Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
  1. #1
    Moro. Hommasin juuri ensimmäiseksi pyöräksi tuollaisen zx-6r vm.2008 pyörän. Ajokortin puutteen takia kaveri ajoi sen tuohon pihaan säilöön siksi aikaa että saan kortin. Ongelmana on että yritin tuossa yksi päivä pistää prätkän käyntiin niin tuloksena oli vain startin nakutus, olisiko ehdotuksia mistä kannattaisi aloittaa tutkiminen mikä on vialla? En tiedä onko sillä vaikutusta että pesin/vahasin juuri pyörän niin olisiko siinä voinnut kastua jotkut kriittiset paikat pyörän käynnistymisen kannalta. Sitten jos joku sattuisi tietämään mistä saisi tilattua rekisterikilven telineen joka nostaisi kilven paikkaa ja parantaisi ulkonäköä niin kertokaa ihmeessa.
  2. #2
    Kilpitelineen saat esim e-bay:ltä halvalla josta itse ostin evotechin moisen valmistaman.
    Evotech performance
    Tuolta voit toki tilata suoraankin. Minulle toimittivat nopeasti.

    Ei pesu ja vahaus pitäisi vakuttaa käynnistämiseen. Pitäähän rätkän kato kestää sadekelin ajojakin...

    Ekaksi tuli mieleen että onko tappokytkin päällä, mutta jos startti kerran pyörii niin enpä osaa sanoa. Ihme homma jos kerran kyseessä vielä uusi pyörä. Onko akussa riittävästi virtaa että startti pyörii kans kunnolla?



    Kawasaki Z750 '07, Suzuki GSX-R 1000 k7.
  3. #3
    Kyllä pyörät vettä kestää. Ajetaanhan niillä sateessakin. Akun varaustilaa epäilisin. Onko jäänyt parkit päälle vahingossa. Ainakaan Suzukissa ei starttirele edes naksu, jos on tappokytkin unohtunut väärään asentoon tai sivujalan turvakytkimen aiheuttama.

    Edit: Joku näköjään ehti vastata ensin.



    - Engine MC -
  4. #4
    Kokeilin tuossa uudestaan startata ja viittää kyllä siihen että akku on jostain syystä vajunnut tyhjiin koska virrat kääntäessä päälle prätkä ei jaksa enään tehdä järjestelmän testausta (vai mikä sen nimi onkaan minkä järjestelmä ajaa aina virran päälle kytkettäessä).
  5. #5
    Onko mahdollista että jos vilkku on jäännyt päälle niin se pelkästään riittää tyhjentämään akun. Tässä tapauksessa vilkku nimittäin oli jäännyt päälle.
  6. #6
    Lainaa (Kerppo @ Huhti. 27 2008,12:30) kirjoitti
    Onko mahdollista että jos vilkku on jäännyt päälle niin se pelkästään riittää tyhjentämään akun. Tässä tapauksessa vilkku nimittäin oli jäännyt päälle.
    Kyllähänse riittää kun tarpeeksi pitkään vilkuttelee. Eli akku pois ja latinkiin.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  7. #7
    Jeps, pitääpä ostaa laturi ja testata homma.
  8. #8
    Lainaa (Kerppo @ Huhti. 27 2008,14:18) kirjoitti
    Jeps, pitääpä ostaa laturi ja testata homma.
    Annat vain kaapeleilla siihen virtaa ja sitten kovaa ajoa..
  9. #9
    Jos se on uusi pyörä niin eikun myyjälle tarkastettavaksi. Voipi olla että akku on ollut jo valmiiksi rikki. Kaverille kävi näin ja myyjä antoi vinkumatta uuden akun takuuseen.
    Taivas saa odottaa
  10. #10
    Totanoin... * Olihan pyörä vapaalla tai ainakin kytkin pohjassa kun starttasit?



    ZZR 1400 ABS -07
    ZX-9R -03/-04
    ZZR 600 -93
    ZZR 500 -90
    RD 125 DX -77
  11. #11
    Akku moro.Virran vähyyttä.
    Honda CBR600F silver/black
  12. #12
  13. #13
    Veikkaus: Olet laittanut tankolukko asentoon, mutta kääntänyt avaimesta yhden pykälän liian pitkälle, jolloin parkit jää päälle ja imasee täydenkin akun työvuoron aikana kuiviin.

    Nim. kokemusta on.

    Edit: Pitäisi lukea tarkemmin, vilkkuhan se oli jäänyt päälle



    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
  14. #14
    Testattu vapaalla, kytkin pohjassa ja tappkatkaisimen asento tarkastettu. Käyn kohta hakemassa tuosta kaupasta akkulaturin ja testailen sitten tuleeko toivottua tulosta. Ilmottelen heti kun homma selviää, että mikä kaveria vaivasi.
  15. #15
    Lainaa (Kwaks @ Huhti. 27 2008,23:42) kirjoitti
    Veikkaus: Olet laittanut tankolukko asentoon, mutta kääntänyt avaimesta yhden pykälän liian pitkälle, jolloin parkit jää päälle ja imasee täydenkin akun työvuoron aikana kuiviin.

    Nim. kokemusta on.
    Kokemusta tästä löytyy valitettavasti täältäkin



  16. #16
    Jeps. Latailin akkua tovin ja käyntiinhän se lähti. Ainut mikä mietitty niin oli se ettei jaksanut oikein tyhjäkäynnillä käydä (ruuvailin tyhjäkäynnin säätö vipua, mutta ei juurikaan vaikuttanut), johtuu varmaan vielä akun vajaasta latauksesta ja minun tietääkseni akku alkaa vasta ajossa kunnolla lataantua jos ei jaksanut heti täyteenasti sitä laturilla ladata. Jos joku tietää varmaksi niin vahvistaisitteko minun käsityksen asiasta, mutta kiitoksia jo kaikille auttaneille.
  17. #17
    Jos vain tovin latasit niin eihän se välttämättä jaksa käydä. Nyt kun ruuvasit tyhjäkäyntiä niin saattaako? sitten täydellä akulla olla kiekat vähän korkeammatkin? Säädä sitten takaisin jos kierrokset nousevat. Manuaalista löytyy oikea arvo: oisko jotain 1200-1300 rpm.
    Kronoby Racing Team
  18. #18
    Lainaa (Void @ Huhti. 28 2008,10:45) kirjoitti
    Lainaa (Kwaks @ Huhti. 27 2008,23:42) kirjoitti
    Veikkaus: Olet laittanut tankolukko asentoon, mutta kääntänyt avaimesta yhden pykälän liian pitkälle, jolloin parkit jää päälle ja imasee täydenkin akun työvuoron aikana kuiviin.

    Nim. kokemusta on.
    Kokemusta tästä löytyy valitettavasti täältäkin
    Missä vuosimallissa virtalukko on: P-LOCK-OFF-ON ?

    -05-06:ssa se ainakin on LOCK-OFF-ON-P

    LOCK = Tankolukossa + virrat off
    P= Tankolukossa + parkit päällä
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  19. #19
    Lainaa (BlackCat @ Huhti. 27 2008,21:02) kirjoitti
    Jos se on uusi pyörä niin eikun myyjälle tarkastettavaksi. Voipi olla että akku on ollut jo valmiiksi rikki. Kaverille kävi näin ja myyjä antoi vinkumatta uuden akun takuuseen.
    Juuri näin. Faijan jammulle kävi samalla tavalla. Osti tuliterän pyörän, koitti laittaa tulille, ei mitään eloa. niks naks vaan kuulu -> akkuhan se oli sökö heti uutena ei muuta kun takuuseen uus patteri ja johan alko kukkuumaan Voisin melkeen suositella et kannattaa hakee uus akku, siinä voi oikeesti olla jotain häikkää vaikka sen nyt lähtiski pelittämään. Ei noista vempeleistä koskaan tiedä... tuleepahan ainakin pelattua varman päälle ettei sitte tuu ylimääräistä ohjelmaa kesken reissun. Vielä kun on takuu peli niin kannattaa lypsää takuusta kaikkea mahdollista
    Pitkää päätyyn ja perään...
  20. #20
    Lock-off-on-parking on tuossakin mallissa.
  21. #21
    Jeps, latasin yön aikana akun täyteen ja tönäsin sen aamusta prätkään kiinni ja homma pelaa kuin ihmisen mieli, käynnisty heti ja tyhjäkäynnin kanssa ei mitään ongelmia. Eli ei kannata jättää villkkua päälle Kiitoksia kaikille apua tarjoinneille
  22. #22
    Lainaa (scuuba @ Huhti. 28 2008,20:17) kirjoitti
    Lainaa (Void @ Huhti. 28 2008,10:45) kirjoitti
    Lainaa (Kwaks @ Huhti. 27 2008,23:42) kirjoitti
    Veikkaus: Olet laittanut tankolukko asentoon, mutta kääntänyt avaimesta yhden pykälän liian pitkälle, jolloin parkit jää päälle ja imasee täydenkin akun työvuoron aikana kuiviin.

    Nim. kokemusta on.
    Kokemusta tästä löytyy valitettavasti täältäkin
    Missä vuosimallissa virtalukko on: P-LOCK-OFF-ON ?
    Ainakin vuosimallissa 2002 on kyseisessä järjestyksessä. Eli jos kääntää vastapäivään päin loppuun, jää parkit päälle.



    Kaikki on mahdollista, paitsi pyörö-ovesta hiihtäminen
  23.  
  24. #23
    Lainaa (Kerppo @ Huhti. 27 2008,12:30) kirjoitti
    Onko mahdollista että jos vilkku on jäännyt päälle niin se pelkästään riittää tyhjentämään akun. Tässä tapauksessa vilkku nimittäin oli jäännyt päälle.
    Niin onko se mahdollista?? Luulis nyt että sillä ei ole mitään merkitystä jos virrat on kerran pois päältä...
    Jarru on vauhdin surma...

    ZX-10R -09