Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Moron!

    Pystyykö tonnista V-Strommia madaltamaan muutoin kuin penkillä? Onko kukaan madaltanu? Muutoin täydellinen pyörä, pikkasen pitäis saada vaan jalkoja enemmän maahan.
    " Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
  2. #2
    Moikka,

    Katsopa EBAY:ssa hakusanalla V-Strom.

    Olen itse ostanut sieltä vastaavanlaiset korottavat palat, joilla saan pyörääni vastaavasti korkeammalle.

    Ne "madallus" tai "korotus" -palat on siellä takajousituksen tienoilla, takapyörän edessä. Ne on kaksi kappaletta sellaisia "koiranluun"-muotoisia alumiinipalasia, jotka ovat kahdella pultilla kiinni takajousituksessa.

    <a href="http://xs126.xs.to/xs126/08150/cushion_rods383.jpg[/img]</a>]My Webpage

    Ovat muuten sitten todella lujaa kiinni, koska meikäläinen yli 100 kg kaveri ei saanut niitä auki tavallisen pituisella kiintoavaimella. Tarvitset siihen kaiketi apuvoimia

    Hauskinta koko hommassa muuten on se, että "madaluspalat" ovat pidemät ja "korotuspalat" vastaavasti lyhemät . Niitä paloja saa tietääkseni sieltä Jenkkilän puolelta valmiiksi modifioituna, joilla saapi tuuman peppua alemaksi. Eivätlä myöskään maksa tolkuttomia. Itse maksoin jotain 15 $ tuotteesta ja 10 $ posteista.

    Kerroppa sitten onnistumisestasi.





    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  3. #3
    Kiitos tiedosta. Pitänee ottaa "heikomman" sukupuolen edustajaa avuksi. Kassotaan guis käy...
    " Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
  4. #4
    Lainaa (Masa @ Huhti. 13 2008,23:23) kirjoitti
    Ne on kaksi kappaletta sellaisia "koiranluun"-muotoisia alumiinipalasia, jotka ovat kahdella pultilla kiinni takajousituksessa.
    Pakko huomauttaa: Ne EI ole alumiinia vaan rautaa, ainakin omassa K5 1000 Strom:issa.

    Ja jos alumiinisia tarjoavat tarvikkeena, niin omaani en ainakaan laittaisi.
    1000 Strommi
  5. #5
    Moi Anki, onnea uudelle pyörälle! ..

    Karza
  6. #6
    Lainaa (Tepa K @ Huhti. 14 2008,15:32) kirjoitti
    Lainaa (Masa @ Huhti. 13 2008,23:23) kirjoitti
    Ne on kaksi kappaletta sellaisia "koiranluun"-muotoisia alumiinipalasia, jotka ovat kahdella pultilla kiinni takajousituksessa.
    Pakko huomauttaa: Ne EI ole alumiinia vaan rautaa, ainakin omassa K5 1000 Strom:issa.

    Ja jos alumiinisia tarjoavat tarvikkeena, niin omaani en ainakaan laittaisi.
    Miksi niiden täytyy olla muka rautaa tarvikkeena, vaikka orkkis olisi tehty raudasta?
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  7. #7
    kyllä koiranluut rautta pitää olla niihin kohdistuu jousituksen aiheuttama rasitus.kannattaa katella mp mailmalehden vanhempia numeroita siellä on juttu pyörien madaltamisesta ja jutusta selviää firma joka tekee madalluksia.
    ei aina voi voittaa ei edes joka kerta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  8. #8
    Ne, mitkä tilasin Jenkkilästä, minun mielestäni jotain lujaa alumiinia, toimivat oikein mainiosti V-Strom 1000:ssa.

    Mitä tulee niiden "koiranluiden" mekaniikkaan, niihin kohdistuu pääosin vetävä voima. Kun pyörän massa on stabiilissa tilassa, niiden jännitys on vetojännitys. Ainoa, missä niissä vaikuttaa puristus, on se kun pyörä joustaa ulos. Kuoppaan ajettaessa, jouston ollessa sisään, niihin siis kohdistuu vetojännitys.

    Onneksi mulla toimii ihan hyvin tarvikepalat, toivottavasti myös niillä, jotka laittaa vain rautaisia osia pyörään

    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  9. #9
    Lainaa (Masa @ Huhti. 15 2008,01:07) kirjoitti
    Onneksi mulla toimii ihan hyvin tarvikepalat, toivottavasti myös niillä, jotka laittaa vain rautaisia osia pyörään

    Juu, hyvin toimii rautaiset korotuspalat. Toivottavasti alumiiniset palikat ei reissussa täyslasti päällä murru ja mopon perse notkahda.

    Ja sen verran sinne linkkuihin vääntöä tulee että omaani en alumiinisia koropaloja laita.

    Muut saa tehä mitä lystää.

    Tämä on vain oma subjektiivinen mielipiteeni jonka tueksi ei ole tarjota laboratorio tms. testejä.



    1000 Strommi
  10. #10
    Terve!

    Itsellä olisi ongelma toisinpäin pikku strommissa että kiinnostaisko vaihtaa penkkejä keskenään?

    Terv. Toni tomape@gmail.com
  11. #11
    Toni hävisi jonnekin, kun ei vastaa meileihin. Olisin kyllä ollut kiinnostunut vaihtamaan noita penkkejä. Otathan yhteyttä, jos olet kiinnostunut.

    Jenkkilästä muuten mäkin tilasin noi luut, alumiinia näyttivät olevan. Toivottavasti kestävät. Pitäis olla joskus ens viikolla osat täällä.

    -Anki-
    " Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
  12. #12
    Lainaa (Gari @ Huhti. 14 2008,15:39) kirjoitti
    Moi Anki, onnea uudelle pyörälle! ..

    Karza
    Kiitos! Olen kyllä erittäin tyytyväinen ostokseeni. * Kunhan saa pikkasen tuota korkeutta pois, ei tartte ihan ballerina asekelin olla liikennevaloissa. *
    " Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
  13. #13
    Tere!

    Lukasetko Anki sähköpostisi,laitoin sinne yhteystietoni.

    Terv. Toni
  14. #14
    Lainaa (Anki @ Huhti. 18 2008,12:19) kirjoitti
    Jenkkilästä muuten mäkin tilasin noi luut, alumiinia näyttivät olevan. Toivottavasti kestävät. Pitäis olla joskus ens viikolla osat täällä.
    Kestää ne!



    ->
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  15. #15
    Do dii, nyt on luut paikoillaan. Kahden herrasmiehen avustuksella eilen laitettiin luut paikoilleen. Toinen pultti meinas olla vähän jökissä, mutta kaiken kaikkiaan ei ollut iso homma. Koeajotkin suoritettu, ompas mukava mennä risteyksiin, kun yltää jalat kunnolla maaha. Suurkiitokset Masalle neuvoista, olen sulle kaljan auki.
    " Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
  16.  
  17. #16
    Hjuva hommeli, että löytyi köriläitä vääntämään pulttia...

    Olut kyllä maistuisi näin lämpimänä kevätpäivänä, ja miksei myös kesemmällä. Täytynee joskus ajella siitä kotipitäjäsi ohitse ja kipaista kanssasi vaikka lasilliselle.

    ja terv,
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014