Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Elikkäs käytin veturin huollossa pari päivää sitten siihen vaihdettiin nokkaketjun kiristimet,öljyt+suodatin,ilmansuodatin.No pyörähän sammuili tyhjäkäynnillä huollon jälkeen ja vein sen takasin huoltopaikkaan ja siellä todettiin että oisko tankissa ollu vettä yms...eikun jotain fortea tankkiin ja menoks.Ei sitten auttanu sekään nyt tänään huomasin että kun kierroksia on n.2000 niin pyörä nykii ja aivastelee tuntui penkissä asti,eikun takasin huoltoon siellä otettiin ilmanputsari irti ja kierrokset siihen n.2000 niin etummainen pyttyhän se rykii kun kaasarista tupsahteli bensahöyryt ulos,vaihdettiin tulpat ei mitään vaikutusta.Sinne jäi pyörä kattoovat kunhan kerkeevät että mikä siihen nyt oikein tuli.Siispä kyselen nyt teiltä arvoin palstalaiset oisko hyviä arvauksia/tietoa mikä siinä nyt voi olla vikana.Ja ennen huoltoa ei noita oireita ollut.
  2. #2
    Kerro sitten mitä siitä löytyi... kiinnostaa tietää. Omakin aivastelee joskus kylmänä kerran tai pari.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  3. #3
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Nokkaketju hypännyt hampaan pieleen kiristimien vaihdon yhteydessä? Kuulostaa äkkiseltään hyvinkin mahdolliselta, jos nokka hampaan verran "jäljessä" niin on imu auki puristustahdin alussa... Onko tossa oikea ketju vai hihna? ketjusta vaikea uskoa...
    TL1000S 1999 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 Tourinkiin
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
  4. #4
    Ketjuhan siinä on, en kuitenkaan usko tuohon jos on vaihdettu kiristäjät.
    Punainen Honda VFR 750F -90 -> Honda VTR 1000F -97 -> Aprilia SL 1000 Falco -00
    V2 = Voima + Vääntö
  5. #5
    Lainaa (ouzi @ Huhti. 25 2008,20:07) kirjoitti
    Nokkaketju hypännyt hampaan pieleen kiristimien vaihdon yhteydessä? Kuulostaa äkkiseltään hyvinkin mahdolliselta, jos nokka hampaan verran "jäljessä" niin on imu auki puristustahdin alussa... Onko tossa oikea ketju vai hihna? ketjusta vaikea uskoa...
    Ketjuhan se vtr:ssä. Ja toden näköisesti etupytyn jako hampaan pielessä. Helposti voi lipsahtaa, jos pikkasen pääsee löysälle ketju.

    Kovat kundit ei tanssi.
  6.  
  7. #6
    No niin nyt pyörä taas toimii,ei ollu ihan varmuutta mikä oli vikana mutta siihen tulokseen tultiin että varmaan siellä vaan oli jotain roskia kaasarissa.Outoa on vaan se että tuo "aivastelu" oli vaan siinä kahden tuhannen kierroksen kohdilla,lähteekö siinä sit neulat just mukaan kaasarissa tämän vois joku viisaampi selittää. mutta nyt vaan kovaa ajoa kun kelitkin alkaa olla kohdillaan