Varadero -02 ei käy tasaisesti ja pätkii n. 3000 rpm:ssä, jopa haittaavasti. Samaa pätkimistä havaittavissa myös suuremmilla kierroksilla mutta ei haittaa. Tulpat vaihdoin, bensa uutta, ajettu n 500km tänä keväänä, kokonaismäärä n. 22 000km. Joskus sammuu lähdettäessä liikkeelle, aivan kuin ei kävisi aina kuin yhdellä. Osaisko joku antaa vinkkejä, joita voisi koettaa kotikonstein? Thank's
Mulla oli samanlaisia pöyriä kaksi peräkkäin. Kilometrejä yhteensä reilut 80T.
Alkoi nykiä ja sammuikin kun pääsi vettä/kosteutta tankatessa; parani kun lorautti jäänestoa (tenttua) reilusti sekaan. Vettä menee helposti tankkiin kun sateessa joutuu tankkaamaan, kannattaa varoa. Monta kertaa kävi sama juttu, tankin päällä olevat pisarat menee tankkiin ja thats it.
Rätti mukaan ja pyyhkiminen ennen kuin avaa korkin.
Toinen juttu on Varaderon ja Africa Twininkin tyyppivika; bensapumppu, joka on hajonnut monelta. Pyörä sammuu, lähtee käymään taas vähän ajan päästä. Seuraavan kerran saattaa tehdä sen vaikka tuhannen kilometrin päästä.
Jäin tielle ainakin 7 kertaa, ennen kuin huollossa uskottiin ja laitettiin se takuisiin (oli ajettu n. 35T silloin).
Nämä kun tutkin, niin voi selvitä.
Voihan siinä olla tietysti muutakin, mutta nämä minulla kahdessa pyörässä oli.
Hyvä pyörä muuten, tuo Varadero.
Tee se nyt, huomenna voi olla.....
Tuli kirjoitusvirheitä minulla oli pyöriä ei siis pöyriä.
Ja viat kun tutkit ei niin, että tutkin.
Korjasin, kun täällä aina joskus joku nipottaa tuosta oikeinkirjoituksesta nimittäin, enkä itsekään tykkää lukea huonosti kirjoitettua tekstiä.
Politiikkaahan ei tässä ollut, eihän.![]()
Tee se nyt, huomenna voi olla.....