjoitti
    Lainaa (hra1150 @ Marras. 22 2008,15:22) kirjoitti
    Honda on vähän kuin kusis housuihinsa. Hetken lämmittää.
    Bemarissa voi vissiin sitten perseen kuivata penkinlämmitimellä ja päälle kieltää että on edes housuihinsa kussut
    Sanotaanko, että nyt tullaan asiaan.
    Kyllä kyyllä.

    Itse sanoisin että bemarissa ja hoodeessä on kyllä paljon samaakin: savuttavia, tärisevän tehottomia puputtajia molemmat, paljon sähkö- ja mekaanisia vikoja sekä lisäksi selkeitä suunnitteluvirheitä, naurettavan korkeat hinnat laatuun ja käytettyihin materiaaleihin nähden. Keskiverto-ostajasta en sano kuitenkaan mitään, eihän täällä mitään provota vaan annetaan niille joille on väh.. vähemmän kokemusta moottoripyöristäkin.

    Mutta itse ohjeistukseen:

    Jos olet itsetunnon kohotusta tarvitseva kääpiö, joka ei aja koskaan kovempaa kuin 60 km/h etkä yli 40 km matkoja etkä yli 20 km päähän lähimmästä valtuutetusta HD merkkikorjaamosta, on pyöräsi HD.

    Jos taas olet verenkiertohäiriöistä ja jäykistä raajoista kärsivä seniori jolla ei ole varaa uuteen BMW henkilöautoon, jostain Hymer-Fiatista puhumattakaan, on valintasi BMW motorrad!
    Kun nyt kerran osaat tehdä tuollaisia syväluotaavia analyyseja, niin lokeroi nyt samalla vaikka italialaisilla prätkillä ajavat samoin tein...

    Ja vähän perspektiiviksi kerro millä itse ajat tai olet ajavinaan...
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  28. #208
    Nyt on tullut ajettua -09 mallin electralla, siinä on aika paljon uudistuksia -08 malliin. Tämä on minun mielipiteeni.
    Vakaa kulkia, teho riittää, mutta hengitys muutos tulee tehtyä.
    Gruise kiva, 130 km/h ja käpälät irti tangosta, jatkaa matkaa kuin juna suoraan.Katteet suojaa hyvin yläruumista.
    jos on ostamassa matkapyörää ja ei tarttee 150 hv:tä kannattaa kokeilla.
    Tykkään.....
    HD flht . KTM Adventure 1190 R
  29. #209
    Itse ajelin viisi vuotta R1100RT:lla ja tykkäsin pyörästä kovin. Hyvä matkajuhta, passelisti tehoa, tehokkaat jarrut, viaton kapistus....sen kun kerran vuodessa huolsi niin sitten sai vaan ajella. Ja oli helppo peli itsekin huoltaa.

    Mutta kun vaihtokuume iskee niin sitten on vaihdettava

    Harrikat alkoivat kiinnostamaan pari vuotta sitten ja niistä nimenomaan RoadKingit. Nyt talvella tuli hankittua 2006 RoadKing ja kevään ensimmäiset ajelut on ajeltu, joten jotain osaan pyörästä jo kommentoida. Ulkonäöstä tietenkin pidin...enhän muuten olisi vaihtanutkaan. Äänet ovat maukkaat, tuota käyntiääntä voisi kuunnella vielä vuoteessakin kuulokkeet päässä ajopäivän päätyttyä. Pyörä on paljon raskaampi kuin RT ja vaikka painopiste onkin alempana kuin Bemarilla niin paino kyllä tuntuu...niin hyvässä kuin pahassa. Fiilikset on mainiot ajettaessa. Jarrut ei yllä Bemarin tasolle, mutta kyllä näilläkin pysähtyy.

    Molemmat hienoja pyöriä, erilaisia toki, mutta hienoja. Pääasia kai taitaa olla, että jokainen kurvailee pyörällä josta pitää ja nauttii tästä hienosta harrastuksesta.
  30.  
  31. #210
    Lainaa (O.L.M.I @ Huhti. 13 2009,19:45) kirjoitti
    Itse sanoisin että bemarissa ja hoodeessä on kyllä paljon samaakin: savuttavia, tärisevän tehottomia puputtajia molemmat, paljon sähkö- ja mekaanisia vikoja sekä lisäksi selkeitä suunnitteluvirheitä, naurettavan korkeat hinnat laatuun ja käytettyihin materiaaleihin nähden. Keskiverto-ostajasta en sano kuitenkaan mitään, eihän täällä mitään provota vaan annetaan niille joille on väh.. vähemmän kokemusta moottoripyöristäkin.

    Mutta itse ohjeistukseen:

    Jos olet itsetunnon kohotusta tarvitseva kääpiö, joka ei aja koskaan kovempaa kuin 60 km/h etkä yli 40 km matkoja etkä yli 20 km päähän lähimmästä valtuutetusta HD merkkikorjaamosta, on pyöräsi HD.

    Jos taas olet verenkiertohäiriöistä ja jäykistä raajoista kärsivä seniori jolla ei ole varaa uuteen BMW henkilöautoon, jostain Hymer-Fiatista puhumattakaan, on valintasi BMW motorrad!
    Ankara fleimaus.

    Tämä Olmi ei kuitenkaan tiedä moottoripyöristä enempää kuin sika lusikasta. Tai sitten se on joku Toytotanoinhonda jälleenmyyjä, jonka on pakko työnantajan käskystä avautua. Mulla on kokemusta far över 100tkm ja 25 v. moottoripyöristä ja kaksi on jättänyt tielle: Honda K750 ja Yamaha XJ750. Hondasta katkesi nokka-akseli ja Jammusta levisi TCI-boxi.

    Itsetuntosi, ja mun kanssa, on ihan hyvässä tikissä, älä sure. Nähdään Apparalla ensi kesänä. Sä menet edellä ja mä tulen perässä, ei me käry nokkaas.
Sivu: 7 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen