Ei se ole likeellä tämäkään Mutta nopeesti tuli mulle takki ja myöhemmin parit housut.
Joku Lahtelainen liikehän kehu messuilla tuovansa ICONia maahan ja pystyvänsä siten tarjoamaan hieman halvemmalla kuin muut. Tuon paikkansa pitävyydestä en sitten tiedä. Myös Allright myy ICONia. Näytti olevan kohtuu valikoim kun viikonloppuna piipahdin.
Tosin, dollari on halpa näinä päivinä......
AllRightissa Vantaalta löytyy aika hyvä valikoima. Itse ostanut Iconin nahkatakin sieltä ja aina kannattaa tinkiä, hinnoissa kun tuntuu olevan aina ilmaa(0069 @ Huhti. 27 2008,09:03) kirjoitti
![]()
Honda CBR 1000F -97, Honda VFR 800 -09
Ja noita kokoja kannattaa sovittaa, jotkut takeista oli leikkaukseltaan vähän erikoisia ja ei käynyt esim. minun päälle millään.
Tää nyt liippaa vähän sivusta koska kauppa ei ole lähellä mutta ridersdiscount.com on aika jees putiikki. Olen tilannut paljon kamaa tuolta. Tavarat tulevat viikossa ja postikulut ovat vain 25 USD riippumatta paketin koosta. Tsekkasin tossa, että ton sun rotsin sais tuolta kotiovelle 415 USD.
The more I learn about women the more I love my bike!
Et tainnut laskea tuohon summaan mukaan tullia ja alvia? Eli todennäköisesti se hinta tulee olemaan suurempi kuin tuo $415.(J.A @ Huhti. 28 2008,21:29) kirjoitti
Välillä toki paketit tulevat tullitta, mutta ei sitä voi varmaksi missään nimessä sanoa.
CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
Ebay ja Flyin Brian? Iconin tuotteet ovat muistaakseni tarjottavissa joten jos sopiva löytyy sieltä niin tarjousta kehiin ja katsoo että jääkö käteen..(J.A @ Huhti. 28 2008,21:29) kirjoitti
AlpineStarsin tuotteista FlyinBrian ei suostunut tinkimään, on kuulemma Astarilta niin tarkat määräykset hinnoista.
636 -> 998
Minun kokemuksieni mukaan Flyin Brian ja Riders Discount on saa firma. Brian myy tuotteet halvemmalla, mutta itse kun osti takin, kypärän ja hanskat, oli postit sadan dollarin luokkaa.(Eki- @ Huhti. 29 2008,12:31) kirjoitti
Eli jos tosiaan RD:ssä on vaa $25 postit, niin taitaa aikalailla samoihin hintoihin mennä nuo.
CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
Rikumotor Lahessa niitä myy, hinnoista en tiiä...(0069 @ Huhti. 27 2008,09:03) kirjoitti
tuli kateltua noita iconin kamoja just tuolta ridersdiscountista, ni tuleeko tohon tosissaan jotain tullimaksuja tai veroja sitten lisäksi?
hinnat liikkeessä kyl erittäin halvat ku vertaa suomeen ja lähetyskin vain 25 usd![]()
Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä.
Tulipahan laitettua tilaus vetämään. Saa nähdä, josko ens viikolla ois takki tullut. Pikaisesti laskin, että vaikka joutuis tulleja ja veroja maksamaan, niin voiton puolelle menee silti. Ja jos ei, niin vielä halvemmaksi tulee. *![]()
Itse tilasin tuolta -> http://www.kneedraggers.com/
Homma toimi ja takki tuli nopeasti, jos oikein muistan, niin tilasin takin to tai pe ja takki oli seuraavana maanataina tullissa. *![]()
Kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600F -95
Joutuu maksamaan tullin ja ALVin. Tulli on jotain 5 prosentin luokkaa ja ALV tietty sen 22. Silti tulee säästöä, nyt kun dollari on halpa.(xhovisx @ Heinä. 24 2008,15:57) kirjoitti
ex: SuperDuke
ex: CBR1000RR
ex: GSX-R600
Tullitariffi (%) voi tsekata täältä
Icon Daytona nahkarotsin tilasin jenkkilästä 244$ ja ovh oli 350$ samaisessa liikkeessä eli tinkatinka.
Eli 155€ (244$) x 4% (tulli%) = 161,2€
* * 161,2€ + 37,5€ (59$ toimitus) = 198,7€
* * 198,7€ x 22% (alv) = 242,5€ *(ovh Suomessa 420€)
Tekstiileistä lähtee se 12% tullia. Tekstiilit taitaa olla siinä ja siinä, et kandeeko nähdä vaiva ja odotus tilailla ulkomailta.
Monster 620
ex. ZX-9R
Joo, jenkit lähettää monesti paketin nopeammin Suomeen kuin moni jälleenmyyjä Suomen sisällä. Eli kannattaa nähdä vaiva.(Maoloko @ Heinä. 26 2008,00:36) kirjoitti
Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
Onko Oulun seudulla Icon tuotteita saatavilla?
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)