Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Kävin itse Saksassa moikkaamas kys. kaveria, asui rivitalossa 20km Hampurin ulkopuolella. Juteltiin reilut ½ tuntii, ja maksoin käteistä hänelle LeoVincen putkesta.

Sieltä saa laatutavaraa hyvään hintaan, käykää kattoo sivua.

Ja joo paketissa oli juuri mitä sielä pitikin olla, ja tulikin silloin kun hän lupaili (reilut viikon) että en voi muuta sanoa kun suosittelen!!

// Clown

Suzuki GSR -06 -> Kawasaki Zx6-RR -05.
    no ei näytä olevan pahan hintainen leo vincen slipari tohon cebariin..pistetääs korvan taakse.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
    Onkos joku tilannutkin tuolta jotain? Maksutapana käy ilmeisesti vain pankkisiirto, mikä pikkasen pistää mietityttämään...
    '06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
    Tilasin keväällä ketjuratas paketin tuolta. Vähän arvellutti kun piti maksaa etukäteen mut homma toimi niinkuin pitikin. Todella nopeaa vastaili sähköpostiin ja se äijä jopa soitti mulle kun oli vähän epäselvyyksiä tilausken kanssa.

Täällä on ollut joskus ennenkin juttu tuosta firmasta, muut myös kehuivat silloin joten rohkaisin mieleni ja laitoin tilauksen menemään.
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    Lainaa (Tumppu @ Elo. 30 2008,13:58) kirjoitti
    Onkos joku tilannutkin tuolta jotain? Maksutapana käy ilmeisesti vain pankkisiirto, mikä pikkasen pistää mietityttämään...
    Kaksi putkea on tullu tilattua tuolta vuosien saatossa.
    Daniela hoitaa homman mallikkaasti.
    Mutta muistakaa, että iban-siirto saksaan kestää muutaman päivän. Ei kannata heti pankkisiirtoa seuraavana päivänä rueta soittelemaan tilauksen perään (kuten eräs asiakas joskus teki ).
    Ehkäpä minä olen vain kyyninen pa*ka, mutta enpä itse tilaa mitään ulkomailta millään muulla maksuvälineellä, kuin luottokortilla. On siksi v-mäisiä kokemuksia..... Luottokortilla saa vihellettyä pelin poikki yhdellä puhelinsoitolla. Tilausajankohta kannattaa olla kuukauden alku - pelivaraa on silloin melkein 2 kuukautta. Ehtivät pistää tuotteet postiinkin ennen kuin maksun aika koittaa.

TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Olen tilannut kyseisestä paikasta tavaraa kolme kertaa ja aina on homma toiminut. Ainakin ketjurataspaketit ja Leovincet on asiallisesti hinnoiteltuja.
    Ahdettu 1216
    Hyvin on homma pelittänyt kyseisessä firmassa, vastaavat s-postiinkin puhelinsoitolla ja selittävät kaiken epäselväksi jääneen, viimeksi juteltiin myös säästä ja muista pyöräilyyn liityvistä jutuista Suosittelen myös Talvella pitänee taas ketjupaketti pistää tilaukseen!!!
    Kadun mielummin sitä mitä olen tehnyt,kuin sitä mitä olen jättänyt tekemättä!!!!
    Jos tuolta tilaisi Leovincen sliparin (310€), paljonkohan olisi suurinpiirtein lopullinen hinta? Tullimaksuja tulee tietysti jonkin verran, mut mitenkäs ALV, kun tuolla etusivulla sanotaan "Alle Preise inkl. gesetzlicher Mehrwertsteuer von 19 % !", ja eikös tuo mehrwertsteuer ole juuri arvonlisävero? Postithan on 17 ekeä suomeen, kuhan paketti painaa alle 10kg.
    En oo aikasemmin tilaillu ulkomailta, mut tän paikan hinnottelu houkuttelee.

<p>2004 CBR1000RR</p>
    Eikös tuo germaaniassa ole tuo putiikki ? Hintaan tulee siis vain postimaksut lisää, ei tulleja ei alveja sekä lellit ja tellitkin voi jättää laskuista.........
    Lainaa (Libertystreet driver @ Syys. 17 2008,15:13) kirjoitti
    Eikös tuo germaaniassa ole tuo putiikki ? Hintaan tulee siis vain postimaksut lisää, ei tulleja ei alveja sekä lellit ja tellitkin voi jättää laskuista.........
    Sijainti osoitteen perusteella: klik!

EU-alueella ollaan eli ei makseta tulleja ja alvit kyseiseen maahan.

Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  12.  
    Voi juma.

Laitoin pari tuntia sitten tilauksen ketju-rataspaketista. Mopon vakiovälitykset on 15-47, tilasin 15-44 kun kone karjuu vähän turhankin kovaa. Hetki sitten herra tuosta putiikista soitti ja kysyi, että pitäisikö ketju lyhentää valmiiksi. Pienen neuvottelun jälkeen totesimme, että tulkoon vakiomittainen ketju, mutta rattaat 16-47 niin ketjua ei tarvitse lyhentää. Asiakaspalvelua, jummijammi!!!

"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.