Olen päättänyt hankkia itselleni jomman kumman vempulan navigaattoriksi.
Olen koittanut tässä penkoa nettiä että mitä eroa kyseisillä versioilla on?
Hintaeroa on reipas satanen, joten todella kiinnostaa saako sillä jotain itseä hyödyttävää ominaisuutta.
Autoteline BT-handsfreellä, koko euroopan kartasto kerralla koneessa....
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Ostat 2 gigan muistikortin, ajat euroopan kartat kortille ja vehkeet ovat mopokäytössä saman veikkaset.
Itse ostin kingstonen kortin...ilmeisesti scandiskin kortti on parempi...
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Onko tietoa minkä verran 500:seen menee karttoja kerralla? Mun reissuilla kun ei nyt ihan kaikkia maita kierretä, ainakaan vielä.(sefo @ Huhti. 27 2008,15:44) kirjoitti
Laitoin koko euroopan muistikortille (pohjoismaat oli jo laitteen muistissa) ja tilaa vei vähän toista gigaa. Eli hyvin mahtuu. Lähettivät muuten City Navigator Europe NT 2008 rompun kuluitta kun rekisteröidyin Garminin sivuille.
Sitten muutama kysymys: Saako Nokian puhelimista puhelinluettelon garminiin? Itsellä ei ainakaan tule n95:n tai E70:n tiedot. Muuten toimii kyllä puhelut garminin ja handsfree bluetoothin kautta. Manualissa sanotaan, että pitäisi automaattisesti latautua puhelinluettelo kun yhdistää puhelimen? Eikö Nokian kännyt tue tuota toimintoa?
Pohjoista voimaa
Ainakin 6021 toimii oikein ja luettelo näkyy näytöllä.(webber @ Huhti. 28 2008,20:41) kirjoitti
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Eli siis järkevintä olis ostaa tuo 500 versio ja siihen muutamalla kympillä 2gb sd muistikortti? (ei kingston(webber @ Huhti. 28 2008,20:41) kirjoitti
)
Mahtaakohan 4 gigan kortti toimia? Saisi reisulle valtavasti mussiikkia matkaanTai tietenkin sitten pari 2 gigan korttia...
Olin miten oli, mutta näin on!
BMW K1200GT -07
Kawa ZX-10 -88 (ei liiku omin voimin)
Honda CBX 750 -84
BMW K1 -90
Kawa GPZ 900 -85 (vaihteisto prakaa)
Kawa KZ 1300 -79
Suitsa GSXR 1100 -97
Jos joku tietää vastauksen, niin voisiko kertoa. Pitää myös itse selailla, eiköhän tuo jossain sanota.(Juha T @ Huhti. 29 2008,18:24) kirjoitti
4 gigan kortti toimii. Testattu on. Kinstonin kortit ei pelitä; tulee ihme takkuilua. Sandiskin kortit toimii.
Pohjoista voimaa
Itellä on 8 gigan Transcendin kortti ja hyvin pelaa. Käynnistyksen yhteydessä hakee ehkä MP3:n tietoja tavallista pidempää, muttei kuitenkaan ihan ikuisuuksia.
1000 kipaleen raja vaan tökkii vastaan![]()
Suzuki GSF-650SA -06