Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Kun olin ajamassa Daytonaani talvisäilöön viime syksynä, niin nopeusmittari lakkasi yhtäkkiä toimimasta. Minä en tekniikasta mitään ymmärrä, joten funtsin että korjautan vian heti keväällä ensimmäisenä.

Nyt kuitenkin mietin, että mitäs jos yrittäisi ensin itse katsoa, että onko joku piuha irti, ettei tarvitse pikkujutun takia roudata huoltoon toiselle puolelle pääkaupunkiseutua.

Mitähän tuossa kannattaisi tsekata, vai pitääkö purkaa puoli mopoa ennen kuin pääsee käsiksi asiaan liittyviin piuhoihin? Jos on kovin monimutkaista niin sitten kuskaan ihan suosiolla huoltoon.
    Mun trumpassa myös samaa vikaa aina välillä. Yleensä kylmän ja kostean yön jälkeen. Joka kerta lääkkeeksi on riittänyt uudelleen starttaaminen, eli virrat pois ja heti taas käyntiin.

Sama mittaristo on myös yammun r6:ssa ja on temppuillut myös niissä. Mulla saattaapi olla vielä takuuta jäljellä, joten voisin käydä näyttämässä motomarketissa ja kertoa sitten, että mistä johtuu...
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
    Katos vaan, nyt toimi nopeusmittari ihan ok. Olisikohan ollut samoja oireita, eli lokakuun tihkusateessa kenkkuili vain. En silloin arvannut sammuttaa ja käynnistää uusiksi, ja oli tosiaan viimeinen ajo talvisäilöön viedessä.
    Mulla on ihan samaa vikaa että nopeusmittari ei aina muista toimia mutta kuten jo edellä on sanottu niin virrat pois ja uudelleen päälle niin taas pelaa. Taitaapi olla enempi ominaisuus kuin vika
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Mä asentelin Sigman fillarimittarin, kun ei Daytonan mittari muista aina lähteä toimimaan.
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  6.  
    Sinne suuntaan menevistä johtonipuista liittimet irti ja elektroniikan kontaktcleaneria kokeilisin ainakin ensiapuna.
    Toutes sort affaires

Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E